WEIRD AL YANKOVIC !!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:00 schreef Disorder het volgende:
Wow, dat smells like teen nogwattus is best gaaf. Welke band was dat?
Nou, ik ben bang van niet. Ik heb gehoord dat ze een duet aan het opnemen is met Jason Donovan, het heet 'Especially for you' geloof ik.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:31 schreef SunChaser het volgende:
Game on
Die Kylie Minoque, een echte eendagsvlieg. Na The Locomotion horen we niks meer van dr
Zeg, die dope spelling was er nog niet in de 90'squote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:42 schreef THA-PIETERT het volgende:
eej man, heb jij al een acount bij de digitale stad? egt kicke hoor, een soort communitie maar dan op internet....
undercover zekerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:40 schreef Underdoggy het volgende:
Sunchaser is mod!
Ik nomineer deze post tot topper van dit topicquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:24 schreef maduropa het volgende:
verdorie,
ben verdomme goedgekeurd voor militaire dienst. Als ik klaar ben met mijn studie zullen ze me dan verdomme ook nog oproepen. Wou dat ze dat eens gingen afschaffen, heb er helemaal geen zin in om een of ander vers puberend knulletje dat vrijwillig sergeant is geworden te zien die denkt dat ie de baas is. Als het zover is, laat ik het hem duidelijk merken.
Zouden ze het ooit gaan afschaffen, die dienstplicht?
Wie weet!quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:54 schreef Picardski het volgende:
Zou Mick Doohan dit jaar het 500cc wereldkampioenschap winnen
Zou leuk zijn als ze dan dagelijks met een talkshow komen, beetje lullen over voetbal, muziek van acda en de munnik (veelbelovbende band uiit Amsterdam) twee oude mannen en een droge sidekick erbij.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:57 schreef Falcon4ever het volgende:
Ik durf te wedden dat het WK98 helemaal super gaat worden, hopelijk haalt oranje de finale.
Damn dat is waar ook... Die dingen werden echt verkocht voor die prijs...quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:14 schreef gekjongk het volgende:
Wie heeft die nieuwe plaat van gabber piet al gehoord? Echt cool man. Ik heb trouwens gisteren nog een aussie gekocht voor maar 350 gulden!
Als Schumacher ook maar enige kans wil maken, zal 'ie bij wijze van spreken Senna's auto al moeten saboteren!quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:47 schreef poebeertjuh het volgende:
Het was weer een spannende race afgelopen weekend... Vooral de strijd tussen Schumacher en Senna, zenuwslopend!
Werden verkocht? Wat lul je nou, ze worden nog steeds verkocht.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:16 schreef guntherschneider het volgende:
[..]
Damn dat is waar ook... Die dingen werden echt verkocht voor die prijs...
Stelletje mafkezen. De gaten vielen erin zodra je maar naar een sigaret keek.![]()
hmms 33k6 heb ik hier maarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:31 schreef Haijo het volgende:
Ik zou graag willen reageren maar ben de rest van de reacties nog aan het binnenhalen met mijn 56k modem.
aha die schrijverquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:33 schreef Puzzelaar het volgende:
Die gast achter de OV-jaarkaart, wat een relnicht zeg. Hij zei dat hij misschien wel verder wil in de politiek. Nou, ik kan je dit zeggen, die schopt het echt niet ver hoor.
Sorry ik heb zelf geen computer thuis, heb er geen verstand van. Ik internet hier bij mijn zus.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:12 schreef ElCondor het volgende:
Whoehoe, ik heb net mijn planet internet account aangemaakt.
elcondor@pi.net. Echt gaaf. Volgende week krijg ik het pakketje met Chameleon browser binnen.
Ik ben zo benieuwd! Ben ik eindelijk van DDS af...
Ik heb overigens wel gehoord dat ze binnenkort samen zouden kunnen gaan met World Access... weet iemand daar meer van?
Ja, die is dood hoor. Dat kan je nu al voorspellen. Ik denk trouwens niet dat ze ooit wordt gevonden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:38 schreef Steve.Porter het volgende:
jezus hebben jullie het al gehoord van ontvoerde oostenrijkse meisje, Natascha Kampusch? Er is al een enorm grote zoekactie geweest, maar leverde helaas niets op..zul je zien dat ze haar straks terug vinden bij een of andere gek begraven in de achtertuin
![]()
Was het ooit 14% danquote:Op woensdag 1 november 2006 01:37 schreef rubbereend het volgende:
14,4% rente voor mn hypotheekecht beroerd, maargoed dat ik het 5 jaar heb vastgezet want het zal wel niet snel dalen!
quote:
Kinder Surprise!quote:Op woensdag 1 november 2006 13:12 schreef Puzzelaar het volgende:
Rara, wat is Marc Dutroux in een ei?
ik krijg morgen een Kermitquote:Op woensdag 1 november 2006 13:29 schreef _Arual_ het volgende:
Ben ik dan de enige die nog geen buzzer heeft?![]()
Begin ermeequote:Op woensdag 1 november 2006 13:39 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Kinder Surprise!
Wat zit er bij Dutroux in de kelder?
Bang en Beefje!
Wat gebruikt Dutroux in de keuken?
een pan en een zeefje!
En welk eten maakt Dutroux daarmee klaar?
ANNEkoeken en wenteltEEFJES!![]()
wat erg! Waarom hoor je dat soort moppen tegenwoordig eigenlijk nooit meer? over Van Gogh of over de Schipholbrand ofzo?
neem dan toch een maxer, dan krijg je het bericht op dat ding. voor 25 gulden en wat lipjes van een blikje Pepsi Max, en je kunt hem bestellen bij de Free Record Shop.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:18 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Begin ermee![]()
Oh, ik word gebuzzed op m'n buzzerhorlogeSnel, naar de telefooncel!
Al héél langquote:
zeker geen dubbelzijdige!quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:14 schreef gekjongk het volgende:
Wie heeft die nieuwe plaat van gabber piet al gehoord? Echt cool man. Ik heb trouwens gisteren nog een aussie gekocht voor maar 350 gulden!
Carlo & Irene zijn ontslagen. Ze doen te klefquote:Op donderdag 2 november 2006 15:13 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik las net in de popfoto: Take That gaat uit elkaar![]()
![]()
![]()
Moet je voorstellen dat hij de politiek in gaat, haha!quote:Op vrijdag 3 november 2006 07:04 schreef Picardski het volgende:
was hij niet ooit MR Universe?
Ik ben nog steeds zo iek ( maja niet meer zo gehyped voor een cd ofzoquote:Op woensdag 1 november 2006 13:23 schreef doppelgänger het volgende:
Net de nieuwste Thunderdome IX gekocht, vette shit męn! Volgend weekend weer helemaal leip in de sporthallen zuid! hakkuh!!!
(ik was toen echt zo.. iek!)
Heb je die ene van Daffy Duck toevallig dubbel (nummer 14 geloof ik).quote:Op donderdag 2 november 2006 15:56 schreef arneaux het volgende:
Ik heb net mn flippomap helemaal volgekregen!
Dat is die man uit Commando en Predator. Heftige films zijn dat!quote:Op vrijdag 3 november 2006 07:03 schreef Menn0 het volgende:
Jaaah ik ga zaterdag naar de bioscoop hoor.. naar 'The Terminator'
Gaat over een cyborg die uit de toekomst naar het heden komt om een aankomend leider te vermoorden.
Arnold Schwarzenegger speelt erin... geen idee wie het is! Maar hij is dus die cyborg.
Bekijk die poster maar eens als je er langs komt, ziet er eng uit joh... kutje noga!
wow, je bioscoop ligt best achter; dat die film uit 1984 nu pas bij jullie draait!quote:Op vrijdag 3 november 2006 07:03 schreef Menn0 het volgende:
Jaaah ik ga zaterdag naar de bioscoop hoor.. naar 'The Terminator'
Gaat over een cyborg die uit de toekomst naar het heden komt om een aankomend leider te vermoorden.
Arnold Schwarzenegger speelt erin... geen idee wie het is! Maar hij is dus die cyborg.
Bekijk die poster maar eens als je er langs komt, ziet er eng uit joh... kutje noga!
quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wow, je bioscoop ligt best achter; dat die film uit 1984 nu pas bij jullie draait!
[..]
wow, je bioscoop ligt best achter; dat die film uit 1984 nu pas bij jullie draait!
[..]
Pulp Fictionquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:25 schreef Emu het volgende:
Gisteren een fameus stukje techniek gekocht. Een nieuwe computer, Pentium 75 mhz, die is echt een pak sneller dan die oude 386CPU. Heb hier nu wel 8mb geheugen in zitten, niet dat ik het ooit volledig ga benutten. Ok nu ga ik verder spelen met Commander Keen 4zit al in het 9 de level
cd..
cd keen4
dir
keen4
![]()
Trouwens gisteren zijn we in de boiscoop naar Pulp Fiction gaan kijken, echt geweldige film, moet je zeker zien!
Ja, we gaan zaterdag samen naar de bioscoop he! Spannend!quote:Op vrijdag 3 november 2006 06:31 schreef Isabeau het volgende:
Oeh, jij hebt al fokkertjes ontmoet? Ik heb straks een meet en ik ken helemaal niemand
quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:24 schreef Borkydude het volgende:
Damn, Feyenoord was echt goed gister.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:24 schreef Borkydude het volgende:
Damn, Feyenoord was echt goed gister.
Omdat binnenstebuiten wack is man!quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:48 schreef Pumatje het volgende:
Waarom dragen die jong nou hun kleren achterstevoren?
heb je gehoord dat die jongens van Kris Kros dood zijn,?quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:48 schreef Pumatje het volgende:
Waarom dragen die jong nou hun kleren achterstevoren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 november 2006 10:38 schreef SeLang het volgende:
Wat goed zeg, dat vredes accoord tussen Israel en de Palestijnen.
Het gaat helemaal goedkomen daar in het midden oosten.
Ik denk dat alleen rijke homo's op hem gaan stemmen of zo, het volk zal zo'n excentriek figuur nooit accepteren.quote:Op zondag 5 november 2006 11:45 schreef SeLang het volgende:
Die kale poot van de OV-jaarkaart (ene P. Fortuijn ofzo?) die heeft best goede ideeen. Die man zou de politiek in moeten gaan.
Die zal in 2002 wel vermoord gaan worden. Denk ik dan, he.quote:Op zondag 5 november 2006 11:45 schreef SeLang het volgende:
Die kale poot van de OV-jaarkaart (ene P. Fortuijn ofzo?) die heeft best goede ideeen. Die man zou de politiek in moeten gaan.
Pssst... da's Paul de Leeuw.quote:Op zondag 5 november 2006 21:48 schreef Isabeau het volgende:
Oeh, straks het jaar 2000Op mijn werk zijn ze al helemaal in paniek wat betreft de computers en het schijnt dat er ook geen vliegtuigen in de lucht zijn als het jaar 2000 ingaat.
Maar nu eerst de finale van Big Brother!! Ik hoop dat Ruud wint
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |