quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:21 schreef easy-going het volgende:
Op maandag 30 oktober 2006 08:44 schreef Flurrie het volgende:
Valt het jullie ook op dat Soraya en Martijn en de zusjes altijd zo negatief zijn over wat de andere koppels opleveren?
Zat me gisteren zo te irriteeren aan het commentaar van de zusjes op de keukens van de buurmannen en de ex-en. Dit vind ik niet mooi en dat is lelijk enz enz.
Tewijl de ex-en een buurmannen ook wel eens positief zijn over een oplevering van de andere koppels.
quote:Het is maar net wat ze laten zien .... ik dacht dat ze allemaal een postieve en een negatieve reactie moeten geven als ze bij andermans vertrekken gaan kijken. En het negatieve is leuker om uit te zenden dan het positieve he.
Zie het.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:44 schreef skiczukie het volgende:
Typo in de tt trouwens!
donequote:Op maandag 30 oktober 2006 14:47 schreef Sammy3000 het volgende:
[..]
Zie het.
Kan iemand ff de titel aanpassen svp??![]()
Misschien mogen die andere publiekslievelingetjes JP & Marieke het afmaken??quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:31 schreef Tharalom het volgende:
Ik vraag mij af of er consequenties komen voor het (geheel) niet opleveren van de badkamer..
Same.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:21 schreef Piles het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar het huidige budget van de koppels
Ja, ik ook, vorig jaar werd dat vaker gemeldquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:21 schreef Piles het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar het huidige budget van de koppels
Ja, dat viel mij ook al opquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:57 schreef k_man het volgende:
Vreemd dat Soraya en Martijn kennelijk overal vloerverwarming maken, behalve in de badkamer?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:09 schreef Nuna het volgende:
[..]
Vloerverwarming in de badkamer het berghok is toch veel fijner.
Ze wil 'm er niet op aanspreken maar wil hem ook niet betalenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:35 schreef amaranta het volgende:soraya twijfelt of ze hem erop aan moet spreken aangezien hij een vriend van de famlie is
quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:58 schreef k_man het volgende:
Ow, Paul en Masja hadden inderdaad meerdere malen een heel beroerde oplevering.
Maar wel geschuurde balken.
Nou, ik weet niet of het nou zo goed voor je reputatie is om heel Nederland mee te laten genieten van het feit dat je vriendin een heks is waarbij je ook nog eens onder de plak zit.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:06 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Een troost Stormvogels Telstar doen het wel aardig goed in de Jupiler competitie. Misschien dat Martijn volgend jaar wel in de Eredivisie speelt. En het blok is natuurlijk een goede manier om je in de picture te spelen.
quote:Op woensdag 1 november 2006 21:06 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
En het blok is natuurlijk een goede manier om je in de picture te spelen.
Wat niet helemaal duidelijk is in de uitzendingen is dat het niet aan hem lag. Dit resultaat komt niet door zijn tegelkunsten maar door de ondergrond, en die is volgens mij door Soraya en Martijn gemaakt. Soraya zegt ook ergens tijdens de uitzending dat ze ervoor hadden gekozen om de muren niet te stucen, tegen het advies van de klusjesman in. Als ze dat wel hadden gedaan had het er veel beter uitgezien. Michel maakt ook nog ergens de opmerking dat het aan de ondergrond ligt en niet aan de tegels.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:11 schreef Sammy3000 het volgende:
Het mooiste van alles is dat de klusjesman zonder blikken of blozen een paar dagen later terugkomt om te werken. Terwijl hij van de wereld verdwenen was na zijn tegelklus.
Verbazingwekkender is dat er geen woord gesproken wordt over de kwaliteit van zijn klus en de problemen die hij veroorzaakte...![]()
Ja, maar wie heeft de tegels erop gezet dan? Juist. Een beetje klusjesman had die taak gewoon geweigerd.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:45 schreef Archer_VC10 het volgende:
Conclusie: Soraya had de muren moeten laten stucen (of die wand beter af moeten werken) en dan was er niets aan de hand geweest. Nu wordt de schuld bij de klusjesman neergelegd (wel lekker makkelijk).
Inderdaad, dat is op dit moment het leukste van het Blok!quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:28 schreef Annemiek78 het volgende:
Had overigens aan het begin wel hogere verwachtingen van Marijn en Soraya..
Wel leuk om ze te zien ploeteren...
Je zal met haar moeten klussen...ik zou helemaal gek worden.quote:Op zondag 5 november 2006 21:05 schreef babette21 het volgende:
eindelijk een beetje zweet in beeld!
en Soraya staat erbij en kijkt ernaar
Ik merk er weinig van.quote:Op zondag 5 november 2006 20:58 schreef Cairon het volgende:
Soraya is sympathieker aan het worden
Ik heb al genoeg gezien vanavond. Mag wel iets minder.quote:Op zondag 5 november 2006 21:21 schreef MissX het volgende:
Zouden we nog iets van klussen zien dit jaar.
Dat Martijn een eikel is ontken ik ook niet.quote:Op zondag 5 november 2006 21:20 schreef Cairon het volgende:
Martijn dit en Martijn dat
en waarom... omdat die schele mongool van een Martijn geen steek uitvoert als ze niet roept, en als ze wel roept dan doet hij het nog met tegenzin, maar dan doet hij tenminste nog iets, behalve met z'n uit de kluiten gewassen mongolenhobby bezig zijn.
Daarbij is die mongolenhobby ook nog eens zijn werk...quote:Op zondag 5 november 2006 21:28 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat Martijn een eikel is ontken ik ook niet.
Maar soraya komt toch nog steeds niet echt gezellig over.
Geen idee, weet wel dat een fokker een van de apartementjes van de vorige editie heeft gekocht.quote:Op zondag 5 november 2006 22:10 schreef bleiblei het volgende:
Die Martijn.
Zijn er eigenlijk Fok!kers die zich ooit aangemeld hebben voor Het Blok?
.
Ach, het zal ongetwijfeld een stuk beter voor de reputatie zijn, dan als je bepaalde homevideo's maakt.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:35 schreef Liejannuh het volgende:
Nou, ik weet niet of het nou zo goed voor je reputatie is om heel Nederland mee te laten genieten van het feit dat je vriendin een heks is waarbij je ook nog eens onder de plak zit.
Een keeper moet het toch echt hebben van zijn keep-kwaliteiten en niet van zijn status die hij verkrijgt door het meedoen aan een tv programma.
De zusjes moeten toch echt wel wat zelf doen... Ze hebben nog evenveel geld over als de buurmannen! En die doen echt alles zelf en hebben een slechte (goedkope) smaak.quote:Op zondag 5 november 2006 20:48 schreef amaranta het volgende:
Ik zou graag willen weten wat Nancy en Sandy precies hebben gedaan aan die badkamer....
Want volgens mij hebben ze er echt NIKS zelf aan gedaan.
Maarja dat is het nadeel van dit blok.....je ziet totaal geen geklus, jammer......
M&S hebben -in tegenstelling tot de rest- gelukkig verstand van klussen en doen daarom -in tegenstelling tot de rest- op hún manier de platen horizontaal...quote:Op maandag 6 november 2006 13:50 schreef Koningin het volgende:
Waarom doen Soraya en Martijn die gipsplaten eigenlijk horizontaal en de rest doet ze verticaal?
Ik kijk, noodgedwongen, ook naar het Blok en het valt mij inderdaad op dat je maar weinig ziet van het klussen zelf. Dat vind ik op zich erg jammer, want het is toch veel mooier om te zien wat men doet, dan alleen hier en daar wat vorderingen te zien. Maar goed.quote:Op maandag 6 november 2006 12:06 schreef avotar het volgende:
Heerlijk.. eindelijk martijn die zoiets heeft, van bekijk het maar.. jammer dat ie alsnog achter de platen aanging.
de oplevering van de zusjes heeft imho terecht gewonnen. Jammer dat ze er een halve uitzending over deden om tot de uitslag te komen.
En ook jammer dat je van het klussen zo weinig ziet.
Ik heb soraya en martijn wat zien schroeven.. de zusjes iets met wat isolatie zien doen en andre wat zien schroeven aan toekomstige stopcontacten.
jammer
Heb je een rechtstreeks linkje toevallig?quote:Op maandag 6 november 2006 15:11 schreef teigan het volgende:
De woningen zijn terug te vinden op funda, met foto's en info over de kijkdagen.....
Tenminste, 3 van de 4, de woning van Martijn en Soraya schijnt er niet bij te staan..
De vraagprijzen op funda:
appartement II: 245000 kk
appartement III : 240000 kk
appartement IV: 225000 kk
edit: Ik zie net staan dat de prijs die op funda genoemd wordt de startwaarde is plus het verbouwingsbudget van de deelnemers, en dat de uiteindelijke koopsom in de veiling zal worden vastgestelt
Ja er zijn een beetje veel appartementen in A'dam met die prijsklassequote:Op maandag 6 november 2006 15:37 schreef Augustina het volgende:
[..]
Heb je een rechtstreeks linkje toevallig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het bestuderen van de Funda-beschrijvingen levert natuurlijk wel spoilers op!![]()
[ Bericht 26% gewijzigd door static op 06-11-2006 15:51:33 (Toch maar tags gezet. :)) ]
quote:Op maandag 6 november 2006 15:43 schreef Sammy3000 het volgende:
Heb het er even bij gezocht:Dank je wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En inderdaad, spoiler-alert! Hoeveel afleveringen komen er nog van Het Blok, weet iemand dat?
[ Bericht 2% gewijzigd door static op 06-11-2006 15:52:11 (Same here.) ]
Uit één van de Funda-beschrijvingen:quote:Op maandag 6 november 2006 15:49 schreef Augustina het volgende:
[..]
Hoeveel afleveringen komen er nog van Het Blok, weet iemand dat?
Gezien het verloop van de eerdere series mogen we aannemen dat de laatste aflevering op 27 november live zal worden uitgezonden (extra aflevering op maandag?).quote:VEILING
Op 27 NOVEMBER 2006, wordt dit appartement geveild op de Eerste Amsterdamse Onroerend Goed Veiling. Voor toegang tot deze veiling en begeleiding bij aankoop op de veiling verwijzen wij u graag door naar het Veilinghuis en de Makelaars Vereniging Amsterdam, /veiling
LET OP : de gestelde vraagprijs is slechts de in het tv programma gestelde startwaarde, opgeteld met het verbouwingsbudget van de kandidaten. De uiteindelijke koopsom zal in veiling worden vastgesteld.
quote:Kijkdagen: elke dinsdag en donderdag van 14.00 uur tot 16.00 uur, alsmede op 27
november 2006 van 14.00 uur tot 16.00 uur.
Tja, en zo heeft ieder zijn mening... Maar een beetje genuanceerder mag wel!quote:Op maandag 6 november 2006 16:01 schreef PhalanX het volgende:
(...)
Dan ga ik me toch afvragen waarom het appartement van Martijn & Soraya er niet bij staat. Ze zullen het dan wel vast niet afkrijgen.quote:Op maandag 6 november 2006 15:11 schreef teigan het volgende:
De woningen zijn terug te vinden op funda, met foto's en info over de kijkdagen.....
Tenminste, 3 van de 4, de woning van Martijn en Soraya schijnt er niet bij te staan..
De vraagprijzen op funda:
appartement II: 245000 kk
appartement III : 240000 kk
appartement IV: 225000 kk
edit: Ik zie net staan dat de prijs die op funda genoemd wordt de startwaarde is plus het verbouwingsbudget van de deelnemers, en dat de uiteindelijke koopsom in de veiling zal worden vastgestelt
Ik wil net zeggen... Ik las echt over wel of geen dakterras. En nog meer kleine feitjes die als spoiler kunnen worden aangemerkt. Dus ga vooral niet teveel lezen op Funda als je geen poiler wilt tegenkomen.quote:Op maandag 6 november 2006 20:14 schreef k_man het volgende:
Er staan ook wel onbekende feitjes op Funda hoor.
Bij geen van allen zijn badkamerfoto's.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:33 schreef avotar het volgende:
appartement 1
viel me op dat er bij soraya en martijns appartement geen badkamer foto's waren..
Het appartement is gratisquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:06 schreef teigan het volgende:
Het appartement van Soraya en Martijn staat er ook op, zonder vraagprijs..
En ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet mooi...
logisch toch...quote:Op zondag 12 november 2006 20:36 schreef amaranta het volgende:
aha, de keuken van nancy en sandy WORDT geinstalleerd....
Het is toch ook mijn en jouw. Mijnen.quote:Op zondag 12 november 2006 21:22 schreef amaranta het volgende:
en iedereen loopt elkaars appartement weer af te kraken...... en die zussen spannen wederom de kroon.....wat een kutwijven
was mijnen vorig jaar niet met een korte ei? ik dacht het toen meinen heette....
daarom vond ik het ook zo vreemd dat het vorig jaar meinen heette...quote:Op zondag 12 november 2006 21:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is toch ook mijn en jouw. Mijnen.
De zusjes en Martijn & Soraya vinden ze natuurlijk belangrijker om te laten zien. En aangezien zij helemaal niet kunnen klussen, zie je ook weinig kluswerkquote:Op zondag 12 november 2006 21:00 schreef Wup het volgende:
de montage wordt ook steeds maffer
ze brengen echt alles in beeld als het maar geen klussende deelnemers zijn .....
Dan moet ze geen relatie willen hebben met zo'n zielig kereltje. Ik vind ze allebei niet leuk. Maar om Martijn kan ik nog wel lachen als ik het programma zie. Soraya wekt alleen maar ergernis op.quote:Op zondag 12 november 2006 20:57 schreef PhalanX het volgende:
Martijn doet geen reet, maar iedereen hier vergeeft het hem omdat Soraya een kenau is... onterecht... ik zou ook in een kenau veranderen als ik ment Martijn moest samenwerken.
Dat vond ik ook opvallend, een ezel stoot zich toch geen twee keer aan dezelfde steen.....quote:Op maandag 13 november 2006 08:54 schreef Vork het volgende:
Ik vind het opvallend dat die buurmannen weer dezelfde fout met de vloer hebben gemaakt.
Kan het zijn dat ze het met opzet hebben gedaan? Je kunt nu makkelijk dat hout weghalen en er tegels neerleggen wat mij praktischer lijkt in een keuken. Of heb ik scheef gekeken en ligt de keuken niet precies tussen die recht afgesneden stukken???quote:Op maandag 13 november 2006 08:54 schreef Vork het volgende:
Ik vind het opvallend dat die buurmannen weer dezelfde fout met de vloer hebben gemaakt.
Ze werken de kamers natuurlijk op andere momenten af vanwege die opleveringstijden. Waarschijnlijk hebben ze toen ze de woonkamer af hebben gemaakt, niet echt nagedacht over ook diezelfde vloer in de keuken. Dat is nog een voor te stellen slordigheid. Maar hetzelfde probleem zit 'm nu ook in de slaapkamer ergens middenin zelfs volgens mij.quote:Op maandag 13 november 2006 21:45 schreef Emmetje37 het volgende:
Kan het zijn dat ze het met opzet hebben gedaan? Je kunt nu makkelijk dat hout weghalen en er tegels neerleggen wat mij praktischer lijkt in een keuken. Of heb ik scheef gekeken en ligt de keuken niet precies tussen die recht afgesneden stukken???
Ik weet bijna zeker dat je vorig jaar dronken was...quote:Op zondag 12 november 2006 21:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
daarom vond ik het ook zo vreemd dat het vorig jaar meinen heette...
want ik weet bijna zeker dat het vorig jaar meinen was
Jij zegt precies t zelfde als die gast boven je.quote:Op donderdag 16 november 2006 08:43 schreef Koningin het volgende:
Het introfilmpje van komende zondag voorspelt weer veel goeds voor Soraya en Martijn
Was dat nu een pizza van New York Pizza?quote:
Meen je dat?quote:Op zondag 19 november 2006 20:40 schreef pietje008 het volgende:
en weer die verdomde pizza idd, domino's is het volgens mij
Domino's.quote:Op zondag 19 november 2006 20:40 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Was dat nu een pizza van New York Pizza?
Of was het Al Capone's?
Echt waar?quote:
Maar NET5 wordt niet door die merken betaaldquote:Op maandag 20 november 2006 09:07 schreef Sammy3000 het volgende:
Maar als Soraya & Martijn eens een T-shirt dragen waar een merk op staat, is dat afgeplakt...![]()
![]()
![]()
pcies, Soraya bepaalt alles, Martijn is een watje en hij huppelt er maar achteraan, als hij nou gewoon gezegd had dat dit niet slim wasquote:Op maandag 20 november 2006 09:47 schreef Koningin het volgende:
Geweldige aflevering. Lekker gevloek enzo.
Martijn en Soraya zijn gewoon dom bezig geweest, kunnen geen prioriteiten stellen.
Ik heb hen ook niet de afweging zien maken............er is niet gezegd geworden: "zullen we niet eerst voegen?"quote:Op maandag 20 november 2006 10:29 schreef Fuente het volgende:
[..]
pcies, Soraya bepaalt alles, Martijn is een watje en hij huppelt er maar achteraan, als hij nou gewoon gezegd had dat dit niet slim was
Vertel?quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er komt een vierde deel van het Blok!
quote:Net 5 klust gewoon een vierde Blok vol
Net 5 krijgt maar geen genoeg van Het Blok. Het klusprogramma draait nu al drie seizoenen mee - de huidige reeks nadert zijn ontknoping - en op de websites van SBS Broadcasting staat een oproep voor een vierde editie. Opmerkelijk, aangezien seizoen drie iets onderdeed voor seizoen twee, dat weer heel veel minder scoorde dan Het Blok 1 (met de 'legendarische' Brett en Tobias). Blijkbaar is de bodem nog niet bereikt. Opnieuw mogen zich weer stellen, singles, exen en familieleden melden voor elf weken klussen onder toeziend oog van Erik van der Hoff.
Bron
De totale oplevering toch?quote:Op zondag 26 november 2006 18:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond toch terugblikken?
Nou, omdat de lijst met klussen die af moeten zijn, voordat de buurmannen recht hebben op een deel van de meerwaarde, zo lang en niet-haalbaar is, dat ze het met de hulp van de buurmannen dus ook niet redden. Maar dan zou Soraya wel hulp hebben gehad. "Gratis" hulp dus zegmaar. Dan zou ze die niet zo aardige buurmannen dus gewoon keihard gebruiken. Maargoed, dat zijn de hersenspinsels van Soraya. Ik zou als ik haar was de op op meerwaarde allang al hebben opgegeven.quote:Op zondag 26 november 2006 20:38 schreef amaranta het volgende:
Soraya hoopte op de hulp van de buurmannen.........dezelfde buurmannen die ze totaal de grond in heeft geboord.
Hoezo hypocriet
Ik ben benieuwd. Ik moet helaas werken vanavond maar de video staat ingesteld.quote:Op maandag 27 november 2006 14:05 schreef Emmetje37 het volgende:
We zien vanavond wel wat het oplevert. Zou er ook een publieksprijs zijn zoals vorig jaar voor Sander&Nicolien?
Dat klussen is meer een aanleiding. In de kern is het gewoon een reallife soap.quote:Op maandag 27 november 2006 12:05 schreef avotar het volgende:
Ik hoop overigens dat ze bij deel 4 wat minder focussen op de onderliggende relaties en wat meer op het klussen zelf. Het blok extra is een leuk idee, maar gebruik dat dan daarvoor.
Geen idee bv wat S&M nog gedaan hebben dat laatste weekend..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |