quote:At CW, the series finale of "Gilmore Girls" (2.2/6 in 18-49, 4.8 million viewers overall) matched its season high in 18-49 and delivered the show's best 18-34 average (2.8/9) since January 2006, when it aired on the WB.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:01 schreef Q. het volgende:
Er komt geen seizoen 8, never nooit niet.
Kortom: geheel volgens karakter.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:14 schreef Zhenar het volgende:
Logan miste ik niet echt, al heeft hij wel een lullig afscheid gekregen in de serie: boos weglopen![]()
Nee hoor, ik heb voor het kijken van de finale de pilot ook gekeken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:05 schreef Mvnl het volgende:
Nou zie ik hier dat ik op de dag van de series final begonnen ben met het kijken van seizoen 1 op dvd.. opzich best apart
![]()
Blijf maar lekker kijken zou ik zeggen maar het blijft wel een drama-serie hoor! maar er zit (zatquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:05 schreef Mvnl het volgende:
Denken jullie zo dat ik Gilmore Girls wel kan gaan waarderen? (wordt het sentiment op den duur minder of erger, en in hoeverre behoudt de serie zijn scherpte die ik wel erg waardeer)
iddquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:21 schreef Sc0tTy het volgende:
jup ... een van de beste series die ik ooit heb gezien![]()
![]()
kijken er maar zo weinig mensen naar zo'n serie? Een beetje voetbalwedstrijdje haalt in ons land al meer dan datquote:Op donderdag 17 mei 2007 08:43 schreef PeRi het volgende:
At CW, the series finale of "Gilmore Girls" (2.2/6 in 18-49, 4.8 million viewers overall) matched its season high in 18-49 and delivered the show's best 18-34 average (2.8/9) since January 2006, when it aired on the WB.
Naar series op The CW wel ja, dat is een kleine speler in de markt. Maar naar Grey's Anatomy bijvoorbeeld kijken geloof ik iets van 40 miljoen mensen, dus da´s bijna 10 keer zoveel.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 04:20 schreef jmac het volgende:
kijken er maar zo weinig mensen naar zo'n serie? Een beetje voetbalwedstrijdje haalt in ons land al meer dan dat![]()
*Man meld*quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:22 schreef Sc0tTy het volgende:
* Sc0tTy vraagt zich af of hij de enige man is die deze serie kijkt
scratch that : keek *
Toen lore bij rory op dr kamer gaan zitten, liep er wel een traantjequote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:45 schreef Kersje86 het volgende:
en mannen... kregen jullie ook traantjes
*Meldt zich ookquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:22 schreef Sc0tTy het volgende:
* Sc0tTy vraagt zich af of hij de enige man is die deze serie kijkt
scratch that : keek *
Ik ook niet alleen die ene scene, dat dei zwakzinnige op die stoel zit en laatste moment gaat de telefoonquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:01 schreef Sc0tTy het volgende:
Oz heb ik ook gezien ( vette serie ) daar had ik eerlijk gezegt niet zoon moeite mee
Een man met Knorretje in zijn avatarquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:16 schreef jmac het volgende:
Ben ook een man dus onzin dat 't alleen voor vrouwen is
Dat niet, maar hij was wel mooi hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:45 schreef Kersje86 het volgende:
en mannen... kregen jullie ook traantjes
same here, khad al wel wat afleveringen op TV gezienquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:45 schreef CStriker het volgende:
[..]
*Meldt zich ook
Alle seizoenen volledig gezien, eerste 4 seizoenen gedownload en achter elkaar gekeken, daarna vanaf seizoen 5 wekelijks de VS afleveringen gevolgd. Vond het toch de laatste 2 seizoenen wel iets minder worden, maar bleef het wel volgen. Ik vind het verder wel een waardig einde, maar geen tranen hier![]()
Mjah was opzich wel een zwaar moment , maaromdat ik voor Oz nooit echt ben gaan zitten , heb ik et waarschijnlijk niet zo erg meegemaaktquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:47 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Ik ook niet alleen die ene scene, dat dei zwakzinnige op die stoel zit en laatste moment gaat de telefoon![]()
In eerste instantie dacht ik ook "Mweh", maar op zich lenen de Gilmore Girls zich best wel voor een lollige romcom. Eigenlijk heb ik een hekel aan dat genre, maar er zijn positieve uitzonderingen (quote:Op maandag 28 mei 2007 20:19 schreef PeRi het volgende:
Een film zit ik dan weer niet op te wachten. De magie van GG gaat er dan af.
Dat laatste is helaas zelden het geval bij romcoms. Vind ik danquote:Op maandag 28 mei 2007 20:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Van die heerlijke niets aan de hand zondagmiddag op de bank terwijl het buiten regent met een grote bak popcorn films. Alles komt goed, je hoeft niet al teveel na te denken, zit lekker veel humor in.
Gelul.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:19 schreef PeRi het volgende:
Een film zit ik dan weer niet op te wachten. De magie van GG gaat er dan af.
Ik kon het topic niet vinden!quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waarom jompelt hier niemand om dit geweldige nieuws?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |