Ze is dan ook een heel klein meisjequote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:02 schreef Sc0tTy het volgende:
hehe mjah dat van lane vond ik ook al zo raar , maar dat zal wss komen doordat ze een tweeling heeft oid.
Maar op wie is zij nou echt gek?!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:02 schreef StArcheo het volgende:
Maar goed, het maakt me eerlijk gezegd niet veel uit met wie ze eindigt, ze zijn allebei gek op d'r.
Vond het ook een goede aflevering. Lekker veel dialoog en geen ellenlange langdradige nikszeggende scene's. Zal misschien door Palladino komen, hopelijk ziet cw in dat zonder de Palladino's de serie gewoon echt iets van zijn sprankeling mist.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:57 schreef blaaatkipje het volgende:
viel mij ook wel op die palladino en Lauren Graham vermeldt, van t laatste kijk ik niet op... is toch een beetje haar paaien ivm season8besprekingen (alhoewel men zich drukker over Alexis Bledel moet maken).
Episode was vol met drama, ben erg blij voor Luke
Het is geen pr0nseriequote:Op zondag 4 februari 2007 13:46 schreef Billy_Mack het volgende:
dankzij mijn vriendin ben ik deze serie leuk gaan vinden!Ik vind de hele Ivy League/New England sfeer eromheen wel geinig
![]()
Die Roroy wordt alleen te weinig genomen!!!
Roroy?quote:Op zondag 4 februari 2007 13:46 schreef Billy_Mack het volgende:
Die Roroy wordt alleen te weinig genomen!!!
CW.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:25 schreef Billy_Mack het volgende:
op welke zender wordt het uitgezonden in de VS?
Herhaling ? ik heb nog nooit Richard in het ziekenhuis gezien, ik weet niet met welke serie jij in de war bent ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:27 schreef jmac het volgende:
't was 't kijken niet waard eigenlijk. 90% van de aflevering speelde zich af in 't ziekenhuis en 't was gewoon herhalen...herhalen van oude afleveringen maar dan weer net iets anders![]()
idd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:22 schreef PeRi het volgende:
Herhalen van al dat gedoe bedoelt ie denk ik, de verhaallijnen. Lorelai & Emily, sterke Emily die door blijft gaan en dan op een gegeven moment breekt, Logan & Rory, Luke & Lorelai, Christopher & Lorelai..
Wat er in de komende afleveringen gaat gebeuren is denk ik essentieel. Laten ze Rory inderdaad verliefd worden op die kerel of is het hiermee afgedaan. Ik heb al een hele poos het gevoel dat er binnenkort misschien wel een aanzoek van Logan aan zit te komen, zeker als dit inderdaad het laatste seizoen zou blijken te zijn of het volgende dan misschien, dat zou prima een seizoen toewerkend naar een huwelijk kunnen zijnquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:00 schreef PeRi het volgende:
-knip-
Helemaal mee eens, die moet echt eens ophouden, een beetje irritant vind ik leuk, maar hij is echt te egoistisch! Hoewel ie z'n rol natuurlijk echt geweldig speelt...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:57 schreef Sc0tTy het volgende:
zooo eindelijk is de knoop door , ben er wel blij om eigenlijk , tis wel jammer voor chris majah
moest best lache om rory eigenlijk dat ze zig zo voelde doordat ze die gast leuk vond
al met al een aardige ep , vond mmicelle wel een beetje irritant deze ep
Ik heb m nog niet gezien, maar jij moet echt wat aan je spelling doenquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:30 schreef Sc0tTy het volgende:
kweetnie wat ik over deze ep moet zeggen, ik was blij te zien dat ze weer een keer samen in de auto redendas nie meer gebeurt sinds seizoen 3 ofzo
verder... GEEN CHRISTOFERheel de ep niet , kwas wel blij te zien dat Luke nog gevoelens heeft voor Lorrelai ook zij hij van niet
Verder emily + alcohol == aardige emilyze mag van mij vaker gaan zuipen
en wat is er toch met richard aan de hand je zou denken dat je na een hardaanval wel met alles blij bent maar hijs juist omgekeert ( kan wel begrijpen dat hij het vis een beetje zat word )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |