Ok.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:48 schreef Svensational het volgende:
Kan diegene die 'm gaat maken deze twee icons er ook in verwerken?
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:01 schreef Hockeylotje het volgende:
Wil iemand voor mij een bewegende van X6 maken??
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:09 schreef Fir3fly het volgende:
Er zat niet erg veel actie in haar optreden (), dus heb ik er zo maar wat uit gehaald:
[afbeelding]
En die andere plaatsje krijg ik er niet in zonder dat ze uberlelijk worden, misschien kan Lynx dat doen?
Zo jaquote:
Ja, die van mij heette sha.gifquote:
quote:
Het waren nogal veel framesquote:
thanksquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zelf ff elders uploaden aub
Daar kwam ik ook al achterquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het waren nogal veel framesIk wilde die eerst halveren (elke 2e weg), maar dat was geen goed plan
True. Ik laat nu gewoon de tv-kaar capturer meelopen met de uitzending, das een hele verademing dan telkens met Camtasia of iets soortgelijks de hakkelende streams op te nemenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook al achter. Die video liep niet helemaal lekker, ik heb hem 3 keer opgenomen voordat ik echt iets een beetje vloeiends kreeg
.
Zeg, mogen de professionals geen topoverleg plegen ofzo?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:07 schreef Svensational het volgende:
Zeg, zijn de batterijen van jullie MSN leeg ofzo?
Hoe werkt dat uploaden?? En ze bewegen trouwens ook allemaal niet bij mijquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zelf ff elders uploaden aub
Ik weet niet wat jij uitschijt, maar mijn drol is geen ¤35 waard....quote:
bij http://xs.to/ kun je je avatar uploaden, en de URL die je terugkrijgt kun je in je profiel wegzetten als Webiconquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:10 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Hoe werkt dat uploaden?? En ze bewegen trouwens ook allemaal niet bij mij
Heb je niet per ongeluk op escape gedrukt? Anders is er een probleem met je browser...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:10 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Hoe werkt dat uploaden?? En ze bewegen trouwens ook allemaal niet bij mij
De PC van Lynx666 is inderdaad een verademing!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
True. Ik laat nu gewoon de tv-kaar capturer meelopen met de uitzending, das een hele verademing dan telkens met Camtasia of iets soortgelijks de hakkelende streams op te nemen. En een kleine moeite. Ruimte zat
.
¤21,90quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij uitschijt, maar mijn drol is geen ¤35 waard.....
Via connecties zekerquote:
Oja, en ik heb een laptop, dus het gaat sowieso nietquote:
Zeg niet dat ik je niet wil helpenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oja, en ik heb een laptop, dus het gaat sowieso niet.
En nu weer ontopic.
Het ligt denk ik aan mijn instellingen, op deze computer zie ik weinig bewegen.. waar kan je de instellingen veranderen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:12 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
bij http://xs.to/ kun je je avatar uploaden, en de URL die je terugkrijgt kun je in je profiel wegzetten als Webicon
En dat ze niet bewegen ligt dan denk ik aan je browser (instelling verkeerd?), hier bewegen ze allemaal.
Gebruik je IE?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:19 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Het ligt denk ik aan mijn instellingen, op deze computer zie ik weinig bewegen.. waar kan je de instellingen veranderen?
Hij stond aanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:24 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Gebruik je IE?
Probeer eens Internet Options -> Advanced en dan staat er ergens Play animations in web pages, die staat bij jou ws dan uitgevinkt.
Vreemd...dan weet ik t ook nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:30 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Hij stond aanmaar hij doet het nog steeds niet:p
arigato Fir3flyquote:
niemand?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:02 schreef sharonfactor het volgende:
zou iemand hier http://www.sharon-factor.(...)sharon-factor.nl.wmv
een avatar van kunnen maken of eventueel van het logo van mn website?
Zodat je nog meer kan spammen?quote:
Het is wel spammen. En je blijft het maar doen..quote:Op maandag 15 januari 2007 18:00 schreef sharonfactor het volgende:
nee, niet om te spammen ik vind ze gewoon mooi. En je moet het niet zien als spammen. Ik heb een website gemaakt, steek er heel veel tijd in en dan is het leuk als er ook bezoekers komen, dat is toch niet zo vreemd?
Iemand die dit voor mij zou willen doen?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:10 schreef Marissaatje het volgende:
Zou iemand er 1ntje voor mij willen maken met Christian in de derde liveshow?! (A)
Als ik mijn internet weer gefixed hebquote:Op maandag 15 januari 2007 18:42 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Iemand die dit voor mij zou willen doen?![]()
Mag ik dan ook?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:04 schreef johnny_rabbitte het volgende:
Ik zou er graag een hebben van Daniele van Groovin sound.. Jammer dat die derde uit dat groepje totaal niet meekon met Daniel en die andere kwa zang, dans en uitstraling zoals dat zo mooi heet.
De delay naar 0 zetten helpt niet zoveel. Ik denk dat je een een paar frames per tijdseenheid mist. Opnieuw capturen dusquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:33 schreef chansadres het volgende:
Ik mis hem wel ja
Ook meteen een verkapte Kijk eens naar mijn zelfgemaakte ava!
Een vraagje aan de heren ava makers! Zoals je nu ziet hapert de ava nog een beetje. Ik heb de delay naar 0 seconde gezet maar hij blijft niet 100% lekker lopen.
Andere instellingen:
Color Table:
Reduction: Perceptual
Colors: 16
No Dither
Lossy 0%
Iemand een oplossing?
Ik heb het niet gecaptured... Het is van een standaard mpg'tje...quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De delay naar 0 zetten helpt niet zoveel. Ik denk dat je een een paar frames per tijdseenheid mist. Opnieuw capturen dus.
Maar ik heb geen idee wat het voor moet stellen eigenlijk![]()
.
Hmm, is het filmpje gecomprimeerd?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:50 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb het niet gecaptured... Het is van een standaard mpg'tje...
Dit ratelige heb ik met al mijn plaatjes die ik maak![]()
Ik heb geen idee. Gedownload filmpje. Videoclip van My Chemical Romance - Welcome at the black parade.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hmm, is het filmpje gecomprimeerd?
Juist, ImageReady is niet zo handig met Divx. Je moet het bestandje even omzetten naar een ongecomprimeerde versiequote:Op woensdag 17 januari 2007 18:55 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Gedownload filmpje. Videoclip van My Chemical Romance - Welcome at the black parade.
Hieronder nog een resultaat:
[afbeelding]
Ook een gedownload bestandje. Hier zit geloof ik een divx codec op de avi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |