Ik weet niet wat voor drugs zij gebruikt, maar ik wil het ook!!!!quote:
Ik ken manisch alleen in manisch depresief, maar zo komt ze niet op me overquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:44 schreef Joepie het volgende:
Ik vind die Marieke heel erg raar, zo'n manisch figuur de hele tijd om je heen wordt je toch gestoord van lijkt me.
En dat is het.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:41 schreef deedeetee het volgende:
[..]
![]()
Het is echt een ongelovelijk irritant, mal mens![]()
Volgens mij zijn ze vooral met z'n 3en leuk, als er 1 weg moet gaan ze die vast missenquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:09 schreef deedeetee het volgende:
Marlies is 'n leuke meid![]()
Bibi is óók een leuke meid.![]()
Ik krijg zo'n gelukkig gevoel van binnen. Jaaaaa. Dat wij al die mensen zo gelukkig maken met al deze groenten. Jaaaaaa.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:22 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ja ze zei zelf dat ze niet wist waar het ballonnen-taart-hoera gevoel vandaan kwam, daar moest ze nog over na denken... Wij weten het wel
Die vindt die plek gewoon geweldig, zelf groenten verbouwen en dan verkopen. HOERA![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bipolaire_stoornisquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:19 schreef ivosnivo het volgende:
Ik ken manisch alleen in manisch depresief, maar zo komt ze niet op me over
ik moest ook even zoeken hoorquote:De manische periode is het tegenovergestelde van een depressieve periode.
Hier nog wat foto's van die ballonvaarder :quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:19 schreef klabbakus het volgende:
en die ballonvaarder was wel goed zeg, hij vloog echt mooi laag over dat water en die bomen enzo
sorry maar je kan martijn geen botte boer noemen...quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:14 schreef tong80 het volgende:
Wat een botte lullen zijn al die boeren.Ik snap die wijven niet.Je zou toch gillend wegrennen?
Die botheid triggert je juist een beetje, is het extra speciaal als hij lief en attent doet. Ik heb ook zo'n botte boer namelijk.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:14 schreef tong80 het volgende:
Wat een botte lullen zijn al die boeren.Ik snap die wijven niet.Je zou toch gillend wegrennen?
Arme jij. Je zou het verschil eens moeten weten tussen iemand die altijd lief en attent is.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:27 schreef Nouk het volgende:
[..]
Die botheid triggert je juist een beetje, is het extra speciaal als hij lief en attent doet. Ik heb ook zo'n botte boer namelijk.
tong, oprotten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Arme jij. Je zou het verschil eens moeten weten tussen iemand die altijd lief en attent is.
Da'sniet liefquote:
Tsss. Wannabe crew.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:26 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oh. Al heel lang, hehe.
Nou nu kappen met die sc..
iemand die altijd lief en attent is? die bestaan niet...dat houdt iemand een tijdje vol maar echt niet altijd hoor...ook soort toneelspelquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Arme jij. Je zou het verschil eens moeten weten tussen iemand die altijd lief en attent is.
Daar zou ik doodmoe van worden en dan krijg ik zin om lekker te gaan katten. Dan komt er weer wat leven in de brouwerij.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze echt zo is, maar het lijken wel wat manische trekjes. Ik word al doodmoe van kijken naar haar alleen al. Zo iemand is best te doen, als je haar maar af en toe even uit kon zettenquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:21 schreef Rick_Dokkum het volgende:
)
Zij is echt nep en TE enthousiast. Er klopt gewoon iets niet. En arme Jochem trapt erin. Tis gewoon te geacteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |