quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:44 schreef Jill-RMC het volgende:
Was een btje een mwah aflevering.
Logan was echt weer te schattig....hoe ik hem ooit irritant heb kunnen vinden is mij nog steeds een raadsel
Die ommezwaai van gedrag bij Friday night diner van Chris en Lorelai was echt grappig, die Emily helemaal verontwaardigd "I was having such a pleasant evening" *hihi*
En dat hele gedoe met die pickles was echt zware opvulling...je had dr echt helemaal niets aan.
Ja klopt, erg goed in elkaar gezet altijd daar.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:18 schreef blaaatkipje het volgende:
Ja was grappig idd, ik vind het wel leuk dat ze losjes wat celebs er in verwerken zonder dat ze als het ware de episodes in bezit nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:54 schreef Irrem het volgende:
Seizoen 6 is nog bezig in NL dus dat zal wel een tijdje duren gok ik zo.
Ik heb zin in aflevering 7.10oehhhh, ja. Klinkt als een erg interessante ontwikkeling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind toch echt dat Lorelai en Luke bij elkaar horen hoor. Christopher heeft zijn kansen gehad.
en Rory en Logan zo een vriendje wil ik later ook![]()
echt super serie is het. kan niet wachten tot morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*hihi*
ow ja, dat zal het wel zijn. Meerdere series hebben daar idd last vanquote:Op woensdag 1 november 2006 09:23 schreef StArcheo het volgende:
Kom er ook net achter inderdaad. Wat een teleurstelling, is de serie waar ik altijd het meeste naar uitkijk. Komt zeker omdat het Halloween was.
Everwood is definitief afgelopen.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:05 schreef tirannetje24 het volgende:
weten jullie dan ook of everwood nog gaat komen ? kan er niets op www.tv.com vinden
neeeeeeequote:Op woensdag 1 november 2006 13:59 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Everwood is definitief afgelopen.
Zelfs in NL is de laatste aflevering al geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
seizoen 7 is toch het laatste seizoen wat er van de Gilmore Girls uit gaat komen ?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:48 schreef outcast_within het volgende:
lorelai en chris?
ik heb wat afleveringen gemist. maar de laatste van sz 6 gekeken.
Vreemd ongeloofwaardig ultimatum stelde lorelai daarin zeg.
Luke uit de picture? nieuwe schrijvers nu toch? is het wat sz7?
Ja, er gebeurde verdomd weinig, echt matige aflevering.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:59 schreef PeRi het volgende:
Alles is al gezegd door iedereen, maar nog een keer; wat een saaie aflevering. Ik hoop dat de spoiler waarheid wordt en er echt leuke dingen staan te gebeuren maar dat dacht ik bij de vorige spoilers ook..
Zo had ik het niet bekeken, dacht alleen dat ie dr een verlovingsring had gegeven en met 'Mrs Hayden' alvast oefende / liefkozend grapje maakte. Ze zullen toch niet niks laten zien van de trouwerij? Hallo! DE trouwerij van iemand waar deze serie om draait?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:24 schreef Hopey het volgende:
Ze zijn toch al getrouwd? Mrs Hayden en dan die ring.. neem aan dat ze al getrouwd zijn. In Frankrijk getrouwd dus.
Idem. Het is allemaal zo langdradig...quote:Op donderdag 16 november 2006 22:32 schreef blaaatkipje het volgende:
Alleen de lane/zach-verhaallijn vind ik nu nog gilmorishrest is erg matig, heb gewoon doorgescrolled bij chris/lorelai bah bah!!!
Hij was inderdaad niet super.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:09 schreef Jill-RMC het volgende:
Mwah..vond m niet super bagger en hij was ook niet verschrikkelijk. Al ben ik heel snel blij met een aflevering als Logan erin zit....serieus word die gast fijner by the minute?
- Reactie van Rory...ik had al zo een vermoeden dat het dat zou zijn.
- Logan...*swoon*
- Chris met zn flatscreens *zucht, mannen*
- Aaaaw Luke...btje jammer dat ie er zo achter moest komen.
Mmm dat was het wel
Jawel aflevering 10 "Merry Fisticuffs". Ik ben 'm nu aan het binnenhalen.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:00 schreef merry77 het volgende:
hey, geen aflevering gisteren?
ik ook! Dacht dat 't winterstop is maar ze gaan gewoon door.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:38 schreef tirannetje24 het volgende:
ik ben gewoon de Gilmore girls vergeten![]()
Voor het eerst in 7 seizoenen heb ik er gewoon niet bij stil gestaan![]()
Morgen is dat het eerste wat ik doe om het goed te maken aangezien mijn downloadverbinding fucking traag is en ik hem vandaag niet meer op tijd binnen heb.
Zal wel komen omdat de laatste afleveringen gewoon kut zijn![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:54 schreef Irrem het volgende:
Seizoen 6 is nog bezig in NL dus dat zal wel een tijdje duren gok ik zo.
Ik heb zin in aflevering 7.10Die ontmoeting was toch niet "big".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 17% gewijzigd door jmac op 07-12-2006 09:41:39 ]
Alles mist. Alles. Ik ben Chris enorm zat, Lorelai ook. Het gaat allemaal zo langzaam. De muziek is er niet meer. Het is gewoon kut. Allemaal.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:46 schreef PeRi het volgende:
Djeez het ging echt nergens over. Al die ruzies, zulke kindjes. Ik heb trouwens bedacht wat ik misschien mis. Het is teveel een Lorelai verhaal. Er zijn zoveel mensen in GG die een grote rol spelen en ze worden maar wat weggemoffeld, zelfs Rory en dr problemen wordt niet echt op ingegaan. Zack & Lane! Luke & An over April! Waar is Michel! Sooky en Jackson en hun kind! Etc! En Lorelai en Chris' verhaal wordt echt helemaal tot aan tenenkrommend toe uitgediept..
Eensch!quote:Op donderdag 21 december 2006 00:03 schreef Hilzillah het volgende:Hillie blij!! Ik vind de serie nog steeds leuk
Santa's Secret Stuff - 23 januariquote:Op donderdag 21 december 2006 13:19 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Eensch!
Weet iemand wanneer de nieuwe aflevering (afl.11) wordt uitgezonden?
Ooh jammer, dankjewel in ieder geval! Wel vreemd dat een kerstaflevering pas eind januari wordt uitgezondenquote:Op donderdag 21 december 2006 14:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Santa's Secret Stuff - 23 januari
Ik hoop het ook.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:40 schreef Q. het volgende:
Nog tien dagen. Ik weet niet of ik dit seizoen nog wel verder wil kijken, wat een enorme teleurstelling is het tot nu toe. Hopelijk hebben ze de winterbreak gebruikt om alles even goed onder de loep te nemen.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:16 schreef Q. het volgende:
EINDELIJK weer een fatsoenlijke aflevering, tering, dat was wel tijd ook. Nu Gigi en Ch:ristopher nog een tragisch ongeluk bezorgen en het is weer bijna zoals het was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |