Hadden ze niks uitgeknipt de aflevering.quote:Op maandag 18 december 2006 23:39 schreef hornage het volgende:
dat was kewl om te zien. Ik was nog best wel veel in beeld hoewel ik meer op de hoek zat. Grote jongen met zwart Thunderdome shirt. Maar supermooi om zo terug te zien zeg
Was een leuke aflevering vond ik ookquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:00 schreef janimie het volgende:
heb het op internet gezien, leuke uitzending !daphne is
![]()
Daphne is een dotje.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:00 schreef janimie het volgende:
heb het op internet gezien, leuke uitzending !daphne is
![]()
Op het eindevan Katja versus de Rest zei ze ook al: tot volgens jaar - of iets in die richting.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:07 schreef BVO het volgende:
Ze zei gisteren bij DWDD dat er wellicht een nieuwe serie komt.
Dat gaat sowieso niet samenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:18 schreef Canisfire het volgende:
Onterecht dat Patty ook won bij de rap taal technisch klopte er niets van geloof ik.
quote:
Vond m wel leuk hier eigenlijkquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond Winston anders zeer meevallen vandaag.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:03 schreef SweetLakeDeluxe het volgende:
Gooi de handen in de lucht.. wanneer mogelijk...![]()
Inderdaad briljant. "Tot de volgende keer whehehehe"quote:Op zondag 2 december 2007 23:49 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
![]()
En niet te vergeten, die bejaarde dame die door Winston gewassen werd, en waarbij het net leek alsof ze hem stiekem wel sexy vond.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |