quote:
broodquote:
ik ga niet meer reageren hoor, dus ik zeg niet dat die pizza al besteld is.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Da's mooi klote.Dat wordt een pizza bestellen.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:36 schreef sanger het volgende:
Massa kan nog niet leeg zijn......gezien rondetijden.
Wahahahaquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:33 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Totdat ze Giancarlo 'The Tire-Terminator' Fisichella tegen komen.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:37 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
ik ga niet meer reageren hoor, dus ik zeg niet dat die pizza al besteld is.
Stel dat er een modje boos op me wordt.. dus Ontopic...
Inderdaad. Als Schumacher nu nog kampioen wordt ga ik naakt door de straat rennen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een redelijke utopie is, gelet op de huidige stand
owwquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Inderdaad. Als Schumacher nu nog kampioen wordt ga ik naakt door de straat rennen.
Nee joh, het moet echt iets debiels zijn. Iets niet spectaculairs waardoor ie niet meer mee kan doenquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:38 schreef ReMCoDijKSTRa het volgende:
kom op Alonso brand je motor maar even op
Dan wel foto's als bewijs eh. Leg je camera maar vast klaar.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Inderdaad. Als Schumacher nu nog kampioen wordt ga ik naakt door de straat rennen.
Dan is 'ie nog wereldkampioen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:38 schreef ReMCoDijKSTRa het volgende:
kom op Alonso brand je motor maar even op
Ben ik even blij dat ik geen videocamera heb.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En je maakt er een filmpje van, daar willen we nog wel van meegenieten namelijk..
Ja precies, dan is het ook zijn eigen domme schuld en kunnen we hem met zijn allen uitlachen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Liefst een fout van zichzelf. Anders begint iedereen ineens dat Alonso 'helemaal geen geluk' zou hebben...
Ja, geen reet aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |