Hier door.quote:Welkom in een nieuwe editie van Fok’s Eredivisie Liveverslagen topic! In dit topic volgen we de wedstrijden uit de Nederlandse eredivisie. Hier kun je posten als je wilt weten hoeveel het staat, als je live kijkt via Versatel, als je luistert naar Langs de Lijn of als je teletekst volgt. Het is hier NIET de bedoeling, zoals het op Fok! nergens de bedoeling is, te trollen. Hieronder valt ook het posten van foutieve tussenstanden; dit is erg irriterend. Tegen dergelijke posts zal worden opgetreden. Vanaf heden volgt hier een ban voor. Het Eredivisie Liveverslagen topic is een topic als alle andere topics op Fok!, hier gelden dus geen andere regels.
Ik lach meer om de domme mensen die geen sarcasme kunnen begrijpen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:17 schreef frenzy2003 het volgende:
leuk dat je iig nog om jezelf kan lachen TC.
zegt degene die mijn nick niet kan onthoudenquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:16 schreef Merkie het volgende:
En frenzydinges is dom.
jouw sarcasme rijkt verder dan ik van de gemiddelde kakkerlak verwachtquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik lach meer om de domme mensen die geen sarcasme kunnen begrijpen.
HULDE!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:18 schreef Messenga het volgende:
Gaarne wordt de OP even gelezen.
Voor nepgoals wordt vanaf nu een ban gezet. Consequent.
Hulde!quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:18 schreef Messenga het volgende:
Daarom juist uiteindelijk kan dit wat zich nu afspeelt de genade klap zijn voor feyenoord, geen enkele (goede ) speler wil er na toe meer.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bij Feyenoord gaat het al jaren zo hoor. Is echt niet voor het eerst dat er weer eens dramatisch gehandeld wordt door het bestuur waardoor Feyenoord geen deuk in een pakje boter schopt. Was begin jaren '90 zelfs nog zo, terwijl ze in datzelfde decennium toch 2 keer kampioen werden...
Waarmee je je oneindige domheid maar weer eens bewijst. Rijkt?quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:18 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
jouw sarcasme rijkt verder dan ik van de gemiddelde kakkerlak verwacht.
niet, die van jou loopt voor.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:17 schreef Burbo het volgende:
[..]
Mijn avatar gaat gelijk met die van jou.![]()
Je kan het ook overdrijvenquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:18 schreef Messenga het volgende:
oe, lekker streng...quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:18 schreef Messenga het volgende:
Uit met 2-0 verliezen is nogal een oorwassing inderdaadquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:21 schreef -Flow- het volgende:
Ach, AZ heeft z'n dag weer. 10 december komen zij ook aan de beurt voor een 2-0 oorwassing..
En als een buitenspelgoal pas na een paar seconden afgekeurd wordt?quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:18 schreef Messenga het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |