quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:21 schreef easy-going het volgende:
Op maandag 30 oktober 2006 08:44 schreef Flurrie het volgende:
Valt het jullie ook op dat Soraya en Martijn en de zusjes altijd zo negatief zijn over wat de andere koppels opleveren?
Zat me gisteren zo te irriteeren aan het commentaar van de zusjes op de keukens van de buurmannen en de ex-en. Dit vind ik niet mooi en dat is lelijk enz enz.
Tewijl de ex-en een buurmannen ook wel eens positief zijn over een oplevering van de andere koppels.
quote:Het is maar net wat ze laten zien .... ik dacht dat ze allemaal een postieve en een negatieve reactie moeten geven als ze bij andermans vertrekken gaan kijken. En het negatieve is leuker om uit te zenden dan het positieve he.
Zie het.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:44 schreef skiczukie het volgende:
Typo in de tt trouwens!
donequote:Op maandag 30 oktober 2006 14:47 schreef Sammy3000 het volgende:
[..]
Zie het.
Kan iemand ff de titel aanpassen svp??![]()
Misschien mogen die andere publiekslievelingetjes JP & Marieke het afmaken??quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:31 schreef Tharalom het volgende:
Ik vraag mij af of er consequenties komen voor het (geheel) niet opleveren van de badkamer..
Same.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:21 schreef Piles het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar het huidige budget van de koppels
Ja, ik ook, vorig jaar werd dat vaker gemeldquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:21 schreef Piles het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar het huidige budget van de koppels
Ja, dat viel mij ook al opquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:57 schreef k_man het volgende:
Vreemd dat Soraya en Martijn kennelijk overal vloerverwarming maken, behalve in de badkamer?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:09 schreef Nuna het volgende:
[..]
Vloerverwarming in de badkamer het berghok is toch veel fijner.
Ze wil 'm er niet op aanspreken maar wil hem ook niet betalenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:35 schreef amaranta het volgende:soraya twijfelt of ze hem erop aan moet spreken aangezien hij een vriend van de famlie is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |