De dag dat hij gaat vertrekken bij PSV moeten ze maar zo lang mogelijk uitstellen...quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:58 schreef Whiteguy het volgende:
1-0 farfan
Ja, die goal helaas niet.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:01 schreef vloeistofje het volgende:
Mooie redding van Zoetebier toch?
Ja... zeker gezien dat ie helemaal vanaf de reservebank zn handen uit moest stekenquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:01 schreef vloeistofje het volgende:
Mooie redding van Zoetebier toch?
Die reactie van Arne Slotquote:
Wat mij betreft liever vandaag dan morgen en dan ook die Kone maar gelijk ff wegquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De dag dat hij gaat vertrekken bij PSV moeten ze maar zo lang mogelijk uitstellen...
Koningskoppelquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:03 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Wat mij betreft liever vandaag dan morgen en dan ook die Kone maar gelijk ff weg![]()
Nu zie ik het ookquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ja... zeker gezien dat ie helemaal vanaf de reservebank zn handen uit moest steken
het is van Zwam dus
Goh.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:06 schreef twi het volgende:
Wat een matige pot voetbal in Eindhoven zeg.
Heb je een stream?quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:06 schreef twi het volgende:
What else is new. En ze vinden het prachtig daar.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:06 schreef twi het volgende:
Nac is al een paar keer gevaarlijk geweest zelfsquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:06 schreef twi het volgende:
3 punten is 3 punten.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:06 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
What else is new. En ze vinden het prachtig daar.
Godver! Ik ken m'n eigen voetballers gewoon nietquote:
Da's pech, ik welquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:10 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ik kan daar niet inloggen enzo![]()
Tja... NAC he.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:08 schreef vloeistofje het volgende:
Wij wilden vandaag met een groepje vrienden naar Eindhoven toe. Doen we elk jaar bij PSV - NAC, maar dit keer wilden we in Eindhoven blijven en de wedstrijd niet bezoeken. PSV - NAC is echt een jaarlijks dieptepunt. Je verliest er altijd, het publiek is er wel, maar je hoort ze niet, het enige dat je hoort zijn die irritante stadionkachels. Hoe verzin je het... 30.000 man publiek en het enige dat je hoort zijn de stadionkachels.
Klinkt als NAC.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:13 schreef Whiteguy het volgende:
Wat ongelofelijk slecht verdedigd zeg. Bij de tweede paal staat er ook iemand daadwerkelijk de paal te verdedigen. Als een zak stront staat ie er tegenaan te leunen.
Mooi hequote:Op zaterdag 4 november 2006 20:15 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Lekkere minuut dit, eerst 2-0 psv en dan de gelijkmaker voor ado![]()
Ach ja, komende week krijgen ze beide een pak op hun broekquote:
Yup, kan ook. Best aardige kwaliteit ookquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:12 schreef EminemRulezz het volgende:
Hey twi. Kan je ook als je tele 2 abbonee bent inloggen op de tele2 site om wedstrijd live te kijken via inet?
En ondertussen schrijft iedereen PSV omhoog.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:16 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, kan ook. Best aardige kwaliteit ook
De goal gemist, maar het schijnt weer gestuntel te zijn geweest van NAC. "Doet U mij die 3 punten maar, Ernie" "Geen probleem hoor, Ronald!"
http://www.tele2.nl/tele2tv/voetbal/programma/?mode=weekquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:17 schreef EminemRulezz het volgende:
Kan ik die link hebben waar je moet inloggen daarvoor ? Kan het niet vinden op de site !
Dan staan ze weer met beide benen op de grondquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:18 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
En ondertussen schrijft iedereen PSV omhoog.
Ben echt benieuwd volgende week.
Met beide benen bovenaan bedoel je?quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dan staan ze weer met beide benen op de grond![]()
Ik begrijp gewoon niet hoe je daar tevreden mee kunt zijn. Toen Ajax onder Koeman kampioen werd was het voetbal ook echt slecht, heb me enorm lopen ergeren destijds...quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:20 schreef venomsnake het volgende:
zo speelde PSV vorig seizoen ook, dood saai maar wel effectief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |