Ik heb geholpen. Dus ik mag het ookquote:Op zondag 10 september 2006 22:34 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb 'm volgepost! Ik mag TVP'en!
Ik vind die zussen geweldig.quote:Op zondag 10 september 2006 22:41 schreef Martijn_77 het volgende:
Naar mijn gevoel en als ik zag hoe dat ze met die zaag stuntelde kommen er nog een hoop klus blunders van Nancy & Sandy
quote:Op zondag 10 september 2006 22:34 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb 'm volgepost! Ik mag TVP'en!
Daar gaan we nog meer blunders van zien neem dat maar aan. Vind dat trouwens echt geen klussersquote:Op zondag 10 september 2006 22:46 schreef static het volgende:
[..]
Ik vind die zussen geweldig.![]()
Echte flap-uits.
ik ben blij dat ze er nog in zitten.....quote:Op zondag 10 september 2006 23:37 schreef rubbereend het volgende:
die zusjes kunnen niet eens zagendat gaat wat worden
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Heb het gemist...quote:Op maandag 11 september 2006 03:02 schreef Prowl het volgende:
Ik vraag het nog maar eens: Wanneer is de herhaling ?
Kijk effe in de tv-gids ofzo....quote:Op maandag 11 september 2006 03:02 schreef Prowl het volgende:
Ik vraag het nog maar eens: Wanneer is de herhaling ?
quote:Op maandag 11 september 2006 13:30 schreef Maerycke het volgende:
Ik vind het echt een hele leuke casting dit jaar. Zo'n serie waarbij je je van tevoren gaat verheugen op het gestuntel van de zusjes, de k*topmerkingen van Soraya ('Ja ik kan moeilijk over 'm heenpissen') en de buurman die bij het opzetten van een tent al instort en drie dagen rust nodig heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |