abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45905368
Waah! De laatste aflevering was echt dramatisch, maar ik vind in tegenstelling tot de rest hier wel zonde dat Chris alweer weg is... Hij is nu best lief! En ze zijn getrouwd! Ik hoop dat t weer goed komt...

En over aflevering 11, Lane was wel iets té dik hoor! Ze liep ook zo wijdbeens :p

Maar ik hoopte eigenlijk dat Lorelai en Sukie nu samen zwanger zouden worden, zal ook wel niet meer gebeuren

En Grandpa ja!
  vrijdag 2 februari 2007 @ 02:02:53 #104
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_45906202
hehe mjah dat van lane vond ik ook al zo raar , maar dat zal wss komen doordat ze een tweeling heeft oid.
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_45909249
Ik ben het met je eens hoor radioanne, ik heb ook niks tegen Chris. Vond Lorelai altijd wel goed bij Chris passen. En is iedereen vergeten... er is een reden waarom het met Luke niet lukte.

Maar goed, het maakt me eerlijk gezegd niet veel uit met wie ze eindigt, ze zijn allebei gek op d'r.
pi_45910709
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 02:02 schreef Sc0tTy het volgende:
hehe mjah dat van lane vond ik ook al zo raar , maar dat zal wss komen doordat ze een tweeling heeft oid.
Ze is dan ook een heel klein meisje

En ik ben eerlijk gezegd bang dat Chris en Lorelai weer bij alkaar komen omdát Lorelai zwager is. Zou een beetje in t tegenwoordige 'drama, drama, drama'-motief passen.
pi_45910858
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 10:02 schreef StArcheo het volgende:
Maar goed, het maakt me eerlijk gezegd niet veel uit met wie ze eindigt, ze zijn allebei gek op d'r.
Maar op wie is zij nou echt gek?!
How rude!
pi_45911468
Het is eigenlijk niet zo zeer dat ik een echt hekel heb aan Christopher (hoewel ik m nu echt irrirtant vind worden met die jaloersheid van m) .

Ik zie Lorelai eigenlijk gewoon niet echt bij 1 van hun twee. Lorelai staat voor mij niet echt voor de getrouwde vrouw. Denk bijvoorbeeld ook dat ze nooit zo'n gezin zou krijgen als bijvoorbeeld Sookie. Eerlijk is eerlijk, Christopher accepteert ze niet echt in haar huis. Ze wil alles zo laten zoals het al is en Luke en zij woonden ook maar parttime bij elkaar zo'n beetje...

Eigenlijk denk ik dat het huwelijk vanChris en Lorelai zo weer op de klippen loopt en dat ze weer terug zal komen bij Luke. Waarom? Omdat daar sinds het begin van de serie al een beetje op gezinspeeld wordt, net als met Monica en Chandler in Friends bijvoorbeeld

Ben benieuwd hoe het verder gaat in ieder geval, ook met Rory en Logan en Lane en Zack bijvoorbeeld. Als dit het laatste seizoen zou zijn (wat ik natuurlijk niet hoop) dan ben ik erg nieuwsgierig hoe de schrijvers bepaalde dingen gaan afronden...
I'm Fucking Brilliant!
  vrijdag 2 februari 2007 @ 14:09:47 #109
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_45916068
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 00:57 schreef blaaatkipje het volgende:
viel mij ook wel op die palladino en Lauren Graham vermeldt, van t laatste kijk ik niet op... is toch een beetje haar paaien ivm season8besprekingen (alhoewel men zich drukker over Alexis Bledel moet maken).

Episode was vol met drama, ben erg blij voor Luke
Vond het ook een goede aflevering. Lekker veel dialoog en geen ellenlange langdradige nikszeggende scene's. Zal misschien door Palladino komen, hopelijk ziet cw in dat zonder de Palladino's de serie gewoon echt iets van zijn sprankeling mist.
Luke en Lorelai Chris out, Luke in! Chris heeft al zoveel kansen gehad. Het is gewoon niet leuk meer. En Lore sprankelt gewoon niet met Chris, zal wel ook door de schrijver komen denk ik...

Maar anyways.. een season 8? Ik dacht dat ze van deze seizoen de final season wilden maken. Met Rory's graduation als series final. Had gelezen dat A.S. Palladino al daarvoor het final script had geschreven.
Nu een season 8? Niet dat ik het erg vind
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_45916380
Nee 1 van de redenen dat de Palladino's zijn weg gegaan is omdat zij 2 seizoenen wilden doen en the CW in eerste instantie dus maar 1, blijkbaar komen ze er nu toch achter dat ze een goedlopende serie als Gilmore Girls (denk ik) nog niet kunnen missen en willen ze dus toch wel een season 8, maar ik moet nog maar zien of dat gaat gebeuren hoor ivm het strikken van alle 'sterren' en helemaal Alexis Bledel.

Als je nou gewoon over alle jaren het gedrag ed. van Chris gaat bekijken dan mag het toch wel duidelijk zijn dat hij HET gewoon niet is..
Ik snap dat mensen Luke misschien wel wat 'zat' waren na season 6 maar Chris is absoluut geen haar beter (veel erger zelfs ).

Ik vind dat de townies nog teveel missen maar het schijnt dat daar verandering in gaat komen
How rude!
pi_45969338
dankzij mijn vriendin ben ik deze serie leuk gaan vinden! Ik vind de hele Ivy League/New England sfeer eromheen wel geinig

Die Roroy wordt alleen te weinig genomen!!!
  zondag 4 februari 2007 @ 21:31:26 #112
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_45988139
quote:
Op zondag 4 februari 2007 13:46 schreef Billy_Mack het volgende:
dankzij mijn vriendin ben ik deze serie leuk gaan vinden! Ik vind de hele Ivy League/New England sfeer eromheen wel geinig

Het is geen pr0nserie
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_45988948
quote:
Op zondag 4 februari 2007 13:46 schreef Billy_Mack het volgende:

Roroy?

ik heb medelijden met je vriendin.
pi_46004944
op welke zender wordt het uitgezonden in de VS?
pi_46005509
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:25 schreef Billy_Mack het volgende:
op welke zender wordt het uitgezonden in de VS?
CW.
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:50:09 #116
101884 PeRi
Allons-y!
pi_46074830
Toch weer een matige aflevering. .

Damn, Lorelai klonk en zag er niet echt in shock uit toen ze hoorde dat dr pa een hartaanval kreeg (eerste scène, dat Rory dr belt). Ook niet echt toen ze in het ziekenhuis was. . Spoed Bypass ! Tof van Luke dat ie kwam en wat is Chris toch een jerk, je telefoon uit zetten na zo'n 'ruzietje' . Emily was ook een beetje vaag, hele rare manier om met je gevoel om te gaan, maar het was wel weer echt des Emiliesch. "Quiche blobbywhopthing" ! Wel weer echt zielig toen Emily even brak, Richard! . Rory en Logan in 't huis waren saai.

Paul Anka ! !
Whatever I want.
pi_46090059
't was 't kijken niet waard eigenlijk. 90% van de aflevering speelde zich af in 't ziekenhuis en 't was gewoon herhalen...herhalen van oude afleveringen maar dan weer net iets anders
  donderdag 8 februari 2007 @ 09:20:50 #118
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_46096336
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 23:27 schreef jmac het volgende:
't was 't kijken niet waard eigenlijk. 90% van de aflevering speelde zich af in 't ziekenhuis en 't was gewoon herhalen...herhalen van oude afleveringen maar dan weer net iets anders
Herhaling ? ik heb nog nooit Richard in het ziekenhuis gezien, ik weet niet met welke serie jij in de war bent ?

Maarjah ik vond et wel weer een aardige ep , wat is die Chris een klootzak en Luke lief.

Toen luke voor het eerst naar het ziekenhuis kwam wist ik al wel dat hij nog en keer kwam en dat dan chris ook op het verkeerde moment zou komen , dat vonk een beetje voorspelbaar

Kwerd trouwens best gek van Emelie voor de rest gebeurde er neit veel spannends.
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_46096384
Herhalen van al dat gedoe bedoelt ie denk ik, de verhaallijnen. Lorelai & Emily, sterke Emily die door blijft gaan en dan op een gegeven moment breekt, Logan & Rory, Luke & Lorelai, Christopher & Lorelai..
Whatever I want.
  donderdag 8 februari 2007 @ 09:34:48 #120
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_46096664
hmm daar zit wel wat in
pi_46098448
Seizoen 1, aflevering 10........Richard krijgt last van angina tijdens 1 of ander diner (volgens mij kerst) waar rory wel bij is maar Lorelai niet omdat ze ruzie had met dr moeder. Ze hoort het in de diner en Luke brengt haar naar het ziekenhuis, helpt/troost terwijl ie een schijthekel aan t ziekenhuis heeft omdat zn moeder daar is overleden (volgens mij). Christopher is naturlich nergens te bekennen want hij is er nooit bij dit soort dingen...
Emily merkt nog even de *connectie* tussen Luke&Lorelai op die Lorelai natuurlijk meteen aan de kant veegt......

Dus op zich was het wel 'herhaling' maar nu 6 jaar verder en ik vond het ook wel boeiend om te zien wat er dus blijkbaar in de tussentijd allemaal veranderd is/hetzelfde is gebleven
How rude!
pi_46113150
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 09:22 schreef PeRi het volgende:
Herhalen van al dat gedoe bedoelt ie denk ik, de verhaallijnen. Lorelai & Emily, sterke Emily die door blijft gaan en dan op een gegeven moment breekt, Logan & Rory, Luke & Lorelai, Christopher & Lorelai..
idd.

Vorige week vond ik verrassend goed met al die drama's, wat natuurlijk niet elke week kan zijn, maar deze aflevering vond ik zelf echt ongelofelijk ***, en dat gevoel had ik pas voor 't eerst eigenlijk.

En waarom er zo weinig aandacht aan lane's zwangerschap wordt besteed
pi_46113301
En ook al was de aflevering misschien een beetje saai...

Ik wil ook een Logan

I'm Fucking Brilliant!
pi_46119309
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:50 schreef PeRi het volgende:
Toch weer een matige aflevering. .
Ze hadden weer krediet opgebouwd met één goede aflevering hè?
For great justice!
pi_46119986
Ik vond het een waardeloze ep .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_46297196
Mja ook deze ep wist me niet zo heel erg te boeien weer.

Begin in het ziekehuis was meer yadiyadiyada voor mij om aan te horen, wanneer gebeurde er toch wat spannends? Paris en Roy was ook weer een hoop geklep maar er kwam niks interessants uit.
De ruzies en het gejank van Lorelai en Chris was wel leuk om te horen en te zien. En ik ben zó blij dat ie eindelijk is opgetiefd .

Ik hoop niet dat Rory iets gaat krijgen met die vervanger dude, al zou het het verhaal een stuk spannender worden. Vind Logan wel een stuk leuker qua uiterlijk, die vervanger heeft zo'n blokhoofd en rare wenkbrauwen . Denk dat ze het hierbij laten; Rory heeft al met dr gevoelens gestreden en het aangekaart, that's it, next. Al hoop ik echt van ganser harte van niet.

Zacks liedje "whoowhoo" .

Over de titel "Farewell, My Pet" , ik dacht heel even dat het om Paul Anka zou gaan, en bij nader inzien had ik het toch gewild, had het misschien leuker geweest .

Al met al goeie dingen die gebeurd zijn en het kan dus de goeie kant op gaan, maar de vraag is of ze dat gaan doen en breng het dan alsjeblieft een stuk leuker/boeiender/spannender/dramatischer/etc. Want dit gaat echt nergens over zo.
Whatever I want.
pi_46321721
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 15:00 schreef PeRi het volgende:
-knip-
Wat er in de komende afleveringen gaat gebeuren is denk ik essentieel. Laten ze Rory inderdaad verliefd worden op die kerel of is het hiermee afgedaan. Ik heb al een hele poos het gevoel dat er binnenkort misschien wel een aanzoek van Logan aan zit te komen, zeker als dit inderdaad het laatste seizoen zou blijken te zijn of het volgende dan misschien, dat zou prima een seizoen toewerkend naar een huwelijk kunnen zijn

Wat zou nou een mooier einde zijn als een dubbel huwelijk van Rory & Logan en Lorelai & Luke?
I'm Fucking Brilliant!
  donderdag 15 februari 2007 @ 10:58:51 #128
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_46324624
uhm niets ?
pi_46326972
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:58 schreef Sc0tTy het volgende:
uhm niets ?
idd
  vrijdag 16 februari 2007 @ 15:57:25 #130
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_46370708
zooo eindelijk is de knoop door , ben er wel blij om eigenlijk , tis wel jammer voor chris majah

moest best lache om rory eigenlijk dat ze zig zo voelde doordat ze die gast leuk vond

al met al een aardige ep , vond mmicelle wel een beetje irritant deze ep
pi_46370804
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:57 schreef Sc0tTy het volgende:
zooo eindelijk is de knoop door , ben er wel blij om eigenlijk , tis wel jammer voor chris majah

moest best lache om rory eigenlijk dat ze zig zo voelde doordat ze die gast leuk vond

al met al een aardige ep , vond mmicelle wel een beetje irritant deze ep
Helemaal mee eens, die moet echt eens ophouden, een beetje irritant vind ik leuk, maar hij is echt te egoistisch! Hoewel ie z'n rol natuurlijk echt geweldig speelt...

Moest ook lachen om dat van Rory, mijn vriendje zei meteen dat t 1 van mijn acties had kunnen zijn, rotjong
I'm Fucking Brilliant!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 22:34:36 #132
141482 Q.
JurassiQ
pi_46383722
Hij was "wel aardig". Een stuk beter dan het geweest is. Hopelijk zijn we nu echt van Ch:ris af. Een aflevering zonder Luke, dat kan toch niet?
For great justice!
pi_46541334
Oh.Mijn.Goeie.God. Hoe saai was deze aflevering? Ik heb echt een stuk of tien dingen kunnen doen terwijl ik keek. Ik wilde multitasken. Ik wilde het maar al te graag. When does the hurting called season 7 stops?
Whatever I want.
  donderdag 22 februari 2007 @ 10:30:24 #134
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_46551617
kweetnie wat ik over deze ep moet zeggen, ik was blij te zien dat ze weer een keer samen in de auto reden das nie meer gebeurt sinds seizoen 3 ofzo

verder... GEEN CHRISTOFER heel de ep niet , kwas wel blij te zien dat Luke nog gevoelens heeft voor Lorrelai ook zij hij van niet

Verder emily + alcohol == aardige emily ze mag van mij vaker gaan zuipen en wat is er toch met richard aan de hand je zou denken dat je na een hardaanval wel met alles blij bent maar hijs juist omgekeert ( kan wel begrijpen dat hij het vis een beetje zat word )
pi_46552543
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 10:30 schreef Sc0tTy het volgende:
kweetnie wat ik over deze ep moet zeggen, ik was blij te zien dat ze weer een keer samen in de auto reden das nie meer gebeurt sinds seizoen 3 ofzo

verder... GEEN CHRISTOFER heel de ep niet , kwas wel blij te zien dat Luke nog gevoelens heeft voor Lorrelai ook zij hij van niet

Verder emily + alcohol == aardige emily ze mag van mij vaker gaan zuipen en wat is er toch met richard aan de hand je zou denken dat je na een hardaanval wel met alles blij bent maar hijs juist omgekeert ( kan wel begrijpen dat hij het vis een beetje zat word )
Ik heb m nog niet gezien, maar jij moet echt wat aan je spelling doen
I'm Fucking Brilliant!
pi_46566793
die Rory is geen typje dat echt van stomende en stevige sex houdt lijkt me... volgens mij is het een beetje een preutse meid. tenzij ze echt geil is natuurlijk, dan is het ook wel weer zon type die zich ergens in een steegje van achter laat nemen.
pi_46566942
Doe ff normaal man.
Whatever I want.
pi_46566978
pffff, daar zal jij moeite mee hebben
pi_46573261
Ik moet zeggen dat ik deze aflevering "wel aardig" vond naar seizoen-7-standaarden, alhoewel die natuurlijk best wel heel laag zijn.
For great justice!
pi_46578847
Ik vond hem eigenlijk ook wel leuk... GG is niet meer de serie die het geweest is (maar wat wil je met Grey's Anatomy als concurrentie ), maar ik vind het nog steeds wel leuk om naar te kijken!

Vandaag weer gelachen met die zus en schoonbroer van Luke!
  vrijdag 23 februari 2007 @ 01:29:08 #141
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_46583311
Ik vind het een leuk seizoen

En ik durf het eigenlijk niet te zeggen, maar... ik mis April! !
pi_46775928
Lane is echt net een zeekoe ! Bedrust maar, dacht even dat ze echt zou gaan bevallen, hoopte het. Blij dat April er weer even was en zou Rory dan eindelijk even genoeg gaan krijgen van Logan? Waar is die invalprofessor? .

Verder een okaye ep, niet echt denderend maar dat verwachtte ik ook niet. .
Whatever I want.
pi_46815713
Het kon er wel weer mee door, maar toch mis ik iets.
  donderdag 1 maart 2007 @ 22:27:37 #144
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_46825363
ik vond et weer een leuke ep niet al te veel drama , is een keer wat vrolijkheid

tering wat is lane dik geworden zeg :|
  vrijdag 2 maart 2007 @ 21:27:36 #145
141482 Q.
JurassiQ
pi_46860516
Hij was okay, maar hij was net zo traag als mijn eigen leven.
For great justice!
pi_46877455
Ik denk dat ik ns wa ouwe afleveringen ga kijken
  maandag 5 maart 2007 @ 12:44:10 #147
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_46937009
hehe kheb dr geen tijd voor zouk ook wel willen doen
pi_46971228
Ik ben laatst begonnen met de DVD's van seizoen 1. Best leuk om weer terug te zien
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:17:07 #149
101884 PeRi
Allons-y!
pi_47034100
"Lane is like a giant piñata" . Luke peetvader , !! Roadtrip with the Gilmores, geweldig!! Dit vond ik best een leuke aflevering, sinds tijden heb ik best wel een beetje weer oude GGstyle geproefd . Volgende keer kindjes !!!!!!!!!
Whatever I want.
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:47:41 #150
101884 PeRi
Allons-y!
pi_47035969
10 April pas de volgende!!!!

Aaargh klote sweeps !!
Whatever I want.
pi_47041875
wtf waarom WEER een maand pauze. Is er nou geen enkele serie normaal te volgen in de US zonder die bloody breaks.
pi_47060829
Nederland heeft nu ook een break hoor met GG. Maar inderdaad erg vervelend. Zo kan ik niet nu al een backup op dvd maken van de aflevering. Want anders moet ik straks nog een disc gebruiken, vind ik onhandig.
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
  donderdag 8 maart 2007 @ 20:28:38 #153
141482 Q.
JurassiQ
pi_47066022
Hij was leuk! Jammer dat we nu weer zo lang moeten wachten. Op de laatste 3 afleveringen ever als ik het zo hoor. .
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')