andersom ookquote:Op maandag 4 december 2006 22:56 schreef evert het volgende:
paul vond johan kenkhuis wel erg leuk....
Er is anders genoeg om naar te kijkenquote:Op woensdag 6 december 2006 10:23 schreef superhero87 het volgende:
Volgende week Katja vs Birgit: 'wie is de slimste'
Lijkt me niet zo boeiend![]()
Dat stukje was geweldig!quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:24 schreef greatgonzo het volgende:
Landgenoten, hier spreekt uw eerste Engelandvaarder, ik zal behouden aan komen!
En dan die Juliana muts erbij
Dat is inderdaad vreemd. Misschien is heeft het toch niet zo goed uitgepakt?quote:Op woensdag 6 december 2006 11:10 schreef mvroegin het volgende:
De preview voor volgende week verbaasde me.
Ten tijde van de eerste aflevering was Katja regelmatig op radio en tv om haar nieuwe programma te promoten.
Gevraagd naar de tegenstanders vertelde ze dat dit voor haar ook elke keer een verrassing is. Ze kon wel vertellen dat Patty, Wouter en Gordon haar tegenstanders zou zijn. Ook Paul de Leeuw was bekend omdat Katja hem zelf heeft moeten overhalen.
Tot slot vertelde ze dat ze die week bezig was met opnamen tegen haar zus Brigit en dat het de battle was "wie is de beste actrice". Zo zei ze ook dat een van de onderdelen levend standbeeld spelen op de Dam was.
Nu verbaasde het me al dat de aflevering met Brigit niet kwam maar nu ook nog eens met een ander ondewerp.
Iemand hier meer over gehoord.
Een keertje was ze echt helemaal niet blij. Echt boos was ze.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:57 schreef MadGuy het volgende:
Paul die steeds Katja in het water duwde.
Dat lijkt me juist reuze interessant!quote:Op woensdag 6 december 2006 10:23 schreef superhero87 het volgende:
Volgende week Katja vs Birgit: 'wie is de slimste'
Lijkt me niet zo boeiend![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Katja's tegenstander is niemand minder dan Daphne Bunskoek!
Waar staat dit eigenlijk ergens? Ik kan er verder niks over vinden. Ook niet op de bnn site.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Verliezen is klote. Zeker als je voor het oog van de natie ten onder gaat... De laatste aflevering van Katja vs de Rest wordt daarom bloedstollend spannend. Katja's tegenstander is niemand minder dan Daphne Bunskoek! De dames voeren aanstaande zondag hun eigen versie van het Kerstspel op.
De middag wordt afgesloten met een prijsuitreiking. (Champagne!) Want na de opnames is ook bekend wie de winnaar is van de hele reeks. Katja... of de Rest (Gordon, Patty, Wouter, Giel, Beau, Paul, Birgit en Daphne)
Jij kunt bij de opnames zijn!
Wanneer:
zondag 10 december
Waar:
Theater de Meervaart
Meer en Vaart 300
1068 LE Amsterdam
Hoe laat:
De deuren gaan om 12.45 uur open. De eerste voorstelling begint om 13.15 uur en de tweede om 14.15 uur.
Wil je er bij zijn? Stuur dan een mail naar: publiek@bnn.nl. Vermeld je naam en telefoonnummer plus hoeveel mensen je meeneemt.
Groeten van het Katja vs de Rest team!
Ik kreeg een mailtje van BNN.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:50 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Waar staat dit eigenlijk ergens? Ik kan er verder niks over vinden. Ook niet op de bnn site.
Ah, je ontvangt de nieuwsbrief? Of is het alleen voor BNN-leden?quote:Op donderdag 7 december 2006 13:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik kreeg een mailtje van BNN.
Geen idee...quote:Op donderdag 7 december 2006 13:26 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ah, je ontvangt de nieuwsbrief? Of is het alleen voor BNN-leden?
quote:Op maandag 11 december 2006 20:46 schreef hornage het volgende:
die was alleen voor BNN leden en het mag zo fijn wezen dat ik lid ben. Gisteren dus aanwezig geweest en het was geniaal gaaf.
Ik spoiler maar ff niet, maar ik heb een bak BN'ers gezien niet gezond. Ik weet wie er vanavond gaat winnen, wie de serie wint en ik heb Katja haar ondergoed gezien en ik zat direct achter en heb met haar geouwehoerd. Wie wil me aanraken?
Heb je Katje aangeraakt? En Daphne?quote:Op maandag 11 december 2006 20:46 schreef hornage het volgende:
die was alleen voor BNN leden en het mag zo fijn wezen dat ik lid ben. Gisteren dus aanwezig geweest en het was geniaal gaaf.
Ik spoiler maar ff niet, maar ik heb een bak BN'ers gezien niet gezond. Ik weet wie er vanavond gaat winnen, wie de serie wint en ik heb Katja haar ondergoed gezien en ik zat direct achter en heb met haar geouwehoerd. Wie wil me aanraken?
Katja is altijd nog ouder. Dus ook viezer?quote:Op maandag 11 december 2006 21:39 schreef One_conundrum het volgende:
ben jij zo oud? brr, vies. . .
haha, goed gesprokenquote:Op maandag 11 december 2006 22:02 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Katja is altijd nog ouder. Dus ook viezer?![]()
BIjna 3 jaar ouder zelfs![]()
Ik moest het ff opzoeken, maar het kloptquote:
Ik voelde al aan dat het iets met vliegtuigen te maken ging hebben.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:46 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist reuze interessant!
Wie kan als eerste de bouwtekeningen van de Airbus A380 sorteren?
Wie reproduceert als eerste het bewijs voor de stelling van Fermat?
Wie vindt oplossingen voor de conflicten in het midden oosten?
...
Ik ga ervoor zitten!
van wie ook alweer?quote:Op maandag 11 december 2006 22:13 schreef komrad het volgende:
leuk programma
nostalgische muziek, logical song
Nog in opleiding?quote:Op maandag 11 december 2006 22:47 schreef LaSalle het volgende:
Leuk om de zusjes in de werkruimte te zien waar ik inmiddels al 7 weken zit
Birgit deed het best leuk trouwens
Verkeerde joystickquote:Op maandag 11 december 2006 22:48 schreef BVO het volgende:
"Katja denkt dat ze een 06-lijn moet inspreken.".
Lees zijn info, en voila, luchtverkeersleider in opleiding..quote:
Ja daarom vroeg ik het dus juist. Ik dacht, misschien is het nog niet geupdate. Omdat "ik zit daar al 7 weken" op me overkwam alsof de opleiding voorbij was.quote:Op maandag 11 december 2006 23:02 schreef MrD het volgende:
[..]
Lees zijn info, en voila, luchtverkeersleider in opleiding..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |