zijn er iig meer dan het aantal goals die ze gemaakt hebben. volgens mij stonden er veel meer met geel op TT,maar ik kan ook scheel gekeken hebben hoorquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Sankoh, Nevland en Kruijswijk...
Loitumaquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:17 schreef frenzy2003 het volgende:
[..].
waarom heb jij de loituma song tekst in je sig staan?
Jouw quote is nog ouderquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:16 schreef frenzy2003 het volgende:
[..].
ik vind het nog steeds lachwekkend dat er zo'n oude uitslag in je sig staat.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:53 schreef Burbo het volgende:
Het wordt minstens 4-0 aangezien N'Kufo ook altijd scoort.
idd, mijn god. die had mijn moeder nog gemaakt.quote:
Je hebt op die ene dubbele kans na nog niks gemistquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:51 schreef vloeistofje het volgende:
Waarom wordt alleen Ado Den Haag - Excelsior uitgezonden op Radio 1? Ik wil PSV - NAC luisteren.
Eerste NAC-wedstrijd dit jaar die ik mis, ik weet godverdomme helemaal niet hoe dit werkt. Ultra-oude PC, dus live op de computer gaat nogal moeilijk, dus heb ik radio nodig. Ik snap echt niet waarom ik alleen Ado - Excelsior hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je hebt op die ene dubbele kans na nog niks gemist
Op radio 1 hoor ik alleen een of ander praatprogrammaquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:55 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Eerste NAC-wedstrijd dit jaar die ik mis, ik weet godverdomme helemaal niet hoe dit werkt. Ultra-oude PC, dus live op de computer gaat nogal moeilijk, dus heb ik radio nodig. Ik snap echt niet waarom ik alleen Ado - Excelsior hoor![]()
Is er niet een of ander regionaal radiostation a la radio west wat die wedstrijd doet? Omroep brabant oid ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:55 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Eerste NAC-wedstrijd dit jaar die ik mis, ik weet godverdomme helemaal niet hoe dit werkt. Ultra-oude PC, dus live op de computer gaat nogal moeilijk, dus heb ik radio nodig. Ik snap echt niet waarom ik alleen Ado - Excelsior hoor![]()
Begint langs de lijn niet na 20:00 altijd pas ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:55 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Op radio 1 hoor ik alleen een of ander praatprogramma![]()
Is er geen radio zender in de omgeving eindhoven ofzo die dit uitzendt en via een stream te beluisteren is?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:55 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Volgens mij welquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Begint langs de lijn niet na 20:00 altijd pas ?
Ik betwijfel dan ook ten zeerste dat ik naar Radio 1 luister. Maar regionale zenders zjin normaal gesproken vreselijk partijdig, maar bij Ado - Excelsior is die verslaggever helemaal niet partijdig. Rare zender, dus. Nee, Omroep Brabant zendt dit niet live uit.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:55 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Op radio 1 hoor ik alleen een of ander praatprogramma![]()
Ja, volgens mij ook, maar hoe komt vloeistofje er dan bij dat alleen Ado - Excelsior wordt uitgezonden? Er is nog nietsquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Begint langs de lijn niet na 20:00 altijd pas ?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:00 schreef vloeistofje het volgende:
Ah, Radio Rijnmond inderdaad. Bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |