Probeer de tijd eens niet op 0 maar op 0,05 te zetten. Dat hielp bij mij.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:55 schreef chansadres het volgende:
[..]
//Edit: Hij is ook langzamer dan het filmpje...
En waar is jouw avaquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:50 schreef Lynx666 het volgende:
Bovenstaande werkt ook bij niet-XFA icoontjes.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:56 schreef chansadres het volgende:
Één vraagje dan snap ik hem helemaal!
# Bij standaard TV opnames en filmpjes: Halveer je framecount!. Delete elke 2e frame.
# Standaard filmpjes zijn 25fps, gehalveerd wordt dus 12,5fps. Daarmee wordt de pauze tussen elke frame 1 sec / 12,5 frames = 0.08 sec per frame.
Moet je dus elke 2e frame zelf verwijderen of kan je dat bij het invoeren van je filmpje aangeven?
Dat laatste begrijp ik trouwens niet...
Dankjewel!quote:Op maandag 15 januari 2007 20:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als ik mijn internet weer gefixed heb.
Ik heb nog niks gedaan hoorquote:
Jaja..I knowquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gedaan hoor. Maar ga er nu mee bezig
.
Tja en al met al ben ik nog steeds op zoek naar een leuke avatar... zonder te willen spammenquote:Op maandag 15 januari 2007 18:39 schreef Svensational het volgende:
Ik neem aan dat er berichten verwijderd zijnWant zoals het er nu staat begint CDP vanuit het niets te flamen naar sharonfactor
Fix jij er eens eentje voor mij Svenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:31 schreef Svensational het volgende:
Delichris_O_!
quote:Op maandag 22 januari 2007 15:24 schreef Lynx666 het volgende:
*schop*
Een ava voor Sven, die zijn aanvraag deed op de meet![]()
[afbeelding]
Kwaliteit is niet heel super, moest op m'n kop gaan staan om 'm 100kb te krijgenquote:
Dan word je de eerste met een Anja-ava. Primeur!quote:Op maandag 22 januari 2007 15:33 schreef Delichris het volgende:
Wie kan er een soortgelijke avatar als Sven maken, maar dan met Anja?![]()
Ik doe graag wat voor collega's, maar een Anja avatar maken gaat me wat te verquote:Op maandag 22 januari 2007 15:33 schreef Delichris het volgende:
Mij nietquote:Op maandag 22 januari 2007 15:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik doe graag wat voor collega's, maar een Anja avatar maken gaat me wat te ver.
Roflcopterlmao!!11!!112! LOL!quote:Op maandag 22 januari 2007 15:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Die kerel op de achtergrond doet me denken aan die achtergronddude uit W&N
quote:Op maandag 22 januari 2007 15:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Svenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mij niet
[afbeelding]
Wel ff zelf ergens anders uploaden Delichris
What did I doquote:
Mooiquote:Op maandag 22 januari 2007 15:33 schreef Delichris het volgende:
Ja dat wil ik ook niet bij mijne zo een schuivende X.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
Wil iemand een leuke maken van Sharon voor mij? En dan van het optreden van vandaag? Maar geen rood schuivend x er doorheen
Is dit wat?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:16 schreef Andiyan het volgende:
I would like een ava met een stukje uit het introfilmpje van X6. En dan het liefst dat stuk erop waarin je Roos ziet met nat haar. Zeg maar van 00:28 tot 00:33 ofzo.![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:27 schreef Delichris het volgende:
[..]
Is dit wat?![]()
[afbeelding]
Mijn officiele eerste creatie![]()
Geweldig. Precies wat ik in gedachten had.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:27 schreef Delichris het volgende:
[..]
Is dit wat?![]()
[afbeelding]
Mijn officiele eerste creatie![]()
Thx. Veel plezier er meequote:Op maandag 29 januari 2007 22:54 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Geweldig. Precies wat ik in gedachten had.![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:16 schreef sharonfactor het volgende:
mag ik nogmaals vriendelijk verzoeken of iemand voor mij een mooi Sharon avatar wil maken
Delichris ik geef je een tipje. Als je in Imageready handmatig steeds het 2e framepje verwijderd dan loopt het filmpje in normale snelheid!quote:
Dit was de manier die de opper Lynx me heeft uitgelegdquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:34 schreef Fir3fly het volgende:
Je kunt ook de tijd tussen de frames verhogen, dan loopt het wat vloeiender dan wat frames verwijderen. Tenzij hij te groot wordt natuurlijk.
Als ie snel te groot wordt is dat de manier jaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:36 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dit was de manier die de opper Lynx me heeft uitgelegd
Bedankt voor de tip, het was ook pas mijn 2e creatiequote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:33 schreef chansadres het volgende:
[..]
Delichris ik geef je een tipje. Als je in Imageready handmatig steeds het 2e framepje verwijderd dan loopt het filmpje in normale snelheid!
Dus zo:
[afbeelding]
En dan de geselecteerde naar het prullenbakje slepen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |