Whehehequote:Op zondag 29 oktober 2006 14:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Klopt, maar het gaat erom dat dit seizoen geen genadeklap is voor Feyenoord, omdat Feyenoord in potentie misschien wel de grootste club van Nederland kan zijn.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:37 schreef Californication het volgende:
[..]
Waarom zou je een conversatie hebben? Confrontaties zijn veel leuker.
0-4
Als er 1 schaap over het hek is volgen er meer.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:34 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Maar dat gebeurd dus nauwelijks tot nooit. Daarom hoeft er ook niet voor opgetreden te worden.
Omdat ik een punt probeer te maken maar dat niet mogelijk is omdat jullie niet inhoudelijk kunnen reageren.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:37 schreef Californication het volgende:
[..]
0-4
quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:37 schreef Californication het volgende:
[..]
0-4
Weer zo'n dom schaap. Aangezien jullie het altijd hebben over domme havenarbeiders had ik wel enig intellect verwacht onder jullie Ajacieden. Valt vies tegen.quote:
je hebt gelijk,wij zijn gemene stommerds!quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:41 schreef Fetai het volgende:
Om domme havenarbeiders te zeggen is zo lomp.... wij spreken toch ook niet over dat jullie allemaal een stel raamhoeren zijnen dan kakkerlakken... waar slaat dat op
![]()
Muil...!! Raamhoerquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:43 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
je hebt gelijk,wij zijn gemene stommerds!!
ja moet je niet in Twente zitten teletextsupporterquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:46 schreef Nicky_Rincon het volgende:
ja jo?
Dan moet jij eens beter formuleren punt is gewoon zolang er geen geld is (dan kan je wel over potentie praten)kan men ook niks beginnen, en van waar wil jij het geld vandaan toveren? Zolang Feyenoord geen sportieve resultaten boekt staan de grote sponser echt niet in een rij om een contract te tekenen met Feyenoord.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Lees alsjeblieft wat beter, ik probeer te zeggen dat zolang er een groot potentieel is (wat o.a. veroorzaakt wordt door de grote achterban en het mooie stadion) de sponsors echt niet weg zullen blijven en er geen genadeklap voor Feyenoord komt. Ik zeg niet dat het genoeg is.
jij laat je wegpesten door een frustiequote:Op zondag 29 oktober 2006 14:47 schreef Nicky_Rincon het volgende:
haha nog enige frustatie merkbaar hier, ben al weg
quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:58 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wat een hooligan, zit niet eens in het stadion![]()
nee maar dat ligt niet aan het teamquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:56 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
lach maar om NEC,gelukkig doet Vitess het iig beter!
quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:00 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]. teletekst supporter,nep supporter,succes supporter, internet supporter, boehoehoe!
quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
nee maar dat licht niet aan het teammaar aan de KNJB
![]()
die was ik nog vergeten iddquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
nee maar dat licht niet aan het teammaar aan de KNJB
![]()
Tja, nuon he...quote:
Moet je eens kijken als Heracles speelt, dan ziet het hier rood van Dos 37quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:04 schreef frenzy2003 het volgende:
het ziet hier opeens zwart-wit van de Heraclieden nu twente speelt.
Tja, daar zitten jullie voor altijd aan verbondenquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Leef jij nog in het jaar 2000 ofzo![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Moet je eens kijken als Heracles speelt, dan ziet het hier rood van Dos 37
Best goedquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:06 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
gaat lekker he met Schilder daar.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:06 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
gaat lekker he met Schilder daar.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, daar zitten jullie voor altijd aan verbonden.
Ik kan nu wel gaan roepen: In Amsterdam wel, maar god wat zou dat weer flauw zijn eigenlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Al rust op de velden?
bij grunn wel, fledderus heeft een enorme kans gemist.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Al rust op de velden?
tja, Ajax speelt niet hé..quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:31 schreef frenzy2003 het volgende:
zijn die wedstrijden al begonnen zeg jezus wat is het dood hier.
Dan kunnen we beter nu al stoppen en de schaal in Amsterdam bezorgen. Geen puntquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:40 schreef xFriendx het volgende:
Zulke wedstrijden heb je er een hoop van in een seizoen. Je moet die competitie gewoon inkorten. Wie met de hoogste cijfers van Feyenoord wint is landskampioen, punt.
Heracles dus middenmoter, met 0-0 uit in Rotterdam?quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:43 schreef twi het volgende:
[..]
Dan kunnen we beter nu al stoppen en de schaal in Amsterdam bezorgen. Geen punt
Er schiet me ineens iets te binnen...Ben jij fan van de user Dirk_Kuijt? Zijn posts zijn ook meer een negatieve dan positieve reclame voor de clubquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Leef jij nog in het jaar 2000 ofzo![]()
Zoiets ja, en als je verliest ben je rijp voor degradatie.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:44 schreef Incolumis het volgende:
[..]
Heracles dus middenmoter, met 0-0 uit in Rotterdam?
Alle Vitessesupporters doen hard hun best om dat te regelenquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:45 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Er schiet me ineens iets te binnen...Ben jij fan van de user Dirk_Kuijt? Zijn posts zijn ook meer een negatieve dan positieve reclame voor de club
Zal ik ook maar aan de gang gaan dan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Alle Vitessesupporters doen hard hun best om dat te regelen
Vind je 't gek.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:49 schreef Damzkieee het volgende:
Die commentator bij Sparta - Willem II heeft dr ook geen zin in geloof ik, wat een slome...
Gaatie op z'n bek!quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:56 schreef Tha_Mars het volgende:
ik mag zeker niet zeggen dat iemand kampioen is geworden bij de MotoGP.
Dat was spannend.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:45 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Er schiet me ineens iets te binnen...Ben jij fan van de user Dirk_Kuijt? Zijn posts zijn ook meer een negatieve dan positieve reclame voor de club
Leuke vent toch, altijd garant voor wat mooie (overemotionele) televisie.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:56 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Kut, zo vliegt Vloet er niet uit.
Met z'n enge ogenquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:01 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Leuke vent toch, altijd garant voor wat mooie (overemotionele) televisie.
zoniet dan hebben ze iig wel genoeg gele kaarten om mee te nemen naar groningenquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
venom.. Zit er nog een 0-1 in?
Wel 3!quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:04 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
zoniet dan hebben ze iig wel genoeg gele kaarten om mee te nemen naar groningen.
niet echt..quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
venom.. Zit er nog een 0-1 in?
Boeit mij niet hoe ie eruit ziet, Ron Jans is ook geen Brad Pitt.quote:
Ik vertrouw hem niet. Wat heeft meneer Vloet nou bereiktquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:07 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Boeit mij niet hoe ie eruit ziet, Ron Jans is ook geen Brad Pitt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |