Was het ooit 14% danquote:Op woensdag 1 november 2006 01:37 schreef rubbereend het volgende:
14,4% rente voor mn hypotheekecht beroerd, maargoed dat ik het 5 jaar heb vastgezet want het zal wel niet snel dalen!
quote:
Kinder Surprise!quote:Op woensdag 1 november 2006 13:12 schreef Puzzelaar het volgende:
Rara, wat is Marc Dutroux in een ei?
ik krijg morgen een Kermitquote:Op woensdag 1 november 2006 13:29 schreef _Arual_ het volgende:
Ben ik dan de enige die nog geen buzzer heeft?![]()
Begin ermeequote:Op woensdag 1 november 2006 13:39 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Kinder Surprise!
Wat zit er bij Dutroux in de kelder?
Bang en Beefje!
Wat gebruikt Dutroux in de keuken?
een pan en een zeefje!
En welk eten maakt Dutroux daarmee klaar?
ANNEkoeken en wenteltEEFJES!![]()
wat erg! Waarom hoor je dat soort moppen tegenwoordig eigenlijk nooit meer? over Van Gogh of over de Schipholbrand ofzo?
neem dan toch een maxer, dan krijg je het bericht op dat ding. voor 25 gulden en wat lipjes van een blikje Pepsi Max, en je kunt hem bestellen bij de Free Record Shop.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:18 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Begin ermee![]()
Oh, ik word gebuzzed op m'n buzzerhorlogeSnel, naar de telefooncel!
Al héél langquote:
zeker geen dubbelzijdige!quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:14 schreef gekjongk het volgende:
Wie heeft die nieuwe plaat van gabber piet al gehoord? Echt cool man. Ik heb trouwens gisteren nog een aussie gekocht voor maar 350 gulden!
Carlo & Irene zijn ontslagen. Ze doen te klefquote:Op donderdag 2 november 2006 15:13 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik las net in de popfoto: Take That gaat uit elkaar![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |