150.000quote:Op woensdag 13 december 2006 13:10 schreef Sylvana het volgende:
waar woon je dan? zal ik wel ff naar je zwaaien
Ze verwachten trouwens 150.000 man
das Gordonquote:Op woensdag 13 december 2006 20:21 schreef Canisfire het volgende:
Wie is die man als ik vragen mag ?
En is dat het hoekje vlak bij de dirk van den broek?
Die gozer van Aldino heeft het goed voor elkaar met z'n winkeltje. Laatst was een van die dure kledingontwerpers (versace ? ) daar ook al op bezoek kon je je pak op maat laten maken.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:19 schreef Sylvana het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En op die laatste foto, die winkel " La Mode" daarboven woon ik dusEn hij schijnt dus regelmatig in de winkel pal tegenover mijn huis ( Al Dino Mode) te winkelen
Wist wel dat het erg dure winkel was, maar dat blijkt dus ook wel
Ja, de pakken van de selectie van Go Ahead Eagles komen er ook vandaanquote:Op woensdag 13 december 2006 20:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Die gozer van Aldino heeft het goed voor elkaar met z'n winkeltje. Laatst was een van die dure kledingontwerpers (versace ? ) daar ook al op bezoek kon je je pak op maat laten maken.
ja, relaxed hequote:Op woensdag 13 december 2006 20:39 schreef Reya het volgende:
Hmmm, je woont op best een toffe plek, Sylvana.
Alles binnen handberijk maar op Zaterdag geen last van overlast?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:40 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, relaxed hewoon echt super hier
Op die plek valt het denk ik wel mee.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:45 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Alles binnen handberijk maar op Zaterdag geen last van overlast?
Mwah de brink zit er niet zo heel ver van af natuurlijkquote:Op woensdag 13 december 2006 20:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Op die plek valt het denk ik wel mee.
nouja, tis wel het begin/eind van de winkelstraat, komen best wel veel mensen langs hoor op een dagquote:Op woensdag 13 december 2006 20:50 schreef scarefreak het volgende:
Die plek is het altijd wel rustig. alsof er hordes mensen richting de bristol en wibra lopen
Gewoon je muziek kij hard aan op vrijdag gaat die draai orgel wel wegquote:Op woensdag 13 december 2006 20:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nouja, tis wel het begin/eind van de winkelstraat, komen best wel veel mensen langs hoor op een dag
maar niet zo heel veel uitgaansoverlast, op de Bursestraat was dat een stuk erger
wat wel erg irritant is zijn de alarms van de winkels die regelmatig afgaan en het draaiorgel dat hier op vrijdag rustig een uur voor de deur staat te spelen
Draaiorgels schijnen wel weer te helpen tegen hangjongerenquote:Op woensdag 13 december 2006 20:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nouja, tis wel het begin/eind van de winkelstraat, komen best wel veel mensen langs hoor op een dag
maar niet zo heel veel uitgaansoverlast, op de Bursestraat was dat een stuk erger
wat wel erg irritant is zijn de alarms van de winkels die regelmatig afgaan en het draaiorgel dat hier op vrijdag rustig een uur voor de deur staat te spelen
Hij was van Armani.. Ik heb hem toen nog geinterviewd.. Die goser van Aldino Moda zelf is maar een vage gast..quote:Op woensdag 13 december 2006 20:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Die gozer van Aldino heeft het goed voor elkaar met z'n winkeltje. Laatst was een van die dure kledingontwerpers (versace ? ) daar ook al op bezoek kon je je pak op maat laten maken.
Dat draaiorgel is fucking irritant... Lig je op zaterdagmiddag om 2 uur nog in je nest, gaat dat ding onder je raam staan spelen... Moet je alle ramen dicht doen en de muziek zelf hard aanzetten wil je hem overstemmen.... Teden de tijd dat ik dat gedaan heb blijf ik ook wel wakker...quote:Op woensdag 13 december 2006 21:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Draaiorgels schijnen wel weer te helpen tegen hangjongeren![]()
In de Walstraat zit een tandarts die wellicht nog nieuwe patienten aanneemtquote:Op donderdag 14 december 2006 02:57 schreef Sylvana het volgende:
help!!! dringend een tandarts gezocht in het centrum (die nog nieuwe patienten aanneemt), ik heb mondontsteking en geen tandarts hieren kan mn mond amper open krijgen, verga van de pijn en heb morgen wel een presentatie, dus moet eigenlijk morgen dus wel gelijk naar een tandarts toe
Ik vind de draaiorgel om 09:15 uur onder mijn raam op zaterdag ochtend anders erg irritant...quote:Op woensdag 13 december 2006 20:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik ben er in het weekend vaak niet, dus weet niet offie op zateradg ook hier voor mn deur draait, maar op vrijdag wel en das idd erg irritant, ga morgen wel gewoon vraegn offie ff verderop wil gaan staanquote:Op donderdag 14 december 2006 13:51 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Ik vind de draaiorgel om 09:15 uur onder mijn raam op zaterdag ochtend anders erg irritant...
Waar zit die danquote:Op donderdag 14 december 2006 07:45 schreef Reya het volgende:
[..]
In de Walstraat zit een tandarts die wellicht nog nieuwe patienten aanneemt![]()
goquote:Op vrijdag 15 december 2006 08:04 schreef Renesite het volgende:
Charles Dickens, een no of een go?
Zijn er zondag dan ook winkels open?
heb je bij je ouders daar geen tandarts? Dan ga je daar toch heen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:09 schreef Sylvana het volgende:
klotezooi, tandartsen gebeld, maar dan moet ik contant betalen omdat ik nog geen patient ben en heb geen geld ervoorkga wel huisarts bellen dan, maarja, bij tandarts zeiden ze al wel dat hij waarschijnlijk weinig kan doen
edit, die doet er idd niks aan
naja, dan maar pijn lijen en hopen dat het vanzelf weer over gaat...
Volgens mij wonen haar ouders een eind uit de buurt van onze mooie stad.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:41 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
heb je bij je ouders daar geen tandarts? Dan ga je daar toch heen?
De kaarten zijn nog niet op.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:44 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Volgens mij wonen haar ouders een eind uit de buurt van onze mooie stad.
OT: Hoe loopt het met de kaartverkoop voor O&N, ik krijg mijn loon ws. pas begin volgende week en ik wil graag naar burger dan
Een tandarts in de Walstraat? Ik heb geen idee waar die zit...quote:Op donderdag 14 december 2006 07:45 schreef Reya het volgende:
[..]
In de Walstraat zit een tandarts die wellicht nog nieuwe patienten aanneemt![]()
op internet en in de gouden gids en het telefoonboek kon ik ook geen tandarts in de Walstraat vindenquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:01 schreef whoops het volgende:
[..]
Een tandarts in de Walstraat? Ik heb geen idee waar die zit...
overal is zelfde, als je niet verzekerd bent moet je contant betalenquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:53 schreef scarefreak het volgende:
Heb je al de omliggende dorpen geprobeerd?
-Diepenveen
-Schalkhaar
-Twello
-Bathmen
Oh?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:01 schreef whoops het volgende:
[..]
Een tandarts in de Walstraat? Ik heb geen idee waar die zit...
Ik weet alleen Dickens festijn, iets over Middeleeuwen zou ik niet wetenquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:19 schreef Canisfire het volgende:
Ik had een vraagje in mijn Herinering zijn er twee festivalen in deventer waar bij mensen verkleed gaan als vroeger. Een in de jaren van dikens en nog een in de middeleeuwen style klopt dit ?
Zo ja hoe heet dat middeleeuwen festival dan ?
Het andere festival heet Op Den Berghe. Dat vond altijd plaats op Hemelvaartsdag. Dit jaar heeft de VVV besloten om te stoppen met dat evenement. Er komt iets anders voor in de plaats.quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:19 schreef Canisfire het volgende:
Ik had een vraagje in mijn Herinering zijn er twee festivalen in deventer waar bij mensen verkleed gaan als vroeger. Een in de jaren van dikens en nog een in de middeleeuwen style klopt dit ?
Zo ja hoe heet dat middeleeuwen festival dan ?
daarom ben ik onder anderen niet gegaanquote:Op zondag 17 december 2006 11:10 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Veel plezier tussen die 100.000 anderen, die ze vandaag verwachten![]()
je had beter net zoals ik gisteren kunnen gaan, was het niet zulk slecht weer als vandaag en een stuk minder drukquote:Op zondag 17 december 2006 11:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
daarom ben ik onder anderen niet gegaan
Zaterdagen werk ik standaardquote:Op zondag 17 december 2006 12:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
je had beter net zoals ik gisteren kunnen gaan, was het niet zulk slecht weer als vandaag en een stuk minder druk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |