heequote:Op dinsdag 28 november 2006 15:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb vanmorgen via internet gekeken..Leuke uitzending vond ik ook met Beau.
Volgende week Paul de Leeuw![]()
scherp opgemerktquote:Op woensdag 29 november 2006 10:38 schreef mvroegin het volgende:
de opdracht met de foto's eergisteren: kon ik daar uit concluderen dat Robbert ten Brink, Birgit, Bridget en Chantal Janszen ook nog een keer gaan battlelen met Katja??
Oja, weet jij weerquote:Op woensdag 29 november 2006 11:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
scherp opgemerkt. Is zeer goed mogelijk. Sterker nog: ik weet het eigenlijk wel zeker nu ik erover nadenk
.
Maar Patty stond er niet bij tochquote:Op woensdag 29 november 2006 11:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
scherp opgemerkt. Is zeer goed mogelijk. Sterker nog: ik weet het eigenlijk wel zeker nu ik erover nadenk
.
Er was wel een foto van Gordon zag ik ..van Patty heb ik niet gezienquote:Op woensdag 29 november 2006 22:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar Patty stond er niet bij tochEn Gordon ook niet?
sommige mensen hebben hersens mee gekregen bij hun geboorte, anderen nietquote:
Geen probleem slet.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
sommige mensen hebben hersens mee gekregen bij hun geboorte, anderen niet.
Birgit sowieso, heeft ze een keer gezegd. Beste actrice wordt dat.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:38 schreef mvroegin het volgende:
de opdracht met de foto's eergisteren: kon ik daar uit concluderen dat Robbert ten Brink, Birgit, Bridget en Chantal Janszen ook nog een keer gaan battlelen met Katja??
Ze mag best lekker sletten hoor.quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ze mag best lekker sletten hoor.
Je vertelde trouwens ooit aan mij op msn dat je geen kinderen hebt.
Maar roosjeroosje1988 is dat geen dochter van je ?![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 19:40 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond in bikinivs. Paul de Leeuw.
Ik had anders niet gedacht dat hij zo dichtbij zou komen!quote:Op maandag 4 december 2006 23:02 schreef Canisfire het volgende:
Een zwemwedstijd tegen paul de leeuw vind ik nog al goedkoop
Conditie heeft hij best wel (heb hem eens een halve uitzending zien hardlopen). Alleen aan de techniek ontbrak het een beetje. Katja kakte op het laats in maar had net genoeg.quote:Op maandag 4 december 2006 23:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik had anders niet gedacht dat hij zo dichtbij zou komen!
oh grappig, het leek juist of kenkhuis een klein beetje afstandelijk deed tegenover paul, niet achter hem gezochtquote:Op maandag 4 december 2006 23:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Was erg lachen.
Johan kenkhuis en Paul zijn volgens mij vrienden. Paul is volgens mij idolaat van hem omdat hij zijn coming out had tijdens Pauls show.
Katja..damn..die memmen, en dat kontje:D en ze is echt nog fucking mooi zonder make up:) dat zie je niet vaak.
Ik vond dat synchroon zwemmen erg grappig en Paul die niet durfde te duiken haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |