5 dagen he, geen wekenquote:Op zondag 12 november 2006 20:39 schreef tong80 het volgende:
Nou die hebben elkaar beter leren kennen de laatste weken.
'Heb je nog meer zusters ?'
'Nee maar wel ons Jan die zit in Australië.'
'Oh dat wist ik niet.'
Waar hebben ze het in hemelsnaam wel over gehad ?
Dan nog, je vraagt toch eerst naar de familiequote:Op zondag 12 november 2006 21:17 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
5 dagen he, geen weken.
Daarom zocht ie haar uit.Heeft niks met haar te maken.Maar die andere had een homozoon.quote:Op zondag 12 november 2006 21:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik vond het wel mooi met Hans. Zij 4 dochters, hij 4 zonen.
Als die Trudy niet had gezegd tegen Hans datie voor Anneke moest gaan had Hans gewoon Trudy gekozen.quote:Op zondag 12 november 2006 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom zocht ie haar uit.Heeft niks met haar te maken.Maar die andere had een homozoon.
Dat denk ik ook jaquote:Op zondag 12 november 2006 21:36 schreef Dubnobasswithmyhea... het volgende:
[..]
Als die Trudy niet had gezegd tegen Hans datie voor Anneke moest gaan had Hans gewoon Trudy gekozen.
Wij hebben hier niet veel anders in de koelkast staan. Ja, water en sinaasappelsap, thee en koffie kan ik ook nog aanbieden.quote:Op zondag 12 november 2006 21:43 schreef 61neorej het volgende:
Als ik aan iemand vraag wat hij voor drinken heeft verwacht ik toch niet de antwoorden appel en perensap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |