Waarom kwijl ik als ik zeverquote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik begrijp dat de kleur zwart bij kleding doorgaans wordt gebruikt om iets te verhullen. Hoe zit dat nou?
Geen idee. Ik loop sinds mensenheugnis in het zwart, maar nietsspeciaal verhullend.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik begrijp dat de kleur zwart bij (dames)kleding doorgaans wordt gebruikt om iets te verhullen. Hoe zit dat nou?
Waarom?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Geen idee. Ik loop sinds mensenheugnis in het zwart, maar nietsspeciaal verhullend.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:20 schreef sizzler het volgende:
TT
En voor Sigme: hooray for boobies!
Oh - het hoorde bij de subcultuur waarin ik me begaf toen ik een jaar of 17 was. Ik ben eraan gehecht geraakt.quote:
Dat is wel een erg klein shirt.quote:
quote:***************************************
"Gevaren van internet onderschat"
` Veel mensen kennen de risico's die ze
lopen bij het internetten niet,zegt de
Consumentenbond na onderzoek.De bond
stelt daarom voor de internetproviders
de veiligheid te laten regelen.De markt
moet normen opstellen waarop door de
overheid moet worden toegezien.
Van de computergebruikers heeft 62% het
afgelopen jaar een veiligheidsprobleem
gehad,zegt de bond.Dat loopt uiteen van
een vastgelopen computer tot beroving.
Het leidt vaak tot de aantasting van de
privacy,kosten en verlies van gegevens.
Zes van de 10 providers laten meer dan
1 op de 10 virusmails door.Ook zijn de
draadloze netwerken vaak onbeveiligd.
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C6F90C21AA3F87.htmlquote:26 Oktober 2006
Belastingdienst bespioneerde Prodi
Belastinggegevens van de Italiaanse premier Prodi zijn de afgelopen twee jaar zeker 128 keer onrechtmatig door medewerkers van de douane en de fiscus gecontroleerd. Prodi is geschokt door deze vorm van spionage.
Nadat het ministerie van Financiën de zaak had aangekaart, begon justitie een onderzoek. Daaruit is gebleken dat ook de vrouw van Prodi vermoedelijk het slachtoffer is geweest van fiscale spionage.
Mogelijk hoopten tegenstanders van Prodi dat ze hem konden betrappen op belastingontduiking. Wie er opdracht voor heeft gegeven is nog onduidelijk.
quote:192 tt-EEN 192 do 26 okt 18:08:20
economie ÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂ
CHINA BESTELT 150 AIRBUSÂVLIEGTUIGEN
ÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂ
China heeft bij de Europese vliegtuig-
bouwer Airbus 150 middelgrote
A320-toestellen besteld. Dat heeft de
topman van Airbus bekendgemaakt.
Het gaat om een van de vele contracten
in het kader van het staatsbezoek van
de Franse president Jacques Chirac aan
China.
De Airbus-toestellen zullen in China
worden geassembleerd. De eerste zullen
klaar zijn tegen 2009, de laatste tegen
2012.
China heeft een optie op nog twintig
grotere toestellen, van het type A350.
Hoeveel China betaalt, is niet
bekendgemaakt.
Is maar net hoe je het bekijkt; misschien zijn het gewoon te grote borsten.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat is wel een erg klein shirt.
Ik zou de scene waarin deze foto is gemaakt wel willen zien. Fotograaf tussen haar benen terwijl ze voorover buktquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:37 schreef sigme het volgende:
Het is niet mijn gewoonte andermans tieten te tonen, maar deze zag ik vanochtend en ik vind het een leuk tietenplaatje.
[afbeelding]
Dit is verder voorover dan bukken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:45 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik zou de scene waarin deze foto is gemaakt wel willen zien. Fotograaf tussen haar benen terwijl ze voorover bukt
Volgens mij kun je tegenwoordig alles zeggen, zolang je maar geen Ali B heetquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:45 schreef Yildiz het volgende:
Dienstplicht inzetten voor opvoedkampen, bron: AD.nl
'Ik denk dat dat fascistisch is.'
Het is een fucking schande dat Blatendende überhaupt dit loopt te verkopen, zelfs als juridische advieskantoren al hebben aangegeven dat het zo goed als onmogelijk is.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Volgens mij kun je tegenwoordig alles zeggen, zolang je maar geen Ali B heet
Datzelfde geldt eigenlijk ook voor Verdonk, ze kan alleen asielzoekers het land uit proberen te krijgen na een afgerond proces. De spierballentaal van criminelen terug naar het land van herkomst sturen, is niet hard te makenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:07 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Het is een fucking schande dat Blatendende �berhaupt dit loopt te verkopen, zelfs als juridische advieskantoren al hebben aangegeven dat het zo goed als onmogelijk is.
Telegraafquote:Wouter Bos racet milieuvriendelijk over Coolsingel
ROTTERDAM - Wat moet een lijsttrekker allemaal doen om tijdens de verkiezingsstrijd aandacht te krijgen. Bijvoorbeeld racen in een op waterstof en brandstofcel aangedreven kart. PvdA-voorman Wouter Bos deed dat donderdagmiddag op de Coolsingel in hartje Rotterdam. Hij deed gemiddeld 12,593 seconden over de twee maal 200 meter.
Bos vond het na afloop een hele belevenis. „Het gaat ontzettend snel en dat wordt nog eens versterkt omdat je zo dicht op het wegdek zit”, aldus een verhitte lijsttrekker die er aan toevoegde het vooral erg warm te hebben in zijn racepak en helm.
quote:
Tja, als die waterstof opgeladen is door oorspronkelijk fossiele brandstoffen is het inderdaad milieuvriendelijkquote:Bijvoorbeeld racen in een op waterstof en brandstofcel aangedreven kart.
Kijk kijk, dat shirt is net te groot.quote:
Gelukkig maar, nog een Armeense genocide erbij zou totaal niet flex zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:57 schreef Autodidact het volgende:
Tegenlicht nu over de Armeense genocide. Herhaling volgens mij.
Gothic?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh - het hoorde bij de subcultuur waarin ik me begaf toen ik een jaar of 17 was. Ik ben eraan gehecht geraakt.
Het lijkt Koefnoen wel...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:29 schreef pberends het volgende:
21.30, RTL4
Klasgenoten met Wouter Bos....................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |