aaight.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:17 schreef RedFever007 het volgende:
En Martijn en zijn vrouwen zijn het leukst
, dat autocrossen was gewoon geniaal
Mwoh nu op tv wel n beetje ja.. maar misschien valt ie in t echt nog wel iets mee?quote:Op woensdag 1 november 2006 15:36 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
aaight.
Gerrit is maar een rare gozer.
Oeh, lets share this happinessquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:19 schreef ivosnivo het volgende:
Ik krijg zo'n gelukkig gevoel van binnen. Jaaaaa. Dat wij al die mensen zo gelukkig maken met al deze groenten. Jaaaaaa.
Ah, jij bakt dus zijn hoedenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:27 schreef Nouk het volgende:
Ik heb ook zo'n botte boer namelijk.
niet op TV geweets neequote:Op donderdag 2 november 2006 17:51 schreef FuifDuif het volgende:
Ik wil even navraag doen hier.
In HP/De Tijd van deze week wordt in een artikel over reality televisie ook een stuk geschreven over Boer Zoekt Vrouw. Daarin staat dat één van de meiden van boer Martijn per ongeluk een koe heeft gemolken welke kort daarvoor geïnjecteerd was met peniciline. Deze melk is dus terecht gekomen in de grote melkopslag bestemd voor ophalen voor verdere productie. Deze hele verzameling melk heeft boer Martijn echter, door de peniciline, volledig door het afvoerputje moeten laten stromen en dat heeft hem, zoals je je kunt indenken, een financiële klap bezorgt.
Dit voorval is mij echter ontgaan. Herinnert iemand zich dit? Of staat ons dit te wachten tijdens de naderende aflevering?
Wat nou 'quote:Op zondag 5 november 2006 17:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
van gerrit weten we alVan de andere is wel spannend
![]()
Dat zei Yvon dat hoorde ik ookquote:Op zondag 5 november 2006 17:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat nou ''?
Ik hoorde dat Yvon Jaspers in Pauw en Witteman zei dat Gerrit ons nog ging verbazen.![]()
Bibi is ook leukquote:Op zondag 5 november 2006 17:59 schreef Nouk het volgende:
Ben vooral benieuwd naar wie Martijn kiest. Ik hoop toch Marlies, zo'n leuk stel.
Ik vind Bibi leukerquote:Op zondag 5 november 2006 18:04 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jawel, maar toch iets minder leuk., vind ik dan.
Gerrit is de leukste en meest authentieke.quote:Op zondag 5 november 2006 17:56 schreef Lienekien het volgende:
Ik hoorde dat Yvon Jaspers in Pauw en Witteman zei dat Gerrit ons nog ging verbazen.![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 20:55 schreef Grimm het volgende:
uitslag staat gewoon op de website van boer zoekt vrouw, om een uur of acht al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |