dit was ook de eerste afleveringquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:53 schreef Nashje het volgende:
Cool programmaEerste keer dat ik het zie (had eigenlijk gerekend op Try before you die).
Volgende keer met Wouter Bos. Zeker weer kijken
Is er niet al eens een seizoen van geweest?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:54 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
dit was ook de eerste aflevering
Lees de OPquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Is er niet al eens een seizoen van geweest?
dat heeft ie ook niet elke dag hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:10 schreef Guiduuuuw het volgende:
Maar WTF die Gordon regelt in EEN dag 115000 EURO! Godver, daar werken mensen jare voor
WTF ben je zoeen rijke stinkert ofzo? Hij hosselt gewoon in EEN dag meer dan een ton, godver das toch niet normaalquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:12 schreef koemleit het volgende:
[..]
dat heeft ie ook niet elke dag hoor.
en ik dacht dat ik met maikuuul te maken had kneus
Echt?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:10 schreef Guiduuuuw het volgende:
Maar WTF die Gordon regelt in EEN dag 115000 EURO! Godver, daar werken mensen jare voor
ik bedoel te zeggen dat hij niet elke dag meer dan een ton verdientquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:17 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
WTF ben je zoeen rijke stinkert ofzo? Hij hosselt gewoon in EEN dag meer dan een ton, godver das toch niet normaal
Gast je hebt het verkeerd begrepen, dat geld gaat gewoon naar hem. Met "voor het program" bedoelt hij natuurlijk ..De overwinning op katja door een zo hoog mogelijk bedrag aan schnabbels binnen te halen..quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:24 schreef koemleit het volgende:
[..]
ik bedoel te zeggen dat hij niet elke dag meer dan een ton verdient. En dat ie bij elke verdienste erbij gezegd heeft dat het voor het programma is dus ook voor goed doel.
Gast, je hebt verkeerd geluisterd dan, het bedrag is uiteindelijk iig naar een goed doel gegaan werd gezegd.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:36 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
Gast je hebt het verkeerd begrepen, dat geld gaat gewoon naar hem. Met "voor het program" bedoelt hij natuurlijk ..De overwinning op katja door een zo hoog mogelijk bedrag aan schnabbels binnen te halen..
Als je zou luisteren had je begrepen dat het wel naar het goede doel ging.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:36 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
Gast je hebt het verkeerd begrepen, dat geld gaat gewoon naar hem. Met "voor het program" bedoelt hij natuurlijk ..De overwinning op katja door een zo hoog mogelijk bedrag aan schnabbels binnen te halen..
Dat was alleen een toezegging om het programma nog een seizoen te maken, denk je dat hij voor maar 50.000 een heel seizoen gaat draaien? Lijkt me niet.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:51 schreef Guiduuuuw het volgende:
jna & ambrosius zijn Doof en blind.. Waarom zou Gordon de opbrengsten van zijn program met Joling (50.000) Geven aan het goede doel ? Gastt kom dus nou niet stoer elkaar naa praten jeweeet
50000 voor een toezegging! ben jj nou echt z0 dom?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat was alleen een toezegging om het programma nog een seizoen te maken, denk je dat hij voor maar 50.000 een heel seizoen gaat draaien? Lijkt me niet.
Jij denkt dat het best bekeken pr0gramma van Talpa met een t0ezegging van 50.000 alles is wat G&G willen?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:55 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
50000 voor een toezegging! ben jj nou echt z0 dom?
En jij denk dat ze een miljoentje willen , grapjurkquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij denkt dat het best bekeken pr0gramma van Talpa met een t0ezegging van 50.000 alles is wat G&G willen?
Laten we die discussie stoppen en het over het programma van Katja hebben.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:04 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
En jij denk dat ze een miljoentje willen , grapjurk
Ja maar het bedrag wordt aan een goed doel gegeven.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:36 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
Dat gaat dus naar een goed doelquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:49 schreef edje34 het volgende:
Ik heb gisteren een stuk gemist maar,wat gebeurd er nu met het geld dat ze bijelkaar verdienen?
Ik heb het gevoel dat het een kloon is. kijk maar eens goed naar zijn avantar.quote:
Ja, ik heb eigenlijk het gevoel dat het zo'n Maikuuul-karakter wannabe is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:56 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het een kloon is. kijk maar eens goed naar zijn avantar.
Bohh gek Haters op dit topicquote:
Wouter Bos toch?quote:Op donderdag 2 november 2006 20:30 schreef edje34 het volgende:
Al bekend wie er maandag de tegenstander is van Katja ?
Yepsquote:
Wanneer was dat? Bij het eindoordeel?quote:Op maandag 6 november 2006 22:55 schreef Knipoogje het volgende:
Ik zat alleen maar te kijken naar die 4 blote dames bondage foto's achter Wouter & Katja tijdens het oordeel van de vakjury
Ge-edit voor ik jouw berichtje zagquote:Op maandag 6 november 2006 22:55 schreef WebForce het volgende:
Wanneer was dat? Bij het eindoordeel?
Edit: Heb jij nou net ge-edit of las ik echt zo slecht?
Wouter Bos is toch een aardige ventquote:Op maandag 6 november 2006 23:40 schreef Urvin het volgende:
Bos zat weer de smoothe kerel uit te hangen![]()
yepsquote:Op maandag 6 november 2006 23:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wouter Bos is toch een aardige vent![]()
De wenkbrauwtjes van Albayrak waren wel priceless.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:07 schreef Jivis het volgende:
Waarom denken 30/40 jarigen dat alle jongeren van hiphop houden
Maar wel vette aflevering verder.
Totally, zo funnyquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:45 schreef MadGuy het volgende:
[..]
De wenkbrauwtjes van Albayrak waren wel priceless.
*...*
wie komt dan? ik vond het erg leukquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:45 schreef MadGuy het volgende:
[..]
De wenkbrauwtjes van Albayrak waren wel priceless.
Ik vond het een leukere aflevering dan verwacht. Ben erg benieuwd naar volgende week, dat zal wel net zo ordinair worden als met Gordon.
Patty Brard.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:44 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
wie komt dan? ik vond het erg leuk
Uitzendinggemist.nl, of gewoon op bnn.nl, kun je terugkijken.quote:Op maandag 13 november 2006 23:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Vergeten op te nemen![]()
Komt er een HH![]()
Ach ja, idd uitzendinggemist, thanx ATBquote:Op maandag 13 november 2006 23:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Uitzendinggemist.nl, of gewoon op bnn.nl, kun je terugkijken..
In de AVRO bode staat een andere tegenstander, waarschijnlijk komt die dan de volgende week.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 november 2006 20:33 schreef MadGuy het volgende:
[..]
In de AVRO bode staat een andere tegenstander, waarschijnlijk komt die dan de volgende week.Dat stond ook in de Televizier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
7 jaar maarquote:Op maandag 20 november 2006 23:06 schreef maril het volgende:
Goh onze Giel heeft onder ballet gezetten.
Meer hier:quote:
Ja, zoals elke week.quote:Op maandag 27 november 2006 23:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Komt dt morgen in www.uitzendinggemist.nl?
Ja waar je vervolgens een week op moet wachten, Uitzendinggemist is echt slecht bezig de laatste tijd, duurt minimaal 4 a 5 dagen voordat een programma gedecodeerd is en eindelijk online staat...quote:
Thnx voor je antwoordquote:Op dinsdag 28 november 2006 00:04 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Ja waar je vervolgens een week op moet wachten, Uitzendinggemist is echt slecht bezig de laatste tijd, duurt minimaal 4 a 5 dagen voordat een programma gedecodeerd is en eindelijk online staat...
bijv; Tequila van BNN van vorige week vrijdag staat NOG steeds niet online
heequote:Op dinsdag 28 november 2006 15:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb vanmorgen via internet gekeken..Leuke uitzending vond ik ook met Beau.
Volgende week Paul de Leeuw![]()
scherp opgemerktquote:Op woensdag 29 november 2006 10:38 schreef mvroegin het volgende:
de opdracht met de foto's eergisteren: kon ik daar uit concluderen dat Robbert ten Brink, Birgit, Bridget en Chantal Janszen ook nog een keer gaan battlelen met Katja??
Oja, weet jij weerquote:Op woensdag 29 november 2006 11:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
scherp opgemerkt. Is zeer goed mogelijk. Sterker nog: ik weet het eigenlijk wel zeker nu ik erover nadenk
.
Maar Patty stond er niet bij tochquote:Op woensdag 29 november 2006 11:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
scherp opgemerkt. Is zeer goed mogelijk. Sterker nog: ik weet het eigenlijk wel zeker nu ik erover nadenk
.
Er was wel een foto van Gordon zag ik ..van Patty heb ik niet gezienquote:Op woensdag 29 november 2006 22:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar Patty stond er niet bij tochEn Gordon ook niet?
sommige mensen hebben hersens mee gekregen bij hun geboorte, anderen nietquote:
Geen probleem slet.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
sommige mensen hebben hersens mee gekregen bij hun geboorte, anderen niet.
Birgit sowieso, heeft ze een keer gezegd. Beste actrice wordt dat.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:38 schreef mvroegin het volgende:
de opdracht met de foto's eergisteren: kon ik daar uit concluderen dat Robbert ten Brink, Birgit, Bridget en Chantal Janszen ook nog een keer gaan battlelen met Katja??
Ze mag best lekker sletten hoor.quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ze mag best lekker sletten hoor.
Je vertelde trouwens ooit aan mij op msn dat je geen kinderen hebt.
Maar roosjeroosje1988 is dat geen dochter van je ?![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 19:40 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond in bikinivs. Paul de Leeuw.
Ik had anders niet gedacht dat hij zo dichtbij zou komen!quote:Op maandag 4 december 2006 23:02 schreef Canisfire het volgende:
Een zwemwedstijd tegen paul de leeuw vind ik nog al goedkoop
Conditie heeft hij best wel (heb hem eens een halve uitzending zien hardlopen). Alleen aan de techniek ontbrak het een beetje. Katja kakte op het laats in maar had net genoeg.quote:Op maandag 4 december 2006 23:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik had anders niet gedacht dat hij zo dichtbij zou komen!
oh grappig, het leek juist of kenkhuis een klein beetje afstandelijk deed tegenover paul, niet achter hem gezochtquote:Op maandag 4 december 2006 23:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Was erg lachen.
Johan kenkhuis en Paul zijn volgens mij vrienden. Paul is volgens mij idolaat van hem omdat hij zijn coming out had tijdens Pauls show.
Katja..damn..die memmen, en dat kontje:D en ze is echt nog fucking mooi zonder make up:) dat zie je niet vaak.
Ik vond dat synchroon zwemmen erg grappig en Paul die niet durfde te duiken haha.
andersom ookquote:Op maandag 4 december 2006 22:56 schreef evert het volgende:
paul vond johan kenkhuis wel erg leuk....
Er is anders genoeg om naar te kijkenquote:Op woensdag 6 december 2006 10:23 schreef superhero87 het volgende:
Volgende week Katja vs Birgit: 'wie is de slimste'
Lijkt me niet zo boeiend![]()
Dat stukje was geweldig!quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:24 schreef greatgonzo het volgende:
Landgenoten, hier spreekt uw eerste Engelandvaarder, ik zal behouden aan komen!
En dan die Juliana muts erbij
Dat is inderdaad vreemd. Misschien is heeft het toch niet zo goed uitgepakt?quote:Op woensdag 6 december 2006 11:10 schreef mvroegin het volgende:
De preview voor volgende week verbaasde me.
Ten tijde van de eerste aflevering was Katja regelmatig op radio en tv om haar nieuwe programma te promoten.
Gevraagd naar de tegenstanders vertelde ze dat dit voor haar ook elke keer een verrassing is. Ze kon wel vertellen dat Patty, Wouter en Gordon haar tegenstanders zou zijn. Ook Paul de Leeuw was bekend omdat Katja hem zelf heeft moeten overhalen.
Tot slot vertelde ze dat ze die week bezig was met opnamen tegen haar zus Brigit en dat het de battle was "wie is de beste actrice". Zo zei ze ook dat een van de onderdelen levend standbeeld spelen op de Dam was.
Nu verbaasde het me al dat de aflevering met Brigit niet kwam maar nu ook nog eens met een ander ondewerp.
Iemand hier meer over gehoord.
Een keertje was ze echt helemaal niet blij. Echt boos was ze.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:57 schreef MadGuy het volgende:
Paul die steeds Katja in het water duwde.
Dat lijkt me juist reuze interessant!quote:Op woensdag 6 december 2006 10:23 schreef superhero87 het volgende:
Volgende week Katja vs Birgit: 'wie is de slimste'
Lijkt me niet zo boeiend![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Katja's tegenstander is niemand minder dan Daphne Bunskoek!
Waar staat dit eigenlijk ergens? Ik kan er verder niks over vinden. Ook niet op de bnn site.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Verliezen is klote. Zeker als je voor het oog van de natie ten onder gaat... De laatste aflevering van Katja vs de Rest wordt daarom bloedstollend spannend. Katja's tegenstander is niemand minder dan Daphne Bunskoek! De dames voeren aanstaande zondag hun eigen versie van het Kerstspel op.
De middag wordt afgesloten met een prijsuitreiking. (Champagne!) Want na de opnames is ook bekend wie de winnaar is van de hele reeks. Katja... of de Rest (Gordon, Patty, Wouter, Giel, Beau, Paul, Birgit en Daphne)
Jij kunt bij de opnames zijn!
Wanneer:
zondag 10 december
Waar:
Theater de Meervaart
Meer en Vaart 300
1068 LE Amsterdam
Hoe laat:
De deuren gaan om 12.45 uur open. De eerste voorstelling begint om 13.15 uur en de tweede om 14.15 uur.
Wil je er bij zijn? Stuur dan een mail naar: publiek@bnn.nl. Vermeld je naam en telefoonnummer plus hoeveel mensen je meeneemt.
Groeten van het Katja vs de Rest team!
Ik kreeg een mailtje van BNN.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:50 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Waar staat dit eigenlijk ergens? Ik kan er verder niks over vinden. Ook niet op de bnn site.
Ah, je ontvangt de nieuwsbrief? Of is het alleen voor BNN-leden?quote:Op donderdag 7 december 2006 13:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik kreeg een mailtje van BNN.
Geen idee...quote:Op donderdag 7 december 2006 13:26 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ah, je ontvangt de nieuwsbrief? Of is het alleen voor BNN-leden?
quote:Op maandag 11 december 2006 20:46 schreef hornage het volgende:
die was alleen voor BNN leden en het mag zo fijn wezen dat ik lid ben. Gisteren dus aanwezig geweest en het was geniaal gaaf.
Ik spoiler maar ff niet, maar ik heb een bak BN'ers gezien niet gezond. Ik weet wie er vanavond gaat winnen, wie de serie wint en ik heb Katja haar ondergoed gezien en ik zat direct achter en heb met haar geouwehoerd. Wie wil me aanraken?
Heb je Katje aangeraakt? En Daphne?quote:Op maandag 11 december 2006 20:46 schreef hornage het volgende:
die was alleen voor BNN leden en het mag zo fijn wezen dat ik lid ben. Gisteren dus aanwezig geweest en het was geniaal gaaf.
Ik spoiler maar ff niet, maar ik heb een bak BN'ers gezien niet gezond. Ik weet wie er vanavond gaat winnen, wie de serie wint en ik heb Katja haar ondergoed gezien en ik zat direct achter en heb met haar geouwehoerd. Wie wil me aanraken?
Katja is altijd nog ouder. Dus ook viezer?quote:Op maandag 11 december 2006 21:39 schreef One_conundrum het volgende:
ben jij zo oud? brr, vies. . .
haha, goed gesprokenquote:Op maandag 11 december 2006 22:02 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Katja is altijd nog ouder. Dus ook viezer?![]()
BIjna 3 jaar ouder zelfs![]()
Ik moest het ff opzoeken, maar het kloptquote:
Ik voelde al aan dat het iets met vliegtuigen te maken ging hebben.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:46 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist reuze interessant!
Wie kan als eerste de bouwtekeningen van de Airbus A380 sorteren?
Wie reproduceert als eerste het bewijs voor de stelling van Fermat?
Wie vindt oplossingen voor de conflicten in het midden oosten?
...
Ik ga ervoor zitten!
van wie ook alweer?quote:Op maandag 11 december 2006 22:13 schreef komrad het volgende:
leuk programma
nostalgische muziek, logical song
Nog in opleiding?quote:Op maandag 11 december 2006 22:47 schreef LaSalle het volgende:
Leuk om de zusjes in de werkruimte te zien waar ik inmiddels al 7 weken zit
Birgit deed het best leuk trouwens
Verkeerde joystickquote:Op maandag 11 december 2006 22:48 schreef BVO het volgende:
"Katja denkt dat ze een 06-lijn moet inspreken.".
Lees zijn info, en voila, luchtverkeersleider in opleiding..quote:
Ja daarom vroeg ik het dus juist. Ik dacht, misschien is het nog niet geupdate. Omdat "ik zit daar al 7 weken" op me overkwam alsof de opleiding voorbij was.quote:Op maandag 11 december 2006 23:02 schreef MrD het volgende:
[..]
Lees zijn info, en voila, luchtverkeersleider in opleiding..![]()
Hij werd niet afgeleid door de zusjes?quote:Op maandag 11 december 2006 23:07 schreef MrD het volgende:
ah zo.. nou, heel toevallig maar, mijn pa was ook te zien daartnet, die grijze man met de leesbril, achter de rader.. :p.. maar opleiding is niet 7 weekjes..:D
Nog heel even offtopic, iddquote:Op maandag 11 december 2006 23:26 schreef LaSalle het volgende:
Ah die op Approach
Nee, opleiding duurt in mijn geval zo'n drie jaar.....
Maar goed, ontopic: volgende week Daphne!!
[irritant modus]Ik weet het al, ik weet het al[/irritant modus]quote:Op maandag 11 december 2006 23:33 schreef MrD het volgende:
volgende week laatste aflevering.. jammer weer.. benieuwd hoe t gaat aflopen..
Hadden ze niks uitgeknipt de aflevering.quote:Op maandag 18 december 2006 23:39 schreef hornage het volgende:
dat was kewl om te zien. Ik was nog best wel veel in beeld hoewel ik meer op de hoek zat. Grote jongen met zwart Thunderdome shirt. Maar supermooi om zo terug te zien zeg
Was een leuke aflevering vond ik ookquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:00 schreef janimie het volgende:
heb het op internet gezien, leuke uitzending !daphne is
![]()
Daphne is een dotje.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:00 schreef janimie het volgende:
heb het op internet gezien, leuke uitzending !daphne is
![]()
Op het eindevan Katja versus de Rest zei ze ook al: tot volgens jaar - of iets in die richting.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:07 schreef BVO het volgende:
Ze zei gisteren bij DWDD dat er wellicht een nieuwe serie komt.
Dat gaat sowieso niet samenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:18 schreef Canisfire het volgende:
Onterecht dat Patty ook won bij de rap taal technisch klopte er niets van geloof ik.
quote:
Vond m wel leuk hier eigenlijkquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond Winston anders zeer meevallen vandaag.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:03 schreef SweetLakeDeluxe het volgende:
Gooi de handen in de lucht.. wanneer mogelijk...![]()
Inderdaad briljant. "Tot de volgende keer whehehehe"quote:Op zondag 2 december 2007 23:49 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
![]()
En niet te vergeten, die bejaarde dame die door Winston gewassen werd, en waarbij het net leek alsof ze hem stiekem wel sexy vond.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |