Heracles dus middenmoter, met 0-0 uit in Rotterdam?quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:43 schreef twi het volgende:
[..]
Dan kunnen we beter nu al stoppen en de schaal in Amsterdam bezorgen. Geen punt
Er schiet me ineens iets te binnen...Ben jij fan van de user Dirk_Kuijt? Zijn posts zijn ook meer een negatieve dan positieve reclame voor de clubquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Leef jij nog in het jaar 2000 ofzo![]()
Zoiets ja, en als je verliest ben je rijp voor degradatie.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:44 schreef Incolumis het volgende:
[..]
Heracles dus middenmoter, met 0-0 uit in Rotterdam?
Alle Vitessesupporters doen hard hun best om dat te regelenquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:45 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Er schiet me ineens iets te binnen...Ben jij fan van de user Dirk_Kuijt? Zijn posts zijn ook meer een negatieve dan positieve reclame voor de club
Zal ik ook maar aan de gang gaan dan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Alle Vitessesupporters doen hard hun best om dat te regelen
Vind je 't gek.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:49 schreef Damzkieee het volgende:
Die commentator bij Sparta - Willem II heeft dr ook geen zin in geloof ik, wat een slome...
Gaatie op z'n bek!quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:56 schreef Tha_Mars het volgende:
ik mag zeker niet zeggen dat iemand kampioen is geworden bij de MotoGP.
Dat was spannend.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:45 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Er schiet me ineens iets te binnen...Ben jij fan van de user Dirk_Kuijt? Zijn posts zijn ook meer een negatieve dan positieve reclame voor de club
Leuke vent toch, altijd garant voor wat mooie (overemotionele) televisie.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:56 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Kut, zo vliegt Vloet er niet uit.
Met z'n enge ogenquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:01 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Leuke vent toch, altijd garant voor wat mooie (overemotionele) televisie.
zoniet dan hebben ze iig wel genoeg gele kaarten om mee te nemen naar groningenquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
venom.. Zit er nog een 0-1 in?
Wel 3!quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:04 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
zoniet dan hebben ze iig wel genoeg gele kaarten om mee te nemen naar groningen.
niet echt..quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
venom.. Zit er nog een 0-1 in?
Boeit mij niet hoe ie eruit ziet, Ron Jans is ook geen Brad Pitt.quote:
Ik vertrouw hem niet. Wat heeft meneer Vloet nou bereiktquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:07 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Boeit mij niet hoe ie eruit ziet, Ron Jans is ook geen Brad Pitt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |