Ja, en het is niet de enige serie die dit heeft, erg vervelend! Dan ben je dr zo 'uit'.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:23 schreef Sc0tTy het volgende:
tis echt een extreem lange pauze dit jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In a world without fences, who needs Windows and Gates!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha, ik wil ook mijn persoonlijke Logan (Zal mijn vriendje leuk vindenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:25 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik blijf erbij...ik wil ook mijn persoonlijke Logan hebben
Vond m verder idd nogal mwah...was ook alweer even van alles kwijt wat er nou gebeurd was..te grote pauze ertussen.
Die namen trouwens van de baby's van Lane: Steve & Kwan![]()
Paris en Doyle was geweldigquote:Op woensdag 25 april 2007 17:17 schreef PeRi het volgende:
Mwah wel weer een okaye episode, geen New York Timesen Rory genoeg stof om over na te denken weer. Zou het uitgaan met Logan over een tijd?
.
Paris & Doyle, enige toffe deze episode, die ruzies,
.
Lorelai & Luke thing, saaaaaaaaaaite.
Vooral blijven hopen, maar ik denk niet dat dat erin zitquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:32 schreef Zhenar het volgende:
Goed moment om te stoppen.
Ik hoop dat het eindigt met een dubbele bruiloft![]()
Toch zou ik het ook wel typisch Rory vinden dat ze, als ze alsnog bij de Times terecht kan, moet kiezen tussen de Times en Logan... en dat ze dan voor de NY Times kiest. Maar dat ze dan wel als vrienden uit elkaar gaan, omdat ze van elkaar begrijpen dat ze (op dit moment) hun carrière voorrang geven.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:16 schreef Akelalala het volgende:
Ik hoop inderdaad dat het een paar mooie laatste afleveringen worden. Ik denk ook dat Lorelai mee gaat op de boottocht, en ik weet serieus niet wat ik bij Rory moet denken. Ik hoop dat ze ja zegt, ik hoop het echt, ik zou het raar vinden als ze de serie met iets negatiefs eindigen op het Rory-gebied...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |