He inderdaad, deed ie niet toen ik hem uploaddequote:
idd... ik hou het nog even op mijn BB iconquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:56 schreef BVO het volgende:
Je bent snel. Ik neem er misshcien pas een als de echte strijd los barst
.
Alweer terugquote:
Je bent al de tweedequote:
Snel geswitchedquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
idd... ik hou het nog even op mijn BB icon
Je kunt de link gebruiken als webiconquote:
Het wordt tijd voor icons met geluid.quote:
Die is leukquote:
Mooiquote:Op donderdag 16 november 2006 02:48 schreef SpecialGuest het volgende:
C_d, wat vind je hiervan?
[afbeelding]
Wel een toffe bewegende hequote:Op donderdag 16 november 2006 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil een bewegende als straks de liveshows zijn begonnenMaar dan wil iemand hem wel voor mij maken he
![]()
met idols had ik best leuke op het eindquote:Op donderdag 16 november 2006 14:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel een toffe bewegende he? Niet weer van die stomme plaatjes achter elkaar
!
Kleine filmpjes zijn tofquote:Op donderdag 16 november 2006 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
met idols had ik best leuke op het eindkleine filmpjes
Van Angelique zelfs
![]()
Leukquote:Op donderdag 16 november 2006 14:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kleine filmpjes zijn tof!
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ze stonden nog online op m'n photobucketquote:Op donderdag 16 november 2006 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
LeukIk bewaar die dingen nooit..... als het programma afgelopen is dan verwijder ik ze
ow dat heb ik ook volgens mijquote:Op donderdag 16 november 2006 14:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze stonden nog online op m'n photobucket.
Die van Raffaquote:Op donderdag 16 november 2006 14:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kleine filmpjes zijn tof!
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Hij is leukquote:Op zaterdag 18 november 2006 11:28 schreef Svensational het volgende:
Sint meets Corina!
[afbeelding]
Uiteraard. Klaar terwijl u wacht.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
Wil iemand deze combineren voor mij?
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |