Hier door.quote:Welkom in een nieuwe editie van Fok’s Eredivisie Liveverslagen topic! In dit topic volgen we de wedstrijden uit de Nederlandse eredivisie. Hier kun je posten als je wilt weten hoeveel het staat, als je live kijkt via Versatel, als je luistert naar Langs de Lijn of als je teletekst volgt. Het is hier NIET de bedoeling, zoals het op Fok! nergens de bedoeling is, te trollen. Hieronder valt ook het posten van foutieve tussenstanden; dit is erg irriterend. Tegen dergelijke posts zal worden opgetreden. Vanaf heden volgt hier een ban voor. Het Eredivisie Liveverslagen topic is een topic als alle andere topics op Fok!, hier gelden dus geen andere regels.
Ik lach meer om de domme mensen die geen sarcasme kunnen begrijpen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:17 schreef frenzy2003 het volgende:
leuk dat je iig nog om jezelf kan lachen TC.
zegt degene die mijn nick niet kan onthoudenquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:16 schreef Merkie het volgende:
En frenzydinges is dom.
jouw sarcasme rijkt verder dan ik van de gemiddelde kakkerlak verwachtquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik lach meer om de domme mensen die geen sarcasme kunnen begrijpen.
HULDE!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:18 schreef Messenga het volgende:
Gaarne wordt de OP even gelezen.
Voor nepgoals wordt vanaf nu een ban gezet. Consequent.
Hulde!quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:18 schreef Messenga het volgende:
Daarom juist uiteindelijk kan dit wat zich nu afspeelt de genade klap zijn voor feyenoord, geen enkele (goede ) speler wil er na toe meer.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bij Feyenoord gaat het al jaren zo hoor. Is echt niet voor het eerst dat er weer eens dramatisch gehandeld wordt door het bestuur waardoor Feyenoord geen deuk in een pakje boter schopt. Was begin jaren '90 zelfs nog zo, terwijl ze in datzelfde decennium toch 2 keer kampioen werden...
Waarmee je je oneindige domheid maar weer eens bewijst. Rijkt?quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:18 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
jouw sarcasme rijkt verder dan ik van de gemiddelde kakkerlak verwacht.
niet, die van jou loopt voor.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:17 schreef Burbo het volgende:
[..]
Mijn avatar gaat gelijk met die van jou.![]()
Je kan het ook overdrijvenquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:18 schreef Messenga het volgende:
oe, lekker streng...quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:18 schreef Messenga het volgende:
Uit met 2-0 verliezen is nogal een oorwassing inderdaadquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:21 schreef -Flow- het volgende:
Ach, AZ heeft z'n dag weer. 10 december komen zij ook aan de beurt voor een 2-0 oorwassing..
En als een buitenspelgoal pas na een paar seconden afgekeurd wordt?quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:18 schreef Messenga het volgende:
Tuurlijk joh. Deze situatie is echt niet nieuw. Slaat gewoon nergens op wat je zegt, Feyenoord heeft altijd nog een enorm potentieel (mooi stadion, zeker grotere achterban dan PSV en AZ, misschien groter dan die van Ajax), en zolang dat bestaat komt er geen genadeklap voor Feyenoord.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Daarom juist uiteindelijk kan dit wat zich nu afspeelt de genade klap zijn voor feyenoord, geen enkele (goede ) speler wil er na toe meer.
En sponsers bedenken wel 10x voordat ze met Feyenoord een contract afsluiten.
Minder geld = minder spelers = kwaliteit achteruit.
Waar Ajax, Psv alleen maar groeien, gat wordt gewoon te groot kunnen ze niet meer bijhouden.
keiharde ban!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:23 schreef twi het volgende:
[..]
En als een buitenspelgoal pas na een paar seconden afgekeurd wordt?![]()
taalpuristenquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarmee je je oneindige domheid maar weer eens bewijst. Rijkt?Haha, mongool.
Sorry, ik was de 1 vergeten. 12-0 bedoelde ik uiteraard, hihi.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Uit met 2-0 verliezen is nogal een oorwassing inderdaad![]()
Thuis met 0-4 vernederd worden is pas een oorwassing
Alsjeblieft, stop met posten voordat je jezelf nog meer voor lul zetquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:24 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
taalpuristen.
kakkelakken (vooral jouw debiele soort).
Kijk hem boos worden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:24 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
taalpuristen.
kakkelakken (vooral jouw debiele soort).
tegen wie? ze hoeven dan toch niet weer tegen PSV? tegen Ajax en Feyenoord winnen ze wel.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:24 schreef -Flow- het volgende:
[..]
Sorry, ik was de 1 vergeten. 12-0 bedoelde ik uiteraard, hihi.
tyf eens op debiele meeloperquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alsjeblieft, stop met posten voordat je jezelf nog meer voor lul zet.
Omdat jullie degradatie ontlopen hebben of wat?quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:25 schreef Cart_man het volgende:
Hopakee, eind van het jaar op de Coolsingel.
Snotverdomme mag je hier niet eens posten als je naar Radio Rijnmond luistert.quote:Hier kun je posten als je wilt weten hoeveel het staat, als je live kijkt via Versatel, als je luistert naar Langs de Lijn of als je teletekst volg
Met een mooie stadion en een grote achterban kom je er niet maarja de toekomst zal het leren wat er met Feyenoord terecht komt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Deze situatie is echt niet nieuw. Slaat gewoon nergens op wat je zegt, Feyenoord heeft altijd nog een enorm potentieel (mooi stadion, zeker grotere achterban dan PSV en AZ, misschien groter dan die van Ajax), en zolang dat bestaat komt er geen genadeklap voor Feyenoord.
Jaarlijkse winteruitverkoop?quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:25 schreef Cart_man het volgende:
Hopakee, eind van het jaar op de Coolsingel.
Ajax-AZ. 10 december. Wordt 2-0.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:25 schreef JoleX het volgende:
[..]
tegen wie? ze hoeven dan toch niet weer tegen PSV? tegen Ajax en Feyenoord winnen ze wel.
Dat wordt dan vanzelf duidelijk natuurlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:23 schreef twi het volgende:
[..]
En als een buitenspelgoal pas na een paar seconden afgekeurd wordt?![]()
Sjonge, eerst zet je jezelf voor lul door te laten zien dat begrijpend lezen voor jou niet is weggelegd, daarna probeer je jezelf door te redden door iets met "rijkt" (quote:
De discussie over de achterban ga ik niet meer aan, maar het belangrijkste om te presteren is hoe aantrekkelijk het voor spelers is om voor Feyenoord te gaan voetballen. En dat is het gewoon totaal niet, wanneer je de optie hebt tussen Ajax, PSV of Feyenoord. Feyenoord kan het nog net aan winnen van AZ op de transfermarkt wanneer ze handig zouden zijn en sneller zouden handelen. Maar aangezien ze dat ook al niet doen, wordt het heel moeilijk om bij te blijven.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Deze situatie is echt niet nieuw. Slaat gewoon nergens op wat je zegt, Feyenoord heeft altijd nog een enorm potentieel (mooi stadion, zeker grotere achterban dan PSV en AZ, misschien groter dan die van Ajax), en zolang dat bestaat komt er geen genadeklap voor Feyenoord.
Nee, eerste overhandiging van de Roda/Twente DVD :d;D:d;D:D:D: D:D:D:quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:28 schreef Californication het volgende:
[..]
Jaarlijkse winteruitverkoop?
Huhu goeiequote:Op zondag 29 oktober 2006 14:26 schreef snabbi het volgende:
[..]
Snotverdomme mag je hier niet eens posten als je naar Radio Rijnmond luistert.
Je weet hoeveel het staat
Je kijkt geen versatel
Je luistert niet naar langs de lijn
Teletekst boeit je ook geen reet
En nep rode kaarten?quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat wordt dan vanzelf duidelijk natuurlijk.
Nepgoals roepen, daar gaat het om.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Hup FCG.
Daarom moet er een nieuw bestuur komen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:28 schreef twi het volgende:
[..]
De discussie over de achterban ga ik niet meer aan, maar het belangrijkste om te presteren is hoe aantrekkelijk het voor spelers is om voor Feyenoord te gaan voetballen. En dat is het gewoon totaal niet, wanneer je de optie hebt tussen Ajax, PSV of Feyenoord. Feyenoord kan het nog net aan winnen van AZ op de transfermarkt wanneer ze handig zouden zijn en sneller zouden handelen. Maar aangezien ze dat ook al niet doen, wordt het heel moeilijk om bij te blijven.
Lees alsjeblieft wat beter, ik probeer te zeggen dat zolang er een groot potentieel is (wat o.a. veroorzaakt wordt door de grote achterban en het mooie stadion) de sponsors echt niet weg zullen blijven en er geen genadeklap voor Feyenoord komt. Ik zeg niet dat het genoeg is.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Met een mooie stadion en een grote achterban kom je er niet maarja de toekomst zal het leren wat er met Feyenoord terecht komt.![]()
begrijpend lezen is voor mij geen probleem hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sjonge, eerst zet je jezelf voor lul door te laten zien dat begrijpend lezen voor jou niet is weggelegd, daarna probeer je jezelf door te redden door iets met "rijkt" () te zeggen, en vervolgens word je maar gewoon boos
.
Ik kan er ook niks aan doen dat je zo dom bent hoor.
Stam vind jou niet zo grappig, hihi.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:29 schreef JoleX het volgende:
[..]
een wedstrijd waarin AZ niet scoord, grapjas![]()
JAAAAAAA ROOD VOOR SUAREZ, NATRAPPEN!quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Daar heb ik niks over gezegd. Maar dat komt ook nooit voor.
Klopt, maar het gaat erom dat dit seizoen geen genadeklap is voor Feyenoord, omdat Feyenoord in potentie misschien wel de grootste club van Nederland kan zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:28 schreef twi het volgende:
[..]
De discussie over de achterban ga ik niet meer aan, maar het belangrijkste om te presteren is hoe aantrekkelijk het voor spelers is om voor Feyenoord te gaan voetballen. En dat is het gewoon totaal niet, wanneer je de optie hebt tussen Ajax, PSV of Feyenoord. Feyenoord kan het nog net aan winnen van AZ op de transfermarkt wanneer ze handig zouden zijn en sneller zouden handelen. Maar aangezien ze dat ook al niet doen, wordt het heel moeilijk om bij te blijven.
Ik probeer je alleen maar te beschermen tegen je eigen domheid.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:31 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
begrijpend lezen is voor mij geen probleem hoor.
ik mag geen taalfouten natuurlijk anders word je noooit meer serieus genomen.
en als ik met 1 knulletje in discussie ben is het nogal triest als figuren als jij zich ermee gaan bemoeien.
Die laatste zin.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Klopt, maar het gaat erom dat dit seizoen geen genadeklap is voor Feyenoord, omdat Feyenoord in potentie misschien wel de grootste club van Nederland kan zijn.
als je met 1 persoon in discussie wil, is een forum niet echt de meest geschikte plek daarvoor. Een forum is per definitie een discussie aangaan met meerdere mensenquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:31 schreef frenzy2003 het volgende:
begrijpend lezen is voor mij geen probleem hoor.
ik mag geen taalfouten maken natuurlijk anders word je noooit meer serieus genomen.
en als ik met 1 knulletje in discussie ben is het nogal triest als figuren als jij zich ermee gaan bemoeien.
Hahaha ik kreeg bijna een hartverzakking man, grapjas.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:33 schreef TC03 het volgende:
Geel voor Bobson.
Ik moest lachenquote:
bedanktquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen maar te beschermen tegen je eigen domheid.
Nooit geweten dat die combinatie mogelijk was in 1 zin.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Klopt, maar het gaat erom dat dit seizoen geen genadeklap is voor Feyenoord, omdat Feyenoord in potentie misschien wel de grootste club van Nederland kan zijn.
daar is Suarez veul te liev voor.quote:
Ja. Heracles kan misschien eventueel ook wel de potentieel grootste club zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
In potentie, misschien. Ik nuanceerde het al.
Geen normale conversatie met jullie Ajacieden mogelijk he. En dan hebben jullie het over domme havenslavenquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:34 schreef Californication het volgende:
[..]
Nooit geweten dat die combinatie mogelijk was in 1 zin.![]()
miss moet je je wat minder op mijn domheid richten,hihi.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
In potentie, misschien. Ik nuanceerde het al.
Doe eens goed lezen of spring voor een trein.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:35 schreef Burbo het volgende:
[..]
Ja. Heracles kan misschien eventueel ook wel de potentieel grootste club zijn.
Waarom zou je een conversatie hebben? Confrontaties zijn veel leuker.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Geen normale conversatie met jullie Ajacieden mogelijk he. En dan hebben jullie het over domme havenslaven.
Whehehequote:Op zondag 29 oktober 2006 14:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:37 schreef Californication het volgende:
[..]
Waarom zou je een conversatie hebben? Confrontaties zijn veel leuker.
0-4
Als er 1 schaap over het hek is volgen er meer.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:34 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Maar dat gebeurd dus nauwelijks tot nooit. Daarom hoeft er ook niet voor opgetreden te worden.
Omdat ik een punt probeer te maken maar dat niet mogelijk is omdat jullie niet inhoudelijk kunnen reageren.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:37 schreef Californication het volgende:
[..]
0-4
quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:37 schreef Californication het volgende:
[..]
0-4
Weer zo'n dom schaap. Aangezien jullie het altijd hebben over domme havenarbeiders had ik wel enig intellect verwacht onder jullie Ajacieden. Valt vies tegen.quote:
je hebt gelijk,wij zijn gemene stommerds!quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:41 schreef Fetai het volgende:
Om domme havenarbeiders te zeggen is zo lomp.... wij spreken toch ook niet over dat jullie allemaal een stel raamhoeren zijnen dan kakkerlakken... waar slaat dat op
![]()
Muil...!! Raamhoerquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:43 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
je hebt gelijk,wij zijn gemene stommerds!!
ja moet je niet in Twente zitten teletextsupporterquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:46 schreef Nicky_Rincon het volgende:
ja jo?
Dan moet jij eens beter formuleren punt is gewoon zolang er geen geld is (dan kan je wel over potentie praten)kan men ook niks beginnen, en van waar wil jij het geld vandaan toveren? Zolang Feyenoord geen sportieve resultaten boekt staan de grote sponser echt niet in een rij om een contract te tekenen met Feyenoord.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Lees alsjeblieft wat beter, ik probeer te zeggen dat zolang er een groot potentieel is (wat o.a. veroorzaakt wordt door de grote achterban en het mooie stadion) de sponsors echt niet weg zullen blijven en er geen genadeklap voor Feyenoord komt. Ik zeg niet dat het genoeg is.
jij laat je wegpesten door een frustiequote:Op zondag 29 oktober 2006 14:47 schreef Nicky_Rincon het volgende:
haha nog enige frustatie merkbaar hier, ben al weg
quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:58 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wat een hooligan, zit niet eens in het stadion![]()
nee maar dat ligt niet aan het teamquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:56 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
lach maar om NEC,gelukkig doet Vitess het iig beter!
quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:00 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]. teletekst supporter,nep supporter,succes supporter, internet supporter, boehoehoe!
quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
nee maar dat licht niet aan het teammaar aan de KNJB
![]()
die was ik nog vergeten iddquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
nee maar dat licht niet aan het teammaar aan de KNJB
![]()
Tja, nuon he...quote:
Moet je eens kijken als Heracles speelt, dan ziet het hier rood van Dos 37quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:04 schreef frenzy2003 het volgende:
het ziet hier opeens zwart-wit van de Heraclieden nu twente speelt.
Tja, daar zitten jullie voor altijd aan verbondenquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Leef jij nog in het jaar 2000 ofzo![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Moet je eens kijken als Heracles speelt, dan ziet het hier rood van Dos 37
Best goedquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:06 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
gaat lekker he met Schilder daar.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:06 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
gaat lekker he met Schilder daar.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, daar zitten jullie voor altijd aan verbonden.
Ik kan nu wel gaan roepen: In Amsterdam wel, maar god wat zou dat weer flauw zijn eigenlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Al rust op de velden?
bij grunn wel, fledderus heeft een enorme kans gemist.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Al rust op de velden?
tja, Ajax speelt niet hé..quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:31 schreef frenzy2003 het volgende:
zijn die wedstrijden al begonnen zeg jezus wat is het dood hier.
Dan kunnen we beter nu al stoppen en de schaal in Amsterdam bezorgen. Geen puntquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:40 schreef xFriendx het volgende:
Zulke wedstrijden heb je er een hoop van in een seizoen. Je moet die competitie gewoon inkorten. Wie met de hoogste cijfers van Feyenoord wint is landskampioen, punt.
Heracles dus middenmoter, met 0-0 uit in Rotterdam?quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:43 schreef twi het volgende:
[..]
Dan kunnen we beter nu al stoppen en de schaal in Amsterdam bezorgen. Geen punt
Er schiet me ineens iets te binnen...Ben jij fan van de user Dirk_Kuijt? Zijn posts zijn ook meer een negatieve dan positieve reclame voor de clubquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Leef jij nog in het jaar 2000 ofzo![]()
Zoiets ja, en als je verliest ben je rijp voor degradatie.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:44 schreef Incolumis het volgende:
[..]
Heracles dus middenmoter, met 0-0 uit in Rotterdam?
Alle Vitessesupporters doen hard hun best om dat te regelenquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:45 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Er schiet me ineens iets te binnen...Ben jij fan van de user Dirk_Kuijt? Zijn posts zijn ook meer een negatieve dan positieve reclame voor de club
Zal ik ook maar aan de gang gaan dan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Alle Vitessesupporters doen hard hun best om dat te regelen
Vind je 't gek.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:49 schreef Damzkieee het volgende:
Die commentator bij Sparta - Willem II heeft dr ook geen zin in geloof ik, wat een slome...
Gaatie op z'n bek!quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:56 schreef Tha_Mars het volgende:
ik mag zeker niet zeggen dat iemand kampioen is geworden bij de MotoGP.
Dat was spannend.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:45 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Er schiet me ineens iets te binnen...Ben jij fan van de user Dirk_Kuijt? Zijn posts zijn ook meer een negatieve dan positieve reclame voor de club
Leuke vent toch, altijd garant voor wat mooie (overemotionele) televisie.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:56 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Kut, zo vliegt Vloet er niet uit.
Met z'n enge ogenquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:01 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Leuke vent toch, altijd garant voor wat mooie (overemotionele) televisie.
zoniet dan hebben ze iig wel genoeg gele kaarten om mee te nemen naar groningenquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
venom.. Zit er nog een 0-1 in?
Wel 3!quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:04 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
zoniet dan hebben ze iig wel genoeg gele kaarten om mee te nemen naar groningen.
niet echt..quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
venom.. Zit er nog een 0-1 in?
Boeit mij niet hoe ie eruit ziet, Ron Jans is ook geen Brad Pitt.quote:
Ik vertrouw hem niet. Wat heeft meneer Vloet nou bereiktquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:07 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Boeit mij niet hoe ie eruit ziet, Ron Jans is ook geen Brad Pitt.
zijn er iig meer dan het aantal goals die ze gemaakt hebben. volgens mij stonden er veel meer met geel op TT,maar ik kan ook scheel gekeken hebben hoorquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Sankoh, Nevland en Kruijswijk...
Loitumaquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:17 schreef frenzy2003 het volgende:
[..].
waarom heb jij de loituma song tekst in je sig staan?
Jouw quote is nog ouderquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:16 schreef frenzy2003 het volgende:
[..].
ik vind het nog steeds lachwekkend dat er zo'n oude uitslag in je sig staat.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:53 schreef Burbo het volgende:
Het wordt minstens 4-0 aangezien N'Kufo ook altijd scoort.
idd, mijn god. die had mijn moeder nog gemaakt.quote:
Je hebt op die ene dubbele kans na nog niks gemistquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:51 schreef vloeistofje het volgende:
Waarom wordt alleen Ado Den Haag - Excelsior uitgezonden op Radio 1? Ik wil PSV - NAC luisteren.
Eerste NAC-wedstrijd dit jaar die ik mis, ik weet godverdomme helemaal niet hoe dit werkt. Ultra-oude PC, dus live op de computer gaat nogal moeilijk, dus heb ik radio nodig. Ik snap echt niet waarom ik alleen Ado - Excelsior hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je hebt op die ene dubbele kans na nog niks gemist
Op radio 1 hoor ik alleen een of ander praatprogrammaquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:55 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Eerste NAC-wedstrijd dit jaar die ik mis, ik weet godverdomme helemaal niet hoe dit werkt. Ultra-oude PC, dus live op de computer gaat nogal moeilijk, dus heb ik radio nodig. Ik snap echt niet waarom ik alleen Ado - Excelsior hoor![]()
Is er niet een of ander regionaal radiostation a la radio west wat die wedstrijd doet? Omroep brabant oid ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:55 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Eerste NAC-wedstrijd dit jaar die ik mis, ik weet godverdomme helemaal niet hoe dit werkt. Ultra-oude PC, dus live op de computer gaat nogal moeilijk, dus heb ik radio nodig. Ik snap echt niet waarom ik alleen Ado - Excelsior hoor![]()
Begint langs de lijn niet na 20:00 altijd pas ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:55 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Op radio 1 hoor ik alleen een of ander praatprogramma![]()
Is er geen radio zender in de omgeving eindhoven ofzo die dit uitzendt en via een stream te beluisteren is?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:55 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Volgens mij welquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Begint langs de lijn niet na 20:00 altijd pas ?
Ik betwijfel dan ook ten zeerste dat ik naar Radio 1 luister. Maar regionale zenders zjin normaal gesproken vreselijk partijdig, maar bij Ado - Excelsior is die verslaggever helemaal niet partijdig. Rare zender, dus. Nee, Omroep Brabant zendt dit niet live uit.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:55 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Op radio 1 hoor ik alleen een of ander praatprogramma![]()
Ja, volgens mij ook, maar hoe komt vloeistofje er dan bij dat alleen Ado - Excelsior wordt uitgezonden? Er is nog nietsquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Begint langs de lijn niet na 20:00 altijd pas ?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:00 schreef vloeistofje het volgende:
Ah, Radio Rijnmond inderdaad. Bah.
De dag dat hij gaat vertrekken bij PSV moeten ze maar zo lang mogelijk uitstellen...quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:58 schreef Whiteguy het volgende:
1-0 farfan
Ja, die goal helaas niet.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:01 schreef vloeistofje het volgende:
Mooie redding van Zoetebier toch?
Ja... zeker gezien dat ie helemaal vanaf de reservebank zn handen uit moest stekenquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:01 schreef vloeistofje het volgende:
Mooie redding van Zoetebier toch?
Die reactie van Arne Slotquote:
Wat mij betreft liever vandaag dan morgen en dan ook die Kone maar gelijk ff wegquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De dag dat hij gaat vertrekken bij PSV moeten ze maar zo lang mogelijk uitstellen...
Koningskoppelquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:03 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Wat mij betreft liever vandaag dan morgen en dan ook die Kone maar gelijk ff weg![]()
Nu zie ik het ookquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ja... zeker gezien dat ie helemaal vanaf de reservebank zn handen uit moest steken
het is van Zwam dus
Goh.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:06 schreef twi het volgende:
Wat een matige pot voetbal in Eindhoven zeg.
Heb je een stream?quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:06 schreef twi het volgende:
What else is new. En ze vinden het prachtig daar.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:06 schreef twi het volgende:
Nac is al een paar keer gevaarlijk geweest zelfsquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:06 schreef twi het volgende:
3 punten is 3 punten.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:06 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
What else is new. En ze vinden het prachtig daar.
Godver! Ik ken m'n eigen voetballers gewoon nietquote:
Da's pech, ik welquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:10 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ik kan daar niet inloggen enzo![]()
Tja... NAC he.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:08 schreef vloeistofje het volgende:
Wij wilden vandaag met een groepje vrienden naar Eindhoven toe. Doen we elk jaar bij PSV - NAC, maar dit keer wilden we in Eindhoven blijven en de wedstrijd niet bezoeken. PSV - NAC is echt een jaarlijks dieptepunt. Je verliest er altijd, het publiek is er wel, maar je hoort ze niet, het enige dat je hoort zijn die irritante stadionkachels. Hoe verzin je het... 30.000 man publiek en het enige dat je hoort zijn de stadionkachels.
Klinkt als NAC.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:13 schreef Whiteguy het volgende:
Wat ongelofelijk slecht verdedigd zeg. Bij de tweede paal staat er ook iemand daadwerkelijk de paal te verdedigen. Als een zak stront staat ie er tegenaan te leunen.
Mooi hequote:Op zaterdag 4 november 2006 20:15 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Lekkere minuut dit, eerst 2-0 psv en dan de gelijkmaker voor ado![]()
Ach ja, komende week krijgen ze beide een pak op hun broekquote:
Yup, kan ook. Best aardige kwaliteit ookquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:12 schreef EminemRulezz het volgende:
Hey twi. Kan je ook als je tele 2 abbonee bent inloggen op de tele2 site om wedstrijd live te kijken via inet?
En ondertussen schrijft iedereen PSV omhoog.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:16 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, kan ook. Best aardige kwaliteit ook
De goal gemist, maar het schijnt weer gestuntel te zijn geweest van NAC. "Doet U mij die 3 punten maar, Ernie" "Geen probleem hoor, Ronald!"
http://www.tele2.nl/tele2tv/voetbal/programma/?mode=weekquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:17 schreef EminemRulezz het volgende:
Kan ik die link hebben waar je moet inloggen daarvoor ? Kan het niet vinden op de site !
Dan staan ze weer met beide benen op de grondquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:18 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
En ondertussen schrijft iedereen PSV omhoog.
Ben echt benieuwd volgende week.
Met beide benen bovenaan bedoel je?quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dan staan ze weer met beide benen op de grond![]()
Ik begrijp gewoon niet hoe je daar tevreden mee kunt zijn. Toen Ajax onder Koeman kampioen werd was het voetbal ook echt slecht, heb me enorm lopen ergeren destijds...quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:20 schreef venomsnake het volgende:
zo speelde PSV vorig seizoen ook, dood saai maar wel effectief.
We winnen, who cares about het voetbal?quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:21 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet hoe je daar tevreden mee kunt zijn. Toen Ajax onder Koeman kampioen werd was het voetbal ook echt slecht, heb me enorm lopen ergeren destijds...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |