Moet je voorstellen dat hij de politiek in gaat, haha!quote:Op vrijdag 3 november 2006 07:04 schreef Picardski het volgende:
was hij niet ooit MR Universe?
Ik ben nog steeds zo iek ( maja niet meer zo gehyped voor een cd ofzoquote:Op woensdag 1 november 2006 13:23 schreef doppelgänger het volgende:
Net de nieuwste Thunderdome IX gekocht, vette shit mên! Volgend weekend weer helemaal leip in de sporthallen zuid! hakkuh!!!
(ik was toen echt zo.. iek!)
Heb je die ene van Daffy Duck toevallig dubbel (nummer 14 geloof ik).quote:Op donderdag 2 november 2006 15:56 schreef arneaux het volgende:
Ik heb net mn flippomap helemaal volgekregen!
Dat is die man uit Commando en Predator. Heftige films zijn dat!quote:Op vrijdag 3 november 2006 07:03 schreef Menn0 het volgende:
Jaaah ik ga zaterdag naar de bioscoop hoor.. naar 'The Terminator'
Gaat over een cyborg die uit de toekomst naar het heden komt om een aankomend leider te vermoorden.
Arnold Schwarzenegger speelt erin... geen idee wie het is! Maar hij is dus die cyborg.
Bekijk die poster maar eens als je er langs komt, ziet er eng uit joh... kutje noga!
wow, je bioscoop ligt best achter; dat die film uit 1984 nu pas bij jullie draait!quote:Op vrijdag 3 november 2006 07:03 schreef Menn0 het volgende:
Jaaah ik ga zaterdag naar de bioscoop hoor.. naar 'The Terminator'
Gaat over een cyborg die uit de toekomst naar het heden komt om een aankomend leider te vermoorden.
Arnold Schwarzenegger speelt erin... geen idee wie het is! Maar hij is dus die cyborg.
Bekijk die poster maar eens als je er langs komt, ziet er eng uit joh... kutje noga!
quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wow, je bioscoop ligt best achter; dat die film uit 1984 nu pas bij jullie draait!
[..]
wow, je bioscoop ligt best achter; dat die film uit 1984 nu pas bij jullie draait!
[..]
Pulp Fictionquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:25 schreef Emu het volgende:
Gisteren een fameus stukje techniek gekocht. Een nieuwe computer, Pentium 75 mhz, die is echt een pak sneller dan die oude 386CPU. Heb hier nu wel 8mb geheugen in zitten, niet dat ik het ooit volledig ga benutten. Ok nu ga ik verder spelen met Commander Keen 4zit al in het 9 de level
cd..
cd keen4
dir
keen4
![]()
Trouwens gisteren zijn we in de boiscoop naar Pulp Fiction gaan kijken, echt geweldige film, moet je zeker zien!
Ja, we gaan zaterdag samen naar de bioscoop he! Spannend!quote:Op vrijdag 3 november 2006 06:31 schreef Isabeau het volgende:
Oeh, jij hebt al fokkertjes ontmoet? Ik heb straks een meet en ik ken helemaal niemand
quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:24 schreef Borkydude het volgende:
Damn, Feyenoord was echt goed gister.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:24 schreef Borkydude het volgende:
Damn, Feyenoord was echt goed gister.
Omdat binnenstebuiten wack is man!quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:48 schreef Pumatje het volgende:
Waarom dragen die jong nou hun kleren achterstevoren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |