He inderdaad, deed ie niet toen ik hem uploaddequote:
idd... ik hou het nog even op mijn BB iconquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:56 schreef BVO het volgende:
Je bent snel. Ik neem er misshcien pas een als de echte strijd los barst
.
Alweer terugquote:
Je bent al de tweedequote:
Snel geswitchedquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
idd... ik hou het nog even op mijn BB icon
Je kunt de link gebruiken als webiconquote:
Het wordt tijd voor icons met geluid.quote:
Die is leukquote:
Mooiquote:Op donderdag 16 november 2006 02:48 schreef SpecialGuest het volgende:
C_d, wat vind je hiervan?
[afbeelding]
Wel een toffe bewegende hequote:Op donderdag 16 november 2006 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil een bewegende als straks de liveshows zijn begonnenMaar dan wil iemand hem wel voor mij maken he
![]()
met idols had ik best leuke op het eindquote:Op donderdag 16 november 2006 14:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel een toffe bewegende he? Niet weer van die stomme plaatjes achter elkaar
!
Kleine filmpjes zijn tofquote:Op donderdag 16 november 2006 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
met idols had ik best leuke op het eindkleine filmpjes
Van Angelique zelfs
![]()
Leukquote:Op donderdag 16 november 2006 14:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kleine filmpjes zijn tof!
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ze stonden nog online op m'n photobucketquote:Op donderdag 16 november 2006 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
LeukIk bewaar die dingen nooit..... als het programma afgelopen is dan verwijder ik ze
ow dat heb ik ook volgens mijquote:Op donderdag 16 november 2006 14:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze stonden nog online op m'n photobucket.
Die van Raffaquote:Op donderdag 16 november 2006 14:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kleine filmpjes zijn tof!
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Hij is leukquote:Op zaterdag 18 november 2006 11:28 schreef Svensational het volgende:
Sint meets Corina!
[afbeelding]
Uiteraard. Klaar terwijl u wacht.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
Wil iemand deze combineren voor mij?
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Thanks.quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:29 schreef Lynx666 het volgende:
Even een kickje
SpecialGuest, ik ben zo vrij geweest je avatar iets aan te passen zodat Henk er nu vloeiend tot in de eeuwigheid er van langs krijgt
[afbeelding]
Tja, Marianne komt opeens wel heel agressief over in de nieuwe versie.quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het leuke is juist dat ze stopt...
Ik ben het eigenlijk wel met CDP eens.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:16 schreef Lynx666 het volgende:
Ach ik had een moment van verveling, maakt me ook niet uit als je m lynx () laat liggen.
.
Deze is leukquote:Op dinsdag 28 november 2006 01:29 schreef Lynx666 het volgende:
Even een kickje
SpecialGuest, ik ben zo vrij geweest je avatar iets aan te passen zodat Henk er nu vloeiend tot in de eeuwigheid er van langs krijgt
[afbeelding]
Melanie toch?quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:43 schreef Fir3fly het volgende:
Nou, ik neem niet aan dat ik een XFAvatar ga nemen, ik heb toch eigenlijk geen favoriet meer.
Blijf nou hoop houdenquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:09 schreef Fir3fly het volgende:
Ja, ik ben juist bang dat ze het niet gaat halen.
Ik gebruik m. Thnxquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:09 schreef Fir3fly het volgende:
Als iemand behoefte heeft mag ie deze gebruiken:
[afbeelding]
Heb ik hem tenminste niet voor niks gemaakt![]()
.
Ik doe meeequote:Op vrijdag 22 december 2006 23:02 schreef Svensational het volgende:
Na de kerst neem ik ook een nieuw icon.
Daarom.. het is niet zoals ik het wouquote:Op zondag 24 december 2006 12:34 schreef Fir3fly het volgende:
Ze schokken wel een beetje erg. Er missen een hele hoop frames.
Nu dus, maar ik zit nu bij m'n ouders en hier heb ik de juiste programma's niet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:16 schreef SpecialGuest het volgende:
Als Melanie door is neem ik een nieuw icon.![]()
Hier nog 1quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik houd me aanbevolen voor een Richy-icon.
Camtasia + VirtualDub + ImageReady, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 25 december 2006 15:23 schreef chansadres het volgende:
Welk programmaatjes gebruiken de heren en dames hier om van videofragmenten een ava te maken. Heb wel zin om me hier eens in te verdiepen
en een klein tvp'tje
Fraps + ImageReadyquote:Op maandag 25 december 2006 15:23 schreef chansadres het volgende:
Welk programmaatjes gebruiken de heren en dames hier om van videofragmenten een ava te maken. Heb wel zin om me hier eens in te verdiepen
en een klein tvp'tje
quote:Op zondag 24 december 2006 12:49 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Nu dus, maar ik zit nu bij m'n ouders en hier heb ik de juiste programma's niet.![]()
Ik wou er net zelf aan gaan klussen, maar dank je!quote:Op donderdag 28 december 2006 22:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoiets? Anders neem ik hem zelf.
Je mag er natuurlijk zelf altijd wat aan veranderen. Wel met mijn toestemming natuurlijk, mijn copyright mag niet geschonden wordenquote:Op donderdag 28 december 2006 22:51 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik wou er net zelf aan gaan klussen, maar dank je!Hij is tof!
![]()
--edit: hier stond een leuk en algemeen icoontje--quote:Op maandag 25 december 2006 17:19 schreef PeRi het volgende:
Wie van jullie lieverds kan iets leuks doen en een algemene XFA ava maken, waar Poes natuurlijk bij aanwezig is?
[afbeelding]
Heb je eindelijk rustquote:Op donderdag 28 december 2006 23:48 schreef Lynx666 het volgende:
Betekent dit dat er voor mij dit jaar weinig werk is nu iedereen zelf snapt hoe je die ava's maakt?
Heb je eindelijk rust johquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:10 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Leuk en algemeen genoeg?
Ja perfectquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:10 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Leuk en algemeen genoeg?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik houd me aanbevolen voor een Richy-icon.
Op hondersten van seconden is best moeilijk hoorquote:Op zondag 31 december 2006 13:43 schreef Andiyan het volgende:
Ik wil ook wel iets X6'igs. Uit het liveshowfilmpje waar ze allemaal opstaan bv bij
0.02 seconden en / ± 0.40 seconden.
Ik bedoelde dan ook minuutjes natuurlijk.quote:Op zondag 31 december 2006 13:56 schreef Fir3fly het volgende:
Op hondersten van seconden is best moeilijk hoor.
quote:Op zondag 31 december 2006 14:36 schreef Lynx666 het volgende:
Ok, het wordt dus morgenTenzij iemand anders vandaag aan de slag wil
.
Dus in het filmpje voor het optreden?quote:Op zondag 31 december 2006 14:35 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook minuutjes natuurlijk.![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 14:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dus in het filmpje voor het optreden?
Mjah, ik hou het altijd onder de 115, dan kan ik meestal net in 64 kleurenquote:Op zondag 31 december 2006 15:12 schreef Lynx666 het volgende:
Denk je wel aan de 100kb limiet, fir3?
Ik dacht al dat het nogal onduidelijk zou worden.quote:Op zondag 31 december 2006 15:08 schreef Fir3fly het volgende:
[afbeelding]
Dit is het enige stukje dat ze er allemaal op staan, het is wel een beetje onduidelijk.
Ik sta al het langste in de wachtrijquote:
Nou ja, dit is het geworden. Ik denk dat Lynx het wel beter kanquote:Op zondag 31 december 2006 15:50 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zal eens wat proberen.
Edit: Dat ie die standaard omgooit is nogal onduidelijk in beeld gebracht, dus dat alleen wordt hem niet denk ik.
Zoiets?quote:Op zondag 31 december 2006 15:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik sta al het langste in de wachtrij.
.
Ik zou graag iets van Richy willen uit het introductiefilmpje. Maakt niet zoveel uit wat, alles van Richy is leuk.
Dat vermoeden had ik al, is geen duidelijk beeld. Maar met deze ben ik ook blij hoorquote:Op zondag 31 december 2006 15:50 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zal eens wat proberen.
Edit: Dat ie die standaard omgooit is nogal onduidelijk in beeld gebracht, dus dat alleen wordt hem niet denk ik.
Geen dankquote:Op zondag 31 december 2006 17:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oeh ja, je bent geweldig..
Nu moet ik 'm zeker ergens anders uploaden?
Eerst maar eens etenquote:
Okee danquote:Op zondag 31 december 2006 17:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Geen dank. En nee, deze staat niet op iets van mij
. Ik zou hem wel opslaan trouwens
.
Zal ik die mogen gebruiken?quote:Op zondag 31 december 2006 15:08 schreef Fir3fly het volgende:
[afbeelding]
Dit is het enige stukje dat ze er allemaal op staan, het is wel een beetje onduidelijk.
Natuurlijkquote:Op zondag 31 december 2006 19:00 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zal ik die mogen gebruiken?
Vind hem wel heel cool![]()
![]()
Nee dat maakt niet uit, misschien iets uit 't begin van zijn optreden ofzo, met die danseressen?quote:Op zondag 31 december 2006 17:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Eerst maar eens eten. Iets uit het introfilmpje gaat niet meer lukken denk ik, daar heb ik alles al voor die van s_s gebruikt
.
Ik zal eens kijken.quote:Op zondag 31 december 2006 19:02 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Nee dat maakt niet uit, misschien iets uit 't begin van zijn optreden ofzo, met die danseressen?
Ik vind hem cool.quote:Op zondag 31 december 2006 19:15 schreef Fir3fly het volgende:
Zoiets?
[afbeelding]
Als je het niks vindt, vooral zeggen hoor.
quote:Op zondag 31 december 2006 20:02 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga nu ook stoppen, straks pik ik Lynx zijn baantje in.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:45 schreef chansadres het volgende:
Ik heb niet echt één favoriet maar ik zoek een leuke ava met X6, Sharon en Dorine...
quote:
Hoe krijg je die ooit onder de 100 kBquote:
Kleuren op 'perceptual', houdt de kleuren zo echt mogelijk.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoe krijg je die ooit onder de 100 kB
Je moet ook geluk hebben met je bronmateriaal. Niet elk filmpje comprimeert zich even makkelijk, losslessquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:59 schreef Fir3fly het volgende:
Dat is ook ongeveer mijn systeem, maar ik krijg het altijd nét rond de 110.
Ik bedoel ook de compressie in de gif-avatar hequote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:03 schreef Fir3fly het volgende:
Ik sla het gecapturede materiaal altijd ongecomprimeerd op, dan krijg je volgens mij de beste kwaliteit. En een bestand van zo'n 60 MB, maar die verwijder ik altijd daarna.
Dat snap ik, maar dat heeft verder niet zoveel met het bronbestand te makenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:08 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik bedoel ook de compressie in de gif-avatar he
Niet het bestand, maar wel wat er in te zien is. Een zwart vlak is beter te comprimeren dan zware ruis met alle kleuren.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat heeft verder niet zoveel met het bronbestand te maken.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:08 schreef migebiggie het volgende:
Zullen jullie voor mij een bewegende icon kunnen maken van Melanie dat ze zingt bij de liveshow?
Ah, dat is ook zo. Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:24 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Niet het bestand, maar wel wat er in te zien is. Een zwart vlak is beter te comprimeren dan zware ruis met alle kleuren..
Jaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:00 schreef Fir3fly het volgende:
Zeikerd.
Een stukje uit het optreden dan maar?
kan je imageeready gewoon aprt kopen of zit dat nog ergens bij?quote:Op maandag 25 december 2006 18:20 schreef Woelli het volgende:
ImageReady
Moet bij Photoshop zitten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan je imageeready gewoon aprt kopen of zit dat nog ergens bij?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:06 schreef charmed_angel het volgende:
WIl iemand voor mij een leuke maken van Sharon? Stukje optreden en stukje van voor het optreden
of alleen van het optreden is ook goed
super! Bedankt!quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[afbeelding]?
zelf aub elders uploaden
ik vind het wel grappigquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind die schuivende X zó lelijk in al die avatars
Uit een filmpje gehaald, en de beelden erachter geerased per frame zodat ik 'm over elk gewenste achtergrond kan plaatsenquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:32 schreef Yeahinho het volgende:
Die X is juist best tof ja.
Hoe heb je dat gemaakt Links?
Ik zie jouw user icon nietquote:
En de jouwe ook nietquote:
Ik gebruikte hem eerstquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:54 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Uit een filmpje gehaald, en de beelden erachter geerased per frame zodat ik 'm over elk gewenste achtergrond kan plaatsen.
Zie jij hem wel dan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:51 schreef Fir3fly het volgende:
Ah, die photobucket is verwijderd blijkbaar.
Jep, jij en ik hebben hem nog in de cache staan.quote:
Dankjequote:Op woensdag 3 januari 2007 18:52 schreef Fir3fly het volgende:
Woelli, gebruik deze maar: [afbeelding]
quote:
Excuse me for having a live...quote:
Tempooooooooo!quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Excuse me for having a live.... Ik zal er eens naar kijken
.
Doe jij hem dan maarquote:
quote:
Ok.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:48 schreef Svensational het volgende:
Kan diegene die 'm gaat maken deze twee icons er ook in verwerken?
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:01 schreef Hockeylotje het volgende:
Wil iemand voor mij een bewegende van X6 maken??
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:09 schreef Fir3fly het volgende:
Er zat niet erg veel actie in haar optreden (), dus heb ik er zo maar wat uit gehaald:
[afbeelding]
En die andere plaatsje krijg ik er niet in zonder dat ze uberlelijk worden, misschien kan Lynx dat doen?
Zo jaquote:
Ja, die van mij heette sha.gifquote:
quote:
Het waren nogal veel framesquote:
thanksquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zelf ff elders uploaden aub
Daar kwam ik ook al achterquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het waren nogal veel framesIk wilde die eerst halveren (elke 2e weg), maar dat was geen goed plan
True. Ik laat nu gewoon de tv-kaar capturer meelopen met de uitzending, das een hele verademing dan telkens met Camtasia of iets soortgelijks de hakkelende streams op te nemenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook al achter. Die video liep niet helemaal lekker, ik heb hem 3 keer opgenomen voordat ik echt iets een beetje vloeiends kreeg
.
Zeg, mogen de professionals geen topoverleg plegen ofzo?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:07 schreef Svensational het volgende:
Zeg, zijn de batterijen van jullie MSN leeg ofzo?
Hoe werkt dat uploaden?? En ze bewegen trouwens ook allemaal niet bij mijquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zelf ff elders uploaden aub
Ik weet niet wat jij uitschijt, maar mijn drol is geen ¤35 waard....quote:
bij http://xs.to/ kun je je avatar uploaden, en de URL die je terugkrijgt kun je in je profiel wegzetten als Webiconquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:10 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Hoe werkt dat uploaden?? En ze bewegen trouwens ook allemaal niet bij mij
Heb je niet per ongeluk op escape gedrukt? Anders is er een probleem met je browser...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:10 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Hoe werkt dat uploaden?? En ze bewegen trouwens ook allemaal niet bij mij
De PC van Lynx666 is inderdaad een verademing!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
True. Ik laat nu gewoon de tv-kaar capturer meelopen met de uitzending, das een hele verademing dan telkens met Camtasia of iets soortgelijks de hakkelende streams op te nemen. En een kleine moeite. Ruimte zat
.
¤21,90quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij uitschijt, maar mijn drol is geen ¤35 waard.....
Via connecties zekerquote:
Oja, en ik heb een laptop, dus het gaat sowieso nietquote:
Zeg niet dat ik je niet wil helpenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oja, en ik heb een laptop, dus het gaat sowieso niet.
En nu weer ontopic.
Het ligt denk ik aan mijn instellingen, op deze computer zie ik weinig bewegen.. waar kan je de instellingen veranderen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:12 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
bij http://xs.to/ kun je je avatar uploaden, en de URL die je terugkrijgt kun je in je profiel wegzetten als Webicon
En dat ze niet bewegen ligt dan denk ik aan je browser (instelling verkeerd?), hier bewegen ze allemaal.
Gebruik je IE?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:19 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Het ligt denk ik aan mijn instellingen, op deze computer zie ik weinig bewegen.. waar kan je de instellingen veranderen?
Hij stond aanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:24 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Gebruik je IE?
Probeer eens Internet Options -> Advanced en dan staat er ergens Play animations in web pages, die staat bij jou ws dan uitgevinkt.
Vreemd...dan weet ik t ook nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:30 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Hij stond aanmaar hij doet het nog steeds niet:p
arigato Fir3flyquote:
niemand?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:02 schreef sharonfactor het volgende:
zou iemand hier http://www.sharon-factor.(...)sharon-factor.nl.wmv
een avatar van kunnen maken of eventueel van het logo van mn website?
Zodat je nog meer kan spammen?quote:
Het is wel spammen. En je blijft het maar doen..quote:Op maandag 15 januari 2007 18:00 schreef sharonfactor het volgende:
nee, niet om te spammen ik vind ze gewoon mooi. En je moet het niet zien als spammen. Ik heb een website gemaakt, steek er heel veel tijd in en dan is het leuk als er ook bezoekers komen, dat is toch niet zo vreemd?
Iemand die dit voor mij zou willen doen?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:10 schreef Marissaatje het volgende:
Zou iemand er 1ntje voor mij willen maken met Christian in de derde liveshow?! (A)
Als ik mijn internet weer gefixed hebquote:Op maandag 15 januari 2007 18:42 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Iemand die dit voor mij zou willen doen?![]()
Mag ik dan ook?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:04 schreef johnny_rabbitte het volgende:
Ik zou er graag een hebben van Daniele van Groovin sound.. Jammer dat die derde uit dat groepje totaal niet meekon met Daniel en die andere kwa zang, dans en uitstraling zoals dat zo mooi heet.
De delay naar 0 zetten helpt niet zoveel. Ik denk dat je een een paar frames per tijdseenheid mist. Opnieuw capturen dusquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:33 schreef chansadres het volgende:
Ik mis hem wel ja
Ook meteen een verkapte Kijk eens naar mijn zelfgemaakte ava!
Een vraagje aan de heren ava makers! Zoals je nu ziet hapert de ava nog een beetje. Ik heb de delay naar 0 seconde gezet maar hij blijft niet 100% lekker lopen.
Andere instellingen:
Color Table:
Reduction: Perceptual
Colors: 16
No Dither
Lossy 0%
Iemand een oplossing?
Ik heb het niet gecaptured... Het is van een standaard mpg'tje...quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De delay naar 0 zetten helpt niet zoveel. Ik denk dat je een een paar frames per tijdseenheid mist. Opnieuw capturen dus.
Maar ik heb geen idee wat het voor moet stellen eigenlijk![]()
.
Hmm, is het filmpje gecomprimeerd?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:50 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb het niet gecaptured... Het is van een standaard mpg'tje...
Dit ratelige heb ik met al mijn plaatjes die ik maak![]()
Ik heb geen idee. Gedownload filmpje. Videoclip van My Chemical Romance - Welcome at the black parade.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hmm, is het filmpje gecomprimeerd?
Juist, ImageReady is niet zo handig met Divx. Je moet het bestandje even omzetten naar een ongecomprimeerde versiequote:Op woensdag 17 januari 2007 18:55 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Gedownload filmpje. Videoclip van My Chemical Romance - Welcome at the black parade.
Hieronder nog een resultaat:
[afbeelding]
Ook een gedownload bestandje. Hier zit geloof ik een divx codec op de avi.
Probeer de tijd eens niet op 0 maar op 0,05 te zetten. Dat hielp bij mij.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:55 schreef chansadres het volgende:
[..]
//Edit: Hij is ook langzamer dan het filmpje...
En waar is jouw avaquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:50 schreef Lynx666 het volgende:
Bovenstaande werkt ook bij niet-XFA icoontjes.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:56 schreef chansadres het volgende:
Één vraagje dan snap ik hem helemaal!
# Bij standaard TV opnames en filmpjes: Halveer je framecount!. Delete elke 2e frame.
# Standaard filmpjes zijn 25fps, gehalveerd wordt dus 12,5fps. Daarmee wordt de pauze tussen elke frame 1 sec / 12,5 frames = 0.08 sec per frame.
Moet je dus elke 2e frame zelf verwijderen of kan je dat bij het invoeren van je filmpje aangeven?
Dat laatste begrijp ik trouwens niet...
Dankjewel!quote:Op maandag 15 januari 2007 20:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als ik mijn internet weer gefixed heb.
Ik heb nog niks gedaan hoorquote:
Jaja..I knowquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gedaan hoor. Maar ga er nu mee bezig
.
Tja en al met al ben ik nog steeds op zoek naar een leuke avatar... zonder te willen spammenquote:Op maandag 15 januari 2007 18:39 schreef Svensational het volgende:
Ik neem aan dat er berichten verwijderd zijnWant zoals het er nu staat begint CDP vanuit het niets te flamen naar sharonfactor
Fix jij er eens eentje voor mij Svenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:31 schreef Svensational het volgende:
Delichris_O_!
quote:Op maandag 22 januari 2007 15:24 schreef Lynx666 het volgende:
*schop*
Een ava voor Sven, die zijn aanvraag deed op de meet![]()
[afbeelding]
Kwaliteit is niet heel super, moest op m'n kop gaan staan om 'm 100kb te krijgenquote:
Dan word je de eerste met een Anja-ava. Primeur!quote:Op maandag 22 januari 2007 15:33 schreef Delichris het volgende:
Wie kan er een soortgelijke avatar als Sven maken, maar dan met Anja?![]()
Ik doe graag wat voor collega's, maar een Anja avatar maken gaat me wat te verquote:Op maandag 22 januari 2007 15:33 schreef Delichris het volgende:
Mij nietquote:Op maandag 22 januari 2007 15:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik doe graag wat voor collega's, maar een Anja avatar maken gaat me wat te ver.
Roflcopterlmao!!11!!112! LOL!quote:Op maandag 22 januari 2007 15:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Die kerel op de achtergrond doet me denken aan die achtergronddude uit W&N
quote:Op maandag 22 januari 2007 15:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Svenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mij niet
[afbeelding]
Wel ff zelf ergens anders uploaden Delichris
What did I doquote:
Mooiquote:Op maandag 22 januari 2007 15:33 schreef Delichris het volgende:
Ja dat wil ik ook niet bij mijne zo een schuivende X.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
Wil iemand een leuke maken van Sharon voor mij? En dan van het optreden van vandaag? Maar geen rood schuivend x er doorheen
Is dit wat?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:16 schreef Andiyan het volgende:
I would like een ava met een stukje uit het introfilmpje van X6. En dan het liefst dat stuk erop waarin je Roos ziet met nat haar. Zeg maar van 00:28 tot 00:33 ofzo.![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:27 schreef Delichris het volgende:
[..]
Is dit wat?![]()
[afbeelding]
Mijn officiele eerste creatie![]()
Geweldig. Precies wat ik in gedachten had.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:27 schreef Delichris het volgende:
[..]
Is dit wat?![]()
[afbeelding]
Mijn officiele eerste creatie![]()
Thx. Veel plezier er meequote:Op maandag 29 januari 2007 22:54 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Geweldig. Precies wat ik in gedachten had.![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:16 schreef sharonfactor het volgende:
mag ik nogmaals vriendelijk verzoeken of iemand voor mij een mooi Sharon avatar wil maken
Delichris ik geef je een tipje. Als je in Imageready handmatig steeds het 2e framepje verwijderd dan loopt het filmpje in normale snelheid!quote:
Dit was de manier die de opper Lynx me heeft uitgelegdquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:34 schreef Fir3fly het volgende:
Je kunt ook de tijd tussen de frames verhogen, dan loopt het wat vloeiender dan wat frames verwijderen. Tenzij hij te groot wordt natuurlijk.
Als ie snel te groot wordt is dat de manier jaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:36 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dit was de manier die de opper Lynx me heeft uitgelegd
Bedankt voor de tip, het was ook pas mijn 2e creatiequote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:33 schreef chansadres het volgende:
[..]
Delichris ik geef je een tipje. Als je in Imageready handmatig steeds het 2e framepje verwijderd dan loopt het filmpje in normale snelheid!
Dus zo:
[afbeelding]
En dan de geselecteerde naar het prullenbakje slepen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |