Hier door.quote:Welkom in een nieuwe editie van Fok’s Eredivisie Liveverslagen topic! In dit topic volgen we de wedstrijden uit de Nederlandse eredivisie. Hier kun je posten als je wilt weten hoeveel het staat, als je live kijkt via Versatel, als je luistert naar Langs de Lijn of als je teletekst volgt. Het is hier NIET de bedoeling, zoals het op Fok! nergens de bedoeling is, te trollen. Hieronder valt ook het posten van foutieve tussenstanden; dit is erg irriterend. Tegen dergelijke posts zal worden opgetreden. Vanaf heden volgt hier een ban voor. Het Eredivisie Liveverslagen topic is een topic als alle andere topics op Fok!, hier gelden dus geen andere regels.
Ik lach meer om de domme mensen die geen sarcasme kunnen begrijpen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:17 schreef frenzy2003 het volgende:
leuk dat je iig nog om jezelf kan lachen TC.
zegt degene die mijn nick niet kan onthoudenquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:16 schreef Merkie het volgende:
En frenzydinges is dom.
jouw sarcasme rijkt verder dan ik van de gemiddelde kakkerlak verwachtquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik lach meer om de domme mensen die geen sarcasme kunnen begrijpen.
HULDE!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:18 schreef Messenga het volgende:
Gaarne wordt de OP even gelezen.
Voor nepgoals wordt vanaf nu een ban gezet. Consequent.
Hulde!quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:18 schreef Messenga het volgende:
Daarom juist uiteindelijk kan dit wat zich nu afspeelt de genade klap zijn voor feyenoord, geen enkele (goede ) speler wil er na toe meer.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bij Feyenoord gaat het al jaren zo hoor. Is echt niet voor het eerst dat er weer eens dramatisch gehandeld wordt door het bestuur waardoor Feyenoord geen deuk in een pakje boter schopt. Was begin jaren '90 zelfs nog zo, terwijl ze in datzelfde decennium toch 2 keer kampioen werden...
Waarmee je je oneindige domheid maar weer eens bewijst. Rijkt?quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:18 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
jouw sarcasme rijkt verder dan ik van de gemiddelde kakkerlak verwacht.
niet, die van jou loopt voor.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:17 schreef Burbo het volgende:
[..]
Mijn avatar gaat gelijk met die van jou.![]()
Je kan het ook overdrijvenquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:18 schreef Messenga het volgende:
oe, lekker streng...quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:18 schreef Messenga het volgende:
Uit met 2-0 verliezen is nogal een oorwassing inderdaadquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:21 schreef -Flow- het volgende:
Ach, AZ heeft z'n dag weer. 10 december komen zij ook aan de beurt voor een 2-0 oorwassing..
En als een buitenspelgoal pas na een paar seconden afgekeurd wordt?quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:18 schreef Messenga het volgende:
Tuurlijk joh. Deze situatie is echt niet nieuw. Slaat gewoon nergens op wat je zegt, Feyenoord heeft altijd nog een enorm potentieel (mooi stadion, zeker grotere achterban dan PSV en AZ, misschien groter dan die van Ajax), en zolang dat bestaat komt er geen genadeklap voor Feyenoord.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Daarom juist uiteindelijk kan dit wat zich nu afspeelt de genade klap zijn voor feyenoord, geen enkele (goede ) speler wil er na toe meer.
En sponsers bedenken wel 10x voordat ze met Feyenoord een contract afsluiten.
Minder geld = minder spelers = kwaliteit achteruit.
Waar Ajax, Psv alleen maar groeien, gat wordt gewoon te groot kunnen ze niet meer bijhouden.
keiharde ban!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:23 schreef twi het volgende:
[..]
En als een buitenspelgoal pas na een paar seconden afgekeurd wordt?![]()
taalpuristenquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarmee je je oneindige domheid maar weer eens bewijst. Rijkt?Haha, mongool.
Sorry, ik was de 1 vergeten. 12-0 bedoelde ik uiteraard, hihi.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Uit met 2-0 verliezen is nogal een oorwassing inderdaad![]()
Thuis met 0-4 vernederd worden is pas een oorwassing
Alsjeblieft, stop met posten voordat je jezelf nog meer voor lul zetquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:24 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
taalpuristen.
kakkelakken (vooral jouw debiele soort).
Kijk hem boos worden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:24 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
taalpuristen.
kakkelakken (vooral jouw debiele soort).
tegen wie? ze hoeven dan toch niet weer tegen PSV? tegen Ajax en Feyenoord winnen ze wel.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:24 schreef -Flow- het volgende:
[..]
Sorry, ik was de 1 vergeten. 12-0 bedoelde ik uiteraard, hihi.
tyf eens op debiele meeloperquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alsjeblieft, stop met posten voordat je jezelf nog meer voor lul zet.
Omdat jullie degradatie ontlopen hebben of wat?quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:25 schreef Cart_man het volgende:
Hopakee, eind van het jaar op de Coolsingel.
Snotverdomme mag je hier niet eens posten als je naar Radio Rijnmond luistert.quote:Hier kun je posten als je wilt weten hoeveel het staat, als je live kijkt via Versatel, als je luistert naar Langs de Lijn of als je teletekst volg
Met een mooie stadion en een grote achterban kom je er niet maarja de toekomst zal het leren wat er met Feyenoord terecht komt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Deze situatie is echt niet nieuw. Slaat gewoon nergens op wat je zegt, Feyenoord heeft altijd nog een enorm potentieel (mooi stadion, zeker grotere achterban dan PSV en AZ, misschien groter dan die van Ajax), en zolang dat bestaat komt er geen genadeklap voor Feyenoord.
Jaarlijkse winteruitverkoop?quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:25 schreef Cart_man het volgende:
Hopakee, eind van het jaar op de Coolsingel.
Ajax-AZ. 10 december. Wordt 2-0.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:25 schreef JoleX het volgende:
[..]
tegen wie? ze hoeven dan toch niet weer tegen PSV? tegen Ajax en Feyenoord winnen ze wel.
Dat wordt dan vanzelf duidelijk natuurlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:23 schreef twi het volgende:
[..]
En als een buitenspelgoal pas na een paar seconden afgekeurd wordt?![]()
Sjonge, eerst zet je jezelf voor lul door te laten zien dat begrijpend lezen voor jou niet is weggelegd, daarna probeer je jezelf door te redden door iets met "rijkt" (quote:
De discussie over de achterban ga ik niet meer aan, maar het belangrijkste om te presteren is hoe aantrekkelijk het voor spelers is om voor Feyenoord te gaan voetballen. En dat is het gewoon totaal niet, wanneer je de optie hebt tussen Ajax, PSV of Feyenoord. Feyenoord kan het nog net aan winnen van AZ op de transfermarkt wanneer ze handig zouden zijn en sneller zouden handelen. Maar aangezien ze dat ook al niet doen, wordt het heel moeilijk om bij te blijven.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Deze situatie is echt niet nieuw. Slaat gewoon nergens op wat je zegt, Feyenoord heeft altijd nog een enorm potentieel (mooi stadion, zeker grotere achterban dan PSV en AZ, misschien groter dan die van Ajax), en zolang dat bestaat komt er geen genadeklap voor Feyenoord.
Nee, eerste overhandiging van de Roda/Twente DVD :d;D:d;D:D:D: D:D:D:quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:28 schreef Californication het volgende:
[..]
Jaarlijkse winteruitverkoop?
Huhu goeiequote:Op zondag 29 oktober 2006 14:26 schreef snabbi het volgende:
[..]
Snotverdomme mag je hier niet eens posten als je naar Radio Rijnmond luistert.
Je weet hoeveel het staat
Je kijkt geen versatel
Je luistert niet naar langs de lijn
Teletekst boeit je ook geen reet
En nep rode kaarten?quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat wordt dan vanzelf duidelijk natuurlijk.
Nepgoals roepen, daar gaat het om.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Hup FCG.
Daarom moet er een nieuw bestuur komen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:28 schreef twi het volgende:
[..]
De discussie over de achterban ga ik niet meer aan, maar het belangrijkste om te presteren is hoe aantrekkelijk het voor spelers is om voor Feyenoord te gaan voetballen. En dat is het gewoon totaal niet, wanneer je de optie hebt tussen Ajax, PSV of Feyenoord. Feyenoord kan het nog net aan winnen van AZ op de transfermarkt wanneer ze handig zouden zijn en sneller zouden handelen. Maar aangezien ze dat ook al niet doen, wordt het heel moeilijk om bij te blijven.
Lees alsjeblieft wat beter, ik probeer te zeggen dat zolang er een groot potentieel is (wat o.a. veroorzaakt wordt door de grote achterban en het mooie stadion) de sponsors echt niet weg zullen blijven en er geen genadeklap voor Feyenoord komt. Ik zeg niet dat het genoeg is.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Met een mooie stadion en een grote achterban kom je er niet maarja de toekomst zal het leren wat er met Feyenoord terecht komt.![]()
begrijpend lezen is voor mij geen probleem hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sjonge, eerst zet je jezelf voor lul door te laten zien dat begrijpend lezen voor jou niet is weggelegd, daarna probeer je jezelf door te redden door iets met "rijkt" () te zeggen, en vervolgens word je maar gewoon boos
.
Ik kan er ook niks aan doen dat je zo dom bent hoor.
Stam vind jou niet zo grappig, hihi.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:29 schreef JoleX het volgende:
[..]
een wedstrijd waarin AZ niet scoord, grapjas![]()
JAAAAAAA ROOD VOOR SUAREZ, NATRAPPEN!quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Daar heb ik niks over gezegd. Maar dat komt ook nooit voor.
Klopt, maar het gaat erom dat dit seizoen geen genadeklap is voor Feyenoord, omdat Feyenoord in potentie misschien wel de grootste club van Nederland kan zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:28 schreef twi het volgende:
[..]
De discussie over de achterban ga ik niet meer aan, maar het belangrijkste om te presteren is hoe aantrekkelijk het voor spelers is om voor Feyenoord te gaan voetballen. En dat is het gewoon totaal niet, wanneer je de optie hebt tussen Ajax, PSV of Feyenoord. Feyenoord kan het nog net aan winnen van AZ op de transfermarkt wanneer ze handig zouden zijn en sneller zouden handelen. Maar aangezien ze dat ook al niet doen, wordt het heel moeilijk om bij te blijven.
Ik probeer je alleen maar te beschermen tegen je eigen domheid.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:31 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
begrijpend lezen is voor mij geen probleem hoor.
ik mag geen taalfouten natuurlijk anders word je noooit meer serieus genomen.
en als ik met 1 knulletje in discussie ben is het nogal triest als figuren als jij zich ermee gaan bemoeien.
Die laatste zin.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Klopt, maar het gaat erom dat dit seizoen geen genadeklap is voor Feyenoord, omdat Feyenoord in potentie misschien wel de grootste club van Nederland kan zijn.
als je met 1 persoon in discussie wil, is een forum niet echt de meest geschikte plek daarvoor. Een forum is per definitie een discussie aangaan met meerdere mensenquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:31 schreef frenzy2003 het volgende:
begrijpend lezen is voor mij geen probleem hoor.
ik mag geen taalfouten maken natuurlijk anders word je noooit meer serieus genomen.
en als ik met 1 knulletje in discussie ben is het nogal triest als figuren als jij zich ermee gaan bemoeien.
Hahaha ik kreeg bijna een hartverzakking man, grapjas.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:33 schreef TC03 het volgende:
Geel voor Bobson.
Ik moest lachenquote:
bedanktquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen maar te beschermen tegen je eigen domheid.
Nooit geweten dat die combinatie mogelijk was in 1 zin.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Klopt, maar het gaat erom dat dit seizoen geen genadeklap is voor Feyenoord, omdat Feyenoord in potentie misschien wel de grootste club van Nederland kan zijn.
daar is Suarez veul te liev voor.quote:
Ja. Heracles kan misschien eventueel ook wel de potentieel grootste club zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
In potentie, misschien. Ik nuanceerde het al.
Geen normale conversatie met jullie Ajacieden mogelijk he. En dan hebben jullie het over domme havenslavenquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:34 schreef Californication het volgende:
[..]
Nooit geweten dat die combinatie mogelijk was in 1 zin.![]()
miss moet je je wat minder op mijn domheid richten,hihi.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
In potentie, misschien. Ik nuanceerde het al.
Doe eens goed lezen of spring voor een trein.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:35 schreef Burbo het volgende:
[..]
Ja. Heracles kan misschien eventueel ook wel de potentieel grootste club zijn.
Waarom zou je een conversatie hebben? Confrontaties zijn veel leuker.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Geen normale conversatie met jullie Ajacieden mogelijk he. En dan hebben jullie het over domme havenslaven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |