abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42929821
Ben de laatste tijd echt iedere keer de pineut met het posten van de laatste post.
Owkay anyhow...

SEASON 7 of the GILMORE GIRLS
Set in a storybook Connecticut town populated with an eclectic mix of everyday folks and lovable lunatics, Gilmore Girls is a humorous multigenerational series about friendship, family and the ties that bind.
Thirtysomething Lorelai Gilmore (Lauren Graham) has made her share of mistakes in life, but she has been doing her best to see that her college-bound daughter - and best friend in the world - Rory (Alexis Bledel), doesn't follow in her footsteps. That may be easier said than done, considering that the two share the same interests, the same intellect, the same coffee addiction and the same eyes. Rory is more serious than Lorelai, but there are tendencies, especially in the love department, that clearly indicate she is her mother's daughter.

7x01 - The Long Morrow (26 September 2006)
7x02 - That's What You Get, Folks, For Makin' Whoopee (3 Oktober 2006)
7x03 - Lorelai's First Cotillion (10 Oktober 2006)
7x04 - 'S Wonderful, 'S Marvelous (17 Oktober 2006)
7x05 - The Great Stink (24 Oktober 2006)
7x06 - Go, Bulldogs! (7 November 2006)
7x07 - French Twist (14 November 2006)
7x08 - Introducing Lorelai Planetarium (21 November 2006)
7x09 - Knit, People, Knit! (28 November 2006)
pi_42929860
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 18:44 schreef Jill-RMC het volgende:
Was een btje een mwah aflevering.
Logan was echt weer te schattig....hoe ik hem ooit irritant heb kunnen vinden is mij nog steeds een raadsel
Die ommezwaai van gedrag bij Friday night diner van Chris en Lorelai was echt grappig, die Emily helemaal verontwaardigd "I was having such a pleasant evening" *hihi*
En dat hele gedoe met die pickles was echt zware opvulling...je had dr echt helemaal niets aan.
pi_42937649
workdork lover

wat een superstel is het ook bij elkaar
pi_42937940
Logan&Rory waren schattig ja, Lorelai en Chris blijf ik matig vinden... Pickles was leuk maar werd idd iets teveel tijd aan verkwist.
How rude!
pi_42940355
workdork ! ROFL

ben het verder eens met Blaatkipje.
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
pi_42946339
Lauren Graham heeft twee keer een gastrol gespeeld in Studio 60, afgelopen twee weken. Ze speelde zichzelf . Was wel grappig, ze viel niet echt op ofzo, maar ze deed het wel goed.
Whatever I want.
pi_42947146
Ja was grappig idd, ik vind het wel leuk dat ze losjes wat celebs er in verwerken zonder dat ze als het ware de episodes in bezit nemen.
How rude!
pi_42961148
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:18 schreef blaaatkipje het volgende:
Ja was grappig idd, ik vind het wel leuk dat ze losjes wat celebs er in verwerken zonder dat ze als het ware de episodes in bezit nemen.
Ja klopt, erg goed in elkaar gezet altijd daar.

Wat een aflevering! Ik zat helemaal 'aaaaaaaaw en !' toen Logan op het dak stond, echt zo lief!
Geweldig stukje ook in de auto, echt een gezien ! Ik vind het ook steeds leuker worden dat Chris en Lorelai samen zijn. Wordt nog leuk als ze naar Parijs gaan en Rory straks met kerst in London.

Tempo begint wel weer beetje te komen, het is voor mijn gevoel nog steeds niet helemaal GG, maar zeker een van de betere afleveringen tot nu toe.
Whatever I want.
pi_42979930
Ik vind Lorelai en Chris ook een erg goed koppel. Stukje in de auto was geweldig, hoe Chris daar zit te lachen en Lorelai aankijkt. Die twee voelen elkaar zo goed aan altijd. Ben wel benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen.
Ook vraag ik me af of Rory nu bij Logan blijft. Af en toe doet hij wel rare dingen, zoals nu ook bij dat etentje. Er moet wel wat gebeuren tussen die twee, anders wordt het denk ik saai.
pi_43067100
Deze week: 7x06 - Go, Bulldogs!

Christopher talks Lorelai into visiting Rory at Yale during Parents' Weekend, and Lorelai is surprised to find that Richard and Emily are also there. Trying to prove how cool he is, Christopher invites all of Rory's co-workers on the Yale Daily News to an expensive lunch where they all drink too much, and the meal ends abruptly when Rory insists they leave to cover a breaking story. Meanwhile, Luke meets April's swimming coach, who convinces him to take her adult swimming class. When the coach flirts with him, Luke asks her out on a date.
pi_43098294
Rory en Logan zijn zoooo leuk samen.

Weet iemand toevallig wanneer seizoen 6 in NL op DVD uit komt??
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_43098495
Seizoen 6 is nog bezig in NL dus dat zal wel een tijdje duren gok ik zo.

Ik heb zin in aflevering 7.10
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_43098715
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 12:54 schreef Irrem het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oehhhh, ja. Klinkt als een erg interessante ontwikkeling.

Ik vind toch echt dat Lorelai en Luke bij elkaar horen hoor. Christopher heeft zijn kansen gehad.

en Rory en Logan zo een vriendje wil ik later ook

echt super serie is het. kan niet wachten tot morgen
pi_43101178
Voor die aflevering 7x10 ook deze:
SPOILER
*hihi*
pi_43128239
gewoon geen aflevering deze week

ik had er nog wel zo naar uit gekeken
pi_43128849
Kom er ook net achter inderdaad. Wat een teleurstelling, is de serie waar ik altijd het meeste naar uitkijk. Komt zeker omdat het Halloween was.
pi_43130536
quote:
Op woensdag 1 november 2006 09:23 schreef StArcheo het volgende:
Kom er ook net achter inderdaad. Wat een teleurstelling, is de serie waar ik altijd het meeste naar uitkijk. Komt zeker omdat het Halloween was.
ow ja, dat zal het wel zijn. Meerdere series hebben daar idd last van

maar het goede nieuws zie ik is dat The OC weer begint deze week er nog een Greys Anatomy gaat komen en ook nog plezier kan gaan beleven met 2 afleveringen One Tree Hill (omdat ik vorige week ook nog moest kijken ).

deze week hoef ik me niet te vervelen iig

daarnaast probeert een vriend van me nog een serie aan me te slijten.
Waar moet ik toch mijn tijd vandaan halen. Ik volg er al een stuk of 10
pi_43130686
Lol. Ik ken het probleem ja/
pi_43130747
Ik ken het tirannetje, ik ben persoonlijk nog erger Volg er al minimaal 15 ofzo dus ik ben afentoe wel blij met een week iets minder episodes, dan is het beter bij te houden.
How rude!
pi_43132380
hahaha, ben blij te horen dat ik dus niet de enige ben .

Wat een opluchting zeg

weten jullie dan ook of everwood nog gaat komen ? kan er niets op www.tv.com vinden
pi_43135878
quote:
Op woensdag 1 november 2006 12:05 schreef tirannetje24 het volgende:

weten jullie dan ook of everwood nog gaat komen ? kan er niets op www.tv.com vinden
Everwood is definitief afgelopen.
Zelfs in NL is de laatste aflevering al geweest.
pi_43136151
quote:
Op woensdag 1 november 2006 13:59 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Everwood is definitief afgelopen.
Zelfs in NL is de laatste aflevering al geweest.
neeeeeee

pi_43376850
lag het aan mij of was deze aflevering gewoon saai ?

Ik wil meer rory en logan enzo. En meer rory en lorelai.
Ik vind de lol er een beetje afgaan

I want the old gilmore girls back plzzz

dit seizoen heb ik nog maar 1 echt leuke aflevering gezien. Tot nu toe valt het me gewoon echt tegen

edit: ok nou moet ik toegeven dat de laatste scene van Rory en haar ouders wel weer leuk was. Maakt het deze aflevering toch nog een beetje goed.

[ Bericht 13% gewijzigd door tirannetje24 op 08-11-2006 22:33:26 ]
pi_43384736
Ik vond het een beetje een opvullende aflevering. De promo voor de nieuwe aflevering zag er wel veelbelovend uit
pi_43394557
Ja het sprankeld niet echt meer zo. Al vond ik Chris wel lief in deze ep. Maar die promo
Al vind ik dat Lore en Chris wel goed bij elkaar passen, ze zijn best lief zo te samen. Alleen Luke en Lore zijn toch my all time favorite. Maar die Luke en April verhaallijn hangt er zo maar bij
Ik vind echt sneu dat Luke en Lore helemaal geen contact meer hebben.. die twee samen waren, zelfs als vrienden, zo adorable..
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_43396647
Deze aflevering was echt Blah....kon mn aandacht er ook niet echt bijhouden.
Die promo voor volgende week vond ik lichtelijk over the top....kom op zeg: Gilmore Girls - The Proposal...mag ik even een kotszakje.

In de categorie: boeiend nieuws voor de toekomst:
SPOILER
pi_43397294
ok, het beloofd dus wel weer wat goeds dus.
Nou gelukkig maar want dit was echt niets.

Op naar de volgende aflevering maar dan
pi_43397490
lorelai en chris?

ik heb wat afleveringen gemist. maar de laatste van sz 6 gekeken.

Vreemd ongeloofwaardig ultimatum stelde lorelai daarin zeg.

Luke uit de picture? nieuwe schrijvers nu toch? is het wat sz7?
pi_43414024
Alles is al gezegd door iedereen, maar nog een keer; wat een saaie aflevering. Ik hoop dat de spoiler waarheid wordt en er echt leuke dingen staan te gebeuren maar dat dacht ik bij de vorige spoilers ook. .
Whatever I want.
pi_43414904
quote:
Op donderdag 9 november 2006 15:48 schreef outcast_within het volgende:
lorelai en chris?

ik heb wat afleveringen gemist. maar de laatste van sz 6 gekeken.

Vreemd ongeloofwaardig ultimatum stelde lorelai daarin zeg.

Luke uit de picture? nieuwe schrijvers nu toch? is het wat sz7?
seizoen 7 is toch het laatste seizoen wat er van de Gilmore Girls uit gaat komen ?
Of heb ik het verkeerd ?
pi_43464883
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:59 schreef PeRi het volgende:
Alles is al gezegd door iedereen, maar nog een keer; wat een saaie aflevering. Ik hoop dat de spoiler waarheid wordt en er echt leuke dingen staan te gebeuren maar dat dacht ik bij de vorige spoilers ook. .
Ja, er gebeurde verdomd weinig, echt matige aflevering.
For great justice!
pi_43464996
openingsscene was wel grappig voor de rest vond ik het idd ook maar
How rude!
pi_43572718
nog maar een paar uurtjes en dan is het weer Gilmore Girls tijd

Hopelijk is de aflevering weer als vanouds. Kan niet wachten iig.
Hij is gedownload en wel klaar om gezien te worden iig
pi_43595605
Was een leuke aflevering.
Chris was echt te schattig. Vond het verder btje jammer dat ze het al zo ernstig hadden aangekondigd in de promo dus je zat de hele tijd maar van Owkee ik weet dat het gaat gebeuren dus schiet dan eens op.
En dat met Lane, Zack en Mrs. Kim was echt te briljant! Voorspelbaar maar wel erg grappig.
(Die naam suggestie ook van Zack. "Those are cool names and whenever we call out for Marco, Polo will answer with his name so we'll always know where he was")
Dat met Rory en die andere twee was ook wel een leuke afwisseling, btje overbodig alleen en dat met die Marty was raar. Maarja hij zal er vast wel een boeiende reden voor hebben.

Beste van de aflevering waren duidelijk de scenes met Lane en Zack, dat had een hoog GG gehalte van seizoen 6.
pi_43607849
OMG they really gonna do it!? Al twijfelt Lorelai nog steeds.. Dacht trouwens dat ze nog langer in Parijs zouden blijven dan 1 aflevering? .

Zack en Lane een tweeling? . !! Hun verhaal wordt steeds beter en beter, die namen van Zack . .

Maar ik vind het GG gehalte van seizoen 6 nog niet terug. Ik had het idee dat ik naar een zoetsappige semiromantische speelfilm zat te kijken, alles ging te snel; Zack en lane, Rory's breakdown, Parijs, midden in de nacht zwerven door Parijs, trouwen. Terwijl de stukjes tussendoor en de gesprekken enzo, gewoon nog steeds ergens saai is om naar te kijken. Ik mis de passie, de pit, het vuur.
Whatever I want.
pi_43622930
Ze zijn toch al getrouwd? Mrs Hayden en dan die ring.. neem aan dat ze al getrouwd zijn. In Frankrijk getrouwd dus.
Ik vind het nog steeds minder.. het is gewoon minder leuk verteld ofzo.. Alsof ik naar soap zit te kijken. Het klopt van geen kanten. Ik vond alleen Lane en Zack leuk.. Ma van Lane "cool!"
Maar ik trappel niet meer voor de volgende ep. En die inzinking van Rory?? Waar slaat dat nou op..
Spijtig, maar zelfs na de 7e ep zie ik geen stijgende lijn... bleh.. zonder de paladino's is GG echt aan het afzakken... Die schrijvers zijn echt inspiratieloos ofzo..
pi_43623195
Alleen de lane/zach-verhaallijn vind ik nu nog gilmorish rest is erg matig, heb gewoon doorgescrolled bij chris/lorelai bah bah!!!

Marty terug is wel jeuj (ook al was ie wel stom dat heeft vast wel zo z'n reden)
How rude!
pi_43623264
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:24 schreef Hopey het volgende:
Ze zijn toch al getrouwd? Mrs Hayden en dan die ring.. neem aan dat ze al getrouwd zijn. In Frankrijk getrouwd dus.
Zo had ik het niet bekeken, dacht alleen dat ie dr een verlovingsring had gegeven en met 'Mrs Hayden' alvast oefende / liefkozend grapje maakte. Ze zullen toch niet niks laten zien van de trouwerij? Hallo! DE trouwerij van iemand waar deze serie om draait? .
Whatever I want.
pi_43625020
Denk niet dat ze een grote trouwerij gehad hebben alleen een officieel gedeelte.
Volgende aflevering gaat Lorelai het Rory vertellen...dus dat kan leuk worden, denk niet dat ze het leuk gaat vinden.
pi_43625917
Nou ik vond het toch nog steeds geen geweldige GG aflevering.
Ik had echt beter verwacht na alle reacties hier op bepaalde trailers maar het was weer een domper.

Zack en Lane maken het wel weer een beetje goed. De communicatie en gedachtes van Zack zijn wel erg grappig samen met de moeder van Lane natuurlijk. Dat kan gelukkig nog voor wat humor en afleiding zorgen.

Maar ook ik mis de passie de pit en vuur (zoals PeRi zo mooi verwoordde) die de GG altijd had. De leuke vrolijke drukke gesprekken tussen de moeder en dochter gilmore. Luke en Lorelai, Rory en dr vriendje (kan ff niet op z'n naam komen ).
Ik mis het gewoon allemaal.

En dan zijn Lorelai en Christopher ook nog eens getrouwd . Ik had zo graag Lorelai en Luke weer bij elkaar gezien.

Ow ow ow, waar gaat het toch heen

ik hoef iig geen meer te doen voor de volgende aflevering. Ik zou bijna zeggen dat ik het zonde van mijn tijd ga vinden. Maar dat doe ik nog maar ff niet. 2 afleveringen terug was het ook als vanouds leuk. Dus wie weet gaat het goed komen....
  zondag 19 november 2006 @ 14:20:46 #41
141482 Q.
JurassiQ
pi_43683782
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:32 schreef blaaatkipje het volgende:
Alleen de lane/zach-verhaallijn vind ik nu nog gilmorish rest is erg matig, heb gewoon doorgescrolled bij chris/lorelai bah bah!!!
Idem. Het is allemaal zo langdradig...
For great justice!
pi_43777614
Heeft iemand em al gezien ??
Moet ik me er op verheugen of is het weer bagger

Hij staat iig aan. Hopelijk is het leuk, maar krijg steeds meer mijn twijfels bij deze serie...
pi_43791847
Mwah..vond m niet super bagger en hij was ook niet verschrikkelijk. Al ben ik heel snel blij met een aflevering als Logan erin zit....serieus word die gast fijner by the minute?

- Reactie van Rory...ik had al zo een vermoeden dat het dat zou zijn.
- Logan...*swoon*
- Chris met zn flatscreens *zucht, mannen*
- Aaaaw Luke...btje jammer dat ie er zo achter moest komen.

Mmm dat was het wel
pi_43796116
ik sla deze dan wel over, ik mis vast niets.
For great justice!
pi_43798922
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:09 schreef Jill-RMC het volgende:
Mwah..vond m niet super bagger en hij was ook niet verschrikkelijk. Al ben ik heel snel blij met een aflevering als Logan erin zit....serieus word die gast fijner by the minute?

- Reactie van Rory...ik had al zo een vermoeden dat het dat zou zijn.
- Logan...*swoon*
- Chris met zn flatscreens *zucht, mannen*
- Aaaaw Luke...btje jammer dat ie er zo achter moest komen.

Mmm dat was het wel
Hij was inderdaad niet super.
Logan maakte veel goed. Hoewel ik het jammer vond dat het allemaal wat meer drama was dan normaal.
Ze hadden nu Logan weer even in beeld was voor wat meer gezelligheid en vrolijkheid moeten zorgen.
Even weer een boost geven want volgens mij verliezen ze redelijk wat kijkers

Gelukkig komt Logan weer vaker in beeld, maar de combinatie Lorelai en Christopher blijf ik niet geweldig vinden.
Sooky mis ik ook en alles rondom The Inn.

Hij was kijkbarig...

overigens ligt het aan mij of heeft Lorelai beetje een oude kop gekregen...
Ze zag er iig niet fris en fruitig uit zoals altijd
pi_43807139
Ik zou er ook 10 jaar ouder zien als je in een paar maanden je grote liefde kwijt raakt en gaat trouwen met the next best thing maar toch niet helemaal.... maar goed
How rude!
pi_43820588
OMG ik begrijp het nog steeds niet, waarom is het geen big deal dat ze getrouwd zijn? Hallo! Lorelai is getrouwd. Met Chris. Zonder Rory. In Parijs. Sneaky, achterbaks getrouwd. En ze praten er gewoon overheen alsof ze kletsen over wie welke boodschappen heeft meegenomen voor het avondeten. Vind je het gek dat Rory aardig pissed is .

Leuk dat Logan terug komt en was wel lekker awkward in het ziekenhuis, allemaal naar die ring staren . Verder weer matig, langslepende drama.
Whatever I want.
pi_43839575
Hmmmm ik weet niet wat ik ervan moet denken. Lorelai is wel een impulsief type, maar het gaat nu wel erg snel allemaal met het trouwen. Enige leuke verhaallijn is inderdaad die van Lane en Zach.
(1) Greys Anatomy, (2) Lost, (3) Heroes
pi_43884111
Ik vond er niet veel aan. Maar Logan was wel weer
pi_43889750
Het kost mij echt heel veel moeite om deze af te kijken. Ik heb hem al 5x gepauzeerd om semi-nutteloze dingen te kunnen doen. En de muziek. Waar is de muziek? Waar is de sfeer?
For great justice!
pi_43890412
Ik word er boos van. Wat hebben ze met deze geweldige serie gedaan? .
For great justice!
pi_44005388
Knitathon! proest..
En een geweldige emotionele en boze Luke. Ben benieuwd hoe dat verder gaat.
Toch zijn de dialogen voor mijn gevoel nog steeds te traag. Terwijl die best sneller en snappier kunnen. Ben toch bang dat het met de Palladino's beter zou zijn geweest.
Ben benieuwd hoe de ratings zijn per aflevering in dit seizoen?
Iemand die de statistics heeft van de kijkersaantallen?
pi_44010873
eindelijk weer townies enzo in de episodes
Maakt het meteen een stuk plezanter 8)
How rude!
pi_44028139
Ik vond het eindlijk weer een okaye aflevering, maar dat is meer vanwege het Luke en April gedoe, ik ben zo blij dat Luke eindelijk opkomt voor zn rechten! Daar zat ik me echt al vanaf het begin aan dood te ergeren. Verder kwam het niet helemaal op gang. Christopher die geld doneerde en de teleurgestelde townies had beter uitgewerkt kunnen worden, evenals het 2002 feestje. Rory die tegen die gozer bitchtte en Paris had veel meer aanwezig kunnen zijn.

En waar zijn Lane en Zack verdomme?! .
Whatever I want.
pi_44028315
Wat is er gebeurd met de weed trouwens?
seizoen zes einde
pi_44199612
hey, geen aflevering gisteren?
pi_44199669
quote:
Op woensdag 6 december 2006 18:00 schreef merry77 het volgende:
hey, geen aflevering gisteren?
Jawel aflevering 10 "Merry Fisticuffs". Ik ben 'm nu aan het binnenhalen.
Whatever I want.
  woensdag 6 december 2006 @ 21:22:32 #58
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_44206819
Wat een prut aflevering. Serieus.. dat gevecht sloeg echt werkelijk nergens op.
Alleen tot dat Lorelai en Doela gedeelte was leuk.. daarna was het een hele grote dalende lijn...
Deze ep is door een depri schrijver ofzo geschreven. Ik word echt moedeloos van dit seizoen.
pi_44207114
Ze jagen het er wat snel doorheen naar mijn gevoel, maar goed deze ep is wel weer wat hoopvoller voor mij als LL-aanhanger 0-)
Vind dat de serie zeeeeeeeer langzamerhand wat aan het opkrabbelen is.
How rude!
pi_44207829
ah gevonden. Duurde lang deze keer.
pi_44209551
ik ben gewoon de Gilmore girls vergeten

Voor het eerst in 7 seizoenen heb ik er gewoon niet bij stil gestaan

Morgen is dat het eerste wat ik doe om het goed te maken aangezien mijn downloadverbinding fucking traag is en ik hem vandaag niet meer op tijd binnen heb.

Zal wel komen omdat de laatste afleveringen gewoon kut zijn
pi_44215409
quote:
Op woensdag 6 december 2006 22:38 schreef tirannetje24 het volgende:
ik ben gewoon de Gilmore girls vergeten

Voor het eerst in 7 seizoenen heb ik er gewoon niet bij stil gestaan

Morgen is dat het eerste wat ik doe om het goed te maken aangezien mijn downloadverbinding fucking traag is en ik hem vandaag niet meer op tijd binnen heb.

Zal wel komen omdat de laatste afleveringen gewoon kut zijn
ik ook! Dacht dat 't winterstop is maar ze gaan gewoon door.

Maar goed, 't was weer 'n aflevering vol ellende
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 12:54 schreef Irrem het volgende:

SPOILER
Die ontmoeting was toch niet "big".

[ Bericht 17% gewijzigd door jmac op 07-12-2006 09:41:39 ]
pi_44225477
*zucht* weinig redenen om te gaan downloaden hoor ik wel...
pi_44229462
Djeez het ging echt nergens over. Al die ruzies, zulke kindjes. Ik heb trouwens bedacht wat ik misschien mis. Het is teveel een Lorelai verhaal. Er zijn zoveel mensen in GG die een grote rol spelen en ze worden maar wat weggemoffeld, zelfs Rory en dr problemen wordt niet echt op ingegaan. Zack & Lane! Luke & An over April! Waar is Michel! Sooky en Jackson en hun kind! Etc! En Lorelai en Chris' verhaal wordt echt helemaal tot aan tenenkrommend toe uitgediept. .
Whatever I want.
pi_44230128
nou

ik moet em nog kijken maar die verhalen van jullie zijn niet erg bemoedigend

Nou straks maar een poging wagen...
pi_44233142
Net 7x09 gezien, wel aardig, maar als ik het zo hoor is 7x10 weer vreselijk. Ik heb helemaal geen zin om hem te gaan kijken. Of om die hele serie verder nog te volgen.
For great justice!
pi_44233185
quote:
Op donderdag 7 december 2006 17:46 schreef PeRi het volgende:
Djeez het ging echt nergens over. Al die ruzies, zulke kindjes. Ik heb trouwens bedacht wat ik misschien mis. Het is teveel een Lorelai verhaal. Er zijn zoveel mensen in GG die een grote rol spelen en ze worden maar wat weggemoffeld, zelfs Rory en dr problemen wordt niet echt op ingegaan. Zack & Lane! Luke & An over April! Waar is Michel! Sooky en Jackson en hun kind! Etc! En Lorelai en Chris' verhaal wordt echt helemaal tot aan tenenkrommend toe uitgediept. .
Alles mist. Alles. Ik ben Chris enorm zat, Lorelai ook. Het gaat allemaal zo langzaam. De muziek is er niet meer. Het is gewoon kut. Allemaal.
For great justice!
pi_44233449
Ik vond de spanning tussen Luke en Anna (April's mum) wel leuk en hoop dat dat ook verder uitgediept wordt.
PeRi heeft wel gelijk, het wordt nu een beetje een Loreli verhaal. Toch vond ik deze aflevering wel wat hebben met de opbouwende spanningen.
pi_44233582
Hebben we allemaal wel dezelfde aflevering gezien ?

Ik vond hem, nadat ik jullie berichtjes gelezen had, voor 100% meevallen.
wel wat wrijving tussen iedereen erin, maar dit zorgt ook weer beetje voor spanning

Moeder en dochter groeien weer naar elkaar toe. Lorelai en Rory als Lorelai en haar moeder.
En dat luke en christopher ruzie hadden geeft ook weer wat spanning want ze willen allebei lorelai hebben. En hopelijk gaat het dan weer keren en gaan luke en lorelai trouwen en kindjes krijgen

Jammer van de spanning tussen Logan en Rory. Ze passen zo leuk bij elkaar, maar vond het wel een kutstreef van Logan. Hopelijk komt dat weer snel goed.

Ok het was geen ultieme Gilmore Girls, maar hij was zeker niet slecht.

ik durf weer een beetje te
  zondag 17 december 2006 @ 11:15:54 #70
141482 Q.
JurassiQ
pi_44501673
Ik vond hem ook wel aardig.
For great justice!
pi_44507737
Iemand enig idee op welke dag t in amerika op teevee komt? Voorheen wast op dinsdag... is dat nog steeds zo? Kan ik nu met eigen ogen eens gaan bekijken hoe slecht t geworden is
  zondag 17 december 2006 @ 14:54:06 #72
141482 Q.
JurassiQ
pi_44507775
Ramptoerist.
For great justice!
pi_44508660
Nog steeds dinsdagavond en ga dan meteen even veronica mars kijken (maar dan niet als ramptoerist )
How rude!
pi_44516453
(tvp zonder de rest van het topic te lezen.. ben bij aflevering s07e07 , maar was vorige keer dit topic kwijt )
pi_44519780
Ramptoerist Ik moest lachen!
pi_44615448
Hillie blij!! Ik vind de serie nog steeds leuk
pi_44625745
quote:
Op donderdag 21 december 2006 00:03 schreef Hilzillah het volgende:
Hillie blij!! Ik vind de serie nog steeds leuk
Eensch!

Weet iemand wanneer de nieuwe aflevering (afl.11) wordt uitgezonden?
pi_44628759
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:19 schreef Babbel1 het volgende:

[..]

Eensch!

Weet iemand wanneer de nieuwe aflevering (afl.11) wordt uitgezonden?
Santa's Secret Stuff - 23 januari
pi_44629095
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:57 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Santa's Secret Stuff - 23 januari
Ooh jammer, dankjewel in ieder geval! Wel vreemd dat een kerstaflevering pas eind januari wordt uitgezonden
  donderdag 21 december 2006 @ 15:33:44 #80
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_44629704
ik kan nie wachten
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_45318420
Nog tien dagen. Ik weet niet of ik dit seizoen nog wel verder wil kijken, wat een enorme teleurstelling is het tot nu toe. Hopelijk hebben ze de winterbreak gebruikt om alles even goed onder de loep te nemen.
For great justice!
pi_45349390
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 17:40 schreef Q. het volgende:
Nog tien dagen. Ik weet niet of ik dit seizoen nog wel verder wil kijken, wat een enorme teleurstelling is het tot nu toe. Hopelijk hebben ze de winterbreak gebruikt om alles even goed onder de loep te nemen.
Ik hoop het ook.

Ik heb gisteren maar eens seizoen 6 gekocht op dvd.
pi_45449473
Hee, ff vraagje. De laatste aflevering (7.10) ging die over dat uitkomt dat Rory en 'boyfriend' elkaar kennen?
Heb de oude eps. weggegooid maar nu weet ik niet meer waar ik ben...
pi_45458483
Ik had die laatste bewaard (idd om niet de weg kwijt te raken) en scande er gister nog eens doorheen. Je hebt gelijk, dat is idd waar die laatste aflevering ondermeer over ging.
pi_45459753
Mijn dank is groot StArcheo
pi_45493297
You're very welcome. En nu maar wachten tot woensdag. Kijken of de vaart er weer een beetje in kan komen.
pi_45635040

En Lane
How rude!
pi_45643774
Ik had Rory en Logan in London willen zien .

Verder was het weer een grote tegenvaller. Behalve Lane! Lane always saves the day! !
Whatever I want.
pi_45644659
Nah Rory dr opmerking over dat rendiergewei vond ik anders ook best oke
En die lorelai-blik als ie langs komt in the dragonfly
Neh tis nog niet perfect, zeker niet, maar ze gaan wel vooruit
How rude!
pi_45645084
Michel was ook wel grappig
pi_45645176
leuke mooie aflevering zeg! Genoten.
pi_45675582
EINDELIJK weer een fatsoenlijke aflevering, tering, dat was wel tijd ook. Nu Gigi en Ch:ristopher nog een tragisch ongeluk bezorgen en het is weer bijna zoals het was.
For great justice!
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:51:15 #94
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_45698442
weheheh kheb weer voor et eerst echt gelachen met een GG ep echt super relaxte ep , lijkt weer op de goeie ouwen ... ik was wel verbaasd hoe dik Lane nu opeens is zeg :/

mjah heeer lijk genoten
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_45853449
heavy aflevering. Veel drama's in one en cliffhanger...
  woensdag 31 januari 2007 @ 13:34:04 #96
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_45854454
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:16 schreef Q. het volgende:
EINDELIJK weer een fatsoenlijke aflevering, tering, dat was wel tijd ook. Nu Gigi en Ch:ristopher nog een tragisch ongeluk bezorgen en het is weer bijna zoals het was.
pi_45868235
sterke aflevering vanavond (nou ja gisteren dan, vanavond gekeken).
Zat hier en daar ook sterke dialoog in zoals vroeger.
Ik zie nog wel dat Palladino als executive producer gemeld staat. En voor het eerst nu ook: Lauren Graham als producer.

Gebeurde heel veel. spanning, drama, ontlading. Ja deze aflevering was echt up to standard.
pi_45871232
viel mij ook wel op die palladino en Lauren Graham vermeldt, van t laatste kijk ik niet op... is toch een beetje haar paaien ivm season8besprekingen (alhoewel men zich drukker over Alexis Bledel moet maken).

Episode was vol met drama, ben erg blij voor Luke
How rude!
  donderdag 1 februari 2007 @ 09:15:30 #99
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_45874530
jah luke verdient het ook vind ik !

ik zag dat wel al aankomen dat et teveel was voor chris kvind et wel erg jammer voor lorelai maar ik vind luke en lorelai wel veel leuker bij elkaar
pi_45885114
Leuke aflevering! Ja dit vond ik echt leuk een keer weer! Luuuuuuuke! ! En Suky weer zwangerig !

Chris komt echt mn neus uit, wat een ontzettende zak is het zeg. Dat hij zelf al die jaren een slechte vader is geweest, reageert ie lekker af op Lorelai. Wat een jankerd.

Paris en Rory vond ik wel weer een boring lijn, en ik miste Lane !

Grandpa !!
Whatever I want.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')