Hoewel ik Marlies leuker vind, heb ik dat gevoel ook.quote:Op zondag 5 november 2006 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
Ben gek genoeg helemaal van slag van de keuze van Martijn. Volgens mij heeft hij de verkeerde keuze gemaakt.
Als ik Martijn was had ik Bibi gekozenquote:Op zondag 5 november 2006 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
Ben gek genoeg helemaal van slag van de keuze van Martijn. Volgens mij heeft hij de verkeerde keuze gemaakt.
WTF is ontangen ?quote:POLL
Welke boer spreekt uit dat hij het heerlijk vindt om liefde te ontangen?
quote:Op zondag 5 november 2006 21:17 schreef Flyingdutchman het volgende:
Die Marlies............wat een schat!!!Echt een oprechte vrouw!! Goede keus van Martijn. Naar mijn mening is Martijn toch (ondanks dat hij de jongste is) gene die de meeste tijd heeft gestoken in alles.....ballonvlucht etc
![]()
zonde dan, 't was 1 van de laatste afleveringen...quote:Op zondag 5 november 2006 22:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik viel er dus vanavond middenin, ik had het nog nooit eerder gezien, maar wat een tof programma !
Ik heb verdomme nog bijna zitten huilen ook, man..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
quote:Op zondag 5 november 2006 22:31 schreef Mark het volgende:
Tijd voor een spoilertje:En hoe weet jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bibi was ook wel leuk, maar anders, marlies is net iets schattiger...quote:Op zondag 5 november 2006 23:26 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Leuke uitzending wel. Goede keuze van Marlies, zij is echt leuk én lief. En Trudy had ik eigenlijk niet verwacht, als zij niks had gezegd had Hans ook wel haar gekozen denk ik.
quote:Op maandag 6 november 2006 00:08 schreef FuifDuif het volgende:
Vooral toen Marlies emotioneel werd vond ik haar erg aantrekkelijk. Wat een schatje is het toch ook!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway.. ben benieuwd naar volgende week! lijkt me lachen.Zo niet.. dan toch!
Ze doet/deed toch een opleiding in de richting van het boerenbedrijf?quote:Op maandag 6 november 2006 00:54 schreef HPayne het volgende:
Ja ik ben jalours op die boer... Marlies wat een lief koppie![]()
Geweldig die reden van hem: ze had gewoon van meer verstand van het boerderijleven!!
Tussen het hooi van de paardenschuur zeker...
Dát was liefde in z'n puurste vorm. Ik ben jaloers op Martijn! Al die andere boeren vielen in het niet bij hem.quote:Op maandag 6 november 2006 00:08 schreef FuifDuif het volgende:
Vooral toen Marlies emotioneel werd vond ik haar erg aantrekkelijk. Wat een schatje is het toch ook!
Ja, dat is haar, kan niet missen!quote:Op maandag 6 november 2006 11:57 schreef Mark het volgende:
In de zomervakantie cross ik rond met de bakkersbus en bezorg ik brood en banket bij mensen aan huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |