heequote:Op dinsdag 28 november 2006 15:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb vanmorgen via internet gekeken..Leuke uitzending vond ik ook met Beau.
Volgende week Paul de Leeuw![]()
scherp opgemerktquote:Op woensdag 29 november 2006 10:38 schreef mvroegin het volgende:
de opdracht met de foto's eergisteren: kon ik daar uit concluderen dat Robbert ten Brink, Birgit, Bridget en Chantal Janszen ook nog een keer gaan battlelen met Katja??
Oja, weet jij weerquote:Op woensdag 29 november 2006 11:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
scherp opgemerkt. Is zeer goed mogelijk. Sterker nog: ik weet het eigenlijk wel zeker nu ik erover nadenk
.
Maar Patty stond er niet bij tochquote:Op woensdag 29 november 2006 11:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
scherp opgemerkt. Is zeer goed mogelijk. Sterker nog: ik weet het eigenlijk wel zeker nu ik erover nadenk
.
Er was wel een foto van Gordon zag ik ..van Patty heb ik niet gezienquote:Op woensdag 29 november 2006 22:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar Patty stond er niet bij tochEn Gordon ook niet?
sommige mensen hebben hersens mee gekregen bij hun geboorte, anderen nietquote:
Geen probleem slet.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
sommige mensen hebben hersens mee gekregen bij hun geboorte, anderen niet.
Birgit sowieso, heeft ze een keer gezegd. Beste actrice wordt dat.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:38 schreef mvroegin het volgende:
de opdracht met de foto's eergisteren: kon ik daar uit concluderen dat Robbert ten Brink, Birgit, Bridget en Chantal Janszen ook nog een keer gaan battlelen met Katja??
Ze mag best lekker sletten hoor.quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ze mag best lekker sletten hoor.
Je vertelde trouwens ooit aan mij op msn dat je geen kinderen hebt.
Maar roosjeroosje1988 is dat geen dochter van je ?![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 19:40 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond in bikinivs. Paul de Leeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |