In het gesprek met Inge liet hij voor het eerst zichzelf een beetje zien. En dat hij toch flink aangedaan was door de reactie van Eva, maakte hem in mijn ogen ook een stuk sympathieker.quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:19 schreef Tharalom het volgende:
Tjonge die Gerrit. Wat zien die vrouwen toch in hem? Onbegrijpelijk.
Waarom zou Trudy vertrekken?quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:55 schreef Mark het volgende:
Was wel jammer dat ze een groot gedeelte van het gesprek weglieten, toch benieuwd hoe dat gelopen is (voordat Gerrit zijn kop onder de kraan stopte, snif).
Van Trudy snap ik nog steeds niet dat ze nog niet vertrokken is bij Hans
Hans had zich niet zo positief over homo's uitgelaten en Trudy's oudste zoon is homo.quote:
Dat was leuk met die ballonvaartquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:10 schreef evert het volgende:
martijn is wel een romanticus, ballonvaart was natuurlijk wel erg gaaf om te organiseren voor zijn dames. opvallend dat daar nog geen spanning is want volgens mij kunnen beiden het wel heel goed met martijn vinden.
Hans heeft gewoon aangegeven dat hij er niets mee heeft, en dat er bij hem thuis niet omheen gedraaid zal worden. Maar een neef van hem is ook homo, en die werd nog steeds volledig gerespecteerd. Maar ze gaan er geen rekening mee houden, maar moet dat per se dan?quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hans had zich niet zo positief over homo's uitgelaten en Trudy's oudste zoon is homo.
Zijn zoons lieten het die neven 'wel weten' dat het ze niet beviel. Als Trudy bij Hans zou wonen, zou dat dus ook het ouderlijk huis van haar oudste zoon worden. Lekker als hij en zijn vriend op de korrel worden genomen door Hans' zonen als die zoon zijn moeder eens komt bezoeken.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:31 schreef Pendri het volgende:
[..]
Hans heeft gewoon aangegeven dat hij er niets mee heeft, en dat er bij hem thuis niet omheen gedraaid zal worden. Maar een neef van hem is ook homo, en die werd nog steeds volledig gerespecteerd. Maar ze gaan er geen rekening mee houden, maar moet dat per se dan?
En dan nog, de relatie zou dan zijn tussen Trudy en Hans. Die kinderen komen daarbij op de 2e plaats.
Moet zij een eventuele grote liefde laten schieten, omdat zijn zonen duidelijk zeggen hoe ze over bepaald gedrag denken?quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zijn zoons lieten het die neven 'wel weten' dat het ze niet beviel. Als Trudy bij Hans zou wonen, zou dat dus ook het ouderlijk huis van haar oudste zoon worden. Lekker als hij en zijn vriend op de korrel worden genomen door Hans' zonen als die zoon zijn moeder eens komt bezoeken.
Hormonen hè. Hij vindt Eva een geil vrouwtje, dus toch ff eropquote:Op maandag 30 oktober 2006 09:15 schreef NrSiX het volgende:
wat een gast die Gerrit "ik denk ik ga even met iemand zoenen om haar tevreden te houden, maar stiekem vind ik haar niet leuk"
quote:
Zij vroeg toch aan hem of ze hem mocht zoenen? Het initiatief lag bij Eva. Gerrit had er direct spijt van.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:49 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Hormonen hè. Hij vindt Eva een geil vrouwtje, dus toch ff eropMeer dan dat was het ook niet.
Juist daarom vind ik het zo vreemd dat zij uit die kus meende op te kunnen maken dat zij het geworden was.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zij vroeg toch aan hem of ze hem mocht zoenen? Het initiatief lag bij Eva. Gerrit had er direct spijt van.
Herkenbaar?quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:08 schreef Nouk het volgende:
Ik vond Gerrit toch wel aandoenlijk deze aflevering.
Zat ie zo te huilen omdat hij Eva moest wegsturen en zo lief te doen tegen Inge. In deze lompe boer schuilt toch wel iets schattigs.
Excuses werden dacht ik ook aanvaard, het *gebaar* zou wellicht wel op prijs zijn gesteld als de zonen zelf hadden mogen beslissen naar wie die 150 euro zal worden overgemaakt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:03 schreef Lienekien het volgende:
Het gaat om het gebaar. En het zou ze hebben gesierd als ze iets van waardering voor het gebaar hadden kunnen opbrengen. Het was onderdeel van het excuus aanbieden van de columnist. En excuses aanvaard je, da's gewoon een kwestie van fatsoen.
Kwade bedoelingen? Die columnist heeft zijn column geschreven om te ageren tegen homofobie. Daar is niks mis mee. Hij biedt excuses aan voor het vermelden van onjuiste feiten. Maar is hij is nog steeds tegen homofobie, dus is het COC in zijn ogen een goed doel. Ik zie de kwade bedoelingen niet. Als iemand die jongens te kakken zet, dan zijn het die jongens zelf wel.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:20 schreef deedeetee het volgende:
En die columnist heeft blijk gegeven van zijn kwade bedoelingen.
Homofobie heb ik niet gezien in de uitzending met Hans en ook niet in de uitspraken van zijn 2 zonen. Ik zie wel een hoop gedoe over vermeende homofobie.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kwade bedoelingen? Die columnist heeft zijn column geschreven om te ageren tegen homofobie. Daar is niks mis mee. Hij biedt excuses aan voor het vermelden van onjuiste feiten. Maar is hij is nog steeds tegen homofobie, dus is het COC in zijn ogen een goed doel. Ik zie de kwade bedoelingen niet. Als iemand die jongens te kakken zet, dan zijn het die jongens zelf wel.
De columnist had iets goed te maken aan de jongens door onwaarheden te laten drukken. Excusus alléén waren prima geweest, het * gebaar * deugde niet en was eerder bedoelt om ff een trap na te geven.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:38 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb mijn argumenten al gegeven. Het ging om het gebaar van de columnist, niet of de jongens al dan niet sympathie voor het COC hebben.
Vaak is dat een dooddoener, dat ben ik met je eens. Je zult mij er dan ook niet vaak op betrappen. Maar hier vind ik het op zijn plaats.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:57 schreef deedeetee het volgende:
We houden er over op![]()
enne dat * zegt meer * is IMO een echte dooddoener.
Overgens is het MIJN interpretatie niet de hunne dat die man met z'n gebaar niet met goede bedoelingen handelt.
He, toch nog iemand die haptquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:14 schreef Lienekien het volgende:
Gerrit kiest voor Eva? Mark, je loopt achter!
Misschien bedenkt ie zich nog ....quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:14 schreef Lienekien het volgende:
Gerrit kiest voor Eva? Mark, je loopt achter!
Vorig jaar hebben ze dacht ik de boeren wat meer verspreid over diverse afleveringen. Dan wist je al vrij snel hoe het met boer A verlopen was, maar nog niet hoe het met boer E was want daar had je nog niets van gezien. Nu laten ze elke week van elke boer wel een stukje zien. Zal in totaal wel op ongeveer net zoveel uitzendingen neerkomen. Alleen in iets andere opzet dan vorig jaar.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:08 schreef Toad het volgende:
Hmmm.... over gespannen sfeer gesproken....
Overigens, ligt het aan mij of heeft de KRO van de opnames op de boederij meer uitzendingen gemaakt. Ik herinner me van vorig jaar dat de vaart er meer in zat.
Idd, je kwam er pas in NA het gesprek, daar had ik wel meer van willen zienquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:56 schreef Molline het volgende:
Jammer dat ze niet hebben laten zien hoe het precies gegaan is aan tafel.
Maar volgens mij is het niet nep, is ze echt zo! Maar dat is misschien nog erger juist......quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:51 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Marieke met haar toneelact. Ik kan er gewoon niet naar kijken, ik haat nep mensen
.
Daar moet je, denk ik, ook een beetje doorheen prikken. Jochum heeft zijn verlegenheid, zij heeft haar overdreven vrolijkheid. Allebei zijn ze volgens mij vrij nerveus. Als die twee zich iets meer op hun gemak voelen, komt de ware aard wel boven. Dat zag je vorige week wel op het strand.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:08 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Maar volgens mij is het niet nep, is ze echt zo! Maar dat is misschien nog erger juist......
[...]
Niemand kan zo zijn. Tis niet alleen overdreven vrolijk, alles is overdreven. De manier hoe zij die klanten benaderde, alsof ze achterlijk warenquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:08 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Maar volgens mij is het niet nep, is ze echt zo! Maar dat is misschien nog erger juist......
En ik kan me best voorstellen dat Trudy niet zo geschokt is van de mening van Hans over homo's. Ze zal hier wel vaker tegen aan lopen, vooral gezien het feit dat ze eigenlijk uit Zuid-Afrika komt. Daar zijn ze vast een stuk minder tolerant dan hier in Nederland.
Vorig jaar werden ze een weekendje op pad gestuurd, naar London, Praag, Amsterdam (:')) etc. Dat gaf soms nog wel mooie tvquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:43 schreef Nouk het volgende:
Heb vorig jaar niet helemaal gezien. Maar na volgende week is de reeks dus nog niet klaar? Dan zie je nog hoe het met die 2 verder gaat of niet?
Ik snap die enorme ophef ook niet helemaal, want het enige wat er aan de hand is, is dat Eva Gerrit vorige week wilde zoenen en ondanks dat Gerrit daartoe bereid was bleek hij deze week toch meer te voelen voor Inge. Ik zou zeggen risico van 't spelletje, maar Eva maakte er nogal een enorme ophef over (ondanks dat ze beweerde dat haar wereld hierdoor niet instortte).quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:46 schreef Grimm het volgende:
Ik kwam wat te laat thuis, maar hoe zit dat nou met die hele gerrit situatie?
Niks neps aan Marieke, zitten een hoop meer neppe mensen met veel toneelstukjes in het programma...quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:51 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Marieke met haar toneelact. Ik kan er gewoon niet naar kijken, ik haat nep mensen
.
Ja ze zei zelf dat ze niet wist waar het ballonnen-taart-hoera gevoel vandaan kwamquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:07 schreef hangplant het volgende:
Marieke is gewoon verliefd op het bedrijf en niet op de boer. Wat een hysterisch wief zeg!
Ik weet niet wat voor drugs zij gebruikt, maar ik wil het ook!!!!quote:
Ik ken manisch alleen in manisch depresief, maar zo komt ze niet op me overquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:44 schreef Joepie het volgende:
Ik vind die Marieke heel erg raar, zo'n manisch figuur de hele tijd om je heen wordt je toch gestoord van lijkt me.
En dat is het.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:41 schreef deedeetee het volgende:
[..]
![]()
Het is echt een ongelovelijk irritant, mal mens![]()
Volgens mij zijn ze vooral met z'n 3en leuk, als er 1 weg moet gaan ze die vast missenquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:09 schreef deedeetee het volgende:
Marlies is 'n leuke meid![]()
Bibi is óók een leuke meid.![]()
Ik krijg zo'n gelukkig gevoel van binnen. Jaaaaa. Dat wij al die mensen zo gelukkig maken met al deze groenten. Jaaaaaa.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:22 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ja ze zei zelf dat ze niet wist waar het ballonnen-taart-hoera gevoel vandaan kwam, daar moest ze nog over na denken... Wij weten het wel
Die vindt die plek gewoon geweldig, zelf groenten verbouwen en dan verkopen. HOERA![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bipolaire_stoornisquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:19 schreef ivosnivo het volgende:
Ik ken manisch alleen in manisch depresief, maar zo komt ze niet op me over
ik moest ook even zoeken hoorquote:De manische periode is het tegenovergestelde van een depressieve periode.
Hier nog wat foto's van die ballonvaarder :quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:19 schreef klabbakus het volgende:
en die ballonvaarder was wel goed zeg, hij vloog echt mooi laag over dat water en die bomen enzo
sorry maar je kan martijn geen botte boer noemen...quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:14 schreef tong80 het volgende:
Wat een botte lullen zijn al die boeren.Ik snap die wijven niet.Je zou toch gillend wegrennen?
Die botheid triggert je juist een beetje, is het extra speciaal als hij lief en attent doet. Ik heb ook zo'n botte boer namelijk.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:14 schreef tong80 het volgende:
Wat een botte lullen zijn al die boeren.Ik snap die wijven niet.Je zou toch gillend wegrennen?
Arme jij. Je zou het verschil eens moeten weten tussen iemand die altijd lief en attent is.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:27 schreef Nouk het volgende:
[..]
Die botheid triggert je juist een beetje, is het extra speciaal als hij lief en attent doet. Ik heb ook zo'n botte boer namelijk.
tong, oprotten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Arme jij. Je zou het verschil eens moeten weten tussen iemand die altijd lief en attent is.
Da'sniet liefquote:
Tsss. Wannabe crew.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:26 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oh. Al heel lang, hehe.
Nou nu kappen met die sc..
iemand die altijd lief en attent is? die bestaan niet...dat houdt iemand een tijdje vol maar echt niet altijd hoor...ook soort toneelspelquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Arme jij. Je zou het verschil eens moeten weten tussen iemand die altijd lief en attent is.
Daar zou ik doodmoe van worden en dan krijg ik zin om lekker te gaan katten. Dan komt er weer wat leven in de brouwerij.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze echt zo is, maar het lijken wel wat manische trekjes. Ik word al doodmoe van kijken naar haar alleen al. Zo iemand is best te doen, als je haar maar af en toe even uit kon zettenquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:21 schreef Rick_Dokkum het volgende:
)
Zij is echt nep en TE enthousiast. Er klopt gewoon iets niet. En arme Jochem trapt erin. Tis gewoon te geacteerd.
aaight.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:17 schreef RedFever007 het volgende:
En Martijn en zijn vrouwen zijn het leukst
, dat autocrossen was gewoon geniaal
Mwoh nu op tv wel n beetje ja.. maar misschien valt ie in t echt nog wel iets mee?quote:Op woensdag 1 november 2006 15:36 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
aaight.
Gerrit is maar een rare gozer.
Oeh, lets share this happinessquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:19 schreef ivosnivo het volgende:
Ik krijg zo'n gelukkig gevoel van binnen. Jaaaaa. Dat wij al die mensen zo gelukkig maken met al deze groenten. Jaaaaaa.
Ah, jij bakt dus zijn hoedenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:27 schreef Nouk het volgende:
Ik heb ook zo'n botte boer namelijk.
niet op TV geweets neequote:Op donderdag 2 november 2006 17:51 schreef FuifDuif het volgende:
Ik wil even navraag doen hier.
In HP/De Tijd van deze week wordt in een artikel over reality televisie ook een stuk geschreven over Boer Zoekt Vrouw. Daarin staat dat één van de meiden van boer Martijn per ongeluk een koe heeft gemolken welke kort daarvoor geïnjecteerd was met peniciline. Deze melk is dus terecht gekomen in de grote melkopslag bestemd voor ophalen voor verdere productie. Deze hele verzameling melk heeft boer Martijn echter, door de peniciline, volledig door het afvoerputje moeten laten stromen en dat heeft hem, zoals je je kunt indenken, een financiële klap bezorgt.
Dit voorval is mij echter ontgaan. Herinnert iemand zich dit? Of staat ons dit te wachten tijdens de naderende aflevering?
Wat nou 'quote:Op zondag 5 november 2006 17:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
van gerrit weten we alVan de andere is wel spannend
![]()
Dat zei Yvon dat hoorde ik ookquote:Op zondag 5 november 2006 17:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat nou ''?
Ik hoorde dat Yvon Jaspers in Pauw en Witteman zei dat Gerrit ons nog ging verbazen.![]()
Bibi is ook leukquote:Op zondag 5 november 2006 17:59 schreef Nouk het volgende:
Ben vooral benieuwd naar wie Martijn kiest. Ik hoop toch Marlies, zo'n leuk stel.
Ik vind Bibi leukerquote:Op zondag 5 november 2006 18:04 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jawel, maar toch iets minder leuk., vind ik dan.
Gerrit is de leukste en meest authentieke.quote:Op zondag 5 november 2006 17:56 schreef Lienekien het volgende:
Ik hoorde dat Yvon Jaspers in Pauw en Witteman zei dat Gerrit ons nog ging verbazen.![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 20:55 schreef Grimm het volgende:
uitslag staat gewoon op de website van boer zoekt vrouw, om een uur of acht al
Hoewel ik Marlies leuker vind, heb ik dat gevoel ook.quote:Op zondag 5 november 2006 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
Ben gek genoeg helemaal van slag van de keuze van Martijn. Volgens mij heeft hij de verkeerde keuze gemaakt.
Als ik Martijn was had ik Bibi gekozenquote:Op zondag 5 november 2006 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
Ben gek genoeg helemaal van slag van de keuze van Martijn. Volgens mij heeft hij de verkeerde keuze gemaakt.
WTF is ontangen ?quote:POLL
Welke boer spreekt uit dat hij het heerlijk vindt om liefde te ontangen?
quote:Op zondag 5 november 2006 21:17 schreef Flyingdutchman het volgende:
Die Marlies............wat een schat!!!Echt een oprechte vrouw!! Goede keus van Martijn. Naar mijn mening is Martijn toch (ondanks dat hij de jongste is) gene die de meeste tijd heeft gestoken in alles.....ballonvlucht etc
![]()
zonde dan, 't was 1 van de laatste afleveringen...quote:Op zondag 5 november 2006 22:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik viel er dus vanavond middenin, ik had het nog nooit eerder gezien, maar wat een tof programma !
Ik heb verdomme nog bijna zitten huilen ook, man..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
quote:Op zondag 5 november 2006 22:31 schreef Mark het volgende:
Tijd voor een spoilertje:En hoe weet jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bibi was ook wel leuk, maar anders, marlies is net iets schattiger...quote:Op zondag 5 november 2006 23:26 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Leuke uitzending wel. Goede keuze van Marlies, zij is echt leuk én lief. En Trudy had ik eigenlijk niet verwacht, als zij niks had gezegd had Hans ook wel haar gekozen denk ik.
quote:Op maandag 6 november 2006 00:08 schreef FuifDuif het volgende:
Vooral toen Marlies emotioneel werd vond ik haar erg aantrekkelijk. Wat een schatje is het toch ook!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway.. ben benieuwd naar volgende week! lijkt me lachen.Zo niet.. dan toch!
Ze doet/deed toch een opleiding in de richting van het boerenbedrijf?quote:Op maandag 6 november 2006 00:54 schreef HPayne het volgende:
Ja ik ben jalours op die boer... Marlies wat een lief koppie![]()
Geweldig die reden van hem: ze had gewoon van meer verstand van het boerderijleven!!
Tussen het hooi van de paardenschuur zeker...
Dát was liefde in z'n puurste vorm. Ik ben jaloers op Martijn! Al die andere boeren vielen in het niet bij hem.quote:Op maandag 6 november 2006 00:08 schreef FuifDuif het volgende:
Vooral toen Marlies emotioneel werd vond ik haar erg aantrekkelijk. Wat een schatje is het toch ook!
Ja, dat is haar, kan niet missen!quote:Op maandag 6 november 2006 11:57 schreef Mark het volgende:
In de zomervakantie cross ik rond met de bakkersbus en bezorg ik brood en banket bij mensen aan huis.
Ik dacht echt dat hij dat ging zeggen.quote:Op maandag 6 november 2006 14:12 schreef Lienekien het volgende:
Ik had nog even de hoop dat Hans zou zeggen dat hij door haar mooie gebaar toch besloten had voor Trudie te kiezen.
viel nog wel mee toch , tenminste wat ik heb gezien.. wat hij zei over zijn zoons m.b.t. het onderwerp homo's vond ik erger.. alhoewel hij er stiekem ook wel zo over denkt.quote:Op maandag 6 november 2006 14:28 schreef FuifDuif het volgende:
Ik vind Hans maar een lomperik. Vooral sinds hij zich zo walgelijk heeft uitgelaten over homoseksuelen. Wat een hork.
quote:Op maandag 6 november 2006 18:24 schreef tong80 het volgende:
En Jochem, tsja. Hannibal lector heeft meer emoties.
Nou, dan let je slecht op. Zo vaak als ik Jochum zijn emoties en tranen zichtbaar heb zien wegslikken.quote:Op maandag 6 november 2006 18:24 schreef tong80 het volgende:
[...]
Dat doet Hannibal ook. Die neemt het slikken alleen iets letterlijker.quote:Op maandag 6 november 2006 18:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, dan let je slecht op. Zo vaak als ik Jochum zijn emoties en tranen zichtbaar heb zien wegslikken.
Typisch dat je dat zo zegt ,ik heb al een tijdje geleden opgemerkt dat hij zo griezelig uit z'n ogen kijkt en dat ik hem psychopaat wel zag zittenof iets van gelijke strekkingquote:Op maandag 6 november 2006 18:24 schreef tong80 het volgende:
me 2, die gast is echt freaky lolquote:Op maandag 6 november 2006 18:40 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Typisch dat je dat zo zegt ,ik heb al een tijdje geleden opgemerkt dat hij zo griezelig uit z'n ogen kijkt en dat ik hem psychopaat wel zag zittenof iets van gelijke strekking![]()
Het is maar goed dat jij geen psycholoog bent, want iemand als psychopaat bestempelen op basis van hoe hij/zij uit zijn/haar ogen kijkt is pas griezelig!quote:Op maandag 6 november 2006 18:40 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Typisch dat je dat zo zegt ,ik heb al een tijdje geleden opgemerkt dat hij zo griezelig uit z'n ogen kijkt en dat ik hem psychopaat wel zag zittenof iets van gelijke strekking![]()
Als ik dat wél was dan zag ik in jou vast een porentiële klantquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:19 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij geen psycholoog bent, want iemand als psychopaat bestempelen op basis van hoe hij/zij uit zijn/haar ogen kijkt is pas griezelig!
Als ze op dit moment niet meer bij hem is dan ligt het in ieder geval niet dááraan! Ze is zelf een boerendochter! Zij en haar 3 zussen helpen thuis allemaal meequote:Op maandag 6 november 2006 18:24 schreef tong80 het volgende:
Marlies is nu nog verliefd maar als ze eenmaal elke dag de stront van de koeien moet opruimen is ze snel vertrokken.
Nou kennen kennen, ze hebben elkaar een keer gesproken in de Breijenburg in Ledeacker (ook wel 'de laatste hoop' genoemd). Als het niks wordt met Marlies dan komt hij Bibi daar vast wel weer tegen.quote:Op zondag 5 november 2006 21:28 schreef densmee het volgende:
bibi kent hij al langer van het stappen enzo
maar ik dacht echt dat hij voor bibi zou kiezen
en de site krijgt het heel druk van bzv
Een opmerking als deze zegt meer iets over jou dan over hem. Hoe subjectief kun je zijnquote:Op maandag 6 november 2006 18:40 schreef deedeetee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een lepel is een ding, daar kun je pap mee roeren...
Zeldzaam domme dooddoenerquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:09 schreef AquaDiGio het volgende:
[..]
Een opmerking als deze zegt meer iets over jou dan over hem. Hoe subjectief kun je zijn
Inderdaad, Marieke die is pas eng. Krijg er gewoon helemaal de kriebels van. Heb niet zo snel een hekel aan iemand, maar ik word helemaal benauwd van haar, kan er echt niet tegen hoe zij zo is. Zo te dichtbij in je persoonlijke ruimte vind ik, bleh.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:03 schreef cora4034 het volgende:
Jochem is nu nog stil. Ik kan me voorstellen als je heel veel tijd met Marieke doorbrengt je mogelijkerwijs wel eeh raar uit je ogen gaat kijken,
klikquote:Op woensdag 8 november 2006 21:57 schreef Disorder het volgende:
Linkje naar het fragment graag!
Geweldig!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
klik
30:30 Marieke met de courgette en direct daarna de zoon van Hans
De meeste mensen doen dat niet en plein public in de huiskamerquote:Op donderdag 9 november 2006 06:46 schreef FuifDuif het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan een erectie? Hoezo staat die jongen voor paal? Dat overkomt iedere man die zo bezig is met zijn vriendin. Ongelofelijk dat in deze tijd van seksuele vrijheid nog altijd het schaamrood op de wangetjes van mensen komt te staan als ze een stijf piemeltje zien.
Helemaal niet als je weet dat er in de keuken een cameraploeg aan het werk is om een uitzending te maken waar misschien wel 2 á 3 miljoen mensen naar kijken.quote:Op donderdag 9 november 2006 07:08 schreef Mark het volgende:
[..]
De meeste mensen doen dat niet en plein public in de huiskamer
toen yvonne daar was (vorige week ergens) werd het niet uitgezonden bij DWDD. Het werd afgelopen zodag bij BZV uitgezonden en maandag bij DWDD.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Staat hij ook voor Jan met een korte achternaam voor schut![]()
Ik zag het bij DWDD toen Yvon daar in de uitzending was
Ik zag het zondag niet !! Toen Trudy afscheid van die jongens nam
Oeps, jij heb gelijk, Claudia liet het afgelopen maandag zien in DWDDquote:Op donderdag 9 november 2006 12:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
toen yvonne daar was (vorige week ergens) werd het niet uitgezonden bij DWDD. Het werd afgelopen zodag bij BZV uitgezonden en maandag bij DWDD.
Ja, ik ookquote:Op zondag 12 november 2006 19:10 schreef Nouk het volgende:
Vanavond de aflevering met de schoonouders, ben benieuwd.
Gerrit is niet gewend om in een 5 sterren restaurant te zittenquote:Op zondag 12 november 2006 19:13 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar het weekendje weg. Ik zie Gerrit al in een 5 sterren restaurant zitten met z'n hempie aan..
Mij best, maar Marlies is ten eerste mooier, en ten tweede vraag je gewoon om geruchten zo.quote:Op zondag 12 november 2006 19:31 schreef Nouk het volgende:
Hij mag toch wel met een meissie op de foto staan zeg.
Wie nietquote:Op zondag 12 november 2006 20:31 schreef Rev- het volgende:
omg wie is dit wijf, zou dr na 1min al helemaal gek van worden
5 dagen he, geen wekenquote:Op zondag 12 november 2006 20:39 schreef tong80 het volgende:
Nou die hebben elkaar beter leren kennen de laatste weken.
'Heb je nog meer zusters ?'
'Nee maar wel ons Jan die zit in Australië.'
'Oh dat wist ik niet.'
Waar hebben ze het in hemelsnaam wel over gehad ?
Dan nog, je vraagt toch eerst naar de familiequote:Op zondag 12 november 2006 21:17 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
5 dagen he, geen weken.
Daarom zocht ie haar uit.Heeft niks met haar te maken.Maar die andere had een homozoon.quote:Op zondag 12 november 2006 21:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik vond het wel mooi met Hans. Zij 4 dochters, hij 4 zonen.
Als die Trudy niet had gezegd tegen Hans datie voor Anneke moest gaan had Hans gewoon Trudy gekozen.quote:Op zondag 12 november 2006 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom zocht ie haar uit.Heeft niks met haar te maken.Maar die andere had een homozoon.
Dat denk ik ook jaquote:Op zondag 12 november 2006 21:36 schreef Dubnobasswithmyhea... het volgende:
[..]
Als die Trudy niet had gezegd tegen Hans datie voor Anneke moest gaan had Hans gewoon Trudy gekozen.
Wij hebben hier niet veel anders in de koelkast staan. Ja, water en sinaasappelsap, thee en koffie kan ik ook nog aanbieden.quote:Op zondag 12 november 2006 21:43 schreef 61neorej het volgende:
Als ik aan iemand vraag wat hij voor drinken heeft verwacht ik toch niet de antwoorden appel en perensap
Veel te vol. Geen smaak. Wordt tijd dat een boer er zijn koekoeksklokken komt ophangen.quote:Op zondag 12 november 2006 22:09 schreef Keroppi het volgende:
Nou vonden jullie de inrichting van Inge's huis dan erg smaakvol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |