ik vind het wel grappigquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind die schuivende X zó lelijk in al die avatars
Uit een filmpje gehaald, en de beelden erachter geerased per frame zodat ik 'm over elk gewenste achtergrond kan plaatsenquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:32 schreef Yeahinho het volgende:
Die X is juist best tof ja.
Hoe heb je dat gemaakt Links?
Ik zie jouw user icon nietquote:
En de jouwe ook nietquote:
Ik gebruikte hem eerstquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:54 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Uit een filmpje gehaald, en de beelden erachter geerased per frame zodat ik 'm over elk gewenste achtergrond kan plaatsen.
Zie jij hem wel dan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:51 schreef Fir3fly het volgende:
Ah, die photobucket is verwijderd blijkbaar.
Jep, jij en ik hebben hem nog in de cache staan.quote:
Dankjequote:Op woensdag 3 januari 2007 18:52 schreef Fir3fly het volgende:
Woelli, gebruik deze maar: [afbeelding]
quote:
Excuse me for having a live...quote:
Tempooooooooo!quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Excuse me for having a live.... Ik zal er eens naar kijken
.
Doe jij hem dan maarquote:
quote:
Ok.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:48 schreef Svensational het volgende:
Kan diegene die 'm gaat maken deze twee icons er ook in verwerken?
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:01 schreef Hockeylotje het volgende:
Wil iemand voor mij een bewegende van X6 maken??
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:09 schreef Fir3fly het volgende:
Er zat niet erg veel actie in haar optreden (), dus heb ik er zo maar wat uit gehaald:
[afbeelding]
En die andere plaatsje krijg ik er niet in zonder dat ze uberlelijk worden, misschien kan Lynx dat doen?
Zo jaquote:
Ja, die van mij heette sha.gifquote:
quote:
Het waren nogal veel framesquote:
thanksquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zelf ff elders uploaden aub
Daar kwam ik ook al achterquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het waren nogal veel framesIk wilde die eerst halveren (elke 2e weg), maar dat was geen goed plan
True. Ik laat nu gewoon de tv-kaar capturer meelopen met de uitzending, das een hele verademing dan telkens met Camtasia of iets soortgelijks de hakkelende streams op te nemenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook al achter. Die video liep niet helemaal lekker, ik heb hem 3 keer opgenomen voordat ik echt iets een beetje vloeiends kreeg
.
Zeg, mogen de professionals geen topoverleg plegen ofzo?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:07 schreef Svensational het volgende:
Zeg, zijn de batterijen van jullie MSN leeg ofzo?
Hoe werkt dat uploaden?? En ze bewegen trouwens ook allemaal niet bij mijquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zelf ff elders uploaden aub
Ik weet niet wat jij uitschijt, maar mijn drol is geen ¤35 waard....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |