quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:45 schreef chansadres het volgende:
Ik heb niet echt één favoriet maar ik zoek een leuke ava met X6, Sharon en Dorine...
quote:
Hoe krijg je die ooit onder de 100 kBquote:
Kleuren op 'perceptual', houdt de kleuren zo echt mogelijk.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoe krijg je die ooit onder de 100 kB
Je moet ook geluk hebben met je bronmateriaal. Niet elk filmpje comprimeert zich even makkelijk, losslessquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:59 schreef Fir3fly het volgende:
Dat is ook ongeveer mijn systeem, maar ik krijg het altijd nét rond de 110.
Ik bedoel ook de compressie in de gif-avatar hequote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:03 schreef Fir3fly het volgende:
Ik sla het gecapturede materiaal altijd ongecomprimeerd op, dan krijg je volgens mij de beste kwaliteit. En een bestand van zo'n 60 MB, maar die verwijder ik altijd daarna.
Dat snap ik, maar dat heeft verder niet zoveel met het bronbestand te makenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:08 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik bedoel ook de compressie in de gif-avatar he
Niet het bestand, maar wel wat er in te zien is. Een zwart vlak is beter te comprimeren dan zware ruis met alle kleuren.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat heeft verder niet zoveel met het bronbestand te maken.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:08 schreef migebiggie het volgende:
Zullen jullie voor mij een bewegende icon kunnen maken van Melanie dat ze zingt bij de liveshow?
Ah, dat is ook zo. Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:24 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Niet het bestand, maar wel wat er in te zien is. Een zwart vlak is beter te comprimeren dan zware ruis met alle kleuren..
Jaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:00 schreef Fir3fly het volgende:
Zeikerd.
Een stukje uit het optreden dan maar?
kan je imageeready gewoon aprt kopen of zit dat nog ergens bij?quote:Op maandag 25 december 2006 18:20 schreef Woelli het volgende:
ImageReady
Moet bij Photoshop zitten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan je imageeready gewoon aprt kopen of zit dat nog ergens bij?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:06 schreef charmed_angel het volgende:
WIl iemand voor mij een leuke maken van Sharon? Stukje optreden en stukje van voor het optreden
of alleen van het optreden is ook goed
super! Bedankt!quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[afbeelding]?
zelf aub elders uploaden
ik vind het wel grappigquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind die schuivende X zó lelijk in al die avatars
Uit een filmpje gehaald, en de beelden erachter geerased per frame zodat ik 'm over elk gewenste achtergrond kan plaatsenquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:32 schreef Yeahinho het volgende:
Die X is juist best tof ja.
Hoe heb je dat gemaakt Links?
Ik zie jouw user icon nietquote:
En de jouwe ook nietquote:
Ik gebruikte hem eerstquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:54 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Uit een filmpje gehaald, en de beelden erachter geerased per frame zodat ik 'm over elk gewenste achtergrond kan plaatsen.
Zie jij hem wel dan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:51 schreef Fir3fly het volgende:
Ah, die photobucket is verwijderd blijkbaar.
Jep, jij en ik hebben hem nog in de cache staan.quote:
Dankjequote:Op woensdag 3 januari 2007 18:52 schreef Fir3fly het volgende:
Woelli, gebruik deze maar: [afbeelding]
quote:
Excuse me for having a live...quote:
Tempooooooooo!quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Excuse me for having a live.... Ik zal er eens naar kijken
.
Doe jij hem dan maarquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |