Ik vind het wel leuk, veel actiequote:Op zondag 22 oktober 2006 19:30 schreef _Administr8or_ het volgende:
zelden zo'n klote raceweekend meegemaakt
Ligt eraan of je een favo rijder hebt en zo ja, wie dat isquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Negatieve actie, in een bepaalde optiek.
Totdat ze Giancarlo 'The Tire-Terminator' Fisichella tegen komen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:31 schreef i2Them2 het volgende:
Die Ferrari's gaan echt verdomd hard.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Van jou zijn mooiere foto's in omloop geweest
quote:
broodquote:
ik ga niet meer reageren hoor, dus ik zeg niet dat die pizza al besteld is.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Da's mooi klote.Dat wordt een pizza bestellen.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:36 schreef sanger het volgende:
Massa kan nog niet leeg zijn......gezien rondetijden.
Wahahahaquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:33 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Totdat ze Giancarlo 'The Tire-Terminator' Fisichella tegen komen.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:37 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
ik ga niet meer reageren hoor, dus ik zeg niet dat die pizza al besteld is.
Stel dat er een modje boos op me wordt.. dus Ontopic...
Inderdaad. Als Schumacher nu nog kampioen wordt ga ik naakt door de straat rennen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een redelijke utopie is, gelet op de huidige stand
owwquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Inderdaad. Als Schumacher nu nog kampioen wordt ga ik naakt door de straat rennen.
Nee joh, het moet echt iets debiels zijn. Iets niet spectaculairs waardoor ie niet meer mee kan doenquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:38 schreef ReMCoDijKSTRa het volgende:
kom op Alonso brand je motor maar even op
Dan wel foto's als bewijs eh. Leg je camera maar vast klaar.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Inderdaad. Als Schumacher nu nog kampioen wordt ga ik naakt door de straat rennen.
Dan is 'ie nog wereldkampioen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:38 schreef ReMCoDijKSTRa het volgende:
kom op Alonso brand je motor maar even op
Ben ik even blij dat ik geen videocamera heb.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En je maakt er een filmpje van, daar willen we nog wel van meegenieten namelijk..
Ja precies, dan is het ook zijn eigen domme schuld en kunnen we hem met zijn allen uitlachen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Liefst een fout van zichzelf. Anders begint iedereen ineens dat Alonso 'helemaal geen geluk' zou hebben...
Ja, geen reet aan.quote:
volgend jaarquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:42 schreef superhaagie het volgende:
maar geen Raikonnen fans hier?
KIMIquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:42 schreef superhaagie het volgende:
Zal wel ijdele hoop zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja precies, dan is het ook zijn eigen domme schuld en kunnen we hem met zijn allen uitlachen.
*zucht*.
Ahhh, voelde me al eenzaamquote:
Jaja. Volgend jaar ook, maar zeker geen Ferrari fan.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:42 schreef superhaagie het volgende:
Je mag ook zo zonder kleren over straat gaan rennen hoorquote:
Ja, Raikonnen gun ik het wel, maar Ferrari niet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:43 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Jaja. Volgend jaar ook, maar zeker geen Ferrari fan.
Ik ga alvast beginnen want die titel voor Schumacher is nu wel binnen. Dat kan niet meer misgaan.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:44 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Je mag ook zo zonder kleren over straat gaan rennen hoor
Ik vind het ook niet erg hoor, tenminste een andere wereldkamioen dan.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:45 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Ja, Raikonnen gun ik het wel, maar Ferrari niet.
maar ben zelf meer McLaren fan.
Vind het ook niet vervelend dat Alonso volgend jaar bij ons rijdt
jupquote:
Wat vind ik het nu vervelend dat mijn moeder op vakantie is en het fototoestel heeft meegenomen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maak ff foto's van de voorbereiding!
gaat om een positie dus geen blauwquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:47 schreef omearos het volgende:
doornbos laat schumi erlangs, zonder blauwe vlag
Die motoren klinken inderdaad heel vaag.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:49 schreef -Hans- het volgende:
Wat een flut geluid ineens
Net of ze rijden in space.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die motoren klinken inderdaad heel vaag.
ja maar die moet ook nog een stop maken, aangezien hij in het begin door die band een stop moest makenquote:
En toen vol getankt is...quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:51 schreef WEST het volgende:
[..]
ja maar die moet ook nog een stop maken, aangezien hij in het begin door die band een stop moest maken
moet je alsnog eerder stoppen dan de restquote:
wie?quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:55 schreef Urvin het volgende:
OMG schuamcher
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:54 schreef pomtiedom het volgende:
Erg kleine kans. Alonso is zowiezo een betere correur imo.
Helaas wel. Was ook te mooi om waar te zijn als hij nu de titel zou pakken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:57 schreef ijsmeis het volgende:
Hij heeft echt pech pech pech.
pech die hij in 2000 tot 2004 niet gehad heeftquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:57 schreef ijsmeis het volgende:
Hij heeft echt pech pech pech.
hehe, mooie manquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:58 schreef ijsmeis het volgende:
Handje. Hoezo arrogante Duitser? Tsk
![]()
.
Zeg dat wel tot zo ver fair play, slappe hap daar bij renault.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Helaas wel. Was ook te mooi om waar te zijn als hij nu de titel zou pakken.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:58 schreef WEST het volgende:
[..]
pech die hij in 2000 tot 2004 niet gehad heeft
Dan heeft ie extra pech dat ie die pech nu heeft. Pechvogel.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:58 schreef WEST het volgende:
[..]
pech die hij in 2000 tot 2004 niet gehad heeft
Alonso is nog jong.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:03 schreef Kanjer het volgende:
Ach, ook al word Alonso WK, hij kan nooit in de schaduw staan van de meester.
jup maar anderen ook en nu niet sommigen danquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan heeft ie extra pech dat ie die pech nu heeft. Pechvogel.
Klopt, niet ook alle records? Een fenomeen met helaas een paar idiote acties.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:03 schreef Kanjer het volgende:
Ach, ook al word Alonso WK, hij kan nooit in de schaduw staan van de meester.
Geen enkele F1 coureur momenteel niet, trouwens, Schumi is van eenzame klasse.
Bij mclaren.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En toch hè, als Schumacher-fan, vraag ik me af: als Alonso op zo'n jonge leeftijd al twee wereldtitels op zak heeft, dan gaat hij wel érg hard... waar gaat dat eindigen?
Fisi raakte met zijn voorspoiler de linker achterband van Schumi...quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:05 schreef XyritZz het volgende:
Ik gun het hem zo om het podium te halen!
Wat gebeurde er tussen Fisi en Schumi btw, ik heb het eerste half uur niet gezien...
Je vergeet dat van Schumi even voor het gemak?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat merk je ook wel aan zijn gedrag ja.
In de vangrailquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En toch hè, als Schumacher-fan, vraag ik me af: als Alonso op zo'n jonge leeftijd al twee wereldtitels op zak heeft, dan gaat hij wel érg hard... waar gaat dat eindigen?
Jah maar Alonso gaat nu naar McLaren, dus bij die twee titels zal het voorlopig blijvenquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alonso kan in ieder geval ver gaan komen. Maar hij zal logischerwijs ook wel een paar mindere jaren gaan krijgen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee...quote:
Jup, wat volgens mij toch geen bewuste actie was.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die kans zit er wel in, ja, dat maakt het extra zuur, aangezien die puncture veroorzaakt is door Fisichella.
Zekers! Mclaren gaat het komende seizoen domineren.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:07 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Nee...
McLaren heeft een hoop te verbeteren, maar denk dat dat wel goed komt voor seizoen 2007.
Dat weet ik nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zekers! Mclaren gaat het komende seizoen domineren.![]()
Dat dacht ik de laatste jaren ook. McLaren komt de komende jaren ook niet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zekers! Mclaren gaat het komende seizoen domineren.![]()
Qua snelheid komen ze ook te kort. Maar hopelijk kunnen ze het komende seizoen eindelijk knallen, het zou toch wel tijd worden.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:09 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet
Je moet wel een beetje reeel blijven.
Dit seizoen was niet echt goed.
Onbetrouwbare auto's
daar moet echt wat aan gedaan worden.
Er word nu al van alonso gezegd dat het een betere coureur is dan schumacherquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jawel, maar goed wil niet zeggen dat dat nu ook gebeurd.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, maar heeft McLaren niet al eens eerder een enorme stap voorwaarts gemaakt in de winter?
Het zal in ieder geval wel beter gaan dan dit seizoen. Ze winnen nu gewoon geen race. Dat is om je dood te schamen als McLaren zijnde. Maar we zullen zien wat McLaren volgend seizoen kan.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Qua snelheid komen ze ook te kort. Maar hopelijk kunnen ze het komende seizoen eindelijk knallen, het zou toch wel tijd worden.
Nou ik moet het nog maar in de herhaling zien (liefst onboard). Ik heb een slomo gezien en daar leek niet al teveel aan de hand te zijn. Fisico heeft er ook weinig van iemand van de baan te drukken en vervolgens een stop and go oid te krijgen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar waag ik écht aan te twijfelen. Fisichella heeft er geen voordeel van als ie Schumacher daar zomaar laat gaan. Fisichella heeft er dik voordeel van als ie Schumacher raakt: Renault voor de constructeurs en voor Alonso bij de rijders. Ik bedoel... 't is niet echt alsof 'ie geen ruimte en/of tijd had om genoeg te remmen.
Amenquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:13 schreef XyritZz het volgende:
lekker dan, krijgen we weer zo'n eeuwige discussie of hij het expres deed of niet...
Alonso vind ik overigens een goede coureur, maar als hij bij McLaren niet presteert herrineren we hem niet meer over 10 jaar, er zijn zoveel coureurs die 2x WK zijn geworden waar je nu niks meer over hoort.
Hij bewijst pas echt dat hij een supercoureur is wanneer hij McLaren uit het slop weet te halen, en als hij dat flikt neem ik m'n Ferrari rode petje pas voro hem af.
en Verstappen was de snelste coureurquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:12 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Er word nu al van alonso gezegd dat het een betere coureur is dan schumacher
Hopelijk zijn ze, net zoals bij Red Bull, al bezig met de nieuwe wagen. Dit seizoen was natuurlijk dramatisch, erg jammer.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Het zal in ieder geval wel beter gaan dan dit seizoen. Ze winnen nu gewoon geen race. Dat is om je dood te schamen als McLaren zijnde. Maar we zullen zien wat McLaren volgend seizoen kan.
Als het al opzet was van Fisico dan deed 'ie het een stuk subtieler dan de wijze waarom Schumi z'n tegenstanders altijd bruut de baan af beukte.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou ik moet het nog maar in de herhaling zien (liefst onboard). Ik heb een slomo gezien en daar leek niet al teveel aan de hand te zijn. Fisico heeft er ook weinig van iemand van de baan te drukken en vervolgens een stop and go oid te krijgen.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:16 schreef MaximusF1 het volgende:
Nu de landverrader inhalen. Als Italiaan moet je Ferrari laten winnen.
tuurlijk zijn ze bezig met de nieuwe wagen, alle teams zijn dat nu mee bezigquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hopelijk zijn ze, net zoals bij Red Bull, al bezig met de nieuwe wagen. Dit seizoen was natuurlijk dramatisch, erg jammer.
Shit zeg, ik zie die Schumacher nog wel op het podium komen.
Verstappen is vorig jaar genadeloos door de mand gevallen in de A1GP, dus wie dat nu nog gelooft moet zich laten opnemen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
en Verstappen was de snelste coureur![]()
"altijd".... je hebt die beelden nooit gezien he?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:17 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Als het al opzet was van Fisico dan deed 'ie het een stuk subtieler dan de wijze waarom Schumi z'n tegenstanders altijd bruut de baan af beukte.
Jup, maar er zijn teams die de huidige wagen blijven doorontwikkelen en er zijn teams die niets meer doen aan de huidige auto en zich volledig richten op de nieuwe wagen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:17 schreef WEST het volgende:
[..]
tuurlijk zijn ze bezig met de nieuwe wagen, alle teams zijn dat nu mee bezig
True truequote:Op zondag 22 oktober 2006 20:17 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Als het al opzet was van Fisico dan deed 'ie het een stuk subtieler dan de wijze waarom Schumi z'n tegenstanders altijd bruut de baan af beukte.
Nee, dit is de eerste keer dat ik zo'n race met van die autootjes kijk, nou goed?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:19 schreef XyritZz het volgende:
[..]
"altijd".... je hebt die beelden nooit gezien he?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:20 schreef MaximusF1 het volgende:
4 uitvallers hebben we nodig...
Alonso, Button, Räikkönen en Fisichella
Buiten dat altijd weerleg je niet de woorden van die ander heur (wat niet nodig is)quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:19 schreef XyritZz het volgende:
[..]
"altijd".... je hebt die beelden nooit gezien he?
1994 Schumacher/Hill is een groot twijfelgeval en daarom zijn er ook geen straffen uitgedeeld. Schumacher zie je 'voelen' hoe zijn auto zich houdt, en Hill ramt hem er meteen naast in een gat wat eigenlijk geen gat is.
1997 daar ramde hij goed door ja in een wanhoopsdaad, de straffen zijn daarvoor uitgedeeld.
Ik zeg ook niet dat Fisichella het niet subtiel doet, het is in ieder geval als het expres is slimmer dan de actie van Schumacher in 97.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Buiten dat altijd weerleg je niet de woorden van die ander heur (wat niet nodig is)
die hebben ze da nhelemaal nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:23 schreef WEST het volgende:
als massa wint, mag schumi dan de prijs voor de constructeur ophalen'?
Ja, alleen Schumacher rijdt als een kampioen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Triomftocht van Alonso, dit. Rijdt echt rond als een groot kampioen. Het straalt er gewoon vanaf.
Jezus, hoe kleurloos kan je rondrijden?
jawel, de constructeur krijgt ook een beker, vaak is dat een wisselend persoon die de beker op haaltquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:24 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
die hebben ze da nhelemaal niet
titel binnenhalen doe je over het hele seizoen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Echt hè, zonde, eigenlijk. Ik kan het wel begrijpen, 't is berekenend, maar toch heel zonde. Je moet de titel nog binnen halen... maar hóe.
Schumacher drong aan bij Fisichella, die zich verremde en door 't gras ging en Schumacher er dus voorbij.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:25 schreef haaahaha het volgende:
wat gebeurde er? Potver, ik kan niet kijken
ik bedoel dat ferrari die helemaal niet heeftquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:25 schreef WEST het volgende:
[..]
jawel, de constructeur krijgt ook een beker, vaak is dat een wisselend persoon die de beker op haalt
Nee, die gaat zich alvast inlikken bij Ferrari.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:26 schreef -Hans- het volgende:
Podium is nog steeds haalbaar voor schumacher.
Kom op Kimi, laat Schumacher er niet langs!!!!!
Klopt, nogal een spacey sound.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:27 schreef XyritZz het volgende:
Is het mijn TV die bagger is, of klinken die auto's vreemd?
Beetje haperend geluidje....
Geen kunst, Massa rijdt ook rondetijden die duiden op ophouden ... met zijn 1.14 nog watquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:25 schreef i2Them2 het volgende:
Schumi komt per ronde 1 sec. dichter bij Kimi.
hier ookquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:27 schreef XyritZz het volgende:
Is het mijn TV die bagger is, of klinken die auto's vreemd?
Beetje haperend geluidje....
"Mooie" crash ook wel van Heidfeld.quote:
omdat het de laatste race van het jaar isquote:
Je hebt Kampioenen en kampioenen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Echt hè, zonde, eigenlijk. Ik kan het wel begrijpen, 't is berekenend, maar toch heel zonde. Je moet de titel nog binnen halen... maar hóe.
Nooit!!! de Fin gaat zometeen de turbo indrukken en dan komt Schumacher er echt niet langs!!!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nee, die gaat zich alvast inlikken bij Ferrari.
jup hier ookquote:
lol kom op man, alsof alonso niet gevochten heeft dit seizoenquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je hebt Kampioenen en kampioenen.
* mee eens is....quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want drie races terug stonden ze gelijk, zo ongeveer. Dus 't gaat om de laatste drie races. En wat heeft 'ie daar laten zien? Een mazzeltje vorige keer, en nu weer niks.
hehe zou je wel denken idd.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Rijden ze tegenwoordig op methanol ofzo?!
Alonso rijdt gewoon netjes naar een 2e plek. Maar Massa is een stuk sneller ja. Waarschijnlijk geholpen door een wat opgeschroefde Ferrari motor. Waar ze bij Renault waarschijnlijk op safe gespeeld hebben.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Triomftocht van Alonso, dit. Rijdt echt rond als een groot kampioen. Het straalt er gewoon vanaf.
Jezus, hoe kleurloos kan je rondrijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |