Melanie toch?quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:43 schreef Fir3fly het volgende:
Nou, ik neem niet aan dat ik een XFAvatar ga nemen, ik heb toch eigenlijk geen favoriet meer.
Blijf nou hoop houdenquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:09 schreef Fir3fly het volgende:
Ja, ik ben juist bang dat ze het niet gaat halen.
Ik gebruik m. Thnxquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:09 schreef Fir3fly het volgende:
Als iemand behoefte heeft mag ie deze gebruiken:
[afbeelding]
Heb ik hem tenminste niet voor niks gemaakt![]()
.
Ik doe meeequote:Op vrijdag 22 december 2006 23:02 schreef Svensational het volgende:
Na de kerst neem ik ook een nieuw icon.
Daarom.. het is niet zoals ik het wouquote:Op zondag 24 december 2006 12:34 schreef Fir3fly het volgende:
Ze schokken wel een beetje erg. Er missen een hele hoop frames.
Nu dus, maar ik zit nu bij m'n ouders en hier heb ik de juiste programma's niet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:16 schreef SpecialGuest het volgende:
Als Melanie door is neem ik een nieuw icon.![]()
Hier nog 1quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik houd me aanbevolen voor een Richy-icon.
Camtasia + VirtualDub + ImageReady, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 25 december 2006 15:23 schreef chansadres het volgende:
Welk programmaatjes gebruiken de heren en dames hier om van videofragmenten een ava te maken. Heb wel zin om me hier eens in te verdiepen
en een klein tvp'tje
Fraps + ImageReadyquote:Op maandag 25 december 2006 15:23 schreef chansadres het volgende:
Welk programmaatjes gebruiken de heren en dames hier om van videofragmenten een ava te maken. Heb wel zin om me hier eens in te verdiepen
en een klein tvp'tje
quote:Op zondag 24 december 2006 12:49 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Nu dus, maar ik zit nu bij m'n ouders en hier heb ik de juiste programma's niet.![]()
Ik wou er net zelf aan gaan klussen, maar dank je!quote:Op donderdag 28 december 2006 22:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoiets? Anders neem ik hem zelf.
Je mag er natuurlijk zelf altijd wat aan veranderen. Wel met mijn toestemming natuurlijk, mijn copyright mag niet geschonden wordenquote:Op donderdag 28 december 2006 22:51 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik wou er net zelf aan gaan klussen, maar dank je!Hij is tof!
![]()
--edit: hier stond een leuk en algemeen icoontje--quote:Op maandag 25 december 2006 17:19 schreef PeRi het volgende:
Wie van jullie lieverds kan iets leuks doen en een algemene XFA ava maken, waar Poes natuurlijk bij aanwezig is?
[afbeelding]
Heb je eindelijk rustquote:Op donderdag 28 december 2006 23:48 schreef Lynx666 het volgende:
Betekent dit dat er voor mij dit jaar weinig werk is nu iedereen zelf snapt hoe je die ava's maakt?
Heb je eindelijk rust johquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:10 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Leuk en algemeen genoeg?
Ja perfectquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:10 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Leuk en algemeen genoeg?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik houd me aanbevolen voor een Richy-icon.
Op hondersten van seconden is best moeilijk hoorquote:Op zondag 31 december 2006 13:43 schreef Andiyan het volgende:
Ik wil ook wel iets X6'igs. Uit het liveshowfilmpje waar ze allemaal opstaan bv bij
0.02 seconden en / ± 0.40 seconden.
Ik bedoelde dan ook minuutjes natuurlijk.quote:Op zondag 31 december 2006 13:56 schreef Fir3fly het volgende:
Op hondersten van seconden is best moeilijk hoor.
quote:Op zondag 31 december 2006 14:36 schreef Lynx666 het volgende:
Ok, het wordt dus morgenTenzij iemand anders vandaag aan de slag wil
.
Dus in het filmpje voor het optreden?quote:Op zondag 31 december 2006 14:35 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook minuutjes natuurlijk.![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 14:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dus in het filmpje voor het optreden?
Mjah, ik hou het altijd onder de 115, dan kan ik meestal net in 64 kleurenquote:Op zondag 31 december 2006 15:12 schreef Lynx666 het volgende:
Denk je wel aan de 100kb limiet, fir3?
Ik dacht al dat het nogal onduidelijk zou worden.quote:Op zondag 31 december 2006 15:08 schreef Fir3fly het volgende:
[afbeelding]
Dit is het enige stukje dat ze er allemaal op staan, het is wel een beetje onduidelijk.
Ik sta al het langste in de wachtrijquote:
Nou ja, dit is het geworden. Ik denk dat Lynx het wel beter kanquote:Op zondag 31 december 2006 15:50 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zal eens wat proberen.
Edit: Dat ie die standaard omgooit is nogal onduidelijk in beeld gebracht, dus dat alleen wordt hem niet denk ik.
Zoiets?quote:Op zondag 31 december 2006 15:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik sta al het langste in de wachtrij.
.
Ik zou graag iets van Richy willen uit het introductiefilmpje. Maakt niet zoveel uit wat, alles van Richy is leuk.
Dat vermoeden had ik al, is geen duidelijk beeld. Maar met deze ben ik ook blij hoorquote:Op zondag 31 december 2006 15:50 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zal eens wat proberen.
Edit: Dat ie die standaard omgooit is nogal onduidelijk in beeld gebracht, dus dat alleen wordt hem niet denk ik.
Geen dankquote:Op zondag 31 december 2006 17:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oeh ja, je bent geweldig..
Nu moet ik 'm zeker ergens anders uploaden?
Eerst maar eens etenquote:
Okee danquote:Op zondag 31 december 2006 17:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Geen dank. En nee, deze staat niet op iets van mij
. Ik zou hem wel opslaan trouwens
.
Zal ik die mogen gebruiken?quote:Op zondag 31 december 2006 15:08 schreef Fir3fly het volgende:
[afbeelding]
Dit is het enige stukje dat ze er allemaal op staan, het is wel een beetje onduidelijk.
Natuurlijkquote:Op zondag 31 december 2006 19:00 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zal ik die mogen gebruiken?
Vind hem wel heel cool![]()
![]()
Nee dat maakt niet uit, misschien iets uit 't begin van zijn optreden ofzo, met die danseressen?quote:Op zondag 31 december 2006 17:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Eerst maar eens eten. Iets uit het introfilmpje gaat niet meer lukken denk ik, daar heb ik alles al voor die van s_s gebruikt
.
Ik zal eens kijken.quote:Op zondag 31 december 2006 19:02 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Nee dat maakt niet uit, misschien iets uit 't begin van zijn optreden ofzo, met die danseressen?
Ik vind hem cool.quote:Op zondag 31 december 2006 19:15 schreef Fir3fly het volgende:
Zoiets?
[afbeelding]
Als je het niks vindt, vooral zeggen hoor.
quote:Op zondag 31 december 2006 20:02 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga nu ook stoppen, straks pik ik Lynx zijn baantje in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |