Wouter Bos toch?quote:Op donderdag 2 november 2006 20:30 schreef edje34 het volgende:
Al bekend wie er maandag de tegenstander is van Katja ?
Yepsquote:
Wanneer was dat? Bij het eindoordeel?quote:Op maandag 6 november 2006 22:55 schreef Knipoogje het volgende:
Ik zat alleen maar te kijken naar die 4 blote dames bondage foto's achter Wouter & Katja tijdens het oordeel van de vakjury
Ge-edit voor ik jouw berichtje zagquote:Op maandag 6 november 2006 22:55 schreef WebForce het volgende:
Wanneer was dat? Bij het eindoordeel?
Edit: Heb jij nou net ge-edit of las ik echt zo slecht?
Wouter Bos is toch een aardige ventquote:Op maandag 6 november 2006 23:40 schreef Urvin het volgende:
Bos zat weer de smoothe kerel uit te hangen![]()
yepsquote:Op maandag 6 november 2006 23:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wouter Bos is toch een aardige vent![]()
De wenkbrauwtjes van Albayrak waren wel priceless.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:07 schreef Jivis het volgende:
Waarom denken 30/40 jarigen dat alle jongeren van hiphop houden
Maar wel vette aflevering verder.
Totally, zo funnyquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:45 schreef MadGuy het volgende:
[..]
De wenkbrauwtjes van Albayrak waren wel priceless.
*...*
wie komt dan? ik vond het erg leukquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:45 schreef MadGuy het volgende:
[..]
De wenkbrauwtjes van Albayrak waren wel priceless.
Ik vond het een leukere aflevering dan verwacht. Ben erg benieuwd naar volgende week, dat zal wel net zo ordinair worden als met Gordon.
Patty Brard.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:44 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
wie komt dan? ik vond het erg leuk
Uitzendinggemist.nl, of gewoon op bnn.nl, kun je terugkijken.quote:Op maandag 13 november 2006 23:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Vergeten op te nemen![]()
Komt er een HH![]()
Ach ja, idd uitzendinggemist, thanx ATBquote:Op maandag 13 november 2006 23:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Uitzendinggemist.nl, of gewoon op bnn.nl, kun je terugkijken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |