heb je gehoord dat die jongens van Kris Kros dood zijn,?quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:48 schreef Pumatje het volgende:
Waarom dragen die jong nou hun kleren achterstevoren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 november 2006 10:38 schreef SeLang het volgende:
Wat goed zeg, dat vredes accoord tussen Israel en de Palestijnen.
Het gaat helemaal goedkomen daar in het midden oosten.
Ik denk dat alleen rijke homo's op hem gaan stemmen of zo, het volk zal zo'n excentriek figuur nooit accepteren.quote:Op zondag 5 november 2006 11:45 schreef SeLang het volgende:
Die kale poot van de OV-jaarkaart (ene P. Fortuijn ofzo?) die heeft best goede ideeen. Die man zou de politiek in moeten gaan.
Die zal in 2002 wel vermoord gaan worden. Denk ik dan, he.quote:Op zondag 5 november 2006 11:45 schreef SeLang het volgende:
Die kale poot van de OV-jaarkaart (ene P. Fortuijn ofzo?) die heeft best goede ideeen. Die man zou de politiek in moeten gaan.
Pssst... da's Paul de Leeuw.quote:Op zondag 5 november 2006 21:48 schreef Isabeau het volgende:
Oeh, straks het jaar 2000Op mijn werk zijn ze al helemaal in paniek wat betreft de computers en het schijnt dat er ook geen vliegtuigen in de lucht zijn als het jaar 2000 ingaat.
Maar nu eerst de finale van Big Brother!! Ik hoop dat Ruud wint
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |