Jouw baas vertelt rare dingen. Dingen die niet kloppen. Moet je je voorstellen, ineens 100 miljard meer op de begroting.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:50 schreef problematiQue het volgende:
mijn baas (een accountant, heeft dus veel met belasting voor bedrijven te doen), vertelde mij vandaag dat de huidige regering helemaal geen begrotingsoverschot heeft, maar dat dus hun tekort compenseren door nu al de belasting over 2006 te innen. Normaliter wordt de belasting geint in het jaar na het betreffende jaar (2005 in 2006, 2003 in 2004, etc).
de stouterds!
Nou het is natuurlijk niet raar dat men trucs toepast om de begroting er leuker uit te laten zien.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Jouw baas vertelt rare dingen. Dingen die niet kloppen. Moet je je voorstellen, ineens 100 miljard meer op de begroting.
nu vertel jij rare dingenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou het is natuurlijk niet raar dat men trucs toepast om de begroting er leuker uit te laten zien.
Natuurlijk. Dat heet propaganda.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou het is natuurlijk niet raar dat men trucs toepast om de begroting er leuker uit te laten zien.
Ik heb ook geen manier om het te controleren, maar wat hij zei was dat ze de aanslagen 2006 nu al (veel vroeger dan normaal) hebben verstuurd, zodat ze wat ruimer in hun geld zitten.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Jouw baas vertelt rare dingen. Dingen die niet kloppen. Moet je je voorstellen, ineens 100 miljard meer op de begroting.
Nee, de nadagen van punk / newwave. Grunge avant la lettre.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Gothic?
Retro-existentialisten?
Kurven!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:44 schreef Godslasteraar het volgende:
Kurven gegen Knochen: Das Ende der Bohnenstange
Is dit een verkapte 'kijk mij eens vooruitlopen in muziektrends'? Betere vraag is, waarom ben je in dat tijdperk blijven hangen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, de nadagen van punk / newwave. Grunge avant la lettre.
Ik weet nog dat mijn rij-juf vroeg hoe het heette, zoals ik eruit zag. Wat ik een rare vraag vond, maar goed. Ergens in de week erna had de VPRO een uitzending over Seattle en de bandjes van daar(van het Subpoplabel), en de bijbehorende kleedstijl. Dat werd grunge genoemd.
Ik blij - kon ik de rij-juf voorzien van een goed label voor mij.
Nee, ik kwam toen daar terecht, ik heb verder niet veel met muziek, dus in de muziek ben ik gewoon daar blijven hangen, zonder er nieuws aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:37 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Is dit een verkapte 'kijk mij eens vooruitlopen in muziektrends'? Betere vraag is, waarom ben je in dat tijdperk blijven hangen?
Dat vraag ik me ook altijd af ik iemand met jouw ideeen zie rondlopen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:37 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Betere vraag is, waarom ben je in dat tijdperk blijven hangen?
Welk tijdperk is dat ten opzichte van het tijdperk, eind jaren 30 en begin jaren 40, waar jij in bent blijven hangen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:56 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook altijd af ik iemand met jouw ideeen zie rondlopen.
Ergens voor 1915 in ieder geval.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Welk tijdperk is dat ten opzichte van het tijdperk, eind jaren 30 en begin jaren 40, waar jij in bent blijven hangen?
Zit jij nu op de UvA?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:27 schreef tvlxd het volgende:
Goedemorgen, dus.
Wat, nś? Niet nś, maar ik kan de vraag wel positief beantwoorden.quote:
Heee tietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 04:05 schreef sigme het volgende:
Nou nou. Een goedemorgen hoor!
Gut meneer heeft vakantie en is de bloemetjes buiten gaan zetten?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Toch wel een beetje brak. Dooie mus in m'n mond...
Ik was gisteravond ook eigenlijk onwijs vrolijk, maar ik wilde niet zo contrasteren met Mon.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:02 schreef sigme het volgende:
Dat klinkt al een stuk opgewekter dan Stelletje teringsletten. Stik er maar in..
Zo zie je maar. Tieten verspeiden liefde & warmte.
Ach ga toch knutselen, scoutingboy.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gut meneer heeft vakantie en is de bloemetjes buiten gaan zetten?
terwijl ik alweer om 9 uur 's ochtends op Zernike zat te wachten op 2 studiegenoten waarvan de helft niet op kwam dagen en de andere helft een half uur te laat.
Wat heb je gedaan eigenlijk, gister?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik was gisteravond ook eigenlijk onwijs vrolijk, maar ik wilde niet zo contrasteren met Mon.
Ik wilde m laten voelen dat hij niet alleen is.![]()
![]()
![]()
nu
Gedronken, gerookt, of allebei?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Toch wel een beetje brak. Dooie mus in m'n mond...
Sinds ik weer rook heb ik echter weer minder behoefte aan drank, dus het heft elkaar een beetje opquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:22 schreef sigme het volgende:
Dat is het enige echt grote voordeel van niet-roken: dat je heel veel minder kater hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |