Ik ga alvast beginnen want die titel voor Schumacher is nu wel binnen. Dat kan niet meer misgaan.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:44 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Je mag ook zo zonder kleren over straat gaan rennen hoor
Ik vind het ook niet erg hoor, tenminste een andere wereldkamioen dan.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:45 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Ja, Raikonnen gun ik het wel, maar Ferrari niet.
maar ben zelf meer McLaren fan.
Vind het ook niet vervelend dat Alonso volgend jaar bij ons rijdt
jupquote:
Wat vind ik het nu vervelend dat mijn moeder op vakantie is en het fototoestel heeft meegenomen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maak ff foto's van de voorbereiding!
gaat om een positie dus geen blauwquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:47 schreef omearos het volgende:
doornbos laat schumi erlangs, zonder blauwe vlag
Die motoren klinken inderdaad heel vaag.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:49 schreef -Hans- het volgende:
Wat een flut geluid ineens
Net of ze rijden in space.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die motoren klinken inderdaad heel vaag.
ja maar die moet ook nog een stop maken, aangezien hij in het begin door die band een stop moest makenquote:
En toen vol getankt is...quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:51 schreef WEST het volgende:
[..]
ja maar die moet ook nog een stop maken, aangezien hij in het begin door die band een stop moest maken
moet je alsnog eerder stoppen dan de restquote:
wie?quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:55 schreef Urvin het volgende:
OMG schuamcher
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:54 schreef pomtiedom het volgende:
Erg kleine kans. Alonso is zowiezo een betere correur imo.
Helaas wel. Was ook te mooi om waar te zijn als hij nu de titel zou pakken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:57 schreef ijsmeis het volgende:
Hij heeft echt pech pech pech.
pech die hij in 2000 tot 2004 niet gehad heeftquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:57 schreef ijsmeis het volgende:
Hij heeft echt pech pech pech.
hehe, mooie manquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:58 schreef ijsmeis het volgende:
Handje. Hoezo arrogante Duitser? Tsk
![]()
.
Zeg dat wel tot zo ver fair play, slappe hap daar bij renault.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Helaas wel. Was ook te mooi om waar te zijn als hij nu de titel zou pakken.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:58 schreef WEST het volgende:
[..]
pech die hij in 2000 tot 2004 niet gehad heeft
Dan heeft ie extra pech dat ie die pech nu heeft. Pechvogel.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:58 schreef WEST het volgende:
[..]
pech die hij in 2000 tot 2004 niet gehad heeft
Alonso is nog jong.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:03 schreef Kanjer het volgende:
Ach, ook al word Alonso WK, hij kan nooit in de schaduw staan van de meester.
jup maar anderen ook en nu niet sommigen danquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan heeft ie extra pech dat ie die pech nu heeft. Pechvogel.
Klopt, niet ook alle records? Een fenomeen met helaas een paar idiote acties.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:03 schreef Kanjer het volgende:
Ach, ook al word Alonso WK, hij kan nooit in de schaduw staan van de meester.
Geen enkele F1 coureur momenteel niet, trouwens, Schumi is van eenzame klasse.
Bij mclaren.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En toch hè, als Schumacher-fan, vraag ik me af: als Alonso op zo'n jonge leeftijd al twee wereldtitels op zak heeft, dan gaat hij wel érg hard... waar gaat dat eindigen?
Fisi raakte met zijn voorspoiler de linker achterband van Schumi...quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:05 schreef XyritZz het volgende:
Ik gun het hem zo om het podium te halen!
Wat gebeurde er tussen Fisi en Schumi btw, ik heb het eerste half uur niet gezien...
Je vergeet dat van Schumi even voor het gemak?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat merk je ook wel aan zijn gedrag ja.
In de vangrailquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En toch hè, als Schumacher-fan, vraag ik me af: als Alonso op zo'n jonge leeftijd al twee wereldtitels op zak heeft, dan gaat hij wel érg hard... waar gaat dat eindigen?
Jah maar Alonso gaat nu naar McLaren, dus bij die twee titels zal het voorlopig blijvenquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alonso kan in ieder geval ver gaan komen. Maar hij zal logischerwijs ook wel een paar mindere jaren gaan krijgen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee...quote:
Jup, wat volgens mij toch geen bewuste actie was.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die kans zit er wel in, ja, dat maakt het extra zuur, aangezien die puncture veroorzaakt is door Fisichella.
Zekers! Mclaren gaat het komende seizoen domineren.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:07 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Nee...
McLaren heeft een hoop te verbeteren, maar denk dat dat wel goed komt voor seizoen 2007.
Dat weet ik nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zekers! Mclaren gaat het komende seizoen domineren.![]()
Dat dacht ik de laatste jaren ook. McLaren komt de komende jaren ook niet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zekers! Mclaren gaat het komende seizoen domineren.![]()
Qua snelheid komen ze ook te kort. Maar hopelijk kunnen ze het komende seizoen eindelijk knallen, het zou toch wel tijd worden.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:09 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet
Je moet wel een beetje reeel blijven.
Dit seizoen was niet echt goed.
Onbetrouwbare auto's
daar moet echt wat aan gedaan worden.
Er word nu al van alonso gezegd dat het een betere coureur is dan schumacherquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jawel, maar goed wil niet zeggen dat dat nu ook gebeurd.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, maar heeft McLaren niet al eens eerder een enorme stap voorwaarts gemaakt in de winter?
Het zal in ieder geval wel beter gaan dan dit seizoen. Ze winnen nu gewoon geen race. Dat is om je dood te schamen als McLaren zijnde. Maar we zullen zien wat McLaren volgend seizoen kan.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Qua snelheid komen ze ook te kort. Maar hopelijk kunnen ze het komende seizoen eindelijk knallen, het zou toch wel tijd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |