Je zal met haar moeten klussen...ik zou helemaal gek worden.quote:Op zondag 5 november 2006 21:05 schreef babette21 het volgende:
eindelijk een beetje zweet in beeld!
en Soraya staat erbij en kijkt ernaar
Ik merk er weinig van.quote:Op zondag 5 november 2006 20:58 schreef Cairon het volgende:
Soraya is sympathieker aan het worden
Ik heb al genoeg gezien vanavond. Mag wel iets minder.quote:Op zondag 5 november 2006 21:21 schreef MissX het volgende:
Zouden we nog iets van klussen zien dit jaar.
Dat Martijn een eikel is ontken ik ook niet.quote:Op zondag 5 november 2006 21:20 schreef Cairon het volgende:
Martijn dit en Martijn dat
en waarom... omdat die schele mongool van een Martijn geen steek uitvoert als ze niet roept, en als ze wel roept dan doet hij het nog met tegenzin, maar dan doet hij tenminste nog iets, behalve met z'n uit de kluiten gewassen mongolenhobby bezig zijn.
Daarbij is die mongolenhobby ook nog eens zijn werk...quote:Op zondag 5 november 2006 21:28 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat Martijn een eikel is ontken ik ook niet.
Maar soraya komt toch nog steeds niet echt gezellig over.
Geen idee, weet wel dat een fokker een van de apartementjes van de vorige editie heeft gekocht.quote:Op zondag 5 november 2006 22:10 schreef bleiblei het volgende:
Die Martijn.
Zijn er eigenlijk Fok!kers die zich ooit aangemeld hebben voor Het Blok?
.
Ach, het zal ongetwijfeld een stuk beter voor de reputatie zijn, dan als je bepaalde homevideo's maakt.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:35 schreef Liejannuh het volgende:
Nou, ik weet niet of het nou zo goed voor je reputatie is om heel Nederland mee te laten genieten van het feit dat je vriendin een heks is waarbij je ook nog eens onder de plak zit.
Een keeper moet het toch echt hebben van zijn keep-kwaliteiten en niet van zijn status die hij verkrijgt door het meedoen aan een tv programma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |