hehe, mooie manquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:58 schreef ijsmeis het volgende:
Handje. Hoezo arrogante Duitser? Tsk
![]()
.
Zeg dat wel tot zo ver fair play, slappe hap daar bij renault.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Helaas wel. Was ook te mooi om waar te zijn als hij nu de titel zou pakken.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:58 schreef WEST het volgende:
[..]
pech die hij in 2000 tot 2004 niet gehad heeft
Dan heeft ie extra pech dat ie die pech nu heeft. Pechvogel.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:58 schreef WEST het volgende:
[..]
pech die hij in 2000 tot 2004 niet gehad heeft
Alonso is nog jong.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:03 schreef Kanjer het volgende:
Ach, ook al word Alonso WK, hij kan nooit in de schaduw staan van de meester.
jup maar anderen ook en nu niet sommigen danquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan heeft ie extra pech dat ie die pech nu heeft. Pechvogel.
Klopt, niet ook alle records? Een fenomeen met helaas een paar idiote acties.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:03 schreef Kanjer het volgende:
Ach, ook al word Alonso WK, hij kan nooit in de schaduw staan van de meester.
Geen enkele F1 coureur momenteel niet, trouwens, Schumi is van eenzame klasse.
Bij mclaren.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En toch hè, als Schumacher-fan, vraag ik me af: als Alonso op zo'n jonge leeftijd al twee wereldtitels op zak heeft, dan gaat hij wel érg hard... waar gaat dat eindigen?
Fisi raakte met zijn voorspoiler de linker achterband van Schumi...quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:05 schreef XyritZz het volgende:
Ik gun het hem zo om het podium te halen!
Wat gebeurde er tussen Fisi en Schumi btw, ik heb het eerste half uur niet gezien...
Je vergeet dat van Schumi even voor het gemak?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat merk je ook wel aan zijn gedrag ja.
In de vangrailquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En toch hè, als Schumacher-fan, vraag ik me af: als Alonso op zo'n jonge leeftijd al twee wereldtitels op zak heeft, dan gaat hij wel érg hard... waar gaat dat eindigen?
Jah maar Alonso gaat nu naar McLaren, dus bij die twee titels zal het voorlopig blijvenquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alonso kan in ieder geval ver gaan komen. Maar hij zal logischerwijs ook wel een paar mindere jaren gaan krijgen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee...quote:
Jup, wat volgens mij toch geen bewuste actie was.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die kans zit er wel in, ja, dat maakt het extra zuur, aangezien die puncture veroorzaakt is door Fisichella.
Zekers! Mclaren gaat het komende seizoen domineren.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:07 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Nee...
McLaren heeft een hoop te verbeteren, maar denk dat dat wel goed komt voor seizoen 2007.
Dat weet ik nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zekers! Mclaren gaat het komende seizoen domineren.![]()
Dat dacht ik de laatste jaren ook. McLaren komt de komende jaren ook niet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zekers! Mclaren gaat het komende seizoen domineren.![]()
Qua snelheid komen ze ook te kort. Maar hopelijk kunnen ze het komende seizoen eindelijk knallen, het zou toch wel tijd worden.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:09 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet
Je moet wel een beetje reeel blijven.
Dit seizoen was niet echt goed.
Onbetrouwbare auto's
daar moet echt wat aan gedaan worden.
Er word nu al van alonso gezegd dat het een betere coureur is dan schumacherquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jawel, maar goed wil niet zeggen dat dat nu ook gebeurd.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, maar heeft McLaren niet al eens eerder een enorme stap voorwaarts gemaakt in de winter?
Het zal in ieder geval wel beter gaan dan dit seizoen. Ze winnen nu gewoon geen race. Dat is om je dood te schamen als McLaren zijnde. Maar we zullen zien wat McLaren volgend seizoen kan.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Qua snelheid komen ze ook te kort. Maar hopelijk kunnen ze het komende seizoen eindelijk knallen, het zou toch wel tijd worden.
Nou ik moet het nog maar in de herhaling zien (liefst onboard). Ik heb een slomo gezien en daar leek niet al teveel aan de hand te zijn. Fisico heeft er ook weinig van iemand van de baan te drukken en vervolgens een stop and go oid te krijgen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar waag ik écht aan te twijfelen. Fisichella heeft er geen voordeel van als ie Schumacher daar zomaar laat gaan. Fisichella heeft er dik voordeel van als ie Schumacher raakt: Renault voor de constructeurs en voor Alonso bij de rijders. Ik bedoel... 't is niet echt alsof 'ie geen ruimte en/of tijd had om genoeg te remmen.
Amenquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:13 schreef XyritZz het volgende:
lekker dan, krijgen we weer zo'n eeuwige discussie of hij het expres deed of niet...
Alonso vind ik overigens een goede coureur, maar als hij bij McLaren niet presteert herrineren we hem niet meer over 10 jaar, er zijn zoveel coureurs die 2x WK zijn geworden waar je nu niks meer over hoort.
Hij bewijst pas echt dat hij een supercoureur is wanneer hij McLaren uit het slop weet te halen, en als hij dat flikt neem ik m'n Ferrari rode petje pas voro hem af.
en Verstappen was de snelste coureurquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:12 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Er word nu al van alonso gezegd dat het een betere coureur is dan schumacher
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |