abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42929821
Ben de laatste tijd echt iedere keer de pineut met het posten van de laatste post.
Owkay anyhow...

SEASON 7 of the GILMORE GIRLS
Set in a storybook Connecticut town populated with an eclectic mix of everyday folks and lovable lunatics, Gilmore Girls is a humorous multigenerational series about friendship, family and the ties that bind.
Thirtysomething Lorelai Gilmore (Lauren Graham) has made her share of mistakes in life, but she has been doing her best to see that her college-bound daughter - and best friend in the world - Rory (Alexis Bledel), doesn't follow in her footsteps. That may be easier said than done, considering that the two share the same interests, the same intellect, the same coffee addiction and the same eyes. Rory is more serious than Lorelai, but there are tendencies, especially in the love department, that clearly indicate she is her mother's daughter.

7x01 - The Long Morrow (26 September 2006)
7x02 - That's What You Get, Folks, For Makin' Whoopee (3 Oktober 2006)
7x03 - Lorelai's First Cotillion (10 Oktober 2006)
7x04 - 'S Wonderful, 'S Marvelous (17 Oktober 2006)
7x05 - The Great Stink (24 Oktober 2006)
7x06 - Go, Bulldogs! (7 November 2006)
7x07 - French Twist (14 November 2006)
7x08 - Introducing Lorelai Planetarium (21 November 2006)
7x09 - Knit, People, Knit! (28 November 2006)
pi_42929860
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 18:44 schreef Jill-RMC het volgende:
Was een btje een mwah aflevering.
Logan was echt weer te schattig....hoe ik hem ooit irritant heb kunnen vinden is mij nog steeds een raadsel
Die ommezwaai van gedrag bij Friday night diner van Chris en Lorelai was echt grappig, die Emily helemaal verontwaardigd "I was having such a pleasant evening" *hihi*
En dat hele gedoe met die pickles was echt zware opvulling...je had dr echt helemaal niets aan.
pi_42937649
workdork lover

wat een superstel is het ook bij elkaar
pi_42937940
Logan&Rory waren schattig ja, Lorelai en Chris blijf ik matig vinden... Pickles was leuk maar werd idd iets teveel tijd aan verkwist.
How rude!
pi_42940355
workdork ! ROFL

ben het verder eens met Blaatkipje.
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
pi_42946339
Lauren Graham heeft twee keer een gastrol gespeeld in Studio 60, afgelopen twee weken. Ze speelde zichzelf . Was wel grappig, ze viel niet echt op ofzo, maar ze deed het wel goed.
Whatever I want.
pi_42947146
Ja was grappig idd, ik vind het wel leuk dat ze losjes wat celebs er in verwerken zonder dat ze als het ware de episodes in bezit nemen.
How rude!
pi_42961148
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:18 schreef blaaatkipje het volgende:
Ja was grappig idd, ik vind het wel leuk dat ze losjes wat celebs er in verwerken zonder dat ze als het ware de episodes in bezit nemen.
Ja klopt, erg goed in elkaar gezet altijd daar.

Wat een aflevering! Ik zat helemaal 'aaaaaaaaw en !' toen Logan op het dak stond, echt zo lief!
Geweldig stukje ook in de auto, echt een gezien ! Ik vind het ook steeds leuker worden dat Chris en Lorelai samen zijn. Wordt nog leuk als ze naar Parijs gaan en Rory straks met kerst in London.

Tempo begint wel weer beetje te komen, het is voor mijn gevoel nog steeds niet helemaal GG, maar zeker een van de betere afleveringen tot nu toe.
Whatever I want.
pi_42979930
Ik vind Lorelai en Chris ook een erg goed koppel. Stukje in de auto was geweldig, hoe Chris daar zit te lachen en Lorelai aankijkt. Die twee voelen elkaar zo goed aan altijd. Ben wel benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen.
Ook vraag ik me af of Rory nu bij Logan blijft. Af en toe doet hij wel rare dingen, zoals nu ook bij dat etentje. Er moet wel wat gebeuren tussen die twee, anders wordt het denk ik saai.
pi_43067100
Deze week: 7x06 - Go, Bulldogs!

Christopher talks Lorelai into visiting Rory at Yale during Parents' Weekend, and Lorelai is surprised to find that Richard and Emily are also there. Trying to prove how cool he is, Christopher invites all of Rory's co-workers on the Yale Daily News to an expensive lunch where they all drink too much, and the meal ends abruptly when Rory insists they leave to cover a breaking story. Meanwhile, Luke meets April's swimming coach, who convinces him to take her adult swimming class. When the coach flirts with him, Luke asks her out on a date.
pi_43098294
Rory en Logan zijn zoooo leuk samen.

Weet iemand toevallig wanneer seizoen 6 in NL op DVD uit komt??
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_43098495
Seizoen 6 is nog bezig in NL dus dat zal wel een tijdje duren gok ik zo.

Ik heb zin in aflevering 7.10
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_43098715
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 12:54 schreef Irrem het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oehhhh, ja. Klinkt als een erg interessante ontwikkeling.

Ik vind toch echt dat Lorelai en Luke bij elkaar horen hoor. Christopher heeft zijn kansen gehad.

en Rory en Logan zo een vriendje wil ik later ook

echt super serie is het. kan niet wachten tot morgen
pi_43101178
Voor die aflevering 7x10 ook deze:
SPOILER
*hihi*
pi_43128239
gewoon geen aflevering deze week

ik had er nog wel zo naar uit gekeken
pi_43128849
Kom er ook net achter inderdaad. Wat een teleurstelling, is de serie waar ik altijd het meeste naar uitkijk. Komt zeker omdat het Halloween was.
pi_43130536
quote:
Op woensdag 1 november 2006 09:23 schreef StArcheo het volgende:
Kom er ook net achter inderdaad. Wat een teleurstelling, is de serie waar ik altijd het meeste naar uitkijk. Komt zeker omdat het Halloween was.
ow ja, dat zal het wel zijn. Meerdere series hebben daar idd last van

maar het goede nieuws zie ik is dat The OC weer begint deze week er nog een Greys Anatomy gaat komen en ook nog plezier kan gaan beleven met 2 afleveringen One Tree Hill (omdat ik vorige week ook nog moest kijken ).

deze week hoef ik me niet te vervelen iig

daarnaast probeert een vriend van me nog een serie aan me te slijten.
Waar moet ik toch mijn tijd vandaan halen. Ik volg er al een stuk of 10
pi_43130686
Lol. Ik ken het probleem ja/
pi_43130747
Ik ken het tirannetje, ik ben persoonlijk nog erger Volg er al minimaal 15 ofzo dus ik ben afentoe wel blij met een week iets minder episodes, dan is het beter bij te houden.
How rude!
pi_43132380
hahaha, ben blij te horen dat ik dus niet de enige ben .

Wat een opluchting zeg

weten jullie dan ook of everwood nog gaat komen ? kan er niets op www.tv.com vinden
pi_43135878
quote:
Op woensdag 1 november 2006 12:05 schreef tirannetje24 het volgende:

weten jullie dan ook of everwood nog gaat komen ? kan er niets op www.tv.com vinden
Everwood is definitief afgelopen.
Zelfs in NL is de laatste aflevering al geweest.
pi_43136151
quote:
Op woensdag 1 november 2006 13:59 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Everwood is definitief afgelopen.
Zelfs in NL is de laatste aflevering al geweest.
neeeeeee

pi_43376850
lag het aan mij of was deze aflevering gewoon saai ?

Ik wil meer rory en logan enzo. En meer rory en lorelai.
Ik vind de lol er een beetje afgaan

I want the old gilmore girls back plzzz

dit seizoen heb ik nog maar 1 echt leuke aflevering gezien. Tot nu toe valt het me gewoon echt tegen

edit: ok nou moet ik toegeven dat de laatste scene van Rory en haar ouders wel weer leuk was. Maakt het deze aflevering toch nog een beetje goed.

[ Bericht 13% gewijzigd door tirannetje24 op 08-11-2006 22:33:26 ]
pi_43384736
Ik vond het een beetje een opvullende aflevering. De promo voor de nieuwe aflevering zag er wel veelbelovend uit
pi_43394557
Ja het sprankeld niet echt meer zo. Al vond ik Chris wel lief in deze ep. Maar die promo
Al vind ik dat Lore en Chris wel goed bij elkaar passen, ze zijn best lief zo te samen. Alleen Luke en Lore zijn toch my all time favorite. Maar die Luke en April verhaallijn hangt er zo maar bij
Ik vind echt sneu dat Luke en Lore helemaal geen contact meer hebben.. die twee samen waren, zelfs als vrienden, zo adorable..
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_43396647
Deze aflevering was echt Blah....kon mn aandacht er ook niet echt bijhouden.
Die promo voor volgende week vond ik lichtelijk over the top....kom op zeg: Gilmore Girls - The Proposal...mag ik even een kotszakje.

In de categorie: boeiend nieuws voor de toekomst:
SPOILER
pi_43397294
ok, het beloofd dus wel weer wat goeds dus.
Nou gelukkig maar want dit was echt niets.

Op naar de volgende aflevering maar dan
pi_43397490
lorelai en chris?

ik heb wat afleveringen gemist. maar de laatste van sz 6 gekeken.

Vreemd ongeloofwaardig ultimatum stelde lorelai daarin zeg.

Luke uit de picture? nieuwe schrijvers nu toch? is het wat sz7?
pi_43414024
Alles is al gezegd door iedereen, maar nog een keer; wat een saaie aflevering. Ik hoop dat de spoiler waarheid wordt en er echt leuke dingen staan te gebeuren maar dat dacht ik bij de vorige spoilers ook. .
Whatever I want.
pi_43414904
quote:
Op donderdag 9 november 2006 15:48 schreef outcast_within het volgende:
lorelai en chris?

ik heb wat afleveringen gemist. maar de laatste van sz 6 gekeken.

Vreemd ongeloofwaardig ultimatum stelde lorelai daarin zeg.

Luke uit de picture? nieuwe schrijvers nu toch? is het wat sz7?
seizoen 7 is toch het laatste seizoen wat er van de Gilmore Girls uit gaat komen ?
Of heb ik het verkeerd ?
pi_43464883
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:59 schreef PeRi het volgende:
Alles is al gezegd door iedereen, maar nog een keer; wat een saaie aflevering. Ik hoop dat de spoiler waarheid wordt en er echt leuke dingen staan te gebeuren maar dat dacht ik bij de vorige spoilers ook. .
Ja, er gebeurde verdomd weinig, echt matige aflevering.
For great justice!
pi_43464996
openingsscene was wel grappig voor de rest vond ik het idd ook maar
How rude!
pi_43572718
nog maar een paar uurtjes en dan is het weer Gilmore Girls tijd

Hopelijk is de aflevering weer als vanouds. Kan niet wachten iig.
Hij is gedownload en wel klaar om gezien te worden iig
pi_43595605
Was een leuke aflevering.
Chris was echt te schattig. Vond het verder btje jammer dat ze het al zo ernstig hadden aangekondigd in de promo dus je zat de hele tijd maar van Owkee ik weet dat het gaat gebeuren dus schiet dan eens op.
En dat met Lane, Zack en Mrs. Kim was echt te briljant! Voorspelbaar maar wel erg grappig.
(Die naam suggestie ook van Zack. "Those are cool names and whenever we call out for Marco, Polo will answer with his name so we'll always know where he was")
Dat met Rory en die andere twee was ook wel een leuke afwisseling, btje overbodig alleen en dat met die Marty was raar. Maarja hij zal er vast wel een boeiende reden voor hebben.

Beste van de aflevering waren duidelijk de scenes met Lane en Zack, dat had een hoog GG gehalte van seizoen 6.
pi_43607849
OMG they really gonna do it!? Al twijfelt Lorelai nog steeds.. Dacht trouwens dat ze nog langer in Parijs zouden blijven dan 1 aflevering? .

Zack en Lane een tweeling? . !! Hun verhaal wordt steeds beter en beter, die namen van Zack . .

Maar ik vind het GG gehalte van seizoen 6 nog niet terug. Ik had het idee dat ik naar een zoetsappige semiromantische speelfilm zat te kijken, alles ging te snel; Zack en lane, Rory's breakdown, Parijs, midden in de nacht zwerven door Parijs, trouwen. Terwijl de stukjes tussendoor en de gesprekken enzo, gewoon nog steeds ergens saai is om naar te kijken. Ik mis de passie, de pit, het vuur.
Whatever I want.
pi_43622930
Ze zijn toch al getrouwd? Mrs Hayden en dan die ring.. neem aan dat ze al getrouwd zijn. In Frankrijk getrouwd dus.
Ik vind het nog steeds minder.. het is gewoon minder leuk verteld ofzo.. Alsof ik naar soap zit te kijken. Het klopt van geen kanten. Ik vond alleen Lane en Zack leuk.. Ma van Lane "cool!"
Maar ik trappel niet meer voor de volgende ep. En die inzinking van Rory?? Waar slaat dat nou op..
Spijtig, maar zelfs na de 7e ep zie ik geen stijgende lijn... bleh.. zonder de paladino's is GG echt aan het afzakken... Die schrijvers zijn echt inspiratieloos ofzo..
pi_43623195
Alleen de lane/zach-verhaallijn vind ik nu nog gilmorish rest is erg matig, heb gewoon doorgescrolled bij chris/lorelai bah bah!!!

Marty terug is wel jeuj (ook al was ie wel stom dat heeft vast wel zo z'n reden)
How rude!
pi_43623264
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:24 schreef Hopey het volgende:
Ze zijn toch al getrouwd? Mrs Hayden en dan die ring.. neem aan dat ze al getrouwd zijn. In Frankrijk getrouwd dus.
Zo had ik het niet bekeken, dacht alleen dat ie dr een verlovingsring had gegeven en met 'Mrs Hayden' alvast oefende / liefkozend grapje maakte. Ze zullen toch niet niks laten zien van de trouwerij? Hallo! DE trouwerij van iemand waar deze serie om draait? .
Whatever I want.
pi_43625020
Denk niet dat ze een grote trouwerij gehad hebben alleen een officieel gedeelte.
Volgende aflevering gaat Lorelai het Rory vertellen...dus dat kan leuk worden, denk niet dat ze het leuk gaat vinden.
pi_43625917
Nou ik vond het toch nog steeds geen geweldige GG aflevering.
Ik had echt beter verwacht na alle reacties hier op bepaalde trailers maar het was weer een domper.

Zack en Lane maken het wel weer een beetje goed. De communicatie en gedachtes van Zack zijn wel erg grappig samen met de moeder van Lane natuurlijk. Dat kan gelukkig nog voor wat humor en afleiding zorgen.

Maar ook ik mis de passie de pit en vuur (zoals PeRi zo mooi verwoordde) die de GG altijd had. De leuke vrolijke drukke gesprekken tussen de moeder en dochter gilmore. Luke en Lorelai, Rory en dr vriendje (kan ff niet op z'n naam komen ).
Ik mis het gewoon allemaal.

En dan zijn Lorelai en Christopher ook nog eens getrouwd . Ik had zo graag Lorelai en Luke weer bij elkaar gezien.

Ow ow ow, waar gaat het toch heen

ik hoef iig geen meer te doen voor de volgende aflevering. Ik zou bijna zeggen dat ik het zonde van mijn tijd ga vinden. Maar dat doe ik nog maar ff niet. 2 afleveringen terug was het ook als vanouds leuk. Dus wie weet gaat het goed komen....
  zondag 19 november 2006 @ 14:20:46 #41
141482 Q.
JurassiQ
pi_43683782
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:32 schreef blaaatkipje het volgende:
Alleen de lane/zach-verhaallijn vind ik nu nog gilmorish rest is erg matig, heb gewoon doorgescrolled bij chris/lorelai bah bah!!!
Idem. Het is allemaal zo langdradig...
For great justice!
pi_43777614
Heeft iemand em al gezien ??
Moet ik me er op verheugen of is het weer bagger

Hij staat iig aan. Hopelijk is het leuk, maar krijg steeds meer mijn twijfels bij deze serie...
pi_43791847
Mwah..vond m niet super bagger en hij was ook niet verschrikkelijk. Al ben ik heel snel blij met een aflevering als Logan erin zit....serieus word die gast fijner by the minute?

- Reactie van Rory...ik had al zo een vermoeden dat het dat zou zijn.
- Logan...*swoon*
- Chris met zn flatscreens *zucht, mannen*
- Aaaaw Luke...btje jammer dat ie er zo achter moest komen.

Mmm dat was het wel
pi_43796116
ik sla deze dan wel over, ik mis vast niets.
For great justice!
pi_43798922
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:09 schreef Jill-RMC het volgende:
Mwah..vond m niet super bagger en hij was ook niet verschrikkelijk. Al ben ik heel snel blij met een aflevering als Logan erin zit....serieus word die gast fijner by the minute?

- Reactie van Rory...ik had al zo een vermoeden dat het dat zou zijn.
- Logan...*swoon*
- Chris met zn flatscreens *zucht, mannen*
- Aaaaw Luke...btje jammer dat ie er zo achter moest komen.

Mmm dat was het wel
Hij was inderdaad niet super.
Logan maakte veel goed. Hoewel ik het jammer vond dat het allemaal wat meer drama was dan normaal.
Ze hadden nu Logan weer even in beeld was voor wat meer gezelligheid en vrolijkheid moeten zorgen.
Even weer een boost geven want volgens mij verliezen ze redelijk wat kijkers

Gelukkig komt Logan weer vaker in beeld, maar de combinatie Lorelai en Christopher blijf ik niet geweldig vinden.
Sooky mis ik ook en alles rondom The Inn.

Hij was kijkbarig...

overigens ligt het aan mij of heeft Lorelai beetje een oude kop gekregen...
Ze zag er iig niet fris en fruitig uit zoals altijd
pi_43807139
Ik zou er ook 10 jaar ouder zien als je in een paar maanden je grote liefde kwijt raakt en gaat trouwen met the next best thing maar toch niet helemaal.... maar goed
How rude!
pi_43820588
OMG ik begrijp het nog steeds niet, waarom is het geen big deal dat ze getrouwd zijn? Hallo! Lorelai is getrouwd. Met Chris. Zonder Rory. In Parijs. Sneaky, achterbaks getrouwd. En ze praten er gewoon overheen alsof ze kletsen over wie welke boodschappen heeft meegenomen voor het avondeten. Vind je het gek dat Rory aardig pissed is .

Leuk dat Logan terug komt en was wel lekker awkward in het ziekenhuis, allemaal naar die ring staren . Verder weer matig, langslepende drama.
Whatever I want.
pi_43839575
Hmmmm ik weet niet wat ik ervan moet denken. Lorelai is wel een impulsief type, maar het gaat nu wel erg snel allemaal met het trouwen. Enige leuke verhaallijn is inderdaad die van Lane en Zach.
(1) Greys Anatomy, (2) Lost, (3) Heroes
pi_43884111
Ik vond er niet veel aan. Maar Logan was wel weer
pi_43889750
Het kost mij echt heel veel moeite om deze af te kijken. Ik heb hem al 5x gepauzeerd om semi-nutteloze dingen te kunnen doen. En de muziek. Waar is de muziek? Waar is de sfeer?
For great justice!
pi_43890412
Ik word er boos van. Wat hebben ze met deze geweldige serie gedaan? .
For great justice!
pi_44005388
Knitathon! proest..
En een geweldige emotionele en boze Luke. Ben benieuwd hoe dat verder gaat.
Toch zijn de dialogen voor mijn gevoel nog steeds te traag. Terwijl die best sneller en snappier kunnen. Ben toch bang dat het met de Palladino's beter zou zijn geweest.
Ben benieuwd hoe de ratings zijn per aflevering in dit seizoen?
Iemand die de statistics heeft van de kijkersaantallen?
pi_44010873
eindelijk weer townies enzo in de episodes
Maakt het meteen een stuk plezanter 8)
How rude!
pi_44028139
Ik vond het eindlijk weer een okaye aflevering, maar dat is meer vanwege het Luke en April gedoe, ik ben zo blij dat Luke eindelijk opkomt voor zn rechten! Daar zat ik me echt al vanaf het begin aan dood te ergeren. Verder kwam het niet helemaal op gang. Christopher die geld doneerde en de teleurgestelde townies had beter uitgewerkt kunnen worden, evenals het 2002 feestje. Rory die tegen die gozer bitchtte en Paris had veel meer aanwezig kunnen zijn.

En waar zijn Lane en Zack verdomme?! .
Whatever I want.
pi_44028315
Wat is er gebeurd met de weed trouwens?
seizoen zes einde
pi_44199612
hey, geen aflevering gisteren?
pi_44199669
quote:
Op woensdag 6 december 2006 18:00 schreef merry77 het volgende:
hey, geen aflevering gisteren?
Jawel aflevering 10 "Merry Fisticuffs". Ik ben 'm nu aan het binnenhalen.
Whatever I want.
  woensdag 6 december 2006 @ 21:22:32 #58
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_44206819
Wat een prut aflevering. Serieus.. dat gevecht sloeg echt werkelijk nergens op.
Alleen tot dat Lorelai en Doela gedeelte was leuk.. daarna was het een hele grote dalende lijn...
Deze ep is door een depri schrijver ofzo geschreven. Ik word echt moedeloos van dit seizoen.
pi_44207114
Ze jagen het er wat snel doorheen naar mijn gevoel, maar goed deze ep is wel weer wat hoopvoller voor mij als LL-aanhanger 0-)
Vind dat de serie zeeeeeeeer langzamerhand wat aan het opkrabbelen is.
How rude!
pi_44207829
ah gevonden. Duurde lang deze keer.
pi_44209551
ik ben gewoon de Gilmore girls vergeten

Voor het eerst in 7 seizoenen heb ik er gewoon niet bij stil gestaan

Morgen is dat het eerste wat ik doe om het goed te maken aangezien mijn downloadverbinding fucking traag is en ik hem vandaag niet meer op tijd binnen heb.

Zal wel komen omdat de laatste afleveringen gewoon kut zijn
pi_44215409
quote:
Op woensdag 6 december 2006 22:38 schreef tirannetje24 het volgende:
ik ben gewoon de Gilmore girls vergeten

Voor het eerst in 7 seizoenen heb ik er gewoon niet bij stil gestaan

Morgen is dat het eerste wat ik doe om het goed te maken aangezien mijn downloadverbinding fucking traag is en ik hem vandaag niet meer op tijd binnen heb.

Zal wel komen omdat de laatste afleveringen gewoon kut zijn
ik ook! Dacht dat 't winterstop is maar ze gaan gewoon door.

Maar goed, 't was weer 'n aflevering vol ellende
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 12:54 schreef Irrem het volgende:

SPOILER
Die ontmoeting was toch niet "big".

[ Bericht 17% gewijzigd door jmac op 07-12-2006 09:41:39 ]
pi_44225477
*zucht* weinig redenen om te gaan downloaden hoor ik wel...
pi_44229462
Djeez het ging echt nergens over. Al die ruzies, zulke kindjes. Ik heb trouwens bedacht wat ik misschien mis. Het is teveel een Lorelai verhaal. Er zijn zoveel mensen in GG die een grote rol spelen en ze worden maar wat weggemoffeld, zelfs Rory en dr problemen wordt niet echt op ingegaan. Zack & Lane! Luke & An over April! Waar is Michel! Sooky en Jackson en hun kind! Etc! En Lorelai en Chris' verhaal wordt echt helemaal tot aan tenenkrommend toe uitgediept. .
Whatever I want.
pi_44230128
nou

ik moet em nog kijken maar die verhalen van jullie zijn niet erg bemoedigend

Nou straks maar een poging wagen...
pi_44233142
Net 7x09 gezien, wel aardig, maar als ik het zo hoor is 7x10 weer vreselijk. Ik heb helemaal geen zin om hem te gaan kijken. Of om die hele serie verder nog te volgen.
For great justice!
pi_44233185
quote:
Op donderdag 7 december 2006 17:46 schreef PeRi het volgende:
Djeez het ging echt nergens over. Al die ruzies, zulke kindjes. Ik heb trouwens bedacht wat ik misschien mis. Het is teveel een Lorelai verhaal. Er zijn zoveel mensen in GG die een grote rol spelen en ze worden maar wat weggemoffeld, zelfs Rory en dr problemen wordt niet echt op ingegaan. Zack & Lane! Luke & An over April! Waar is Michel! Sooky en Jackson en hun kind! Etc! En Lorelai en Chris' verhaal wordt echt helemaal tot aan tenenkrommend toe uitgediept. .
Alles mist. Alles. Ik ben Chris enorm zat, Lorelai ook. Het gaat allemaal zo langzaam. De muziek is er niet meer. Het is gewoon kut. Allemaal.
For great justice!
pi_44233449
Ik vond de spanning tussen Luke en Anna (April's mum) wel leuk en hoop dat dat ook verder uitgediept wordt.
PeRi heeft wel gelijk, het wordt nu een beetje een Loreli verhaal. Toch vond ik deze aflevering wel wat hebben met de opbouwende spanningen.
pi_44233582
Hebben we allemaal wel dezelfde aflevering gezien ?

Ik vond hem, nadat ik jullie berichtjes gelezen had, voor 100% meevallen.
wel wat wrijving tussen iedereen erin, maar dit zorgt ook weer beetje voor spanning

Moeder en dochter groeien weer naar elkaar toe. Lorelai en Rory als Lorelai en haar moeder.
En dat luke en christopher ruzie hadden geeft ook weer wat spanning want ze willen allebei lorelai hebben. En hopelijk gaat het dan weer keren en gaan luke en lorelai trouwen en kindjes krijgen

Jammer van de spanning tussen Logan en Rory. Ze passen zo leuk bij elkaar, maar vond het wel een kutstreef van Logan. Hopelijk komt dat weer snel goed.

Ok het was geen ultieme Gilmore Girls, maar hij was zeker niet slecht.

ik durf weer een beetje te
  zondag 17 december 2006 @ 11:15:54 #70
141482 Q.
JurassiQ
pi_44501673
Ik vond hem ook wel aardig.
For great justice!
pi_44507737
Iemand enig idee op welke dag t in amerika op teevee komt? Voorheen wast op dinsdag... is dat nog steeds zo? Kan ik nu met eigen ogen eens gaan bekijken hoe slecht t geworden is
  zondag 17 december 2006 @ 14:54:06 #72
141482 Q.
JurassiQ
pi_44507775
Ramptoerist.
For great justice!
pi_44508660
Nog steeds dinsdagavond en ga dan meteen even veronica mars kijken (maar dan niet als ramptoerist )
How rude!
pi_44516453
(tvp zonder de rest van het topic te lezen.. ben bij aflevering s07e07 , maar was vorige keer dit topic kwijt )
pi_44519780
Ramptoerist Ik moest lachen!
pi_44615448
Hillie blij!! Ik vind de serie nog steeds leuk
pi_44625745
quote:
Op donderdag 21 december 2006 00:03 schreef Hilzillah het volgende:
Hillie blij!! Ik vind de serie nog steeds leuk
Eensch!

Weet iemand wanneer de nieuwe aflevering (afl.11) wordt uitgezonden?
pi_44628759
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:19 schreef Babbel1 het volgende:

[..]

Eensch!

Weet iemand wanneer de nieuwe aflevering (afl.11) wordt uitgezonden?
Santa's Secret Stuff - 23 januari
pi_44629095
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:57 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Santa's Secret Stuff - 23 januari
Ooh jammer, dankjewel in ieder geval! Wel vreemd dat een kerstaflevering pas eind januari wordt uitgezonden
  donderdag 21 december 2006 @ 15:33:44 #80
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_44629704
ik kan nie wachten
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_45318420
Nog tien dagen. Ik weet niet of ik dit seizoen nog wel verder wil kijken, wat een enorme teleurstelling is het tot nu toe. Hopelijk hebben ze de winterbreak gebruikt om alles even goed onder de loep te nemen.
For great justice!
pi_45349390
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 17:40 schreef Q. het volgende:
Nog tien dagen. Ik weet niet of ik dit seizoen nog wel verder wil kijken, wat een enorme teleurstelling is het tot nu toe. Hopelijk hebben ze de winterbreak gebruikt om alles even goed onder de loep te nemen.
Ik hoop het ook.

Ik heb gisteren maar eens seizoen 6 gekocht op dvd.
pi_45449473
Hee, ff vraagje. De laatste aflevering (7.10) ging die over dat uitkomt dat Rory en 'boyfriend' elkaar kennen?
Heb de oude eps. weggegooid maar nu weet ik niet meer waar ik ben...
pi_45458483
Ik had die laatste bewaard (idd om niet de weg kwijt te raken) en scande er gister nog eens doorheen. Je hebt gelijk, dat is idd waar die laatste aflevering ondermeer over ging.
pi_45459753
Mijn dank is groot StArcheo
pi_45493297
You're very welcome. En nu maar wachten tot woensdag. Kijken of de vaart er weer een beetje in kan komen.
pi_45635040

En Lane
How rude!
pi_45643774
Ik had Rory en Logan in London willen zien .

Verder was het weer een grote tegenvaller. Behalve Lane! Lane always saves the day! !
Whatever I want.
pi_45644659
Nah Rory dr opmerking over dat rendiergewei vond ik anders ook best oke
En die lorelai-blik als ie langs komt in the dragonfly
Neh tis nog niet perfect, zeker niet, maar ze gaan wel vooruit
How rude!
pi_45645084
Michel was ook wel grappig
pi_45645176
leuke mooie aflevering zeg! Genoten.
pi_45675582
EINDELIJK weer een fatsoenlijke aflevering, tering, dat was wel tijd ook. Nu Gigi en Ch:ristopher nog een tragisch ongeluk bezorgen en het is weer bijna zoals het was.
For great justice!
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:51:15 #94
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_45698442
weheheh kheb weer voor et eerst echt gelachen met een GG ep echt super relaxte ep , lijkt weer op de goeie ouwen ... ik was wel verbaasd hoe dik Lane nu opeens is zeg :/

mjah heeer lijk genoten
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_45853449
heavy aflevering. Veel drama's in one en cliffhanger...
  woensdag 31 januari 2007 @ 13:34:04 #96
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_45854454
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:16 schreef Q. het volgende:
EINDELIJK weer een fatsoenlijke aflevering, tering, dat was wel tijd ook. Nu Gigi en Ch:ristopher nog een tragisch ongeluk bezorgen en het is weer bijna zoals het was.
pi_45868235
sterke aflevering vanavond (nou ja gisteren dan, vanavond gekeken).
Zat hier en daar ook sterke dialoog in zoals vroeger.
Ik zie nog wel dat Palladino als executive producer gemeld staat. En voor het eerst nu ook: Lauren Graham als producer.

Gebeurde heel veel. spanning, drama, ontlading. Ja deze aflevering was echt up to standard.
pi_45871232
viel mij ook wel op die palladino en Lauren Graham vermeldt, van t laatste kijk ik niet op... is toch een beetje haar paaien ivm season8besprekingen (alhoewel men zich drukker over Alexis Bledel moet maken).

Episode was vol met drama, ben erg blij voor Luke
How rude!
  donderdag 1 februari 2007 @ 09:15:30 #99
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_45874530
jah luke verdient het ook vind ik !

ik zag dat wel al aankomen dat et teveel was voor chris kvind et wel erg jammer voor lorelai maar ik vind luke en lorelai wel veel leuker bij elkaar
pi_45885114
Leuke aflevering! Ja dit vond ik echt leuk een keer weer! Luuuuuuuke! ! En Suky weer zwangerig !

Chris komt echt mn neus uit, wat een ontzettende zak is het zeg. Dat hij zelf al die jaren een slechte vader is geweest, reageert ie lekker af op Lorelai. Wat een jankerd.

Paris en Rory vond ik wel weer een boring lijn, en ik miste Lane !

Grandpa !!
Whatever I want.
pi_45895907
Chris is weg.
About fucking time!

Ze zitten weer op de goede weg.
For great justice!
pi_45895999
Waarom duurt t nog een week voor de volgende komt?
I'm Fucking Brilliant!
pi_45905368
Waah! De laatste aflevering was echt dramatisch, maar ik vind in tegenstelling tot de rest hier wel zonde dat Chris alweer weg is... Hij is nu best lief! En ze zijn getrouwd! Ik hoop dat t weer goed komt...

En over aflevering 11, Lane was wel iets té dik hoor! Ze liep ook zo wijdbeens :p

Maar ik hoopte eigenlijk dat Lorelai en Sukie nu samen zwanger zouden worden, zal ook wel niet meer gebeuren

En Grandpa ja!
  vrijdag 2 februari 2007 @ 02:02:53 #104
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_45906202
hehe mjah dat van lane vond ik ook al zo raar , maar dat zal wss komen doordat ze een tweeling heeft oid.
pi_45909249
Ik ben het met je eens hoor radioanne, ik heb ook niks tegen Chris. Vond Lorelai altijd wel goed bij Chris passen. En is iedereen vergeten... er is een reden waarom het met Luke niet lukte.

Maar goed, het maakt me eerlijk gezegd niet veel uit met wie ze eindigt, ze zijn allebei gek op d'r.
pi_45910709
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 02:02 schreef Sc0tTy het volgende:
hehe mjah dat van lane vond ik ook al zo raar , maar dat zal wss komen doordat ze een tweeling heeft oid.
Ze is dan ook een heel klein meisje

En ik ben eerlijk gezegd bang dat Chris en Lorelai weer bij alkaar komen omdát Lorelai zwager is. Zou een beetje in t tegenwoordige 'drama, drama, drama'-motief passen.
pi_45910858
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 10:02 schreef StArcheo het volgende:
Maar goed, het maakt me eerlijk gezegd niet veel uit met wie ze eindigt, ze zijn allebei gek op d'r.
Maar op wie is zij nou echt gek?!
How rude!
pi_45911468
Het is eigenlijk niet zo zeer dat ik een echt hekel heb aan Christopher (hoewel ik m nu echt irrirtant vind worden met die jaloersheid van m) .

Ik zie Lorelai eigenlijk gewoon niet echt bij 1 van hun twee. Lorelai staat voor mij niet echt voor de getrouwde vrouw. Denk bijvoorbeeld ook dat ze nooit zo'n gezin zou krijgen als bijvoorbeeld Sookie. Eerlijk is eerlijk, Christopher accepteert ze niet echt in haar huis. Ze wil alles zo laten zoals het al is en Luke en zij woonden ook maar parttime bij elkaar zo'n beetje...

Eigenlijk denk ik dat het huwelijk vanChris en Lorelai zo weer op de klippen loopt en dat ze weer terug zal komen bij Luke. Waarom? Omdat daar sinds het begin van de serie al een beetje op gezinspeeld wordt, net als met Monica en Chandler in Friends bijvoorbeeld

Ben benieuwd hoe het verder gaat in ieder geval, ook met Rory en Logan en Lane en Zack bijvoorbeeld. Als dit het laatste seizoen zou zijn (wat ik natuurlijk niet hoop) dan ben ik erg nieuwsgierig hoe de schrijvers bepaalde dingen gaan afronden...
I'm Fucking Brilliant!
  vrijdag 2 februari 2007 @ 14:09:47 #109
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_45916068
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 00:57 schreef blaaatkipje het volgende:
viel mij ook wel op die palladino en Lauren Graham vermeldt, van t laatste kijk ik niet op... is toch een beetje haar paaien ivm season8besprekingen (alhoewel men zich drukker over Alexis Bledel moet maken).

Episode was vol met drama, ben erg blij voor Luke
Vond het ook een goede aflevering. Lekker veel dialoog en geen ellenlange langdradige nikszeggende scene's. Zal misschien door Palladino komen, hopelijk ziet cw in dat zonder de Palladino's de serie gewoon echt iets van zijn sprankeling mist.
Luke en Lorelai Chris out, Luke in! Chris heeft al zoveel kansen gehad. Het is gewoon niet leuk meer. En Lore sprankelt gewoon niet met Chris, zal wel ook door de schrijver komen denk ik...

Maar anyways.. een season 8? Ik dacht dat ze van deze seizoen de final season wilden maken. Met Rory's graduation als series final. Had gelezen dat A.S. Palladino al daarvoor het final script had geschreven.
Nu een season 8? Niet dat ik het erg vind
pi_45916380
Nee 1 van de redenen dat de Palladino's zijn weg gegaan is omdat zij 2 seizoenen wilden doen en the CW in eerste instantie dus maar 1, blijkbaar komen ze er nu toch achter dat ze een goedlopende serie als Gilmore Girls (denk ik) nog niet kunnen missen en willen ze dus toch wel een season 8, maar ik moet nog maar zien of dat gaat gebeuren hoor ivm het strikken van alle 'sterren' en helemaal Alexis Bledel.

Als je nou gewoon over alle jaren het gedrag ed. van Chris gaat bekijken dan mag het toch wel duidelijk zijn dat hij HET gewoon niet is..
Ik snap dat mensen Luke misschien wel wat 'zat' waren na season 6 maar Chris is absoluut geen haar beter (veel erger zelfs ).

Ik vind dat de townies nog teveel missen maar het schijnt dat daar verandering in gaat komen
How rude!
pi_45969338
dankzij mijn vriendin ben ik deze serie leuk gaan vinden! Ik vind de hele Ivy League/New England sfeer eromheen wel geinig

Die Roroy wordt alleen te weinig genomen!!!
  zondag 4 februari 2007 @ 21:31:26 #112
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_45988139
quote:
Op zondag 4 februari 2007 13:46 schreef Billy_Mack het volgende:
dankzij mijn vriendin ben ik deze serie leuk gaan vinden! Ik vind de hele Ivy League/New England sfeer eromheen wel geinig

Het is geen pr0nserie
pi_45988948
quote:
Op zondag 4 februari 2007 13:46 schreef Billy_Mack het volgende:

Roroy?

ik heb medelijden met je vriendin.
pi_46004944
op welke zender wordt het uitgezonden in de VS?
pi_46005509
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:25 schreef Billy_Mack het volgende:
op welke zender wordt het uitgezonden in de VS?
CW.
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:50:09 #116
101884 PeRi
Allons-y!
pi_46074830
Toch weer een matige aflevering. .

Damn, Lorelai klonk en zag er niet echt in shock uit toen ze hoorde dat dr pa een hartaanval kreeg (eerste scène, dat Rory dr belt). Ook niet echt toen ze in het ziekenhuis was. . Spoed Bypass ! Tof van Luke dat ie kwam en wat is Chris toch een jerk, je telefoon uit zetten na zo'n 'ruzietje' . Emily was ook een beetje vaag, hele rare manier om met je gevoel om te gaan, maar het was wel weer echt des Emiliesch. "Quiche blobbywhopthing" ! Wel weer echt zielig toen Emily even brak, Richard! . Rory en Logan in 't huis waren saai.

Paul Anka ! !
Whatever I want.
pi_46090059
't was 't kijken niet waard eigenlijk. 90% van de aflevering speelde zich af in 't ziekenhuis en 't was gewoon herhalen...herhalen van oude afleveringen maar dan weer net iets anders
  donderdag 8 februari 2007 @ 09:20:50 #118
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_46096336
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 23:27 schreef jmac het volgende:
't was 't kijken niet waard eigenlijk. 90% van de aflevering speelde zich af in 't ziekenhuis en 't was gewoon herhalen...herhalen van oude afleveringen maar dan weer net iets anders
Herhaling ? ik heb nog nooit Richard in het ziekenhuis gezien, ik weet niet met welke serie jij in de war bent ?

Maarjah ik vond et wel weer een aardige ep , wat is die Chris een klootzak en Luke lief.

Toen luke voor het eerst naar het ziekenhuis kwam wist ik al wel dat hij nog en keer kwam en dat dan chris ook op het verkeerde moment zou komen , dat vonk een beetje voorspelbaar

Kwerd trouwens best gek van Emelie voor de rest gebeurde er neit veel spannends.
pi_46096384
Herhalen van al dat gedoe bedoelt ie denk ik, de verhaallijnen. Lorelai & Emily, sterke Emily die door blijft gaan en dan op een gegeven moment breekt, Logan & Rory, Luke & Lorelai, Christopher & Lorelai..
Whatever I want.
  donderdag 8 februari 2007 @ 09:34:48 #120
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_46096664
hmm daar zit wel wat in
pi_46098448
Seizoen 1, aflevering 10........Richard krijgt last van angina tijdens 1 of ander diner (volgens mij kerst) waar rory wel bij is maar Lorelai niet omdat ze ruzie had met dr moeder. Ze hoort het in de diner en Luke brengt haar naar het ziekenhuis, helpt/troost terwijl ie een schijthekel aan t ziekenhuis heeft omdat zn moeder daar is overleden (volgens mij). Christopher is naturlich nergens te bekennen want hij is er nooit bij dit soort dingen...
Emily merkt nog even de *connectie* tussen Luke&Lorelai op die Lorelai natuurlijk meteen aan de kant veegt......

Dus op zich was het wel 'herhaling' maar nu 6 jaar verder en ik vond het ook wel boeiend om te zien wat er dus blijkbaar in de tussentijd allemaal veranderd is/hetzelfde is gebleven
How rude!
pi_46113150
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 09:22 schreef PeRi het volgende:
Herhalen van al dat gedoe bedoelt ie denk ik, de verhaallijnen. Lorelai & Emily, sterke Emily die door blijft gaan en dan op een gegeven moment breekt, Logan & Rory, Luke & Lorelai, Christopher & Lorelai..
idd.

Vorige week vond ik verrassend goed met al die drama's, wat natuurlijk niet elke week kan zijn, maar deze aflevering vond ik zelf echt ongelofelijk ***, en dat gevoel had ik pas voor 't eerst eigenlijk.

En waarom er zo weinig aandacht aan lane's zwangerschap wordt besteed
pi_46113301
En ook al was de aflevering misschien een beetje saai...

Ik wil ook een Logan

I'm Fucking Brilliant!
pi_46119309
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:50 schreef PeRi het volgende:
Toch weer een matige aflevering. .
Ze hadden weer krediet opgebouwd met één goede aflevering hè?
For great justice!
pi_46119986
Ik vond het een waardeloze ep .
pi_46297196
Mja ook deze ep wist me niet zo heel erg te boeien weer.

Begin in het ziekehuis was meer yadiyadiyada voor mij om aan te horen, wanneer gebeurde er toch wat spannends? Paris en Roy was ook weer een hoop geklep maar er kwam niks interessants uit.
De ruzies en het gejank van Lorelai en Chris was wel leuk om te horen en te zien. En ik ben zó blij dat ie eindelijk is opgetiefd .

Ik hoop niet dat Rory iets gaat krijgen met die vervanger dude, al zou het het verhaal een stuk spannender worden. Vind Logan wel een stuk leuker qua uiterlijk, die vervanger heeft zo'n blokhoofd en rare wenkbrauwen . Denk dat ze het hierbij laten; Rory heeft al met dr gevoelens gestreden en het aangekaart, that's it, next. Al hoop ik echt van ganser harte van niet.

Zacks liedje "whoowhoo" .

Over de titel "Farewell, My Pet" , ik dacht heel even dat het om Paul Anka zou gaan, en bij nader inzien had ik het toch gewild, had het misschien leuker geweest .

Al met al goeie dingen die gebeurd zijn en het kan dus de goeie kant op gaan, maar de vraag is of ze dat gaan doen en breng het dan alsjeblieft een stuk leuker/boeiender/spannender/dramatischer/etc. Want dit gaat echt nergens over zo.
Whatever I want.
pi_46321721
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 15:00 schreef PeRi het volgende:
-knip-
Wat er in de komende afleveringen gaat gebeuren is denk ik essentieel. Laten ze Rory inderdaad verliefd worden op die kerel of is het hiermee afgedaan. Ik heb al een hele poos het gevoel dat er binnenkort misschien wel een aanzoek van Logan aan zit te komen, zeker als dit inderdaad het laatste seizoen zou blijken te zijn of het volgende dan misschien, dat zou prima een seizoen toewerkend naar een huwelijk kunnen zijn

Wat zou nou een mooier einde zijn als een dubbel huwelijk van Rory & Logan en Lorelai & Luke?
I'm Fucking Brilliant!
  donderdag 15 februari 2007 @ 10:58:51 #128
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_46324624
uhm niets ?
pi_46326972
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:58 schreef Sc0tTy het volgende:
uhm niets ?
idd
  vrijdag 16 februari 2007 @ 15:57:25 #130
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_46370708
zooo eindelijk is de knoop door , ben er wel blij om eigenlijk , tis wel jammer voor chris majah

moest best lache om rory eigenlijk dat ze zig zo voelde doordat ze die gast leuk vond

al met al een aardige ep , vond mmicelle wel een beetje irritant deze ep
pi_46370804
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:57 schreef Sc0tTy het volgende:
zooo eindelijk is de knoop door , ben er wel blij om eigenlijk , tis wel jammer voor chris majah

moest best lache om rory eigenlijk dat ze zig zo voelde doordat ze die gast leuk vond

al met al een aardige ep , vond mmicelle wel een beetje irritant deze ep
Helemaal mee eens, die moet echt eens ophouden, een beetje irritant vind ik leuk, maar hij is echt te egoistisch! Hoewel ie z'n rol natuurlijk echt geweldig speelt...

Moest ook lachen om dat van Rory, mijn vriendje zei meteen dat t 1 van mijn acties had kunnen zijn, rotjong
I'm Fucking Brilliant!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 22:34:36 #132
141482 Q.
JurassiQ
pi_46383722
Hij was "wel aardig". Een stuk beter dan het geweest is. Hopelijk zijn we nu echt van Ch:ris af. Een aflevering zonder Luke, dat kan toch niet?
For great justice!
pi_46541334
Oh.Mijn.Goeie.God. Hoe saai was deze aflevering? Ik heb echt een stuk of tien dingen kunnen doen terwijl ik keek. Ik wilde multitasken. Ik wilde het maar al te graag. When does the hurting called season 7 stops?
Whatever I want.
  donderdag 22 februari 2007 @ 10:30:24 #134
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_46551617
kweetnie wat ik over deze ep moet zeggen, ik was blij te zien dat ze weer een keer samen in de auto reden das nie meer gebeurt sinds seizoen 3 ofzo

verder... GEEN CHRISTOFER heel de ep niet , kwas wel blij te zien dat Luke nog gevoelens heeft voor Lorrelai ook zij hij van niet

Verder emily + alcohol == aardige emily ze mag van mij vaker gaan zuipen en wat is er toch met richard aan de hand je zou denken dat je na een hardaanval wel met alles blij bent maar hijs juist omgekeert ( kan wel begrijpen dat hij het vis een beetje zat word )
pi_46552543
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 10:30 schreef Sc0tTy het volgende:
kweetnie wat ik over deze ep moet zeggen, ik was blij te zien dat ze weer een keer samen in de auto reden das nie meer gebeurt sinds seizoen 3 ofzo

verder... GEEN CHRISTOFER heel de ep niet , kwas wel blij te zien dat Luke nog gevoelens heeft voor Lorrelai ook zij hij van niet

Verder emily + alcohol == aardige emily ze mag van mij vaker gaan zuipen en wat is er toch met richard aan de hand je zou denken dat je na een hardaanval wel met alles blij bent maar hijs juist omgekeert ( kan wel begrijpen dat hij het vis een beetje zat word )
Ik heb m nog niet gezien, maar jij moet echt wat aan je spelling doen
I'm Fucking Brilliant!
pi_46566793
die Rory is geen typje dat echt van stomende en stevige sex houdt lijkt me... volgens mij is het een beetje een preutse meid. tenzij ze echt geil is natuurlijk, dan is het ook wel weer zon type die zich ergens in een steegje van achter laat nemen.
pi_46566942
Doe ff normaal man.
Whatever I want.
pi_46566978
pffff, daar zal jij moeite mee hebben
pi_46573261
Ik moet zeggen dat ik deze aflevering "wel aardig" vond naar seizoen-7-standaarden, alhoewel die natuurlijk best wel heel laag zijn.
For great justice!
pi_46578847
Ik vond hem eigenlijk ook wel leuk... GG is niet meer de serie die het geweest is (maar wat wil je met Grey's Anatomy als concurrentie ), maar ik vind het nog steeds wel leuk om naar te kijken!

Vandaag weer gelachen met die zus en schoonbroer van Luke!
  vrijdag 23 februari 2007 @ 01:29:08 #141
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_46583311
Ik vind het een leuk seizoen

En ik durf het eigenlijk niet te zeggen, maar... ik mis April! !
pi_46775928
Lane is echt net een zeekoe ! Bedrust maar, dacht even dat ze echt zou gaan bevallen, hoopte het. Blij dat April er weer even was en zou Rory dan eindelijk even genoeg gaan krijgen van Logan? Waar is die invalprofessor? .

Verder een okaye ep, niet echt denderend maar dat verwachtte ik ook niet. .
Whatever I want.
pi_46815713
Het kon er wel weer mee door, maar toch mis ik iets.
  donderdag 1 maart 2007 @ 22:27:37 #144
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_46825363
ik vond et weer een leuke ep niet al te veel drama , is een keer wat vrolijkheid

tering wat is lane dik geworden zeg :|
  vrijdag 2 maart 2007 @ 21:27:36 #145
141482 Q.
JurassiQ
pi_46860516
Hij was okay, maar hij was net zo traag als mijn eigen leven.
For great justice!
pi_46877455
Ik denk dat ik ns wa ouwe afleveringen ga kijken
  maandag 5 maart 2007 @ 12:44:10 #147
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_46937009
hehe kheb dr geen tijd voor zouk ook wel willen doen
pi_46971228
Ik ben laatst begonnen met de DVD's van seizoen 1. Best leuk om weer terug te zien
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:17:07 #149
101884 PeRi
Allons-y!
pi_47034100
"Lane is like a giant piñata" . Luke peetvader , !! Roadtrip with the Gilmores, geweldig!! Dit vond ik best een leuke aflevering, sinds tijden heb ik best wel een beetje weer oude GGstyle geproefd . Volgende keer kindjes !!!!!!!!!
Whatever I want.
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:47:41 #150
101884 PeRi
Allons-y!
pi_47035969
10 April pas de volgende!!!!

Aaargh klote sweeps !!
Whatever I want.
pi_47041875
wtf waarom WEER een maand pauze. Is er nou geen enkele serie normaal te volgen in de US zonder die bloody breaks.
pi_47060829
Nederland heeft nu ook een break hoor met GG. Maar inderdaad erg vervelend. Zo kan ik niet nu al een backup op dvd maken van de aflevering. Want anders moet ik straks nog een disc gebruiken, vind ik onhandig.
  donderdag 8 maart 2007 @ 20:28:38 #153
141482 Q.
JurassiQ
pi_47066022
Hij was leuk! Jammer dat we nu weer zo lang moeten wachten. Op de laatste 3 afleveringen ever als ik het zo hoor. .
For great justice!
  vrijdag 9 maart 2007 @ 13:05:54 #154
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_47088391
mjah idd erg leuke aflevering , nu het uit is met christoffer zijn de afleveringen een stuk leuker , wel raar dat je hem gelijk niet meer ziet btw

en rory tegenover logen

blegh GG ook al een maand wachten
  woensdag 11 april 2007 @ 10:00:21 #155
101884 PeRi
Allons-y!
pi_48206562
godverdeteringtieveskolerezoooi een recap 17 april Hay Bale Maze ik zat erop te wachten ja
Whatever I want.
pi_48206589
Nog steeds niets?
pi_48207564
Ik had het al in mijn agenda gezet voor volgende week, had er al niet eens meer op gerekend...

Nog maar een weekje mensen
I'm Fucking Brilliant!
  woensdag 11 april 2007 @ 13:23:12 #158
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_48213508
tis echt een extreem lange pauze dit jaar
pi_48213658
quote:
Op woensdag 11 april 2007 13:23 schreef Sc0tTy het volgende:
tis echt een extreem lange pauze dit jaar
Ja, en het is niet de enige serie die dit heeft, erg vervelend! Dan ben je dr zo 'uit'.
How rude!
  woensdag 11 april 2007 @ 13:33:28 #160
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_48213888
mjah zeker , bij OTH is het al helemaal erg zeg dat duurt nog tot mei
  maandag 16 april 2007 @ 09:31:50 #161
101884 PeRi
Allons-y!
pi_48372277
Mei episode spoilers, oa de season finale.
SPOILER
Whatever I want.
pi_48447033
Download staat thuis al aan, ga m meteen kijken als ik thuis kom
I'm Fucking Brilliant!
pi_48477535
Al meer mensen 'm gekeken?!
How rude!
  woensdag 18 april 2007 @ 20:48:15 #164
101884 PeRi
Allons-y!
pi_48477715
Ik ga straks kijken .
Whatever I want.
  woensdag 18 april 2007 @ 21:06:12 #165
141482 Q.
JurassiQ
pi_48478556
Downloading.
For great justice!
  woensdag 18 april 2007 @ 22:14:29 #166
101884 PeRi
Allons-y!
pi_48482183
Hm jammer dat ze niet ook echt Rory's sollicitatiegesprek lieten zien. Had me juist leuk geleken. Vond het weer een vanoudse mwah aflevering, niks bijzonders, niks geks, niks leuks of spontaans, maar gewoon. Duffig.

Het ene grappige was dat Logan zich aankleedde om water te gaan halen, 'David Hasselhof' .
Whatever I want.
pi_48484474
Ik vond het wel leuk dat het een town-aflevering was, dat mis(te) ik toch wel wat
How rude!
pi_48484992
vond hem inderdaad ook wat zwakker. Wel inderdaad leuk om een town aflevering te zien.
Taylor hadden ze nog wat meer uit kunnen werken, maze was wel grappig en hadden ze ook meer mee kunnen doen. Evenals het bird watching van Michel. daar had ook wat leuks van gemaakt kunnen worden.
Verder was het wel een hele gemakkelijke opening naar
SPOILER
  donderdag 19 april 2007 @ 03:17:23 #169
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_48490264
jup erg leuke aflevering weer leuk met die townies , jammergenoeg vind ik het toch een beetje geforceerd die " i'm sorry's " van lorelai n luke , maarjah ik zie ze wel graag bij elkaar

en logan met zn david hasselhof whaha
pi_48502255
Ik blijf erbij...ik wil ook mijn persoonlijke Logan hebben
Vond m verder idd nogal mwah...was ook alweer even van alles kwijt wat er nou gebeurd was..te grote pauze ertussen.

Die namen trouwens van de baby's van Lane: Steve & Kwan
pi_48502397
SPOILER
SPOILER
pi_48508109
even een tvp, hij is aan het downloaden, dus vanavond even kijken!
pi_48517934
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:25 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik blijf erbij...ik wil ook mijn persoonlijke Logan hebben
Vond m verder idd nogal mwah...was ook alweer even van alles kwijt wat er nou gebeurd was..te grote pauze ertussen.

Die namen trouwens van de baby's van Lane: Steve & Kwan
Hahaha, ik wil ook mijn persoonlijke Logan (Zal mijn vriendje leuk vinden )

Ik vond die scene tussen logan en lorelai ook wel ok, net of ze toch ergens een understanding bereikt hadden...
I'm Fucking Brilliant!
pi_48572873
Gruwels!
Ik moet toch ook eensch gaan beginnen met downloaden van de afleveringen!
Ik mis wel heel erg veel zo

Ik moet zelfs nog een heel klein beetje gaan beginnen om seizoen 6 opnieuw te gaan kijken
Alhoewel... bestelling voor seizoen 7 al geplaatst bij amazon
  woensdag 25 april 2007 @ 17:17:22 #175
101884 PeRi
Allons-y!
pi_48710419
Mwah wel weer een okaye episode, geen New York Times en Rory genoeg stof om over na te denken weer. Zou het uitgaan met Logan over een tijd? .

Paris & Doyle, enige toffe deze episode, die ruzies , .

Lorelai & Luke thing, saaaaaaaaaaite .
Whatever I want.
pi_48724332
quote:
Op woensdag 25 april 2007 17:17 schreef PeRi het volgende:
Mwah wel weer een okaye episode, geen New York Times en Rory genoeg stof om over na te denken weer. Zou het uitgaan met Logan over een tijd? .

Paris & Doyle, enige toffe deze episode, die ruzies , .

Lorelai & Luke thing, saaaaaaaaaaite .
Paris en Doyle was geweldig
pi_48724625
Uhuh Paris en Doyle blijven echt geweldig. Die twee zijn zo grappig samen. Heerlijk neurotisch met zn tweeen.

Vond de interactie tussen Luke en Lorelai ook wel grappig.
En het is dus een mannending om natte handoeken rond te laten slingeren...mmm hopelijk kan ik het nog eruit trainen op een of andere manier
  donderdag 26 april 2007 @ 13:31:55 #178
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_48736878
hehe paris en doyle waren idd geweldig

luke en lorelai ook erg grappen , ik zie hun graag weer bij elkaar komen , maar ik heb per ongeluk een spoiler gelezen dat het mss wel het laatste seizoen is dus daarom vin ik et toch nie zo ( dat ze luke n lorelai bij elkaar pushen )

arme rory ik zag het wel aankomen

voor de rest goeie aflevering
pi_48944235
Oh wow, Lane is back!!

Ik vond aflevering 20 weer een stuk beter dan de vorige. Nog wel wat opvulling hier en daar. Maar het eind neemt een wending!
Kan nu alweer niet wachten tot de volgende aflevering.

Ga ik niet eens in spoilertags zetten.
pi_48945721
wat zou je in spoilertags moeten zetten dan? Aflevering is geaired!

Ik vond de aflevering, na de al veel betere aflevering van vorige week, echt super!
Openingsscene was leuk, scenes met lane en zach ook en de karaoke-avond
How rude!
  donderdag 3 mei 2007 @ 00:12:10 #181
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_48949297
OMG OMG OMG OMG... dat laatste. Ik wil zoooooooooooooooooooooooooo graag volgende week zien. Logan, nu ben ik pas echt verliefd op deze gast
Maar stel dat ze gaat he. Moeder en dochter.. uit elkaar?

Maar echt, uitgerekend in de paar laatste episodes gaat de kwaliteit weer wat omhoog. Weer ontzettend veel bijrollen van iedereen. Zaten ze vorige eps op een houtje te bijten ofzo?
Dialogen zijn nog wat te sloom, maar weer veel rollen en dus iets meer verhaal. Ik zou Colin en Finn nog wel eens voorbij willen zien komen.
En Luke en Lorelai en karaoke night.. aaw moest bijna zelfs een traantje wegpinken. Lore is zo altijd lief als ze naar Luke kijkt. Ze moeten bij elkaar komen. Pff double marriage als dit echt het laatste seizoen is. Wel over de top.
pi_48967460
Ik deeeenk dat Lorelai meegaat op de boat trip..

Vond het een geweldige aflevering! Kan niet wachten tot volgende week.
pi_48968011
dat rory maar nee zegt...
pi_48968259
Ik vind dat ze ja moet zeggen, maar denk niet dat ze dat doet.

Is het nu echt definitief het laatste seizoen trouwens? Ik kan er nergens informatie over vinden...
pi_48982180
jah officeel bevestigd vandaag dit is het laatste seizoen nog 2 afleveringen en dat is het
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:32:40 #186
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_48983714
Goed moment om te stoppen.
Ik hoop dat het eindigt met een dubbele bruiloft
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_48983717
Wat jammer
Heb je een bron hiervan?

Hmm, 2 afleveringen nog maar dus. Ik hoop niet dat het een afgeraffeld iets wordt om het allemaal wat leuk te laten eindigen...
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:34:54 #188
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_48983807
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:32 schreef _Nienna_ het volgende:
Wat jammer
Heb je een bron hiervan?
http://www.aintitcool.com/node/32524
pi_48986806
"Announcing the final season of 'Gilmore Girls' is truly a sad moment for everyone at The CW and Warner Bros. Television. This series helped define a network and created a fantastic, storybook world featuring some of television's most memorable, lovable characters. We thank Amy Sherman-Palladino, Dan Palladino, Dave Rosenthal, the amazing cast led by Lauren Graham and Alexis Bledel as well as the producers, writers and crew for giving us this delightful gem for the past seven years. We would also like to thank the critics and 'Gilmore' fans for their passionate support and promise to give this series the send off it deserves."

GILMORE GIRLS finale airs Tuesday May 15 on The CW at 8 p.m. ET/PT.

Nu ga ik heel hard huilen.
pi_48994847
van diezelfde site:

Money was a key factor in the decision, with the parties involved not able to reach a deal on salaries for the main cast members. Other issues, such as number of episodes and production dates, may have also played a role.
pi_48999017
http://nu.nl/news/1065627(...)r_Gilmore_Girls.html

hier staat het ook idd.

erg jammer hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_48999831
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:32 schreef Zhenar het volgende:
Goed moment om te stoppen.
Ik hoop dat het eindigt met een dubbele bruiloft
Vooral blijven hopen, maar ik denk niet dat dat erin zit
pi_49018056
Nee niet een dubbele bruiloft...het zou al mooi zijn als Lorelai meegaat op die boottrip.
En ik blijf bij mn standpunt: Ik wil mn eigen Logan. Wat is het toch een schatje!
  zaterdag 5 mei 2007 @ 20:30:30 #194
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_49045300
geweldige aflevering :D

Die namen van die babies echt te grappig
Lorelai in de bar dat was echt heftig en luke die zelfs met tranen in zn ogen stond

Het einde was ook erg , kwas echt ff still.

WTF nog maar 2 afleveringen en dan is de serie afgelopen ???????
Ik vind het echt jammer dat het weer om geld moet gaan
pi_49045494
Nouja als ik zo naar het seizoen kijk en dan vooral het begin....dat viel behoorlijk tegen. Denk ook niet dat ze er nog een leuk boeiend seizoen uit zouden kunnen persen eerlijk gezegd. En opzich zitten ze nu ook wel op een punt waar ze alles netjes kunnen afronden.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 20:42:04 #196
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_49045655
mjah dat vind ik ook wel , ik hoop dat ze het wel goed afronden en niet zoals in the o.c. alles snel afraffelen.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 21:16:07 #197
167639 Akelalala
Praatgraag
pi_49046609
Ik hoop inderdaad dat het een paar mooie laatste afleveringen worden. Ik denk ook dat Lorelai mee gaat op de boottocht, en ik weet serieus niet wat ik bij Rory moet denken. Ik hoop dat ze ja zegt, ik hoop het echt, ik zou het raar vinden als ze de serie met iets negatiefs eindigen op het Rory-gebied...
I'm Fucking Brilliant!
pi_49048176
Snik..
  zondag 6 mei 2007 @ 09:42:26 #199
141482 Q.
JurassiQ
pi_49055868
Wauw, een ouderwets mooie aflevering, mocht ook wel een keer zo vlak voor het einde...
For great justice!
  zondag 6 mei 2007 @ 13:45:05 #200
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_49060356
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 21:16 schreef Akelalala het volgende:
Ik hoop inderdaad dat het een paar mooie laatste afleveringen worden. Ik denk ook dat Lorelai mee gaat op de boottocht, en ik weet serieus niet wat ik bij Rory moet denken. Ik hoop dat ze ja zegt, ik hoop het echt, ik zou het raar vinden als ze de serie met iets negatiefs eindigen op het Rory-gebied...
Toch zou ik het ook wel typisch Rory vinden dat ze, als ze alsnog bij de Times terecht kan, moet kiezen tussen de Times en Logan... en dat ze dan voor de NY Times kiest. Maar dat ze dan wel als vrienden uit elkaar gaan, omdat ze van elkaar begrijpen dat ze (op dit moment) hun carrière voorrang geven.
  woensdag 9 mei 2007 @ 19:26:19 #201
34527 CStriker
Offspringer
pi_49196000
Hmm dat antwoord had ik niet helemaal verwacht.. maar opzich kan ik me er in vinden. Aardige aflevering verder, ben benieuwd hoe ze het volgende week gaan afsluiten!
[url=http://www.dutchoffspring.tk]Dutchoffspring[/url] voor al het laatste nieuws rond The Offspring!
  woensdag 9 mei 2007 @ 19:34:24 #202
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_49196334
Ik ben een beetje verdrietig
pi_49196362
Kan niet kijken
Hele dag al geen verbinding op mn computer.
En mn broertje krijgt een rolberoerte als ik iets download op zn precious mc book pro *blegh*
  woensdag 9 mei 2007 @ 19:38:09 #204
167639 Akelalala
Praatgraag
pi_49196468
Ik ga m vanavond meteen kijken als ik thuis kom...
I'm Fucking Brilliant!
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:22:41 #205
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_49198179
Hoe gaat het nu aflopen!??!?!???
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:44:39 #206
141482 Q.
JurassiQ
pi_49202374
Ik verwacht dat ze in de laatste aflevering alsnog 'ja' gaat zeggen trouwens. En ik ben erg benieuwd hoe het volgende week af gaat lopen, zeker gezien het niveau dat deze en de vorige aflevering weer op ouderwets niveau lag... verder vind ik het eigenlijk wel jammer dat het stopt, ik volg deze serie al zo lang, het is toch een stukje van mezelf geworden.... .
For great justice!
pi_49204124
Ik ga er van uit dat ze geen ja meer zal zeggen.
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:23:47 #208
141482 Q.
JurassiQ
pi_49204677
Volgende week "Bon Voyage" Lorelai, Rory, Luke, Stars Hollow...
For great justice!
pi_49209598
je broertje moet niet zeuren. Het gaat prima op een Mac. Die heb ik hier ook. Kan niets mis mee gaan.
Hij kan zo jou als gebruiker aanmaken en dan is je account gescheiden van de zijne.

Ontopic:
Ik had het antwoord van Rory wel verwacht.
Ben nu heel benieuwd wat Loreli gaat zeggen. Vergeet het kettinkje in de la bij Luke niet.

Het is nog niet doorgedrongen dat volgende week de allerlaatste aflevering is. Dat wordt zwaar afzien en afkicken van een zo jaren lange verslaving.
Snif.
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 19:35 schreef Jill-RMC het volgende:
Kan niet kijken
Hele dag al geen verbinding op mn computer.
En mn broertje krijgt een rolberoerte als ik iets download op zn precious mc book pro *blegh*
pi_49212794
gelukkig! ze zei nee! Luke + lorelai moeten trouwen en rory moet bij een grote krant gaan werken en dan is voor mij de cirkel rond. Alleen wil ik GG helemaal niet missen
pi_49213813
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:44 schreef Q. het volgende:
Ik verwacht dat ze in de laatste aflevering alsnog 'ja' gaat zeggen trouwens. En ik ben erg benieuwd hoe het volgende week af gaat lopen, zeker gezien het niveau dat deze en de vorige aflevering weer op ouderwets niveau lag... verder vind ik het eigenlijk wel jammer dat het stopt, ik volg deze serie al zo lang, het is toch een stukje van mezelf geworden.... .
Dat heb ik ook....

Heb van deze serie in t totaal 2 afleveringen gemist ofzo toen ik het nog op tv keek, vind het echt heel erg jammer dat het zo afgelopen zal zijn...
I'm Fucking Brilliant!
pi_49215415
Jamaar, jamaar, jamaar! Wat als ze nou zo niet gaan trouwen, en Luke en Lorelai komen helemaal niet bij elkaar, en Rory krijgt geen baan, en ze sluiten niets af, en aan het einde zeggen ze: Verrassing! We gaan nog een seizoen verder!

Wishful thinking
pi_49220958
die logan was toch maar vervelend. Luke en Lorelai zou goed moeten komen, en eigenlijk was Jesse ook perfect voor het einde.
..
pi_49223347
Ja maar mn broertje is vervelend...mocht ook al geen msn op de mac zetten. "Maar strax download je iets en gaat ie kapot". Loser. Gelukkig is het inet probleem op mn compie weer gefixed en heb ik m kunnen kijken.

Mooie aflevering. Had dat antwoord eigenlijk wel verwacht van Rory. Ze is en blijft een domme doos want ik had echt wel ja gezegt Wat ik dan niet verwacht had was dat Logan zo makkelijk zou opgeven.

En aangezien ik te nieuwsgierig ben as always en er vast lotgenoten zijn: spoilers van spoilerfix.

Het einde
SPOILER
Logan
SPOILER
Luke & Lorelai
SPOILER
  vrijdag 11 mei 2007 @ 10:27:52 #215
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_49259449
* Sc0tTy leest nix van dit topic

kbewaar de ep van deze week voor volgende week en dan de laatste 2 eps in een keer kijken
  vrijdag 11 mei 2007 @ 11:33:54 #216
130755 Kinga
versier hier
pi_49261307
Ik zou het leuk vinden als Jess in de laatste epi nog eens voorbij kwam...
  vrijdag 11 mei 2007 @ 11:37:41 #217
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_49261426
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 11:33 schreef Kinga het volgende:
Ik zou het leuk vinden als Jess in de laatste epi nog eens voorbij kwam...
Die is veuls te druk met het redden van chearleaders en de wereld
  vrijdag 11 mei 2007 @ 18:59:45 #218
101884 PeRi
Allons-y!
pi_49277965
Zo dan. Eindelijk de eennalaatste aflevering en dan toch weer GG op zn best. Zoals het hoort, heerlijk GG. Dit wordt een tof en gaaf eind van een serie volgende week.
Whatever I want.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 23:17:46 #219
141482 Q.
JurassiQ
pi_49286296
Ik heb maar alvast seizoen 1 op dvd besteld om af te kicken.
For great justice!
  dinsdag 15 mei 2007 @ 07:25:08 #220
141482 Q.
JurassiQ
pi_49390270
Vandaag....
For great justice!
pi_49393290
Wachten Q, wachten
  dinsdag 15 mei 2007 @ 18:16:38 #222
141482 Q.
JurassiQ
pi_49410253
For great justice!
  dinsdag 15 mei 2007 @ 18:33:52 #223
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_49410765
Morgen zien we de laatste!!! !!!!!
pi_49412829
Gek he, aan de ene kant ben ik heel erg benieuwd naar hoe ze het allemaal gaan afronden, maar aan de andere kant, wetende dat er nooit meer iets nieuws komt...
  dinsdag 15 mei 2007 @ 19:34:06 #225
101884 PeRi
Allons-y!
pi_49413255
Ben ik de enige die het niet erg vind? . De koek is gewoon op, GG is niet meer 'van deze tijd'.Het is gewoon genoeg geweest. Dat ze er een spetterend eind aan mogen maken. Champagne!
Whatever I want.
pi_49414312
Nou, ik kijk nog steeds met veel plezier naar de serie ondanks dat het weinig vernieuwend meer is. Maar zie verder ook geen leuke alternatieven dus vandaar dat ik 't toch wel zal missen.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:51:13 #227
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_49422741
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 19:34 schreef PeRi het volgende:
Ben ik de enige die het niet erg vind? . De koek is gewoon op, GG is niet meer 'van deze tijd'.Het is gewoon genoeg geweest. Dat ze er een spetterend eind aan mogen maken. Champagne!
Dat vind ik eigenlijk ook
Maar toch is het altijd jammer als een leuke serie ten einde komt. Zo fin-de-siècle
pi_49432791
nog 5 minuutjes, en dan begin ik met de laatste aflevering..
..
  woensdag 16 mei 2007 @ 13:44:22 #229
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_49440731
* Sc0tTy leest nix wat hier staat....

ik ga vanacht de laatste 2 eps in een keer kijken en dan is het over en uit met GG
pi_49442512
en dan is het over.
Wel mooie aflevering, vooral luke en lore waren schattig
pi_49447636
Mooie afsluiter zeg.
I think i've gone insane , i can't remember my own name.
  woensdag 16 mei 2007 @ 18:59:11 #232
141482 Q.
JurassiQ
pi_49452861
Ik ben er helemaal verdrietig van.
For great justice!
pi_49456208
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 18:59 schreef Q. het volgende:
Ik ben er helemaal verdrietig van.
Ik ook
  woensdag 16 mei 2007 @ 21:07:05 #234
101884 PeRi
Allons-y!
pi_49458202
The reïnactment bij Lukes !!!!!

Dude, you're highly irregular! Zack ! Party in little shifts, individual parties, weddingtent. Taylor's speech .

Keizielig toen Lorelai op Rory's bed ging zitten kijken hoe ze sliep. !

Luke . Lorelai .

Prachtig eind.
Whatever I want.
pi_49458299
had t ook wel mooie afsluiting gevonden, als luke en lorelai samen op die vakantie gingen, die hij had geplant.
..
  woensdag 16 mei 2007 @ 21:14:30 #236
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_49458498
Mooi einde!

Al had Paris er eigenlijk ook bij moeten zijn Logan miste ik niet echt, al heeft hij wel een lullig afscheid gekregen in de serie: boos weglopen

Maar Luke & Lorelei !!!!!! Lag voor de hand, maar wel toch fijn. Vooral mooi dat Luke de hele nacht al die jassen enzo aan elkaar vast ging maken

Mooi laatste shot ook: coffee in Luke's diner
  woensdag 16 mei 2007 @ 21:26:26 #237
141482 Q.
JurassiQ
pi_49458934
Luke. .

"I just wanted to see you happy" .
For great justice!
pi_49459425
net gezien en ik vond het een mooi einde
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 16 mei 2007 @ 23:12:00 #239
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_49463562
Wow, ik kan niet geloven dat dit afgelopen is. Ik ben al zoveel jaar verslaafd aan deze serie, echt een van de beste in mijn lijstje....

Superleuk gevonden dat Rory meegaat met de Presidential Campaign. Als ze ineens een superbaan voor het leven had gevonden en er echt een eind aan haar verhaal zou komen, zou het niet kloppen. Nu kan er nog alles gebeuren maar weten we dat het wel goed komt.

Ik miste toch wel veel personages helaas. Dean, Jess, Logan, Colin, Finn, Mrs. Kim, de man van Liz, Paris, Doyle, die dubbelzinnige dominee en priester, Steve uit de band, die twee artsy meiden van Yale....

Verder heb ik me altidj afgevraagd wie nou de moeder van Kirk is! En nou zullen we het nooit weten, die relatie tussen Kirk en Lulu is sowieso vaag

Ik zal dit echt missen

Luke en ik denken trouwens hetzelfde over honden, zie m'n ondertitel
Spoilers!
  woensdag 16 mei 2007 @ 23:28:16 #240
141482 Q.
JurassiQ
pi_49464424
quote:
Tonight, "Gilmore Girls" comes to an end after seven seasons -- six on the now-extinct WB, the current one on the CW -- and, according to more than one cast member, the conclusion is less than satisfying. (The network did not provide an advance copy of the episode.) One of those shows that had only decent ratings but a tremendously loyal following, "Gilmore" wraps up in a way that series regular Kelly Bishop describes as "disrespectful" to fans.

"There's so much written into that script, it almost seemed as if -- certainly with my character, certainly with Lorelai and Luke -- that we were ready to move on to the next story line," says Bishop, who plays Emily Gilmore, Lorelai's often prickly mother. "That we were ready to begin the next season in the very next moment . . . I see a series of dots after the last scene of the show, rather than a period, or better yet, an exclamation point."

There was a sense this was coming. After contract negotiations with its two stars (Graham and Alexis Bledel, who plays Rory) dragged on, "Gilmore" wrapped its season finale before it was certain that it would also be the series finale. For a brief blip, hope surged that the show would return for an abbreviated 13-episode season in the fall. But the network pulled the plug a few weeks ago.
"I felt like the bottom dropped out," Bishop says. "I thought [the 13-episode season] was excellent because we could really wrap up the stories nice and neat and kind of give the audience a chance to say goodbye."

Truth is, the show has been ready to go for a while now. Last year, series creator Amy Sherman-Palladino left, and David Rosenthal took over as the show's supervisor. The writing, says Edward Herrmann (who plays Richard Gilmore, Lorelai's father), then "tended to lose a little of its sharp edges." And there were plot twists that irked the faithful. Lorelai married Rory's biological father in a spur-of-the-moment wedding in France, a detour that has since been disposed of. Logan, Rory's debatable boyfriend, proposed in the middle of a formal graduation party at her grandparents' house -- a move that any Gilmore fan would consider cringeworthy.

So it comes to this: In the penultimate episode, which aired last week, Rory said no to Logan's proposal. Which is probably a good thing, given that she's only 22 and she's incredibly brilliant and she doesn't need to be limiting her future career to a 60-mile radius of where he's already chosen to live. Still, did he really mean it when he said it was all or nothing? Marry me or you're dumped? Whoa. Some whiplash there. There must be some fallout coming on this one . . . oops. Nope. No time left for that.

Luke and Lorelai, meanwhile, are in another one of those moments where they are misreading signals and not talking to each other about how they feel and generally stalling on their way to a magnificent future together. We think.
"There are suggestions that it would be resolved that way," Herrmann says, "but we'll never know, because we didn't know it was going to be over. You don't have the emotionally satisfying moments. After seven years, each of those storylines needs its own episode, almost."

What will happen will be a town-wide graduation party for Rory, one last hurrah for the fictional hamlet of Stars Hollow, with all its quirky and endearing regulars -- Sookie and Jackson, Lane and Zack, Kirk and Taylor, Miss Patty and Babette. With such a crowded final setting, Bishop says, it was hard to have many intimate moments.

"It's unfortunate that, I think, a lot of those fans are going to think there isn't closure," says Liza Weil, who plays Rory's best friend, Paris, and who points out that the writers were hamstrung by the situation. "Hopefully, there won't be toilet paper in the trees of all the writers."

Then again, Weil got her conclusion. She's off to Harvard Medical School, and she had a final goodbye hug with Rory in last week's episode. She's not in tonight's finale, and only vaguely knows how it wraps up.

No one from the production end of the show was willing to talk, but this much we were told: The pilot for "Gilmore" started with Lorelai in the diner, holding out her coffee mug, begging Luke for her sixth cup of caffeine for the morning. Shortly after, she was joined by Rory. And, in the final scene tonight, it will once again be Luke, Lorelai and Rory hanging out in the diner. And they'll be headed in a good "direction," to once again quote Graham.

Only where that direction leads them, there's no way to know.
http://www.washingtonpost(...)AR2007051401693.html
For great justice!
pi_49468445
het is nog niet ingezonken. Nooit meer een nieuwe aflevering van GG. Snif.
Maar wel toch heel mooi einde (met een knipoog naar de pilot aflevering van het laatste shot).
Mooi gedaan. En ja eens moet er een eind aan komen.
  donderdag 17 mei 2007 @ 04:42:18 #242
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_49470612
zo de eena laatste aflevering gezien , echt een goeie
de grootouders die zingen
ik had wel verw8 dat rory de huwelijks aanzoek zou afslaan..
wel jammer wat er tusse lorelai en luke gaande is ik hoop dat het in de series final goed komt

ik ga nu de series final kijken en kan nogsteeds nie geloven dat dat de laatste GG ooit zal zijn
  donderdag 17 mei 2007 @ 05:30:43 #243
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_49470667
jesus wat een goeie series final zeg.... kzat konstant met rillingen over me rug
de geheime party met al die townies , echt geweldig
toen lorelai over rory gebogen zat ..... en luke zat te naaien
ik ben zo blij dat luke en lorelai toch bij elkaar zijn gekomen

en dat eind shot zeg..... zoo erg goed , tranen stonden in m'n ogen

Ik heb jaren lang echt zeer genoten van deze serie en zal hem ook erg gaan missen
Ik denk ook niet dat er ooit nog zo'n serie zal komen....
  donderdag 17 mei 2007 @ 08:43:05 #244
101884 PeRi
Allons-y!
pi_49470948
quote:
At CW, the series finale of "Gilmore Girls" (2.2/6 in 18-49, 4.8 million viewers overall) matched its season high in 18-49 and delivered the show's best 18-34 average (2.8/9) since January 2006, when it aired on the WB.
Whatever I want.
pi_49470951
Jammer dat het afgelopen is.

Maar na ongeveer vierenhalf seizoenen vond ik de serie steeds minder, ik volgde het dan ook niet echt heel goed meer. Die eerste vierenhalf seizoenen vond ik de serie echt top!
pi_49472922
Ik moest vanaf het moment dat Lorelei op bed naast Rory ging zitten de hele tijd huilen

Ik vind het echt erg jammer dat de serie is gestopt, er zijn maar weinig series die ik zo lang volg (vroeger Ally McBeal, What About Brian heb ik ook gevolgd, al was dat niet lang, nu alleen GG en Grey's Anatomy). Vooral die laatste paar afleveringen waren weer zo tof, ik had het nog wel langer willen volgen, maar ja...
pi_49476335
Nooit meer een nieuwe GG..
pi_49476776
ik had niet eens door dat het alweer de laatste was! :(:(:( nu alleen de dvdtjes weer bekijken dus

http://www.tv.com/gilmore(...)board_topics;title;0

topic gevonden bij tv.com over een mogelijke seizoen 8...
  donderdag 17 mei 2007 @ 14:01:06 #249
141482 Q.
JurassiQ
pi_49477709
Er komt geen seizoen 8, never nooit niet.
For great justice!
  donderdag 17 mei 2007 @ 14:47:58 #250
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_49479204
Dat topic is uit januari...
Spoilers!
pi_49479366
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 14:01 schreef Q. het volgende:
Er komt geen seizoen 8, never nooit niet.

Gister de episode gezien, ik jank nooit bij tvseries eigenlijk, ja ok soms prikt het een beetje in mn mogen maar gister
Ik ben wel tevreden met het einde van de show, het zou pas weird zijn als lorelai en luke zouden getrouwd zijn nu, dat is veel te snel na het christopher-debacle (wat ik rosenthal nog wel kwalijk neem )
Jammer dat er nu gewoon nooit meer een nieuwe episode komt, ik ben er gewoon zo aan gewend, kijk het al vanaf mn 15e ofzo

Nog één laatste wens, geef Lauren Graham nou eens een emmy!
How rude!
  donderdag 17 mei 2007 @ 16:17:41 #252
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_49481720
jah dat vind ik ook

die laatste shot in de dinner.... echt PRACHTIG
pi_49481798
doei rory, doei lorelai
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
pi_49484026
*zucht* Afgelopen...
  donderdag 17 mei 2007 @ 18:19:26 #255
67615 Shadowcat
Macho does not prove mucho
pi_49485342
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 21:14 schreef Zhenar het volgende:
Logan miste ik niet echt, al heeft hij wel een lullig afscheid gekregen in de serie: boos weglopen
Kortom: geheel volgens karakter.

Logan . Arrogante korpsbal.
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
pi_49495624
Nou zie ik hier dat ik op de dag van de series final begonnen ben met het kijken van seizoen 1 op dvd.. opzich best apart

Ik moet m'n draai in de serie nog een beetje vinden: Rory en Lorelai vind ik geweldig, zeker in combinatie met 'oma'. Die ene met dat (nep?)franse accent vind ik vooralsnog nogal flauw en ergerlijk.
Over het algemeen vind ik de humor wel oke (heb nu zo'n 8 afleveringen gezien), alleen t sentiment-gehalte vind ik af-en-toe wat hoog en kleffig... Waar ik mezelf trouwens best over verbaasd want als liefhebber van 'vrouwenseries'en romcoms ben ik toch wel wat gewend
Hopelijk gaat dat nog veranderen want ik hou wel van series waarbij ik zowel kan lachen als meeleven..
Na zo'n 4 keer alle 5 seizoen Ally gezien te hebben en 2 keer alle seizoenen Dawson's Creek werd het tijd voor iets nieuws.. Dan volg ik Desperate Housewives nog wel, maar da's maar 1 aflevering per week..
Ik heb ook recent alle seizoenen Friends gekocht maar ik mis daarin toch wat substantie, de mix van humor, spanning en emotie zeg maar, die eerder-genoemde series wel hebben, dus da's leuk als 'snack' tussendoor maar gaat mijn nieuwe serie niet worden

Denken jullie zo dat ik Gilmore Girls wel kan gaan waarderen? (wordt het sentiment op den duur minder of erger, en in hoeverre behoudt de serie zijn scherpte die ik wel erg waardeer)
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  donderdag 17 mei 2007 @ 23:06:26 #257
141482 Q.
JurassiQ
pi_49495689
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 23:05 schreef Mvnl het volgende:
Nou zie ik hier dat ik op de dag van de series final begonnen ben met het kijken van seizoen 1 op dvd.. opzich best apart
Nee hoor, ik heb voor het kijken van de finale de pilot ook gekeken.
For great justice!
pi_49497356
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 23:05 schreef Mvnl het volgende:

Denken jullie zo dat ik Gilmore Girls wel kan gaan waarderen? (wordt het sentiment op den duur minder of erger, en in hoeverre behoudt de serie zijn scherpte die ik wel erg waardeer)
Blijf maar lekker kijken zou ik zeggen maar het blijft wel een drama-serie hoor! maar er zit (zat ) ook wel humor in, met de grandparents en townies enzo...
How rude!
  vrijdag 18 mei 2007 @ 00:32:24 #259
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_49498559
dit is een serie waarbij je echt van de karakters gaat houden. Gewoon blijven kijken! En het gaat alleen maar scherper en sneller worden.
Spoilers!
  vrijdag 18 mei 2007 @ 01:21:12 #260
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_49499703
jup ... een van de beste series die ik ooit heb gezien
pi_49501406
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 01:21 schreef Sc0tTy het volgende:
jup ... een van de beste series die ik ooit heb gezien
idd

en ook ik was emo op 't eind... Maar beter einde dan dit had ik ook niet kunnen bedenken. 't is goed zo ...
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 08:43 schreef PeRi het volgende:

At CW, the series finale of "Gilmore Girls" (2.2/6 in 18-49, 4.8 million viewers overall) matched its season high in 18-49 and delivered the show's best 18-34 average (2.8/9) since January 2006, when it aired on the WB.
kijken er maar zo weinig mensen naar zo'n serie? Een beetje voetbalwedstrijdje haalt in ons land al meer dan dat
  vrijdag 18 mei 2007 @ 11:26:17 #262
67615 Shadowcat
pi_49505091
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 04:20 schreef jmac het volgende:
kijken er maar zo weinig mensen naar zo'n serie? Een beetje voetbalwedstrijdje haalt in ons land al meer dan dat
Naar series op The CW wel ja, dat is een kleine speler in de markt. Maar naar Grey's Anatomy bijvoorbeeld kijken geloof ik iets van 40 miljoen mensen, dus da´s bijna 10 keer zoveel.
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
pi_49525844
Vandaag eindelijk de tijd gehad om de finale te kijken...had het deze week nogal druk, veel buiten de deur en ik wilde er echt even de tijd voor nemen. Nouja volgens mij was ik het express aan het uitstellen...zo lang mogelijk vasthouden aan die laatste aflevering want dan is het nog niet echt afgelopen.
Dit is echt pas de eerste serie die ik vanaf de eerste aflevering tot het eind gewoon wekelijks heb gevolgd. En ik moet toch zeggen dat het me behoorlijk zwaar viel zo die laatste aflevering. Toch aardig wat momentjes dat ik even misty werd, zoals toen die vader van Lorelai dr aan het complementeren was. Trouwens geweldig dat ze die moeder toch een btje bitchy hebben gehouden, dat was zo in karakter. En die laatste paar scenes tussen Lorelai en Rory. Luke en Lorelai Die scene tussen Lane en Rory. Ja...ik zat dus praktisch de hele aflevering met tranen in mn ogen. I'm a sucker for that kind of thing. Maar dit was echt een waardige afsluiter.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 01:22:43 #264
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_49531704
* Sc0tTy vraagt zich af of hij de enige man is die deze serie kijkt

scratch that : keek *
  zaterdag 19 mei 2007 @ 05:27:23 #265
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_49533867
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 01:22 schreef Sc0tTy het volgende:

*Man meld*
pi_49534655
en mannen... kregen jullie ook traantjes
  zaterdag 19 mei 2007 @ 13:59:17 #267
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_49540017
niet over men wangen wel in mn ogen , enigste serie waar ik ooit echt tranen over me wangen heb voelen rollen was met OTH
pi_49540340
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 09:45 schreef Kersje86 het volgende:
Toen lore bij rory op dr kamer gaan zitten, liep er wel een traantje

Enigste serie waar ik het echt niet bij drooghield was oz, als cyril naar de executiekamer moest. Als ik erover nadenk krijg ik het al moeilijk
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:01:34 #269
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_49542639
Oz heb ik ook gezien ( vette serie ) daar had ik eerlijk gezegt niet zoon moeite mee
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:45:28 #270
34527 CStriker
Offspringer
pi_49543835
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 01:22 schreef Sc0tTy het volgende:

*Meldt zich ook

Alle seizoenen volledig gezien, eerste 4 seizoenen gedownload en achter elkaar gekeken, daarna vanaf seizoen 5 wekelijks de VS afleveringen gevolgd. Vond het toch de laatste 2 seizoenen wel iets minder worden, maar bleef het wel volgen. Ik vind het verder wel een waardig einde, maar geen tranen hier
[url=http://www.dutchoffspring.tk]Dutchoffspring[/url] voor al het laatste nieuws rond The Offspring!
pi_49544833
Ben ook een man dus onzin dat 't alleen voor vrouwen is
pi_49545911
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:01 schreef Sc0tTy het volgende:
Oz heb ik ook gezien ( vette serie ) daar had ik eerlijk gezegt niet zoon moeite mee
Ik ook niet alleen die ene scene, dat dei zwakzinnige op die stoel zit en laatste moment gaat de telefoon
  zaterdag 19 mei 2007 @ 18:17:49 #273
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_49546826
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 17:16 schreef jmac het volgende:
Ben ook een man dus onzin dat 't alleen voor vrouwen is
Een man met Knorretje in zijn avatar
pi_49548406
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 18:17 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Een man met Knorretje in zijn avatar
Misschien issie wel heel gevoelig
pi_49552842
nooit gedacht dat er nog wel mannen kijken MET TRAANTJES en tis trouwen ENIGE hoor
pi_49552945
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 19:10 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Misschien issie wel heel gevoelig

En knorretje is gewoon stoer
pi_49555883
ah afgelopen dus en kwaliteit episodes trekt ook weer aan.

laatste aflevering die ik heb gezien was een draak van een aflevering met een zwemlerares erin :s
  zondag 20 mei 2007 @ 10:46:44 #278
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_49562717
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 09:45 schreef Kersje86 het volgende:
Dat niet, maar hij was wel mooi hoor. .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zondag 20 mei 2007 @ 14:59:22 #279
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_49570922
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:45 schreef CStriker het volgende:

[..]

*Meldt zich ook

Alle seizoenen volledig gezien, eerste 4 seizoenen gedownload en achter elkaar gekeken, daarna vanaf seizoen 5 wekelijks de VS afleveringen gevolgd. Vond het toch de laatste 2 seizoenen wel iets minder worden, maar bleef het wel volgen. Ik vind het verder wel een waardig einde, maar geen tranen hier
same here, khad al wel wat afleveringen op TV gezien
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 17:47 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Ik ook niet alleen die ene scene, dat dei zwakzinnige op die stoel zit en laatste moment gaat de telefoon
Mjah was opzich wel een zwaar moment , maaromdat ik voor Oz nooit echt ben gaan zitten , heb ik et waarschijnlijk niet zo erg meegemaakt

* Sc0tTy kijkt altijd 1 serie tijdens het eten en 1 op me nest voor het slapen gaan( mn favo series ) , de rest kijk ik tusse door
  zondag 20 mei 2007 @ 17:33:09 #280
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_49576916
Aaaw, ik zal Gilmore Girls missen. Ik vond het een leuk symbolisch einde. Rory die een mooie carriere tegemoet gaat. En Lore eindelijk weer bij Luke, al had ik het liefst een huwelijk gezien. Wel vaag, einde van seizoen 4 kwamen ze bij elkaar.. eindelijk! Seizoen 5 was het leukste. Seizoen 6 dikke barsten in hun relatie.. en 7 break-up en aan het end bij elkaar. Toch wel spijtig, dat het zo ging, had meer ontwikkeling verwacht in hun relatie. Maar mooie seasons final, om iedereen toch weer te zien. Heb nog de dvds Dus kan nog wel van ze genieten.
  woensdag 23 mei 2007 @ 09:31:07 #281
67615 Shadowcat
pi_49675023
Nou ja, mooie carriere... Dan ben je afgestudeerd aan de nummer 2 (geloof ik) universiteit van de wereld en dan word je webeditor. Dat kan zonder Yale-opleiding ook wel. Nee, dan heeft Paris het een stuk beter voor elkaar.
  woensdag 23 mei 2007 @ 10:40:47 #282
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_49676961
Ja, maar ze ziet wel het hele land, kent misschien de toekomstige president, en maakt onwijs veel contacten. Wie weet valt ze wel op tussen de correspondenten en wordt die van The Times ziek en mag ze die baan overnemen. Ik noem maar wat
Spoilers!
pi_49684152
Lijkt me idd geen luizenbaantje om dagelijks een presidentskandidaat achterna te reizen.
  donderdag 24 mei 2007 @ 18:07:03 #284
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_49733223
ik liep vanmiddag even op dorp en ik zag bij de free record shop de GG boxsets liggen, die waren toch erg verlijdelijk maar mij toch nog iets te duur ( 40E +- per stuk ).
Ik zag trouwens bij de blokker Hotel Babylon S01 voor 15E liggen, die ga ik mss wel halen
pi_49734909
ik wacht er nog even mee tot ze 20/25 euro kosten Vandaag rozegeur & wodkalime seizoen 1 gekocht voor 7 euro
How rude!
  donderdag 24 mei 2007 @ 23:24:35 #286
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_49744999
pi_49771861
Nog één laatste wens, geef Lauren Graham nou eens een emmy!

[/quote]

ja idd
pi_49857065
Amy [Sherman-Palladino] explained why she couldn't divulge her long-ago-planned Gilmore ending. In the next year or two, she hopes to make -- wait for it -- a two-hour Gilmore Girls TV-movie that ties up all those loose threads! (BTW, lest you think Amy was pulling my leg, her partner in life and in showbiz, Dan Palladino, confirmed that a GG reunion pic is something they're interested in pursuing.)

Source: Ask Ausiello @ TV Guide
  maandag 28 mei 2007 @ 17:15:23 #289
141482 Q.
JurassiQ
pi_49857105
Dat zou tof zijn!
For great justice!
pi_49857146
idd
  maandag 28 mei 2007 @ 20:16:40 #291
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_49863333
dat zou echt geweldig zijn
  maandag 28 mei 2007 @ 20:19:29 #292
101884 PeRi
Allons-y!
pi_49863464
Een film zit ik dan weer niet op te wachten. De magie van GG gaat er dan af.
Whatever I want.
  maandag 28 mei 2007 @ 20:22:34 #293
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_49863603
quote:
Op maandag 28 mei 2007 20:19 schreef PeRi het volgende:
In eerste instantie dacht ik ook "Mweh", maar op zich lenen de Gilmore Girls zich best wel voor een lollige romcom. Eigenlijk heb ik een hekel aan dat genre, maar er zijn positieve uitzonderingen ( Notting Hill )
pi_49863976
Van die heerlijke niets aan de hand zondagmiddag op de bank terwijl het buiten regent met een grote bak popcorn films. Alles komt goed, je hoeft niet al teveel na te denken, zit lekker veel humor in.
  maandag 28 mei 2007 @ 20:33:03 #295
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_49864073
quote:
Op maandag 28 mei 2007 20:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Van die heerlijke niets aan de hand zondagmiddag op de bank terwijl het buiten regent met een grote bak popcorn films. Alles komt goed, je hoeft niet al teveel na te denken, zit lekker veel humor in.
Dat laatste is helaas zelden het geval bij romcoms. Vind ik dan
  maandag 28 mei 2007 @ 20:52:20 #296
67615 Shadowcat
pi_49864849
quote:
Op maandag 28 mei 2007 20:19 schreef PeRi het volgende:
Gelul.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 19:54:01 #297
25016 Garble
The "Ga" is silent
  Moderator vrijdag 13 november 2015 @ 11:30:46 #298
9859 crew  Karina
Woman
pi_157508967
KICK voor Lucky_Strike
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_157509210
Netflix gaat 4 nieuwe afleveringen van 90 minuten van Gilmore Girls maken *O*
Spoilers!
pi_157527122
Waarom jompelt hier niemand om dit geweldige nieuws?
Spoilers!
  zaterdag 14 november 2015 @ 08:31:07 #301
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157538477
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 22:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waarom jompelt hier niemand om dit geweldige nieuws?
Ik kon het topic niet vinden!

(En nu is 'ie vol :') )

Maar, yay! *O*.
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')