Waarom kwijl ik als ik zeverquote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik begrijp dat de kleur zwart bij kleding doorgaans wordt gebruikt om iets te verhullen. Hoe zit dat nou?
Geen idee. Ik loop sinds mensenheugnis in het zwart, maar nietsspeciaal verhullend.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik begrijp dat de kleur zwart bij (dames)kleding doorgaans wordt gebruikt om iets te verhullen. Hoe zit dat nou?
Waarom?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Geen idee. Ik loop sinds mensenheugnis in het zwart, maar nietsspeciaal verhullend.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:20 schreef sizzler het volgende:
TT
En voor Sigme: hooray for boobies!
Oh - het hoorde bij de subcultuur waarin ik me begaf toen ik een jaar of 17 was. Ik ben eraan gehecht geraakt.quote:
Dat is wel een erg klein shirt.quote:
quote:***************************************
"Gevaren van internet onderschat"
` Veel mensen kennen de risico's die ze
lopen bij het internetten niet,zegt de
Consumentenbond na onderzoek.De bond
stelt daarom voor de internetproviders
de veiligheid te laten regelen.De markt
moet normen opstellen waarop door de
overheid moet worden toegezien.
Van de computergebruikers heeft 62% het
afgelopen jaar een veiligheidsprobleem
gehad,zegt de bond.Dat loopt uiteen van
een vastgelopen computer tot beroving.
Het leidt vaak tot de aantasting van de
privacy,kosten en verlies van gegevens.
Zes van de 10 providers laten meer dan
1 op de 10 virusmails door.Ook zijn de
draadloze netwerken vaak onbeveiligd.
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C6F90C21AA3F87.htmlquote:26 Oktober 2006
Belastingdienst bespioneerde Prodi
Belastinggegevens van de Italiaanse premier Prodi zijn de afgelopen twee jaar zeker 128 keer onrechtmatig door medewerkers van de douane en de fiscus gecontroleerd. Prodi is geschokt door deze vorm van spionage.
Nadat het ministerie van Financiën de zaak had aangekaart, begon justitie een onderzoek. Daaruit is gebleken dat ook de vrouw van Prodi vermoedelijk het slachtoffer is geweest van fiscale spionage.
Mogelijk hoopten tegenstanders van Prodi dat ze hem konden betrappen op belastingontduiking. Wie er opdracht voor heeft gegeven is nog onduidelijk.
quote:192 tt-EEN 192 do 26 okt 18:08:20
economie ÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂ
CHINA BESTELT 150 AIRBUSÂVLIEGTUIGEN
ÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂ
China heeft bij de Europese vliegtuig-
bouwer Airbus 150 middelgrote
A320-toestellen besteld. Dat heeft de
topman van Airbus bekendgemaakt.
Het gaat om een van de vele contracten
in het kader van het staatsbezoek van
de Franse president Jacques Chirac aan
China.
De Airbus-toestellen zullen in China
worden geassembleerd. De eerste zullen
klaar zijn tegen 2009, de laatste tegen
2012.
China heeft een optie op nog twintig
grotere toestellen, van het type A350.
Hoeveel China betaalt, is niet
bekendgemaakt.
Is maar net hoe je het bekijkt; misschien zijn het gewoon te grote borsten.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat is wel een erg klein shirt.
Ik zou de scene waarin deze foto is gemaakt wel willen zien. Fotograaf tussen haar benen terwijl ze voorover buktquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:37 schreef sigme het volgende:
Het is niet mijn gewoonte andermans tieten te tonen, maar deze zag ik vanochtend en ik vind het een leuk tietenplaatje.
[afbeelding]
Dit is verder voorover dan bukken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:45 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik zou de scene waarin deze foto is gemaakt wel willen zien. Fotograaf tussen haar benen terwijl ze voorover bukt
Volgens mij kun je tegenwoordig alles zeggen, zolang je maar geen Ali B heetquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:45 schreef Yildiz het volgende:
Dienstplicht inzetten voor opvoedkampen, bron: AD.nl
'Ik denk dat dat fascistisch is.'
Het is een fucking schande dat Blatendende überhaupt dit loopt te verkopen, zelfs als juridische advieskantoren al hebben aangegeven dat het zo goed als onmogelijk is.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Volgens mij kun je tegenwoordig alles zeggen, zolang je maar geen Ali B heet
Datzelfde geldt eigenlijk ook voor Verdonk, ze kan alleen asielzoekers het land uit proberen te krijgen na een afgerond proces. De spierballentaal van criminelen terug naar het land van herkomst sturen, is niet hard te makenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:07 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Het is een fucking schande dat Blatendende �berhaupt dit loopt te verkopen, zelfs als juridische advieskantoren al hebben aangegeven dat het zo goed als onmogelijk is.
Telegraafquote:Wouter Bos racet milieuvriendelijk over Coolsingel
ROTTERDAM - Wat moet een lijsttrekker allemaal doen om tijdens de verkiezingsstrijd aandacht te krijgen. Bijvoorbeeld racen in een op waterstof en brandstofcel aangedreven kart. PvdA-voorman Wouter Bos deed dat donderdagmiddag op de Coolsingel in hartje Rotterdam. Hij deed gemiddeld 12,593 seconden over de twee maal 200 meter.
Bos vond het na afloop een hele belevenis. „Het gaat ontzettend snel en dat wordt nog eens versterkt omdat je zo dicht op het wegdek zit”, aldus een verhitte lijsttrekker die er aan toevoegde het vooral erg warm te hebben in zijn racepak en helm.
quote:
Tja, als die waterstof opgeladen is door oorspronkelijk fossiele brandstoffen is het inderdaad milieuvriendelijkquote:Bijvoorbeeld racen in een op waterstof en brandstofcel aangedreven kart.
Kijk kijk, dat shirt is net te groot.quote:
Gelukkig maar, nog een Armeense genocide erbij zou totaal niet flex zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:57 schreef Autodidact het volgende:
Tegenlicht nu over de Armeense genocide. Herhaling volgens mij.
Gothic?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh - het hoorde bij de subcultuur waarin ik me begaf toen ik een jaar of 17 was. Ik ben eraan gehecht geraakt.
Het lijkt Koefnoen wel...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:29 schreef pberends het volgende:
21.30, RTL4
Klasgenoten met Wouter Bos....................
Jouw baas vertelt rare dingen. Dingen die niet kloppen. Moet je je voorstellen, ineens 100 miljard meer op de begroting.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:50 schreef problematiQue het volgende:
mijn baas (een accountant, heeft dus veel met belasting voor bedrijven te doen), vertelde mij vandaag dat de huidige regering helemaal geen begrotingsoverschot heeft, maar dat dus hun tekort compenseren door nu al de belasting over 2006 te innen. Normaliter wordt de belasting geint in het jaar na het betreffende jaar (2005 in 2006, 2003 in 2004, etc).
de stouterds!
Nou het is natuurlijk niet raar dat men trucs toepast om de begroting er leuker uit te laten zien.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Jouw baas vertelt rare dingen. Dingen die niet kloppen. Moet je je voorstellen, ineens 100 miljard meer op de begroting.
nu vertel jij rare dingenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou het is natuurlijk niet raar dat men trucs toepast om de begroting er leuker uit te laten zien.
Natuurlijk. Dat heet propaganda.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou het is natuurlijk niet raar dat men trucs toepast om de begroting er leuker uit te laten zien.
Ik heb ook geen manier om het te controleren, maar wat hij zei was dat ze de aanslagen 2006 nu al (veel vroeger dan normaal) hebben verstuurd, zodat ze wat ruimer in hun geld zitten.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Jouw baas vertelt rare dingen. Dingen die niet kloppen. Moet je je voorstellen, ineens 100 miljard meer op de begroting.
Nee, de nadagen van punk / newwave. Grunge avant la lettre.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Gothic?
Retro-existentialisten?
Kurven!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:44 schreef Godslasteraar het volgende:
Kurven gegen Knochen: Das Ende der Bohnenstange
Is dit een verkapte 'kijk mij eens vooruitlopen in muziektrends'? Betere vraag is, waarom ben je in dat tijdperk blijven hangen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, de nadagen van punk / newwave. Grunge avant la lettre.
Ik weet nog dat mijn rij-juf vroeg hoe het heette, zoals ik eruit zag. Wat ik een rare vraag vond, maar goed. Ergens in de week erna had de VPRO een uitzending over Seattle en de bandjes van daar(van het Subpoplabel), en de bijbehorende kleedstijl. Dat werd grunge genoemd.
Ik blij - kon ik de rij-juf voorzien van een goed label voor mij.
Nee, ik kwam toen daar terecht, ik heb verder niet veel met muziek, dus in de muziek ben ik gewoon daar blijven hangen, zonder er nieuws aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:37 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Is dit een verkapte 'kijk mij eens vooruitlopen in muziektrends'? Betere vraag is, waarom ben je in dat tijdperk blijven hangen?
Dat vraag ik me ook altijd af ik iemand met jouw ideeen zie rondlopen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:37 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Betere vraag is, waarom ben je in dat tijdperk blijven hangen?
Welk tijdperk is dat ten opzichte van het tijdperk, eind jaren 30 en begin jaren 40, waar jij in bent blijven hangen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:56 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook altijd af ik iemand met jouw ideeen zie rondlopen.
Ergens voor 1915 in ieder geval.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Welk tijdperk is dat ten opzichte van het tijdperk, eind jaren 30 en begin jaren 40, waar jij in bent blijven hangen?
Zit jij nu op de UvA?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:27 schreef tvlxd het volgende:
Goedemorgen, dus.
Wat, nú? Niet nú, maar ik kan de vraag wel positief beantwoorden.quote:
Heee tietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 04:05 schreef sigme het volgende:
Nou nou. Een goedemorgen hoor!
Gut meneer heeft vakantie en is de bloemetjes buiten gaan zetten?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Toch wel een beetje brak. Dooie mus in m'n mond...
Ik was gisteravond ook eigenlijk onwijs vrolijk, maar ik wilde niet zo contrasteren met Mon.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:02 schreef sigme het volgende:
Dat klinkt al een stuk opgewekter dan Stelletje teringsletten. Stik er maar in..
Zo zie je maar. Tieten verspeiden liefde & warmte.
Ach ga toch knutselen, scoutingboy.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gut meneer heeft vakantie en is de bloemetjes buiten gaan zetten?
terwijl ik alweer om 9 uur 's ochtends op Zernike zat te wachten op 2 studiegenoten waarvan de helft niet op kwam dagen en de andere helft een half uur te laat.
Wat heb je gedaan eigenlijk, gister?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik was gisteravond ook eigenlijk onwijs vrolijk, maar ik wilde niet zo contrasteren met Mon.
Ik wilde m laten voelen dat hij niet alleen is.![]()
![]()
![]()
nu
Gedronken, gerookt, of allebei?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Toch wel een beetje brak. Dooie mus in m'n mond...
Sinds ik weer rook heb ik echter weer minder behoefte aan drank, dus het heft elkaar een beetje opquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:22 schreef sigme het volgende:
Dat is het enige echt grote voordeel van niet-roken: dat je heel veel minder kater hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |