150.000quote:Op woensdag 13 december 2006 13:10 schreef Sylvana het volgende:
waar woon je dan? zal ik wel ff naar je zwaaien
Ze verwachten trouwens 150.000 man
das Gordonquote:Op woensdag 13 december 2006 20:21 schreef Canisfire het volgende:
Wie is die man als ik vragen mag ?
En is dat het hoekje vlak bij de dirk van den broek?
Die gozer van Aldino heeft het goed voor elkaar met z'n winkeltje. Laatst was een van die dure kledingontwerpers (versace ? ) daar ook al op bezoek kon je je pak op maat laten maken.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:19 schreef Sylvana het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En op die laatste foto, die winkel " La Mode" daarboven woon ik dusEn hij schijnt dus regelmatig in de winkel pal tegenover mijn huis ( Al Dino Mode) te winkelen
Wist wel dat het erg dure winkel was, maar dat blijkt dus ook wel
Ja, de pakken van de selectie van Go Ahead Eagles komen er ook vandaanquote:Op woensdag 13 december 2006 20:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Die gozer van Aldino heeft het goed voor elkaar met z'n winkeltje. Laatst was een van die dure kledingontwerpers (versace ? ) daar ook al op bezoek kon je je pak op maat laten maken.
ja, relaxed hequote:Op woensdag 13 december 2006 20:39 schreef Reya het volgende:
Hmmm, je woont op best een toffe plek, Sylvana.
Alles binnen handberijk maar op Zaterdag geen last van overlast?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:40 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, relaxed hewoon echt super hier
Op die plek valt het denk ik wel mee.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:45 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Alles binnen handberijk maar op Zaterdag geen last van overlast?
Mwah de brink zit er niet zo heel ver van af natuurlijkquote:Op woensdag 13 december 2006 20:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Op die plek valt het denk ik wel mee.
nouja, tis wel het begin/eind van de winkelstraat, komen best wel veel mensen langs hoor op een dagquote:Op woensdag 13 december 2006 20:50 schreef scarefreak het volgende:
Die plek is het altijd wel rustig. alsof er hordes mensen richting de bristol en wibra lopen
Gewoon je muziek kij hard aan op vrijdag gaat die draai orgel wel wegquote:Op woensdag 13 december 2006 20:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nouja, tis wel het begin/eind van de winkelstraat, komen best wel veel mensen langs hoor op een dag
maar niet zo heel veel uitgaansoverlast, op de Bursestraat was dat een stuk erger
wat wel erg irritant is zijn de alarms van de winkels die regelmatig afgaan en het draaiorgel dat hier op vrijdag rustig een uur voor de deur staat te spelen
Draaiorgels schijnen wel weer te helpen tegen hangjongerenquote:Op woensdag 13 december 2006 20:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nouja, tis wel het begin/eind van de winkelstraat, komen best wel veel mensen langs hoor op een dag
maar niet zo heel veel uitgaansoverlast, op de Bursestraat was dat een stuk erger
wat wel erg irritant is zijn de alarms van de winkels die regelmatig afgaan en het draaiorgel dat hier op vrijdag rustig een uur voor de deur staat te spelen
Hij was van Armani.. Ik heb hem toen nog geinterviewd.. Die goser van Aldino Moda zelf is maar een vage gast..quote:Op woensdag 13 december 2006 20:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Die gozer van Aldino heeft het goed voor elkaar met z'n winkeltje. Laatst was een van die dure kledingontwerpers (versace ? ) daar ook al op bezoek kon je je pak op maat laten maken.
Dat draaiorgel is fucking irritant... Lig je op zaterdagmiddag om 2 uur nog in je nest, gaat dat ding onder je raam staan spelen... Moet je alle ramen dicht doen en de muziek zelf hard aanzetten wil je hem overstemmen.... Teden de tijd dat ik dat gedaan heb blijf ik ook wel wakker...quote:Op woensdag 13 december 2006 21:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Draaiorgels schijnen wel weer te helpen tegen hangjongeren![]()
In de Walstraat zit een tandarts die wellicht nog nieuwe patienten aanneemtquote:Op donderdag 14 december 2006 02:57 schreef Sylvana het volgende:
help!!! dringend een tandarts gezocht in het centrum (die nog nieuwe patienten aanneemt), ik heb mondontsteking en geen tandarts hieren kan mn mond amper open krijgen, verga van de pijn en heb morgen wel een presentatie, dus moet eigenlijk morgen dus wel gelijk naar een tandarts toe
Ik vind de draaiorgel om 09:15 uur onder mijn raam op zaterdag ochtend anders erg irritant...quote:Op woensdag 13 december 2006 20:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik ben er in het weekend vaak niet, dus weet niet offie op zateradg ook hier voor mn deur draait, maar op vrijdag wel en das idd erg irritant, ga morgen wel gewoon vraegn offie ff verderop wil gaan staanquote:Op donderdag 14 december 2006 13:51 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Ik vind de draaiorgel om 09:15 uur onder mijn raam op zaterdag ochtend anders erg irritant...
Waar zit die danquote:Op donderdag 14 december 2006 07:45 schreef Reya het volgende:
[..]
In de Walstraat zit een tandarts die wellicht nog nieuwe patienten aanneemt![]()
goquote:Op vrijdag 15 december 2006 08:04 schreef Renesite het volgende:
Charles Dickens, een no of een go?
Zijn er zondag dan ook winkels open?
heb je bij je ouders daar geen tandarts? Dan ga je daar toch heen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:09 schreef Sylvana het volgende:
klotezooi, tandartsen gebeld, maar dan moet ik contant betalen omdat ik nog geen patient ben en heb geen geld ervoorkga wel huisarts bellen dan, maarja, bij tandarts zeiden ze al wel dat hij waarschijnlijk weinig kan doen
edit, die doet er idd niks aan
naja, dan maar pijn lijen en hopen dat het vanzelf weer over gaat...
Volgens mij wonen haar ouders een eind uit de buurt van onze mooie stad.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:41 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
heb je bij je ouders daar geen tandarts? Dan ga je daar toch heen?
De kaarten zijn nog niet op.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:44 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Volgens mij wonen haar ouders een eind uit de buurt van onze mooie stad.
OT: Hoe loopt het met de kaartverkoop voor O&N, ik krijg mijn loon ws. pas begin volgende week en ik wil graag naar burger dan
Een tandarts in de Walstraat? Ik heb geen idee waar die zit...quote:Op donderdag 14 december 2006 07:45 schreef Reya het volgende:
[..]
In de Walstraat zit een tandarts die wellicht nog nieuwe patienten aanneemt![]()
op internet en in de gouden gids en het telefoonboek kon ik ook geen tandarts in de Walstraat vindenquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:01 schreef whoops het volgende:
[..]
Een tandarts in de Walstraat? Ik heb geen idee waar die zit...
overal is zelfde, als je niet verzekerd bent moet je contant betalenquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:53 schreef scarefreak het volgende:
Heb je al de omliggende dorpen geprobeerd?
-Diepenveen
-Schalkhaar
-Twello
-Bathmen
Oh?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:01 schreef whoops het volgende:
[..]
Een tandarts in de Walstraat? Ik heb geen idee waar die zit...
Ik weet alleen Dickens festijn, iets over Middeleeuwen zou ik niet wetenquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:19 schreef Canisfire het volgende:
Ik had een vraagje in mijn Herinering zijn er twee festivalen in deventer waar bij mensen verkleed gaan als vroeger. Een in de jaren van dikens en nog een in de middeleeuwen style klopt dit ?
Zo ja hoe heet dat middeleeuwen festival dan ?
Het andere festival heet Op Den Berghe. Dat vond altijd plaats op Hemelvaartsdag. Dit jaar heeft de VVV besloten om te stoppen met dat evenement. Er komt iets anders voor in de plaats.quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:19 schreef Canisfire het volgende:
Ik had een vraagje in mijn Herinering zijn er twee festivalen in deventer waar bij mensen verkleed gaan als vroeger. Een in de jaren van dikens en nog een in de middeleeuwen style klopt dit ?
Zo ja hoe heet dat middeleeuwen festival dan ?
daarom ben ik onder anderen niet gegaanquote:Op zondag 17 december 2006 11:10 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Veel plezier tussen die 100.000 anderen, die ze vandaag verwachten![]()
je had beter net zoals ik gisteren kunnen gaan, was het niet zulk slecht weer als vandaag en een stuk minder drukquote:Op zondag 17 december 2006 11:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
daarom ben ik onder anderen niet gegaan
Zaterdagen werk ik standaardquote:Op zondag 17 december 2006 12:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
je had beter net zoals ik gisteren kunnen gaan, was het niet zulk slecht weer als vandaag en een stuk minder druk
Is het vandaag 2 uur dan?quote:Op zondag 17 december 2006 13:57 schreef Misanthroopia het volgende:
Ow... beetje laat, maar als iemand naar het Dickens festival wil.....
....moet je mij ff bellen, dan hoef je niet 2 uur in de rij te staan
Hoe komt het dat je bij jou niet in de rij hoeft te staan dan, werk je bij de organisatie of zo?quote:Op zondag 17 december 2006 13:57 schreef Misanthroopia het volgende:
Ow... beetje laat, maar als iemand naar het Dickens festival wil.....
....moet je mij ff bellen, dan hoef je niet 2 uur in de rij te staan
hoe zit dat eigenlijk als je in de Walstraat woont, moet je dan gewoon aantonen dat je daar woont en dan word je doorgelaten ofzoquote:Op zondag 17 december 2006 16:33 schreef whoops het volgende:
Wow, m'n persoonlijke record... Straat uit -> 10 minuten. Straat weer in, minder dan 5 minuten...
Nope. De voordeur van Brink 21 zit aan de Brink en de achterdeur komt uit op het Dickens festival gebiedje. 3x raden wie er een sleutel heeftquote:Op zondag 17 december 2006 15:24 schreef whoops het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je bij jou niet in de rij hoeft te staan dan, werk je bij de organisatie of zo?
En het is inderdaad stukken drukker dan gisteren in de straat, het staat weer ouderwets vast voor m'n huis...
handigquote:Op zondag 17 december 2006 17:14 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Nope. De voordeur van Brink 21 zit aan de Brink en de achterdeur komt uit op het Dickens festival gebiedje. 3x raden wie er een sleutel heeft![]()
![]()
Er zijn bewonerspassen (schijnt) maar daar heb ik er eigenlijk nog nooit een van gehad... Ik loop of gewoon stoïcijns door (bij uitgang Luxor/Boemel gewoon weer naar binnen en zo), en als ze er daar iets van zeggen kan je gewoon vertellen dat je daar woont, nog nooit problemen mee gehad eigenlijk...quote:Op zondag 17 december 2006 16:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hoe zit dat eigenlijk als je in de Walstraat woont, moet je dan gewoon aantonen dat je daar woont en dan word je doorgelaten ofzo
Dat is inderdaad wel handig ja...quote:Op zondag 17 december 2006 17:14 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Nope. De voordeur van Brink 21 zit aan de Brink en de achterdeur komt uit op het Dickens festival gebiedje. 3x raden wie er een sleutel heeft![]()
![]()
Zo danquote:Ruim 150.000 bezoekers bij Victoriaans Deventer
DEVENTER - Het Deventer Dickens Festijn is gisteren en vandaag bezocht door 150.000 bezoekers. Vorig jaar trokken 135.000 liefhebbers van openluchttheater in kerstsfeer naar de Overijsselse stad.
De zestiende editie van het festival rond de verhalen van Dickens is naar tevredenheid van de organisatie verlopen, zei Anjo de Bont van Evenementenbureau VVV Deventer. ,,Ondanks de regen zaterdag kwamen toen al 70.000 mensen langs. De drukte heeft wel tot flinke wachtrijen geleid. Sommigen moesten tot een uur wachten voor ze naar binnen konden, maar de mensen hebben het er voor over.''
Een verklaring voor het bezoekersrecord is moeilijk te geven. ,,De mensen horen via via van dit festival en komen van heinde en verre naar Deventer.''
Tijdens het Dickens Festijn lopen bewoners van het Bergkwartier en acteurs verkleed rond als figuren uit de boeken van Charles Dickens. Favoriet is onder meer de mopperende Scrooge die bezoekers becommentarieert. Ruim negenhonderd mensen lopen gekostumeerd rond.
Zo, dat werd tijd ook zegquote:Meer ruimte voor fietsen bij station
door INGRID WILLEMS
DEVENTER - De omgeving van het station in Deventer krijgt er aan de hoofdingang tijdelijk 500 fietsklemmen bij. Ze komen op de groenstrook tussen de Stationsstraat, het seinhuis en het spoor.
Daarnaast wordt de bestaande stalling bij het busstation uitgebreid. Het gaat om een tijdelijke maatregel, in afwachting van een definitieve oplossing voor een fietsenstalling. Die oplossing moet samen met Pro Rail worden gezocht.
De plaatsing van de klemmen wordt mogelijk doordat met busmaatschappij Connexxion overeenstemming is bereikt over verplaatsing van het busperron naar de Stationsstraat. Het college van B en W gaat tot deze maatregelen over omdat er al lange tijd een roep is om meer ‘fietsparkeerplaatsen’.
Uit recente tellingen blijkt ook dat er een tekort is aan gratis stallingsmogelijkheden bij het NS-station.
Uitbreiding
Op de groenstrook bij de Stationsstraat is ruimte voor 300 fietsklemmen en bij de uitbreiding van de bestaande stalling bij het busstation gaat het om zo’n 200 exemplaren.
Er wordt - in januari - begonnen met de uitbreiding van de stalling bij het busstation. Voor de nieuwe fietsklemmen in de groenstrook moet een bouw- en monumentenvergunning worden aangevraagd omdat de groenstrook deel uitmaakt van het Rijsterborgherpark. Die procedure zou normaal vijf maanden duren. maar de gemeente bekijkt of versnelling mogelijk is.
B en W gaan ondertussen wel samen met ProRail op zoek naar een definitieve oplossing voor het fietsprobleem.
In het gemeentelijke Fietsbeleidsplan 2000+ is namelijk als doel gesteld dat méér mensen de fiets moeten gebruiken. Om dat te bereiken moeten er ook voldoende stallingen zijn.
whaah ik wil helemaal niet dat mijn bus wordt verplaatstquote:Op zondag 17 december 2006 22:59 schreef whoops het volgende:
Ik snap alleen niet helemaal waar die nieuwe stallingen nou komen...
"...verplaatsing van het busperron naar de Stationsstraat." ik zou zeggen dat die al aan de Stationsstraat ligt?
Is het al uitverkocht ja? Damn!quote:Op donderdag 21 december 2006 22:57 schreef mattttPUNTnl het volgende:
spoed spoed spoed spoed urgent urgent urgent
Kent iemand nog een persoon die zijn of haar kaartje voor het burgerweeshuis oud en nieuw feestje kwijt wil? M'n maat was vanavond te laat voor zijn kaartje, is dus uitverkochten ik heb niet echt veel zin om zonder hem te gaan dus ben ik even op zoek naar een alternatief.
Er zijn nog wel kaartjes, Jozef lette niet op gisteren.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:57 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Kent iemand nog een persoon die zijn of haar kaartje voor het burgerweeshuis oud en nieuw feestje kwijt wil? M'n maat was vanavond te laat voor zijn kaartje, is dus uitverkochten ik heb niet echt veel zin om zonder hem te gaan dus ben ik even op zoek naar een alternatief.
kaartjes zijn er nog wel, maar ze worden langzamerhand zeldzaam. Wees er snel bij!!quote:Op donderdag 21 december 2006 22:57 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Ik ben vandaag nog langs je huis gelopen moest van eht station naar Knibbel.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:02 schreef Sylvana het volgende:
lol, ik kwam terug van boodschappen doen, had deur open staan om boodschappen naar binnen te brengen, loopt er zo maar iemand naar binnenDacht dat ie de winkel in liep
Naja, toch maar ff vriendelijk gezegd dat het mijn huis was en geen winkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |