Ik wil net zeggen... Ik las echt over wel of geen dakterras. En nog meer kleine feitjes die als spoiler kunnen worden aangemerkt. Dus ga vooral niet teveel lezen op Funda als je geen poiler wilt tegenkomen.quote:Op maandag 6 november 2006 20:14 schreef k_man het volgende:
Er staan ook wel onbekende feitjes op Funda hoor.
Bij geen van allen zijn badkamerfoto's.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:33 schreef avotar het volgende:
appartement 1
viel me op dat er bij soraya en martijns appartement geen badkamer foto's waren..
Het appartement is gratisquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:06 schreef teigan het volgende:
Het appartement van Soraya en Martijn staat er ook op, zonder vraagprijs..
En ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet mooi...
logisch toch...quote:Op zondag 12 november 2006 20:36 schreef amaranta het volgende:
aha, de keuken van nancy en sandy WORDT geinstalleerd....
Het is toch ook mijn en jouw. Mijnen.quote:Op zondag 12 november 2006 21:22 schreef amaranta het volgende:
en iedereen loopt elkaars appartement weer af te kraken...... en die zussen spannen wederom de kroon.....wat een kutwijven
was mijnen vorig jaar niet met een korte ei? ik dacht het toen meinen heette....
daarom vond ik het ook zo vreemd dat het vorig jaar meinen heette...quote:Op zondag 12 november 2006 21:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is toch ook mijn en jouw. Mijnen.
De zusjes en Martijn & Soraya vinden ze natuurlijk belangrijker om te laten zien. En aangezien zij helemaal niet kunnen klussen, zie je ook weinig kluswerkquote:Op zondag 12 november 2006 21:00 schreef Wup het volgende:
de montage wordt ook steeds maffer
ze brengen echt alles in beeld als het maar geen klussende deelnemers zijn .....
Dan moet ze geen relatie willen hebben met zo'n zielig kereltje. Ik vind ze allebei niet leuk. Maar om Martijn kan ik nog wel lachen als ik het programma zie. Soraya wekt alleen maar ergernis op.quote:Op zondag 12 november 2006 20:57 schreef PhalanX het volgende:
Martijn doet geen reet, maar iedereen hier vergeeft het hem omdat Soraya een kenau is... onterecht... ik zou ook in een kenau veranderen als ik ment Martijn moest samenwerken.
Dat vond ik ook opvallend, een ezel stoot zich toch geen twee keer aan dezelfde steen.....quote:Op maandag 13 november 2006 08:54 schreef Vork het volgende:
Ik vind het opvallend dat die buurmannen weer dezelfde fout met de vloer hebben gemaakt.
Kan het zijn dat ze het met opzet hebben gedaan? Je kunt nu makkelijk dat hout weghalen en er tegels neerleggen wat mij praktischer lijkt in een keuken. Of heb ik scheef gekeken en ligt de keuken niet precies tussen die recht afgesneden stukken???quote:Op maandag 13 november 2006 08:54 schreef Vork het volgende:
Ik vind het opvallend dat die buurmannen weer dezelfde fout met de vloer hebben gemaakt.
Ze werken de kamers natuurlijk op andere momenten af vanwege die opleveringstijden. Waarschijnlijk hebben ze toen ze de woonkamer af hebben gemaakt, niet echt nagedacht over ook diezelfde vloer in de keuken. Dat is nog een voor te stellen slordigheid. Maar hetzelfde probleem zit 'm nu ook in de slaapkamer ergens middenin zelfs volgens mij.quote:Op maandag 13 november 2006 21:45 schreef Emmetje37 het volgende:
Kan het zijn dat ze het met opzet hebben gedaan? Je kunt nu makkelijk dat hout weghalen en er tegels neerleggen wat mij praktischer lijkt in een keuken. Of heb ik scheef gekeken en ligt de keuken niet precies tussen die recht afgesneden stukken???
Ik weet bijna zeker dat je vorig jaar dronken was...quote:Op zondag 12 november 2006 21:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
daarom vond ik het ook zo vreemd dat het vorig jaar meinen heette...
want ik weet bijna zeker dat het vorig jaar meinen was
Jij zegt precies t zelfde als die gast boven je.quote:Op donderdag 16 november 2006 08:43 schreef Koningin het volgende:
Het introfilmpje van komende zondag voorspelt weer veel goeds voor Soraya en Martijn
Was dat nu een pizza van New York Pizza?quote:
Meen je dat?quote:Op zondag 19 november 2006 20:40 schreef pietje008 het volgende:
en weer die verdomde pizza idd, domino's is het volgens mij
Domino's.quote:Op zondag 19 november 2006 20:40 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Was dat nu een pizza van New York Pizza?
Of was het Al Capone's?
Echt waar?quote:
Maar NET5 wordt niet door die merken betaaldquote:Op maandag 20 november 2006 09:07 schreef Sammy3000 het volgende:
Maar als Soraya & Martijn eens een T-shirt dragen waar een merk op staat, is dat afgeplakt...![]()
![]()
![]()
pcies, Soraya bepaalt alles, Martijn is een watje en hij huppelt er maar achteraan, als hij nou gewoon gezegd had dat dit niet slim wasquote:Op maandag 20 november 2006 09:47 schreef Koningin het volgende:
Geweldige aflevering. Lekker gevloek enzo.
Martijn en Soraya zijn gewoon dom bezig geweest, kunnen geen prioriteiten stellen.
Ik heb hen ook niet de afweging zien maken............er is niet gezegd geworden: "zullen we niet eerst voegen?"quote:Op maandag 20 november 2006 10:29 schreef Fuente het volgende:
[..]
pcies, Soraya bepaalt alles, Martijn is een watje en hij huppelt er maar achteraan, als hij nou gewoon gezegd had dat dit niet slim was
Vertel?quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er komt een vierde deel van het Blok!
quote:Net 5 klust gewoon een vierde Blok vol
Net 5 krijgt maar geen genoeg van Het Blok. Het klusprogramma draait nu al drie seizoenen mee - de huidige reeks nadert zijn ontknoping - en op de websites van SBS Broadcasting staat een oproep voor een vierde editie. Opmerkelijk, aangezien seizoen drie iets onderdeed voor seizoen twee, dat weer heel veel minder scoorde dan Het Blok 1 (met de 'legendarische' Brett en Tobias). Blijkbaar is de bodem nog niet bereikt. Opnieuw mogen zich weer stellen, singles, exen en familieleden melden voor elf weken klussen onder toeziend oog van Erik van der Hoff.
Bron
De totale oplevering toch?quote:Op zondag 26 november 2006 18:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond toch terugblikken?
Nou, omdat de lijst met klussen die af moeten zijn, voordat de buurmannen recht hebben op een deel van de meerwaarde, zo lang en niet-haalbaar is, dat ze het met de hulp van de buurmannen dus ook niet redden. Maar dan zou Soraya wel hulp hebben gehad. "Gratis" hulp dus zegmaar. Dan zou ze die niet zo aardige buurmannen dus gewoon keihard gebruiken. Maargoed, dat zijn de hersenspinsels van Soraya. Ik zou als ik haar was de op op meerwaarde allang al hebben opgegeven.quote:Op zondag 26 november 2006 20:38 schreef amaranta het volgende:
Soraya hoopte op de hulp van de buurmannen.........dezelfde buurmannen die ze totaal de grond in heeft geboord.
Hoezo hypocriet
Ik ben benieuwd. Ik moet helaas werken vanavond maar de video staat ingesteld.quote:Op maandag 27 november 2006 14:05 schreef Emmetje37 het volgende:
We zien vanavond wel wat het oplevert. Zou er ook een publieksprijs zijn zoals vorig jaar voor Sander&Nicolien?
Dat klussen is meer een aanleiding. In de kern is het gewoon een reallife soap.quote:Op maandag 27 november 2006 12:05 schreef avotar het volgende:
Ik hoop overigens dat ze bij deel 4 wat minder focussen op de onderliggende relaties en wat meer op het klussen zelf. Het blok extra is een leuk idee, maar gebruik dat dan daarvoor.
Geen idee bv wat S&M nog gedaan hebben dat laatste weekend..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |