Zoek dat lekker zelf op.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:59 schreef Burbo het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met AZ?
Comentaar: "De bal rolt erg gemakkelijk, en het publiek geniet met volle teugen. Utrecht heeft het moeilijk."quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:59 schreef Burbo het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met AZ?
Tja... Eerlijk gezegd boeit me dat niet eens zoquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:02 schreef Californication het volgende:
Voor de stand is het toch gunstiger als Roda verliest van 010. Dat zegt genoeg over die havenslaven.
Wat nou gunstiger. Jij ziet Roda als kampioenskandidaat?quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:02 schreef Californication het volgende:
Voor de stand is het toch gunstiger als Roda verliest van 010. Dat zegt genoeg over die havenslaven.
Lampjes deden het, RKC deed het bijna, net als Heraclesquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:02 schreef BigFire het volgende:
Groningen deed het
Ajax deed het
maar de rest laat het gewoon VOLLEDIG liggen tegen dit uitermate zielige feyenoord. ongelofelijk.![]()
![]()
Jij feyenoord?quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat nou gunstiger. Jij ziet Roda als kampioenskandidaat?.
Is toch vrij normaal dat een supporter blij is wanneer zijn club wint of ben ik nou gek?quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:00 schreef frenzy2003 het volgende:
check die kakkies blij zijn hoor.
kunnen wel weer een reactie verwachten als jullie verloren in kerkrade,blabla.
Eerder dan 010 ja.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat nou gunstiger. Jij ziet Roda als kampioenskandidaat?.
Volgende week verliezen ze weer net zo hard.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:02 schreef BigFire het volgende:
Groningen deed het
Ajax deed het
maar de rest laat het gewoon VOLLEDIG liggen tegen dit uitermate zielige feyenoord. ongelofelijk.![]()
![]()
Als je klaarkomt niet je AZ-seizoenskaart onderkwakken he.quote:
Nu ben je toch je weddenschap kwijt?quote:
Over een paar wedstrijden is de helft daarvan alweer verdwenen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:06 schreef PyTh het volgende:
Al wordt de groep subtoppers wel met het jaar groter
feyenoord
roda
az
utrecht
twente
groningen
heerenveen
Whahaha!quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
"Zei de opperkneus tegen zijn maatje kneus."
Az heeft de positie overgenomen van Feyenoord als de top 3 van nederland.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:06 schreef PyTh het volgende:
Al wordt de groep subtoppers wel met het jaar groter
feyenoord
roda
az
utrecht
twente
groningen
heerenveen
Sja, alleen maar omdat Feyenoord het niet zo best doet is alles wat Feyenoorders doen gekquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is toch vrij normaal dat een supporter blij is wanneer zijn club wint of ben ik nou gek?
Tijdelijk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Az heeft de positie overgenomen van Feyenoord als de top 3 van nederland.
quote:
Vind je?quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Az heeft de positie overgenomen van Feyenoord als de top 3 van nederland.
quote:
OMG.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:10 schreef Burbo het volgende:
[..]![]()
Ik zal hem vanwege de moeite de rest van de week gebruiken.![]()
Als je over de laatste 20 jaar bekijkt mag AZ geen eens in het lijstje voorkomen. Dan toch maar Feyenoord, die worden nog wel eens sporadisch kampioenquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vind dat er de laatste 10 (misschien zelfs wel 20) jaar alleen sprake is van een top 2.
AZ doet het leuk maar ze haken op het einde altijd af...........
Mwah denk het niet, denk wel dat die scheringa een tijdje blijft.quote:
kan je deze 60x60 voor mij maken aubquote:
mja maar dat soort reacties dan als van TC03 enzo. gasten als Harry gaan ophemelen terwijl hij 2 maanden geleden werd uitgekotst door werkelijk iedere Feyenoorder. dan moet je die nepjood nu niet de hemel in gaan prijzenquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is toch vrij normaal dat een supporter blij is wanneer zijn club wint of ben ik nou gek?
moment.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
kan je deze 60x60 voor mij maken aub![]()
En jij denkt dat TC03 dit heeft gepost zonder enig sarcasme/zelfspot?quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:12 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
mja maar dat soort reacties dan als van TC03 enzo. gasten als Harry gaan ophemelen terwijl hij 2 maanden geleden werd uitgekotst door werkelijk iedere Feyenoorder. dan moet je die nepjood nu niet de hemel in gaan prijzen.
Jij bent echt dom hè?quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:12 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
mja maar dat soort reacties dan als van TC03 enzo. gasten als Harry gaan ophemelen terwijl hij 2 maanden geleden werd uitgekotst door werkelijk iedere Feyenoorder. dan moet je die nepjood nu niet de hemel in gaan prijzen.
Heb ik geen specialere gevoelens bij, daar ben ik namelijk niet mee opgegroeid. Geen probleem als het teruggedraaid wordt naar dit logo, maar ook niet als dit niet gebeurt.quote:
Bij Feyenoord gaat het al jaren zo hoor. Is echt niet voor het eerst dat er weer eens dramatisch gehandeld wordt door het bestuur waardoor Feyenoord geen deuk in een pakje boter schopt. Was begin jaren '90 zelfs nog zo, terwijl ze in datzelfde decennium toch 2 keer kampioen werden...quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Mwah denk het niet, denk wel dat die scheringa een tijdje blijft.
En in die tijd stroomt er alleen maar geld binnen dus grotere begroting etc en uiteindelijk kunnen ze het wel zonder hem.
Waarbij het met feyenoord andersom nu gaat, en denk ook echt niet dat ze daar uitkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |