quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:44 schreef Jill-RMC het volgende:
Was een btje een mwah aflevering.
Logan was echt weer te schattig....hoe ik hem ooit irritant heb kunnen vinden is mij nog steeds een raadsel
Die ommezwaai van gedrag bij Friday night diner van Chris en Lorelai was echt grappig, die Emily helemaal verontwaardigd "I was having such a pleasant evening" *hihi*
En dat hele gedoe met die pickles was echt zware opvulling...je had dr echt helemaal niets aan.
Ja klopt, erg goed in elkaar gezet altijd daar.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:18 schreef blaaatkipje het volgende:
Ja was grappig idd, ik vind het wel leuk dat ze losjes wat celebs er in verwerken zonder dat ze als het ware de episodes in bezit nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:54 schreef Irrem het volgende:
Seizoen 6 is nog bezig in NL dus dat zal wel een tijdje duren gok ik zo.
Ik heb zin in aflevering 7.10oehhhh, ja. Klinkt als een erg interessante ontwikkeling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind toch echt dat Lorelai en Luke bij elkaar horen hoor. Christopher heeft zijn kansen gehad.
en Rory en Logan zo een vriendje wil ik later ook![]()
echt super serie is het. kan niet wachten tot morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*hihi*
ow ja, dat zal het wel zijn. Meerdere series hebben daar idd last vanquote:Op woensdag 1 november 2006 09:23 schreef StArcheo het volgende:
Kom er ook net achter inderdaad. Wat een teleurstelling, is de serie waar ik altijd het meeste naar uitkijk. Komt zeker omdat het Halloween was.
Everwood is definitief afgelopen.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:05 schreef tirannetje24 het volgende:
weten jullie dan ook of everwood nog gaat komen ? kan er niets op www.tv.com vinden
neeeeeeequote:Op woensdag 1 november 2006 13:59 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Everwood is definitief afgelopen.
Zelfs in NL is de laatste aflevering al geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
seizoen 7 is toch het laatste seizoen wat er van de Gilmore Girls uit gaat komen ?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:48 schreef outcast_within het volgende:
lorelai en chris?
ik heb wat afleveringen gemist. maar de laatste van sz 6 gekeken.
Vreemd ongeloofwaardig ultimatum stelde lorelai daarin zeg.
Luke uit de picture? nieuwe schrijvers nu toch? is het wat sz7?
Ja, er gebeurde verdomd weinig, echt matige aflevering.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:59 schreef PeRi het volgende:
Alles is al gezegd door iedereen, maar nog een keer; wat een saaie aflevering. Ik hoop dat de spoiler waarheid wordt en er echt leuke dingen staan te gebeuren maar dat dacht ik bij de vorige spoilers ook..
Zo had ik het niet bekeken, dacht alleen dat ie dr een verlovingsring had gegeven en met 'Mrs Hayden' alvast oefende / liefkozend grapje maakte. Ze zullen toch niet niks laten zien van de trouwerij? Hallo! DE trouwerij van iemand waar deze serie om draait?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:24 schreef Hopey het volgende:
Ze zijn toch al getrouwd? Mrs Hayden en dan die ring.. neem aan dat ze al getrouwd zijn. In Frankrijk getrouwd dus.
Idem. Het is allemaal zo langdradig...quote:Op donderdag 16 november 2006 22:32 schreef blaaatkipje het volgende:
Alleen de lane/zach-verhaallijn vind ik nu nog gilmorishrest is erg matig, heb gewoon doorgescrolled bij chris/lorelai bah bah!!!
Hij was inderdaad niet super.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:09 schreef Jill-RMC het volgende:
Mwah..vond m niet super bagger en hij was ook niet verschrikkelijk. Al ben ik heel snel blij met een aflevering als Logan erin zit....serieus word die gast fijner by the minute?
- Reactie van Rory...ik had al zo een vermoeden dat het dat zou zijn.
- Logan...*swoon*
- Chris met zn flatscreens *zucht, mannen*
- Aaaaw Luke...btje jammer dat ie er zo achter moest komen.
Mmm dat was het wel
Jawel aflevering 10 "Merry Fisticuffs". Ik ben 'm nu aan het binnenhalen.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:00 schreef merry77 het volgende:
hey, geen aflevering gisteren?
ik ook! Dacht dat 't winterstop is maar ze gaan gewoon door.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:38 schreef tirannetje24 het volgende:
ik ben gewoon de Gilmore girls vergeten![]()
Voor het eerst in 7 seizoenen heb ik er gewoon niet bij stil gestaan![]()
Morgen is dat het eerste wat ik doe om het goed te maken aangezien mijn downloadverbinding fucking traag is en ik hem vandaag niet meer op tijd binnen heb.
Zal wel komen omdat de laatste afleveringen gewoon kut zijn![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:54 schreef Irrem het volgende:
Seizoen 6 is nog bezig in NL dus dat zal wel een tijdje duren gok ik zo.
Ik heb zin in aflevering 7.10Die ontmoeting was toch niet "big".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 17% gewijzigd door jmac op 07-12-2006 09:41:39 ]
Alles mist. Alles. Ik ben Chris enorm zat, Lorelai ook. Het gaat allemaal zo langzaam. De muziek is er niet meer. Het is gewoon kut. Allemaal.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:46 schreef PeRi het volgende:
Djeez het ging echt nergens over. Al die ruzies, zulke kindjes. Ik heb trouwens bedacht wat ik misschien mis. Het is teveel een Lorelai verhaal. Er zijn zoveel mensen in GG die een grote rol spelen en ze worden maar wat weggemoffeld, zelfs Rory en dr problemen wordt niet echt op ingegaan. Zack & Lane! Luke & An over April! Waar is Michel! Sooky en Jackson en hun kind! Etc! En Lorelai en Chris' verhaal wordt echt helemaal tot aan tenenkrommend toe uitgediept..
Eensch!quote:Op donderdag 21 december 2006 00:03 schreef Hilzillah het volgende:Hillie blij!! Ik vind de serie nog steeds leuk
Santa's Secret Stuff - 23 januariquote:Op donderdag 21 december 2006 13:19 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Eensch!
Weet iemand wanneer de nieuwe aflevering (afl.11) wordt uitgezonden?
Ooh jammer, dankjewel in ieder geval! Wel vreemd dat een kerstaflevering pas eind januari wordt uitgezondenquote:Op donderdag 21 december 2006 14:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Santa's Secret Stuff - 23 januari
Ik hoop het ook.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:40 schreef Q. het volgende:
Nog tien dagen. Ik weet niet of ik dit seizoen nog wel verder wil kijken, wat een enorme teleurstelling is het tot nu toe. Hopelijk hebben ze de winterbreak gebruikt om alles even goed onder de loep te nemen.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:16 schreef Q. het volgende:
EINDELIJK weer een fatsoenlijke aflevering, tering, dat was wel tijd ook. Nu Gigi en Ch:ristopher nog een tragisch ongeluk bezorgen en het is weer bijna zoals het was.
Ze is dan ook een heel klein meisjequote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:02 schreef Sc0tTy het volgende:
hehe mjah dat van lane vond ik ook al zo raar , maar dat zal wss komen doordat ze een tweeling heeft oid.
Maar op wie is zij nou echt gek?!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:02 schreef StArcheo het volgende:
Maar goed, het maakt me eerlijk gezegd niet veel uit met wie ze eindigt, ze zijn allebei gek op d'r.
Vond het ook een goede aflevering. Lekker veel dialoog en geen ellenlange langdradige nikszeggende scene's. Zal misschien door Palladino komen, hopelijk ziet cw in dat zonder de Palladino's de serie gewoon echt iets van zijn sprankeling mist.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:57 schreef blaaatkipje het volgende:
viel mij ook wel op die palladino en Lauren Graham vermeldt, van t laatste kijk ik niet op... is toch een beetje haar paaien ivm season8besprekingen (alhoewel men zich drukker over Alexis Bledel moet maken).
Episode was vol met drama, ben erg blij voor Luke
Het is geen pr0nseriequote:Op zondag 4 februari 2007 13:46 schreef Billy_Mack het volgende:
dankzij mijn vriendin ben ik deze serie leuk gaan vinden!Ik vind de hele Ivy League/New England sfeer eromheen wel geinig
![]()
Die Roroy wordt alleen te weinig genomen!!!
Roroy?quote:Op zondag 4 februari 2007 13:46 schreef Billy_Mack het volgende:
Die Roroy wordt alleen te weinig genomen!!!
CW.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:25 schreef Billy_Mack het volgende:
op welke zender wordt het uitgezonden in de VS?
Herhaling ? ik heb nog nooit Richard in het ziekenhuis gezien, ik weet niet met welke serie jij in de war bent ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:27 schreef jmac het volgende:
't was 't kijken niet waard eigenlijk. 90% van de aflevering speelde zich af in 't ziekenhuis en 't was gewoon herhalen...herhalen van oude afleveringen maar dan weer net iets anders![]()
idd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:22 schreef PeRi het volgende:
Herhalen van al dat gedoe bedoelt ie denk ik, de verhaallijnen. Lorelai & Emily, sterke Emily die door blijft gaan en dan op een gegeven moment breekt, Logan & Rory, Luke & Lorelai, Christopher & Lorelai..
Wat er in de komende afleveringen gaat gebeuren is denk ik essentieel. Laten ze Rory inderdaad verliefd worden op die kerel of is het hiermee afgedaan. Ik heb al een hele poos het gevoel dat er binnenkort misschien wel een aanzoek van Logan aan zit te komen, zeker als dit inderdaad het laatste seizoen zou blijken te zijn of het volgende dan misschien, dat zou prima een seizoen toewerkend naar een huwelijk kunnen zijnquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:00 schreef PeRi het volgende:
-knip-
Helemaal mee eens, die moet echt eens ophouden, een beetje irritant vind ik leuk, maar hij is echt te egoistisch! Hoewel ie z'n rol natuurlijk echt geweldig speelt...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:57 schreef Sc0tTy het volgende:
zooo eindelijk is de knoop door , ben er wel blij om eigenlijk , tis wel jammer voor chris majah
moest best lache om rory eigenlijk dat ze zig zo voelde doordat ze die gast leuk vond
al met al een aardige ep , vond mmicelle wel een beetje irritant deze ep
Ik heb m nog niet gezien, maar jij moet echt wat aan je spelling doenquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:30 schreef Sc0tTy het volgende:
kweetnie wat ik over deze ep moet zeggen, ik was blij te zien dat ze weer een keer samen in de auto redendas nie meer gebeurt sinds seizoen 3 ofzo
verder... GEEN CHRISTOFERheel de ep niet , kwas wel blij te zien dat Luke nog gevoelens heeft voor Lorrelai ook zij hij van niet
Verder emily + alcohol == aardige emilyze mag van mij vaker gaan zuipen
en wat is er toch met richard aan de hand je zou denken dat je na een hardaanval wel met alles blij bent maar hijs juist omgekeert ( kan wel begrijpen dat hij het vis een beetje zat word )
Ja, en het is niet de enige serie die dit heeft, erg vervelend! Dan ben je dr zo 'uit'.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:23 schreef Sc0tTy het volgende:
tis echt een extreem lange pauze dit jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In a world without fences, who needs Windows and Gates!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha, ik wil ook mijn persoonlijke Logan (Zal mijn vriendje leuk vindenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:25 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik blijf erbij...ik wil ook mijn persoonlijke Logan hebben
Vond m verder idd nogal mwah...was ook alweer even van alles kwijt wat er nou gebeurd was..te grote pauze ertussen.
Die namen trouwens van de baby's van Lane: Steve & Kwan![]()
Paris en Doyle was geweldigquote:Op woensdag 25 april 2007 17:17 schreef PeRi het volgende:
Mwah wel weer een okaye episode, geen New York Timesen Rory genoeg stof om over na te denken weer. Zou het uitgaan met Logan over een tijd?
.
Paris & Doyle, enige toffe deze episode, die ruzies,
.
Lorelai & Luke thing, saaaaaaaaaaite.
Vooral blijven hopen, maar ik denk niet dat dat erin zitquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:32 schreef Zhenar het volgende:
Goed moment om te stoppen.
Ik hoop dat het eindigt met een dubbele bruiloft![]()
Toch zou ik het ook wel typisch Rory vinden dat ze, als ze alsnog bij de Times terecht kan, moet kiezen tussen de Times en Logan... en dat ze dan voor de NY Times kiest. Maar dat ze dan wel als vrienden uit elkaar gaan, omdat ze van elkaar begrijpen dat ze (op dit moment) hun carrière voorrang geven.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:16 schreef Akelalala het volgende:
Ik hoop inderdaad dat het een paar mooie laatste afleveringen worden. Ik denk ook dat Lorelai mee gaat op de boottocht, en ik weet serieus niet wat ik bij Rory moet denken. Ik hoop dat ze ja zegt, ik hoop het echt, ik zou het raar vinden als ze de serie met iets negatiefs eindigen op het Rory-gebied...
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:35 schreef Jill-RMC het volgende:
Kan niet kijken
Hele dag al geen verbinding op mn computer.
En mn broertje krijgt een rolberoerte als ik iets download op zn precious mc book pro *blegh*
Dat heb ik ook....quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:44 schreef Q. het volgende:
Ik verwacht dat ze in de laatste aflevering alsnog 'ja' gaat zeggen trouwens. En ik ben erg benieuwd hoe het volgende week af gaat lopen, zeker gezien het niveau dat deze en de vorige aflevering weer op ouderwets niveau lag... verder vind ik het eigenlijk wel jammer dat het stopt, ik volg deze serie al zo lang, het is toch een stukje van mezelf geworden.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LoganSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luke & LorelaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Sc0tTy leest nix van dit topic
kbewaar de ep van deze week voor volgende week en dan de laatste 2 eps in een keer kijkenAre we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
Die is veuls te druk met het redden van chearleaders en de wereldquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:33 schreef Kinga het volgende:
Ik zou het leuk vinden als Jess in de laatste epi nog eens voorbij kwam...
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Zo dan. Eindelijk de eennalaatste aflevering en dan toch weer GG op zn best. Zoals het hoort, heerlijk GG. Dit wordt een tof en gaaf eind van een serie volgende week.Whatever I want.![]()
Morgen zien we de laatste!!!!!!!!
Gek he, aan de ene kant ben ik heel erg benieuwd naar hoe ze het allemaal gaan afronden, maar aan de andere kant, wetende dat er nooit meer iets nieuws komt...![]()
![]()
Ben ik de enige die het niet erg vind?. De koek is gewoon op, GG is niet meer 'van deze tijd'.Het is gewoon genoeg geweest. Dat ze er een spetterend eind aan mogen maken. Champagne!
Whatever I want.![]()
Nou, ik kijk nog steeds met veel plezier naar de serie ondanks dat het weinig vernieuwend meer is. Maar zie verder ook geen leuke alternatieven dus vandaar dat ik 't toch wel zal missen.![]()
Dat vind ik eigenlijk ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:34 schreef PeRi het volgende:
Ben ik de enige die het niet erg vind?. De koek is gewoon op, GG is niet meer 'van deze tijd'.Het is gewoon genoeg geweest. Dat ze er een spetterend eind aan mogen maken. Champagne!
![]()
Maar toch is het altijd jammer als een leuke serie ten einde komt. Zo fin-de-siècle
* Sc0tTy leest nix wat hier staat....
ik ga vanacht de laatste 2 eps in een keer kijkenen dan is het over en uit met GG
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
The reïnactment bij Lukes!!!!!
Dude, you're highly irregular! Zack! Party in little shifts, individual parties, weddingtent. Taylor's speech
.
Keizielig toen Lorelai op Rory's bed ging zitten kijken hoe ze sliep.!
Luke. Lorelai
.
Prachtig eind.Whatever I want.![]()
had t ook wel mooie afsluiting gevonden, als luke en lorelai samen op die vakantie gingen, die hij had geplant...![]()
Mooi einde!![]()
![]()
![]()
Al had Paris er eigenlijk ook bij moeten zijnLogan miste ik niet echt, al heeft hij wel een lullig afscheid gekregen in de serie: boos weglopen
![]()
Maar Luke & Lorelei!!!!!! Lag voor de hand, maar wel toch fijn. Vooral mooi dat Luke de hele nacht al die jassen enzo aan elkaar vast ging maken
![]()
![]()
Mooi laatste shot ook: coffee in Luke's diner
Wow, ik kan niet geloven dat dit afgelopen is. Ik ben al zoveel jaar verslaafd aan deze serie, echt een van de beste in mijn lijstje....
Superleuk gevonden dat Rory meegaat met de Presidential Campaign. Als ze ineens een superbaan voor het leven had gevonden en er echt een eind aan haar verhaal zou komen, zou het niet kloppen. Nu kan er nog alles gebeuren maar weten we dat het wel goed komt.
Ik miste toch wel veel personages helaas. Dean, Jess, Logan, Colin, Finn, Mrs. Kim, de man van Liz, Paris, Doyle, die dubbelzinnige dominee en priester, Steve uit de band, die twee artsy meiden van Yale....
Verder heb ik me altidj afgevraagd wie nou de moeder van Kirk is! En nou zullen we het nooit weten, die relatie tussen Kirk en Lulu is sowieso vaag![]()
Ik zal dit echt missen![]()
![]()
![]()
![]()
Luke en ik denken trouwens hetzelfde over honden, zie m'n ondertitel
Spoilers!![]()
http://www.washingtonpost(...)AR2007051401693.htmlquote:Tonight, "Gilmore Girls" comes to an end after seven seasons -- six on the now-extinct WB, the current one on the CW -- and, according to more than one cast member, the conclusion is less than satisfying. (The network did not provide an advance copy of the episode.) One of those shows that had only decent ratings but a tremendously loyal following, "Gilmore" wraps up in a way that series regular Kelly Bishop describes as "disrespectful" to fans.
"There's so much written into that script, it almost seemed as if -- certainly with my character, certainly with Lorelai and Luke -- that we were ready to move on to the next story line," says Bishop, who plays Emily Gilmore, Lorelai's often prickly mother. "That we were ready to begin the next season in the very next moment . . . I see a series of dots after the last scene of the show, rather than a period, or better yet, an exclamation point."
There was a sense this was coming. After contract negotiations with its two stars (Graham and Alexis Bledel, who plays Rory) dragged on, "Gilmore" wrapped its season finale before it was certain that it would also be the series finale. For a brief blip, hope surged that the show would return for an abbreviated 13-episode season in the fall. But the network pulled the plug a few weeks ago.
"I felt like the bottom dropped out," Bishop says. "I thought [the 13-episode season] was excellent because we could really wrap up the stories nice and neat and kind of give the audience a chance to say goodbye."
Truth is, the show has been ready to go for a while now. Last year, series creator Amy Sherman-Palladino left, and David Rosenthal took over as the show's supervisor. The writing, says Edward Herrmann (who plays Richard Gilmore, Lorelai's father), then "tended to lose a little of its sharp edges." And there were plot twists that irked the faithful. Lorelai married Rory's biological father in a spur-of-the-moment wedding in France, a detour that has since been disposed of. Logan, Rory's debatable boyfriend, proposed in the middle of a formal graduation party at her grandparents' house -- a move that any Gilmore fan would consider cringeworthy.
So it comes to this: In the penultimate episode, which aired last week, Rory said no to Logan's proposal. Which is probably a good thing, given that she's only 22 and she's incredibly brilliant and she doesn't need to be limiting her future career to a 60-mile radius of where he's already chosen to live. Still, did he really mean it when he said it was all or nothing? Marry me or you're dumped? Whoa. Some whiplash there. There must be some fallout coming on this one . . . oops. Nope. No time left for that.
Luke and Lorelai, meanwhile, are in another one of those moments where they are misreading signals and not talking to each other about how they feel and generally stalling on their way to a magnificent future together. We think.
"There are suggestions that it would be resolved that way," Herrmann says, "but we'll never know, because we didn't know it was going to be over. You don't have the emotionally satisfying moments. After seven years, each of those storylines needs its own episode, almost."
What will happen will be a town-wide graduation party for Rory, one last hurrah for the fictional hamlet of Stars Hollow, with all its quirky and endearing regulars -- Sookie and Jackson, Lane and Zack, Kirk and Taylor, Miss Patty and Babette. With such a crowded final setting, Bishop says, it was hard to have many intimate moments.
"It's unfortunate that, I think, a lot of those fans are going to think there isn't closure," says Liza Weil, who plays Rory's best friend, Paris, and who points out that the writers were hamstrung by the situation. "Hopefully, there won't be toilet paper in the trees of all the writers."
Then again, Weil got her conclusion. She's off to Harvard Medical School, and she had a final goodbye hug with Rory in last week's episode. She's not in tonight's finale, and only vaguely knows how it wraps up.
No one from the production end of the show was willing to talk, but this much we were told: The pilot for "Gilmore" started with Lorelai in the diner, holding out her coffee mug, begging Luke for her sixth cup of caffeine for the morning. Shortly after, she was joined by Rory. And, in the final scene tonight, it will once again be Luke, Lorelai and Rory hanging out in the diner. And they'll be headed in a good "direction," to once again quote Graham.
Only where that direction leads them, there's no way to know.For great justice!![]()
het is nog niet ingezonken. Nooit meer een nieuwe aflevering van GG. Snif.
Maar wel toch heel mooi einde (met een knipoog naar de pilot aflevering van het laatste shot).
Mooi gedaan. En ja eens moet er een eind aan komen.In a world without fences, who needs Windows and Gates!![]()
zo de eena laatste aflevering gezien , echt een goeie
de grootouders die zingen![]()
ik had wel verw8 dat rory de huwelijks aanzoek zou afslaan..
wel jammer wat er tusse lorelai en luke gaande is ik hoop dat het in de series final goed komt
ik ga nu de series final kijken en kan nogsteeds nie geloven dat dat de laatste GG ooit zal zijn![]()
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
jesus wat een goeie series final zeg.... kzat konstant met rillingen over me rug
de geheime party met al die townies , echt geweldig
toen lorelai over rory gebogen zat ..... en luke zat te naaien
ik ben zo blij dat luke en lorelai toch bij elkaar zijn gekomen
en dat eind shot zeg..... zoo erg goed , tranen stonden in m'n ogen
Ik heb jaren lang echt zeer genoten van deze serie en zal hem ook erg gaan missen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk ook niet dat er ooit nog zo'n serie zal komen....Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
quote:At CW, the series finale of "Gilmore Girls" (2.2/6 in 18-49, 4.8 million viewers overall) matched its season high in 18-49 and delivered the show's best 18-34 average (2.8/9) since January 2006, when it aired on the WB.Whatever I want.![]()
Jammer dat het afgelopen is.
Maar na ongeveer vierenhalf seizoenen vond ik de serie steeds minder, ik volgde het dan ook niet echt heel goed meer. Die eerste vierenhalf seizoenen vond ik de serie echt top!![]()
Ik moest vanaf het moment dat Lorelei op bed naast Rory ging zitten de hele tijd huilen![]()
Ik vind het echt erg jammer dat de serie is gestopt, er zijn maar weinig series die ik zo lang volg (vroeger Ally McBeal, What About Brian heb ik ook gevolgd, al was dat niet lang, nu alleen GG en Grey's Anatomy). Vooral die laatste paar afleveringen waren weer zo tof, ik had het nog wel langer willen volgen, maar ja...![]()
![]()
ik had niet eens door dat het alweer de laatste was!:(:(:( nu alleen de dvdtjes weer bekijken dus
http://www.tv.com/gilmore(...)board_topics;title;0
topic gevonden bij tv.com over een mogelijke seizoen 8...![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:01 schreef Q. het volgende:
Er komt geen seizoen 8, never nooit niet.![]()
Gister de episode gezien, ik jank nooit bij tvseries eigenlijk, ja ok soms prikt het een beetje in mn mogen maar gister![]()
Ik ben wel tevreden met het einde van de show, het zou pas weird zijn als lorelai en luke zouden getrouwd zijn nu, dat is veel te snel na het christopher-debacle (wat ik rosenthal nog wel kwalijk neem)
Jammer dat er nu gewoon nooit meer een nieuwe episode komt, ik ben er gewoon zo aan gewend, kijk het al vanaf mn 15e ofzo![]()
Nog één laatste wens, geef Lauren Graham nou eens een emmy!
How rude!![]()
jah dat vind ik ook
die laatste shot in de dinner.... echt PRACHTIG
doei rory, doei lorelai
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d![]()
Kortom: geheel volgens karakter.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:14 schreef Zhenar het volgende:
Logan miste ik niet echt, al heeft hij wel een lullig afscheid gekregen in de serie: boos weglopen![]()
Logan
. Arrogante korpsbal.
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.![]()
![]()
Nou zie ik hier dat ik op de dag van de series final begonnen ben met het kijken van seizoen 1 op dvd.. opzich best apart
![]()
Ik moet m'n draai in de serie nog een beetje vinden: Rory en Lorelai vind ik geweldig, zeker in combinatie met 'oma'. Die ene met dat (nep?)franse accent vind ik vooralsnog nogal flauw en ergerlijk.
Over het algemeen vind ik de humor wel oke (heb nu zo'n 8 afleveringen gezien), alleen t sentiment-gehalte vind ik af-en-toe wat hoog en kleffig... Waar ik mezelf trouwens best over verbaasd want als liefhebber van 'vrouwenseries'en romcoms ben ik toch wel wat gewend![]()
Hopelijk gaat dat nog veranderen want ik hou wel van series waarbij ik zowel kan lachen als meeleven..
Na zo'n 4 keer alle 5 seizoen Ally gezien te hebben en 2 keer alle seizoenen Dawson's Creek werd het tijd voor iets nieuws.. Dan volg ik Desperate Housewives nog wel, maar da's maar 1 aflevering per week..
Ik heb ook recent alle seizoenen Friends gekocht maar ik mis daarin toch wat substantie, de mix van humor, spanning en emotie zeg maar, die eerder-genoemde series wel hebben, dus da's leuk als 'snack' tussendoor maar gaat mijn nieuwe serie niet worden![]()
Denken jullie zo dat ik Gilmore Girls wel kan gaan waarderen? (wordt het sentiment op den duur minder of erger, en in hoeverre behoudt de serie zijn scherpte die ik wel erg waardeer)_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-![]()
Nee hoor, ik heb voor het kijken van de finale de pilot ook gekeken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:05 schreef Mvnl het volgende:
Nou zie ik hier dat ik op de dag van de series final begonnen ben met het kijken van seizoen 1 op dvd.. opzich best apart
![]()
For great justice!![]()
Blijf maar lekker kijken zou ik zeggen maar het blijft wel een drama-serie hoor! maar er zit (zatquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:05 schreef Mvnl het volgende:
Denken jullie zo dat ik Gilmore Girls wel kan gaan waarderen? (wordt het sentiment op den duur minder of erger, en in hoeverre behoudt de serie zijn scherpte die ik wel erg waardeer)) ook wel humor in, met de grandparents en townies enzo...
How rude!![]()
dit is een serie waarbij je echt van de karakters gaat houden. Gewoon blijven kijken! En het gaat alleen maar scherper en sneller worden.Spoilers!![]()
jup ... een van de beste series die ik ooit heb gezien![]()
iddquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:21 schreef Sc0tTy het volgende:
jup ... een van de beste series die ik ooit heb gezien![]()
![]()
![]()
en ook ik was emo op 't eind... Maar beter einde dan dit had ik ook niet kunnen bedenken. 't is goed zo ...
kijken er maar zo weinig mensen naar zo'n serie? Een beetje voetbalwedstrijdje haalt in ons land al meer dan datquote:Op donderdag 17 mei 2007 08:43 schreef PeRi het volgende:
At CW, the series finale of "Gilmore Girls" (2.2/6 in 18-49, 4.8 million viewers overall) matched its season high in 18-49 and delivered the show's best 18-34 average (2.8/9) since January 2006, when it aired on the WB.![]()
![]()
Naar series op The CW wel ja, dat is een kleine speler in de markt. Maar naar Grey's Anatomy bijvoorbeeld kijken geloof ik iets van 40 miljoen mensen, dus da´s bijna 10 keer zoveel.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 04:20 schreef jmac het volgende:
kijken er maar zo weinig mensen naar zo'n serie? Een beetje voetbalwedstrijdje haalt in ons land al meer dan dat
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.![]()
Vandaag eindelijk de tijd gehad om de finale te kijken...had het deze week nogal druk, veel buiten de deur en ik wilde er echt even de tijd voor nemen. Nouja volgens mij was ik het express aan het uitstellen...zo lang mogelijk vasthouden aan die laatste aflevering want dan is het nog niet echt afgelopen.
Dit is echt pas de eerste serie die ik vanaf de eerste aflevering tot het eind gewoon wekelijks heb gevolgd. En ik moet toch zeggen dat het me behoorlijk zwaar viel zo die laatste aflevering. Toch aardig wat momentjes dat ik even misty werd, zoals toen die vader van Lorelai dr aan het complementeren was. Trouwens geweldig dat ze die moeder toch een btje bitchy hebben gehouden, dat was zo in karakter. En die laatste paar scenes tussen Lorelai en Rory. Luke en LorelaiDie scene tussen Lane en Rory. Ja...ik zat dus praktisch de hele aflevering met tranen in mn ogen. I'm a sucker for that kind of thing. Maar dit was echt een waardige afsluiter.
![]()
![]()
* Sc0tTy vraagt zich af of hij de enige man is die deze serie kijkt
scratch that : keek *Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
*Man meld*quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:22 schreef Sc0tTy het volgende:
scratch that : keek *[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
niet over men wangen wel in mn ogen , enigste serie waar ik ooit echt tranen over me wangen heb voelen rollen was met OTHAre we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
Toen lore bij rory op dr kamer gaan zitten, liep er wel een traantjequote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:45 schreef Kersje86 het volgende:
en mannen... kregen jullie ook traantjes
Enigste serie waar ik het echt niet bij drooghield was oz, als cyril naar de executiekamer moest. Als ik erover nadenk krijg ik het al moeilijk![]()
![]()
Oz heb ik ook gezien ( vette serie ) daar had ik eerlijk gezegt niet zoon moeite meeAre we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
*Meldt zich ookquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:22 schreef Sc0tTy het volgende:
scratch that : keek *
Alle seizoenen volledig gezien, eerste 4 seizoenen gedownload en achter elkaar gekeken, daarna vanaf seizoen 5 wekelijks de VS afleveringen gevolgd. Vond het toch de laatste 2 seizoenen wel iets minder worden, maar bleef het wel volgen. Ik vind het verder wel een waardig einde, maar geen tranen hier
[url=http://www.dutchoffspring.tk]Dutchoffspring[/url] voor al het laatste nieuws rond The Offspring!![]()
Ik ook niet alleen die ene scene, dat dei zwakzinnige op die stoel zit en laatste moment gaat de telefoonquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:01 schreef Sc0tTy het volgende:
Oz heb ik ook gezien ( vette serie ) daar had ik eerlijk gezegt niet zoon moeite mee![]()
![]()
Een man met Knorretje in zijn avatarquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:16 schreef jmac het volgende:
Ben ook een man dus onzin dat 't alleen voor vrouwen is
ah afgelopen dus en kwaliteit episodes trekt ook weer aan.
laatste aflevering die ik heb gezien was een draak van een aflevering met een zwemlerares erin :s![]()
Dat niet, maar hij was wel mooi hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:45 schreef Kersje86 het volgende:
en mannen... kregen jullie ook traantjes.
![]()
same here, khad al wel wat afleveringen op TV gezienquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:45 schreef CStriker het volgende:
[..]
*Meldt zich ook
Alle seizoenen volledig gezien, eerste 4 seizoenen gedownload en achter elkaar gekeken, daarna vanaf seizoen 5 wekelijks de VS afleveringen gevolgd. Vond het toch de laatste 2 seizoenen wel iets minder worden, maar bleef het wel volgen. Ik vind het verder wel een waardig einde, maar geen tranen hier
Mjah was opzich wel een zwaar moment , maaromdat ik voor Oz nooit echt ben gaan zitten , heb ik et waarschijnlijk niet zo erg meegemaaktquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:47 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Ik ook niet alleen die ene scene, dat dei zwakzinnige op die stoel zit en laatste moment gaat de telefoon![]()
* Sc0tTy kijkt altijd 1 serie tijdens het eten en 1 op me nest voor het slapen gaan( mn favo series) , de rest kijk ik tusse door
Aaaw, ik zal Gilmore Girls missen. Ik vond het een leuk symbolisch einde. Rory die een mooie carriere tegemoet gaat. En Lore eindelijk weer bij Luke, al had ik het liefst een huwelijk gezien. Wel vaag, einde van seizoen 4 kwamen ze bij elkaar.. eindelijk! Seizoen 5 was het leukste. Seizoen 6 dikke barsten in hun relatie.. en 7 break-up en aan het end bij elkaar. Toch wel spijtig, dat het zo ging, had meer ontwikkeling verwacht in hun relatie. Maar mooie seasons final, om iedereen toch weer te zien. Heb nog de dvdsDus kan nog wel van ze genieten.
Seen it all done it all, can't remember most of it![]()
Nou ja, mooie carriere... Dan ben je afgestudeerd aan de nummer 2 (geloof ik) universiteit van de wereld en dan word je webeditor. Dat kan zonder Yale-opleiding ook wel. Nee, dan heeft Paris het een stuk beter voor elkaar.I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.![]()
Ja, maar ze ziet wel het hele land, kent misschien de toekomstige president, en maakt onwijs veel contacten. Wie weet valt ze wel op tussen de correspondenten en wordt die van The Times ziek en mag ze die baan overnemen. Ik noem maar wat
Spoilers!![]()
![]()
ik liep vanmiddag even op dorp en ik zag bij de free record shop de GG boxsets liggen, die waren toch erg verlijdelijk
maar mij toch nog iets te duur ( 40E +- per stuk ).
Ik zag trouwens bij de blokker Hotel Babylon S01 voor 15E liggen, die ga ik mss wel halenAre we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
ik wacht er nog even mee tot ze 20/25 euro kostenVandaag rozegeur & wodkalime seizoen 1 gekocht voor 7 euro
How rude!![]()
Amy [Sherman-Palladino] explained why she couldn't divulge her long-ago-planned Gilmore ending. In the next year or two, she hopes to make -- wait for it -- a two-hour Gilmore Girls TV-movie that ties up all those loose threads! (BTW, lest you think Amy was pulling my leg, her partner in life and in showbiz, Dan Palladino, confirmed that a GG reunion pic is something they're interested in pursuing.)
Source: Ask Ausiello @ TV Guide![]()
dat zou echt geweldig zijn
In eerste instantie dacht ik ook "Mweh", maar op zich lenen de Gilmore Girls zich best wel voor een lollige romcom. Eigenlijk heb ik een hekel aan dat genre, maar er zijn positieve uitzonderingen (quote:Op maandag 28 mei 2007 20:19 schreef PeRi het volgende:
Een film zit ik dan weer niet op te wachten. De magie van GG gaat er dan af.Notting Hill
![]()
)
Van die heerlijke niets aan de hand zondagmiddag op de bank terwijl het buiten regent met een grote bak popcorn films. Alles komt goed, je hoeft niet al teveel na te denken, zit lekker veel humor in.![]()
Dat laatste is helaas zelden het geval bij romcoms. Vind ik danquote:Op maandag 28 mei 2007 20:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Van die heerlijke niets aan de hand zondagmiddag op de bank terwijl het buiten regent met een grote bak popcorn films. Alles komt goed, je hoeft niet al teveel na te denken, zit lekker veel humor in.
Gelul.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:19 schreef PeRi het volgende:
Een film zit ik dan weer niet op te wachten. De magie van GG gaat er dan af.I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.![]()
Ik kon het topic niet vinden!quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waarom jompelt hier niemand om dit geweldige nieuws?
(En nu is 'ie vol)
Maar, yay!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |